Pagina 168 van 237 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.176 tot 4.200 van 5921 worden weergegeven.
  1. #4176

    Standaard

    The Great Gatsby
    Baz Luhrman, Tobey Maguire, Leonardo DiCaprio en Carey Mulligan die samen aan één film werken. Dat kan niet fout gaan. Luhrman haalt, na het iets mindere Australia, alles uit de kast om terug op het niveau van Moulin Rouge te komen: een all-star cast die sterk acteert, grote sets, prachtige kostuums en een geniale cinematografie. Alles wordt samen gevoegd en het eindresultaat is verbluffend. En na afloop begrijp je meteen waarom de film zo ver over budget ging en de stekker er bijna werd uitgetrokken.

    Vanaf het begin ligt het tempo hoog en het duurt dan ook even voor er iets van rust in komt. Dat gebeurt pas op het moment dat, na ruim een half uur alleen over `m te hebben gepraat a la Apocalypse Now, Gatsby (Leonardo DiCaprio) in beeld komt. Het tempo gaat even omlaag en het niveau wordt door zijn aanwezig meteen naar een hoger niveau getild. Daarna gaat het feest eigenlijk pas echt los en wordt het vooral een visueel feest. De extravagante feesten die Gatsby geeft, de manier waarop het in beeld is gebracht, ziet er prachtig uit. Dat is ook direct het einde van een eerste deel waarvan je eigenlijk hoopte dat er geen einde aan zou komen.
    Wanneer dan het eigenlijk verhaal begint zakt de film iets in. Gelukkig blijft het wel nog steeds oogstrelend om te zien, en dan vooral de flashbacks van Gatsby en Daisy`s geschiedenis.
    Gelukkig wordt het niveau van het eerste deel weer herpakt in de laatste acte, die mooi en bedroevend tegelijk is. De finale is dan ook het mooiste aan de hele film, een (als zodanig bedoelde?)ode aan een heel bekende klassieker uit de film geschiedenis (vermelden welke dat is zou een spoiler zijn).

    Het heeft even geduurd voordat we van Luhrman`s nieuwe meesterstuk konden genieten maar het is het wachten meer dan waard geweest.
    The Great Gatsby is van begin tot einde genieten van hoogstaande cinema.

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4177
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Great Gatsby
    Baz Luhrman, Tobey Maguire, Leonardo DiCaprio en Carey Mulligan die samen aan één film werken. Dat kan niet fout gaan. Luhrman haalt, na het iets mindere Australia ...
    Wat bedoel je met het iets mindere Australia ? In jou ogen of commercieel gezien ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #4178

    Standaard

    blood diamond

    blijft een steengoeie film.

    4,5/5

  4. #4179

    Standaard

    The Hangover part II
    Deze maar nog eens opgezet voordat we vanavond naar het derde deel gaan. Het tweede deel valt in vergelijking met deel 1 een beetje tegen. Het is natuurlijk meer van hetzelfde, maar dan in een iets andere setting. Ook de grappen zijn iets minder vaak en goed aanwezig dan in het eerste deel. Gelukkig hier en daar nog wel een keer goed kunnen lachen. Al hoop ik dat het vanavond iets vaker kan.
    6,5/10

    Dexter seizoen 5
    Wederom een prima seizoen van Dexter. Lijkt wel of ik de seizoenen steeds sneller ga kijken. Wanneer één aflevering afgelopen is wil je direct door naar de volgende. Seizoen 5 is gewoon een prima seizoen al heeft het één handicap: het komt direct na het fantastische seizoen 4, dat qua climax ook gewoon onovertroffen was.
    7,5​/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  5. #4180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wat bedoel je met het iets mindere Australia ? In jou ogen of commercieel gezien ?
    iets minder qua film, artistiek gezien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #4181

    Standaard

    Only God Forgives
    Eén woord volstaat om deze nieuwe samenwerking tussen Winding Refn en Gosling te omschrijven: snoeihard.
    Het zal zeker niet iedereen aanstaan (er gingen meerdere mensen tussentijds weg uit de bioscoop zaal) maar ik vond het een fantastische film. Een wraak film waarin niets wordt geschuwd of maar half in beeld gebracht. Het is dan ook niet voor mensen met een zwakke maag. Door het zeer lage tempo, dat heel goed past de klamme Bangkok sfeer, komen die beelden extra hard binnen.
    Kristin Scott Thomas steelt de show. Ook al speelt Gosling een geweldige hoofdrol, het is Scott Thomas` optreden dat het best blijft hangen.
    Heel anders dan het briljante Drive, een film die slechts iets meer dan 80 minuten duurt maar desondanks nog dagen blijft rond hangen in je hoofd.

    8,8/10

    The 4400 - Season 2
    Heel sterk seizoen waarin de acteurs duidelijk in hun rol gegroeid zijn en er iets minder overacting is dan in het eerste seizoen.
    Ook bevat het een aantal zeer sterke, echt spannende afleveringen en zit `t vol met toffe cliffhangers.
    Meteen verder met seizoen 3!

    7,7/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 29-05-2013 om 21:21
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4182

    Standaard

    The Hangover part III

    Het derde en blijkbaar laatste deel uit de reeks. Het concept is deze keer toch wat anders dan de eerste twee delen. Het tweede deel kreeg vooral kritiek, omdat het een exacte kopie was van de eerste film.
    Het derde deel voelt echter wat vreemd aan, omdat een film uit de reeks The Hangover zonder een hangover een beetje kan aanvoelen als een Terminator film zonder Terminators. Gelukkig valt er toch nog genoeg te lachen en is het een waardige afsluiter van de reeks. Met name het personage is vaak te krankzinnig voor woorden en zal toch menig mens aan het lachen krijgen. De aflsluitingsscene is dan wel weer briljant

    6,4/10
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  8. #4183

    Standaard

    What Dreams May Come

    Gedeeltes van de film,zijn visueel prachtig en staan nog steeds als een huis.
    Het amerikaanse sentiment in de film is doodzonde.Vroeger zag ik de film,toen die pas op videoband uitkwam.Wat me vooral bijbleef waren de schilderijscenes waarin Williams in schilderij achtig landschap stond.Vond ik toen super en nu nog.Alleen het verhaal is zo typisch.Vrouw beland in de hel en Robin moet zijn vrouw terug zien te krijgen,door naar de hel te gaan (dit zijn geen spoilers,zo wordt de film namelijk ook aangekondigd.)

    Meer is de film ook niet,en had veel beter gekund.

    3/5 (voor het visuele aspect)

    Sucker Punch
    Nu voor de derde keer gezien en het blijft top.
    Ook een visueel spektakel,die zich in droom werelden afspelen.Schitterend gedaan.

    4/5

  9. #4184

    Standaard

    jack the giant slayer

    moeizame zit.saaie film,flutzooi echt.
    slecht cgi,magere acteerprestaties enz...
    totaal niet grappig ook.

    1/5

  10. #4185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    jack the giant slayer

    moeizame zit.saaie film,flutzooi echt.
    slecht cgi,magere acteerprestaties enz...
    totaal niet grappig ook.

    1/5
    Dus weer een tegenvaller, jammer.

  11. #4186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    jack the giant slayer

    moeizame zit.saaie film,flutzooi echt.
    slecht cgi,magere acteerprestaties enz...
    totaal niet grappig ook.

    1/5
    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dus weer een tegenvaller, jammer.
    De mening van 1 persoon is ook meteen doorslaggevend natuurlijk :S

  12. #4187

    Standaard

    ?? Dat bepaal je toch zelf? Als 10 mensen zeggen een film goed te vinden dan kan het toch best zijn dat jij hem slecht vindt?

  13. #4188

    Standaard

    skyfall

    de herkansing.blijf het een flutloos filmpje vinden.
    valt niet te herkennen als een bond film.

  14. #4189
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    De mening van 1 persoon is ook meteen doorslaggevend natuurlijk :S
    Natuurlijk, en nu netjes terug in de rij jij
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #4190

    Standaard

    Afgekeken:

    2 Broke Girls - Season 2
    Het tweede seizoen over de twee tegenpolen die samen een cupcake zaak willen opzetten vond ik weer heel vermakelijk. Uiteraard nog net zo fout als het eerste seizoen maar het kijkt wel heerlijk weg en de woordgrappen van Max vind ik nog steeds geweldig. Alleen Jennifer Coolidge mogen ze wel afschieten, die is ronduit irritant...

    7,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #4191

    Standaard

    Ik ben net terug, maar , wat een ge-wel-di-ge filmbelevenis.

    Toegegeven, als iemand die zich al ruim 30 jaar in het Star Trek universum begeeft, ben ik niet geheel onbevooroordeeld.
    Het knappe is dat de film met zoveel actie, niet de menselijke kant uit het oog verliest. En dus, ondanks bloedstollende actie, indrukwekkende CGI en imponerende soundtrack draait het uiteindelijk om de relaties tussen de crew, waarbij die van Kirk en Spock centraal staat.

    Op het verhaal zal ik verder niet ingaan vanwege mogelijke spoilers (tip: lees niet vooraf dat Preview blaadje in de bios).

    Voor degene die al wat bekender is met Star trek, zijn er zoveel verwijzingen naar de originele Trek en verrassingen wat betreft de karakters, dat ik ze niet kon bijhouden (was ik vooraf wel van plan). Ik denk dat er meerdere kijkbeurten nodig zijn om ze er allemaal uit te halen, en die zullen er zeker komen.
    Ik had geen keus, alleen de 3D versie was beschikbaar (ik wilde liever eerst de 2D versie zien), maar ik heb er totaal geen spijt van. Ik ben zeker geen 3D liefhebber, maar op momenten was het heel goed gelukt (neem de beginscène) en sowieso nooit storend.
    Geluid is machtig, groots en echt een stuwende kracht in de film. De CGI is over het algemeen zeer overtuigend, maar ik zeg eerlijk dat de Enterprise er soms (!) als een model uitzag.....
    De film straalt wel het respect uit dat Abrams heeft voor de original Trek. De mening bij de recensie van blu-ray.com (niet lezen voordat je de film gezien hebt) over een gemakzuchtig script voor het tweede deel, deel ik in ieder geval niet. Zeker het moment aan het eind (ik probeer zo cryptisch mogelijk te blijven), was met veel gevoel gedaan, echt een kippenvel momentje.

    De cast is nog beter op elkaar ingesteld, waarbij bijna niemand teleurstelt. Wel vond ik Chekov iets minder uit de verf komen dan in de film uit 2009, maar dat komt ook door zijn rol in de film.
    Pine en Quinto zijn ijzersterk, net als Urban die het derde deel van The Holy Trinity overtuigend en veel humor neerzet. En Pegg, tsja, die is wederom onnavolgbaar, maar ik heb dan ook een zwak voor de man van Shaun of the Dead en Hot Fuzz.
    En dan Cumberbatch...die in principe toch een ontwapenend gezicht heeft, speelt met verve zijn dreigende rol. Alice Eve ken ik nog uit Entourage, en heeft hier een rol die kenners van de oude films wel bekend voor komt.

    Is deze beter dan de 2009 film?
    Ik weet nog,dat ik met veel tegenzin daar toen heen ging, omdat ze TOS onrecht zouden aandoen. Pas na de tweede keer kijken ontdooide ik, en nu is het 1 van mijn favoriete Star trek films. Die 'wen'fase heb ik bij deze natuurlijk niet, en daardoor staat deze meteen hoog op de ladder. Maar meerdere kijkbeurten zullen pas uitsluitsel geven...... Zo vond ik Nemesis pas ook bij meerdere kijkbeurten steeds beter en beter worden.

    Gaat dat zien, als er 1 film is die een echte 'bioscoopfilm' is, is het deze wel.

  17. #4192

    Standaard

    The 4400 - Season 3
    Nog beter dan de twee voorgaande seizoenen. Qua tempo weet dit seizoen niet van stoppen, pas in het laatste deel van de season finale neemt het iets gas terug.
    Het is een sterke mix van spannende en mysterieuze afleveringen, zonder dat er echt slechte tussen zitten.
    Door de toename van sterke cliffhangers is het ook weer erg verslavend.
    Ben benieuwd naar het laatste seizoen!

    8,2/10
    Laatst aangepast door TheGodfather : 07-06-2013 om 22:14
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4193

    Standaard

    Star Trek Into Darkness

    Vooraf meer van verwacht, zeker door de trailers. Benedict Cumberbatch was wel episch, wat een acteur is dat toch. Maar de Set pieces waren allemaal niet erg groot en de actiescenes relatief kort en bij vlagen langdradig. Vond de Star Trek uit 2009 een stuk vlotter.

    Man of Steel trailer ervoor deed me iig meer dan de hele voorstelling.


  19. #4194

    Standaard

    Jack The Giant Slayer, viel toch mee.
    Alleen de reuzen kwamen echt te nep over.

  20. #4195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Star Trek Into Darkness

    Vooraf meer van verwacht, zeker door de trailers. Benedict Cumberbatch was wel episch, wat een acteur is dat toch. Maar de Set pieces waren allemaal niet erg groot en de actiescenes relatief kort en bij vlagen langdradig. Vond de Star Trek uit 2009 een stuk vlotter.

    Man of Steel trailer ervoor deed me iig meer dan de hele voorstelling.
    Komt er een film van Archie??

    [edit]Oh, dat is die superman film, haha.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  21. #4196

  22. #4197

    Standaard



    Bates motel season 1
    Norman met zijn moeder x10 afleveringen.Dacht even dat het zich in 1950 of zo zou afspelen maar speelt zich in het heden af (waarschijnlijk goedkoper).Dacht even dat het niets voor mij zou zijn toen ik de eerste teenagers de hoek om zag komen maar de serie is heel goed gecast. Ook de teksten zijn/voelen heel natuurlijk plus het montage tempo is normaal.de scenes worden niet dood gecut voor de verandering. Misschien niet echt super spannend maar het verhaal gaat goed door.en Norma Bates is uitstekend (Vera Farmiga).Echt een serie om aan te bevelen.Kom maar op met season 2
    Norma Bates:
    Laatst aangepast door vista-vision : 09-06-2013 om 13:39

  23. #4198

    Standaard

    Ben het helemaal met je eens. Wat een fantastisch eerste seizoen zeg.........kan niet wachten op het 2e seizoen. Vera Farmiga steelt de show vind ik..........wat een actrice ! Maar iedereen speelt fantastisch............ook Freddie Highmore die Norman Bates speelt is super.

    VETTE aanrader !

  24. #4199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Lachen man!
    Sorry hoor...
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #4200

    Standaard

    Bad Boys (1995) DVD

    Een van de films die mijn vrouw graag wil zien, terwijl ze films zelden vaker dan 1 keer wil zien.
    Regisseur Michael Bay en producers Jerry Bruckheimer en Don Simpson halen alles uit de kast om de Lethal Weapon films te overtreffen qua humor (Will Smith en Martin Lawrence zijn een perfect duo), actie (spectaculair en over-the-top) en eye-candy (Téa Leoni!!!). Een fijne popcorn-film die vooral dankzij de looks van Téa Leoni in hotpants het kijken meer dan waard blijft na een zoveelste kijkbeurt.

    7,2/10

    Bad Boys II
    (2003) DVD

    Never change a winning team. Zo ook niet voor het vervolg van 8 jaar later. Will en Martin zijn nogsteeds partners bij de politie en Joe Pantoliano is nogsteeds hun geweldige Captain Howard. En de mooie Theresa Randle speelt nogsteeds de echtgenote van Martin Lawrence, en trekt in deze film het liefst alleen haar bikini aan. Tot zover de pluspunten. Oh ja, de actiescenes waarbij weer veel kapot gaat zijn ook weer heerlijk om te zien.

    Maar dan de minpunten. De bad guys. Die acteren zo ongelofelijk slecht, dat het lijkt alsof er 1 film uit 2 films gemaakt is. Wat ook de zeeeer lange speelduur (140 minuten!!) verklaart. Om nog maar te zwijgen van het slechte Russische accent van Peter Stormare. Zelfs in de oudere 007-films klonken die minder slecht. En dan die nep-lijken om grote hoeveelheden geld mee te vervoeren. Moesten die doorgaan als échte lijken, of waren ze als écht nep bedoeld?

    Bij tijd en wijlen weer een erg leuke, genietbare film, maar door de minpunten van hier boven een schamele 6,0/10.
    Een film waar duidelijk veel meer in had gezeten. En er lijkt nu (10 jaar later) zelfs een deel 3 aan te komen.

Pagina 168 van 237 EersteEerste ... 68118158164165166167168169170171172178218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •