Pagina 178 van 216 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.426 tot 4.450 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Themeparkfan1987 Bekijk bericht
    Ik heb toch eens Disney gemaild vanwege de shitkwaliteit van Merlijn, de groffe fout in Little Mermaid en de coverfout in Hercules. Dit is de reactie:

    [/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

    Kortom, nette oplossing, maar ook weer schuld afschuiven!

    PS Oplossing is BR van Monsters gratis.
    Tja, na de review op blu-ray.com had ik ook geen hoge verwachtingen eigenlijk. De DVD vond ik best ok, dus wel jammer.

  2. #4427

    Standaard

    Mja we zullen de problemen van The Little Mermaid maar voor lief nemen, de zoveelste keer. Sh*th*les Disney.
    En idd weer zo'n L 0 Z E R-reactie van ik zal het gaan hebben.
    En wie of wat is een Burbank?
    Die zou ik wel eens willen contacteren.

    En wat betreft de cover van Hercules, ik denk dat ik dan toch voor de NL Blu ga als ze de cover schikken aan te passen bij de volgende batch. Ik kan voor deze wel wachten om aan te schaffen.

  3. #4428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En wie of wat is een Burbank?
    Die zou ik wel eens willen contacteren.
    Burbank is een stad nabij Los Angeles. Daar zit het hoofdkantoor van Disney.

  4. #4429

    Standaard

    Als ik zo de constante problemen lees rondom de BR's van Disney dan lijkt het erop dat ze vanwege het geld een goedkoper bedrijf hebben ingeschakeld voor de restauraties. Dan vrees ik voor de beeldkwaliteit van Poppins.

  5. #4430

    Standaard

    Weet er iemand trouwens al iets meer over een eventuele omruil actie of nieuwe persing (juiste) van The Little Mermaid?
    Nog steeds niet gekocht wegens het probleem...
    BD (1243) What i Watch

  6. #4431

    Standaard

    heb Merlijn ook helemaal bekeken en begrijp echt niets van alle kritiek, beeld is hartstikke mooi! Kijk op een Tv met 97 cm beeld en het ziet er gewoon goed uit!

  7. #4432

    Standaard

    Jongens, vergeet niet af en toe ook nog te genieten van je verzameling hè.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook ooit heel druk gemaakt om releases die om de een of andere reden niet 100% in orde waren, of helemaal niet verschenen zelfs, maar ik kwam er al snel achter dat klagen zeer weinig indruk maakt, mede ook door het feit dat ze afhankelijk zijn van Burbank in alle beslissingen/releases. Elke keer blijven we maar mailen naar Disney met dezelfde vragen, en elke keer lijkt iedereen weer verwonderd om dezelfde reactie vanuit Disney. Met dit in de wetenschap, is het dan niet beter om gewoon lekker de films te kijken en intussen te hopen op een betere re-release, puur - voor je eigen plezier? Met Merlijn de Tovenaar moeten we het nu even doen, evenals meerdere titels. Disney Benelux heeft echt geen betere versie klaarliggen dan die ze in de USA hebben gekregen onlangs...

  8. #4433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Jongens, vergeet niet af en toe ook nog te genieten van je verzameling hè.
    Begrijp me niet verkeerd, ik heb me ook ooit heel druk gemaakt om releases die om de een of andere reden niet 100% in orde waren, of helemaal niet verschenen zelfs, maar ik kwam er al snel achter dat klagen zeer weinig indruk maakt, mede ook door het feit dat ze afhankelijk zijn van Burbank in alle beslissingen/releases. Elke keer blijven we maar mailen naar Disney met dezelfde vragen, en elke keer lijkt iedereen weer verwonderd om dezelfde reactie vanuit Disney. Met dit in de wetenschap, is het dan niet beter om gewoon lekker de films te kijken en intussen te hopen op een betere re-release, puur - voor je eigen plezier? Met Merlijn de Tovenaar moeten we het nu even doen, evenals meerdere titels. Disney Benelux heeft echt geen betere versie klaarliggen dan die ze in de USA hebben gekregen onlangs...
    Precies!
    Als je hier sommige mensen hoort, denk ik bij mezelf dat ze gewoon best stoppen met verzamelen, want ze maken zich zo druk om zo'n kleine dingen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    heb Merlijn ook helemaal bekeken en begrijp echt niets van alle kritiek, beeld is hartstikke mooi! Kijk op een Tv met 97 cm beeld en het ziet er gewoon goed uit!
    Het probleem met Merlijn de Tovenaar is dat de charme van de film is weg gehaald. Ze hebben de tekenlijnen volledig laten vervagen = de film te veel opgeschoond. Als je de DVD versie niet hebt gezien, zal het je waarschijnlijk niet zoveel uitmaken of zelfs helemaal niet opvallen. Maar als je gewoon heel even een blik werpt op de oudere versie en dan nu de blu-ray versie, dan zie je het verschil in een oogopslag. Ik ben zelf iemand die nog nooit heeft geklaagd over de blu-ray transfers van Disney. Maar bij deze film trek ik toch wel een lijn. Merlijn de Tovenaar komt er bij mij niet in op blu-ray, want voor deze ene keer (ongeacht wat andere mensen zeiden van vorige blu-ray uitgaves) is de DVD stukken beter. Spijtig, want ik betwijfel of ze deze film ooit nog op blu-ray gaan re-releasen.

  9. #4434

    Standaard

    Verlang soms wel eens terug naar de VHS-dagen, ja echt, of de begindagen van de DVD. Toen kocht je een uitgave puur voor de film, zelfs al was de uitgave crappy qua beeld of geluid. Boeit mij het nou dat een cover fouten bevat, net of ik hier heel de dag naar ga zitten kijken. Je ziet toch alleen de zijkant.

  10. #4435

    Standaard

    Fair enough Marcel, maar Disney blijft als bedrijf hun Bluray's wel in de hoogste prijsklasse leggen, en dan mag je op zijn minst verwachten dat ze de moeite doen om correcte dingen af te leveren.

    Ook is het zo dat Disney enorm hard teert op hun catalogus. Elke release is weer een uitgave van die tijdloze klassieker of de film waar alles mee begon, en dan moeten ze verdomme ook maar navenant respectvol met het materiaal omgaan.
    Dat ze het flikken om montagefouten te stoppen in een film waar ze zoveel aan te danken hebben als Mermaid , dat is gewoon walgelijk.

  11. #4436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Fair enough Marcel, maar Disney blijft als bedrijf hun Bluray's wel in de hoogste prijsklasse leggen, en dan mag je op zijn minst verwachten dat ze de moeite doen om correcte dingen af te leveren.
    Ik zie alle nieuwe films momenteel voor 11,99 - 13,99 verschijnen. Mag geen reden zijn om Merlijn zo te releasen, maar hoogste prijsklasse is in dit geval niet terecht.

  12. #4437

    Standaard

    Vandaag Robin Hood ook maar gehaald bij Carrefour Brugge voor €11.90, tot grote spijt lag Hercules er niet meer
    BD (1243) What i Watch

  13. #4438

    Standaard

    Gisteren ben ik eens langs geweest bij de Blokker (Tongeren), omdat iemand hier had laten vallen dat de actie (een aantal blu-rays voor 11,99 euro) ook in de Blokker geldt. Maar in de Blokker van Tongeren was die actie totaal niet. Kan iemand misschien zo vriendelijk zijn om de ketens te vermelden waar ze de actie hebben lopen of even een link kunnen geven waar deze bevestigde ketens staan vermeld? Alvast een dikke merci!

  14. #4439

    Standaard

    Bij Blokker loopt deze actie wél, alleen hebben ze BLU-RAY blijkbaar uitgesloten. Enkel DVD. FRS doet niet mee. Helaas is hier geen enkele Carrefour met BLU-RAY in het assortiment waarvoor je niet langer dan een dik half uur met de wagen onderweg bent.

    De actie is lopende bij FUN, Carrefour, Dreamland, Bart Smit (al geloof ik dat ook zij BLU RAY uitsluiten) en mogelijk nog enkele ketens.

  15. #4440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Ik zie alle nieuwe films momenteel voor 11,99 - 13,99 verschijnen. Mag geen reden zijn om Merlijn zo te releasen, maar hoogste prijsklasse is in dit geval niet terecht.
    idd niet de hoogste prijsklasse, maar na de actieperiode gaan ze weer een stuk omhoog in de prijs. Trouwens nu ook al bedrijven die voor de blu-ray versie geen actieprijs geven.

  16. #4441

    Standaard

    Hoop Hercules nog te vinden voor die prijs
    BD (1243) What i Watch

  17. #4442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hoop Hercules nog te vinden voor die prijs
    Bij de Carrefour zijn ze wel goedkoop, maar je moet verdomme knokken om er één te vinden. Ik was op de dag van verschijnen al voor de middag in de Carrefour van Borsbeek. Ik heb de hele bak mogen doorploegen en heb 1 (!) Hercules en 1 (!) Sword In The Stone gevonden. Ik had de dag ervoor ook al gebeld, maar toen wisten ze me aan de telefoon te zeggen dat ze er nog niet waren. Volgens mij zeggen ze vaak zomaar wat aan de telefoon om van je gezeur af te zijn, want het lijkt me sterk dat ze van beide titels maar 1 exemplaar zouden hebben ingeslagen. Van de diverse crapquels lagen er genoeg, en die bleven blijkbaar liggen\.. :P
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #4443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij de Carrefour zijn ze wel goedkoop, maar je moet verdomme knokken om er één te vinden. Ik was op de dag van verschijnen al voor de middag in de Carrefour van Borsbeek. Ik heb de hele bak mogen doorploegen en heb 1 (!) Hercules en 1 (!) Sword In The Stone gevonden. Ik had de dag ervoor ook al gebeld, maar toen wisten ze me aan de telefoon te zeggen dat ze er nog niet waren. Volgens mij zeggen ze vaak zomaar wat aan de telefoon om van je gezeur af te zijn, want het lijkt me sterk dat ze van beide titels maar 1 exemplaar zouden hebben ingeslagen. Van de diverse crapquels lagen er genoeg, en die bleven blijkbaar liggen\.. :P
    Welja, ik had donderdagochtend gebeld naar Carrefour Sint-Kruis om te vragen of Robin Hood en Hercules er lag en daar vertelden ze me dat dit niet het geval was.
    Lees toen maandag dat er iemand ze allemaal de vrijdag daar had gekocht, wel balen als je belt en dan verkeerde informatie krijgt om ervan af te zijn.

    Robin Hood lag er nog 1x en Sword of Stone ook 1x (deze niet gekocht, wegens erg slechte transfer)
    BD (1243) What i Watch

  19. #4444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Hoop Hercules nog te vinden voor die prijs
    Dan toch nog gevonden aan € 11.99 in de FUN
    BD (1243) What i Watch

  20. #4445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weet er iemand trouwens al iets meer over een eventuele omruil actie of nieuwe persing (juiste) van The Little Mermaid?
    Nog steeds niet gekocht wegens het probleem...
    Ik wacht ook op dit vooraleer deze aan te schaffen...

  21. #4446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik wacht ook op dit vooraleer deze aan te schaffen...
    Ik ben er nog mee bezig, jongens, even geduld
    Heb Disney vandaag nog eens een email gestuurd met de expliciete vraag wanneer we een omruilactie krijgen en dat dezelfde 2 problemen als bij de US blu worden opgelost. Dit zijnde de omgewisselde frames en de jump cuts die fade-ins/outs moeten zijn.
    Met het verlengde weekend in zicht verwacht ik pas midden volgende een antwoord.

  22. #4447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Precies!



    Het probleem met Merlijn de Tovenaar is dat de charme van de film is weg gehaald. Ze hebben de tekenlijnen volledig laten vervagen = de film te veel opgeschoond. Als je de DVD versie niet hebt gezien, zal het je waarschijnlijk niet zoveel uitmaken of zelfs helemaal niet opvallen. Maar als je gewoon heel even een blik werpt op de oudere versie en dan nu de blu-ray versie, dan zie je het verschil in een oogopslag. Ik ben zelf iemand die nog nooit heeft geklaagd over de blu-ray transfers van Disney. Maar bij deze film trek ik toch wel een lijn. Merlijn de Tovenaar komt er bij mij niet in op blu-ray, want voor deze ene keer (ongeacht wat andere mensen zeiden van vorige blu-ray uitgaves) is de DVD stukken beter. Spijtig, want ik betwijfel of ze deze film ooit nog op blu-ray gaan re-releasen.

    Sleeping Beauty heeft datzelfde probleem. Er is meer detaillering te zien op de dvd versie dan bij de blu-ray.
    Mij stoort dit in iets minder mate. Ik vind het veel erger dat ze bv scenes omdraaien (the little mermaid), beeld verknippen of inzoomen (sword in the stone, the lion king), of zelfs delen uit de film weglaten die eigenlijk het gehele verhaal bepalen (the lion king).

  23. #4448

  24. #4449

    Standaard

    Je moet Disney voorlopig gewoon boycotten...dat is wat ik gezegd had op facebook Disney BENELUX...want ze blijven maar rotzooi uitgeven...!!!

  25. #4450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Je moet Disney voorlopig gewoon boycotten...dat is wat ik gezegd had op facebook Disney BENELUX...want ze blijven maar rotzooi uitgeven...!!!
    Stop toch met die onzin te verkondigen. Ze maken ook genoeg goede releases. Het glas is half vol, niet half leeg .

Pagina 178 van 216 EersteEerste ... 78128168174175176177178179180181182188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •