Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 507 worden weergegeven.

Discussie: James Bond

  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    En er is nu ook al (een gedeelte van) een review
    Jammer van de DNR bij Goldeneye.....

  2. #377

    Standaard

    Dr. No inmiddels bekeken. Over het algemeen goede transfer. Paar beeldfoutjes, die te herleiden zijn naar bronmateriaal. Voorbeelden: beginscene waar je aan de zijkanten wazig beeld ziet, de aankomst bij Grab Island in de nacht met sterke ruis in beeld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #378

    Standaard

    Net Quantum of Solace bekeken. Waarom deze geen NL subs heeft als enige in de box weet ik ook niet. Buiten dat kleine minpuntje, mij toch geamuseerd.
    Ik maak me wel eerder zorgen over de samenhang van de box (die dikke bladen gaan ooit wel eens loskomen denk ik, die lijm hou het niet eeuwig) dan van krassen op de discs (kans is klein dat dit ooit gebeurt).
    Verder mooie box, maar gemiste kans om er geen kleine boekjes bij te doen. Ik hou toch mijn metalen dvd box, waar wel overal kleine boekjes bij zitten.

  4. #379

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Net Quantum of Solace bekeken. Waarom deze geen NL subs heeft als enige in de box weet ik ook niet.
    De disc is gelijk aan de originele uitgave en die had in de UK ook geen Nederlandse ondertitels, maar wel DTS-HD MA i.p.v. DTS-HD HR zoals bij de Nederlandse uitgave.

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dr. No inmiddels bekeken. Over het algemeen goede transfer. Paar beeldfoutjes, die te herleiden zijn naar bronmateriaal. Voorbeelden: beginscene waar je aan de zijkanten wazig beeld ziet, de aankomst bij Grab Island in de nacht met sterke ruis in beeld.
    Ook net bekeken. Goeie transfer idd. De leeuw die brulde was toch wel even een verrassing met de DTS-HD aan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #381
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dr. No inmiddels bekeken. Over het algemeen goede transfer. Paar beeldfoutjes, die te herleiden zijn naar bronmateriaal. Voorbeelden: beginscene waar je aan de zijkanten wazig beeld ziet, de aankomst bij Grab Island in de nacht met sterke ruis in beeld.
    Ook opgemerkt bij aankomst op Crab Island, leek wel een moiré patroon dat ervoor werd gespannen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #382

    Standaard

    Sinds wanneer draagt men in het blu-ray verpakkingsproces geen handschoentjes meer? Zo'n 5 schijfjes in mijn box bevatten vingerafdrukken. Op Goldeneye was het zelfs zo erg dat de disc haperde.
    Schoon poetsen heeft het verholpen, maar ik vind het behoorlijk slordig. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt, en mijn collectie is aanzienlijk groot.
    Wellicht een gele kaart voor de fabrikant, en het quality control dept. bij Fox.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Sinds wanneer draagt men in het blu-ray verpakkingsproces geen handschoentjes meer? Zo'n 5 schijfjes in mijn box bevatten vingerafdrukken. Op Goldeneye was het zelfs zo erg dat de disc haperde.
    Schoon poetsen heeft het verholpen, maar ik vind het behoorlijk slordig. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt, en mijn collectie is aanzienlijk groot.
    Wellicht een gele kaart voor de fabrikant, en het quality control dept. bij Fox.
    Of de verpakking was al geopend en gebruikt door zo'n "frs" medewerker, zou niet de eerste en laatste keer zijn..

  9. #384

    Standaard

    ja box gisteren ontvange . superrr blij . Heb de kaart (omslag) er voorzichtig afgehaald , wat denk je bij de laatste sticker aan de voorkant .... neemt een stuk van de cover mee Go....... , zal hier nog iets aan te doen zijn . ]is niet zo erg , maar stoor me eraan . Alles oky . maar net dat ene .. Klo.. stickers ook.

  10. #385

    Standaard

    Ik laat deze kaart eraan, die hoort daarbij.
    Ik denk dat ik vanavond nog wel een Bondje ga afdraaien.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Of de verpakking was al geopend en gebruikt door zo'n "frs" medewerker, zou niet de eerste en laatste keer zijn..
    Nope, het was een gesealde box van de Wehkamp (met het poster-boekje erbij). Denk echt de inpakafdeling, somewhere in blu-ray-land...
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patmoos Bekijk bericht
    ja box gisteren ontvange . superrr blij . Heb de kaart (omslag) er voorzichtig afgehaald , wat denk je bij de laatste sticker aan de voorkant .... neemt een stuk van de cover mee Go....... , zal hier nog iets aan te doen zijn . ]is niet zo erg , maar stoor me eraan . Alles oky . maar net dat ene .. Klo.. stickers ook.
    Ja, die heb ik er net heeeeel voorzichtig afgehaald. Helaas is de lijm te sterk om het onzichtbaar te verwijderen. Jij hebt helemaal pech, met die beschadiging. Daar zou ik goed van balen inderdaad. Ik zie wel dat de deklaag van de box ietsjes losliet, dus...je ziet een soort hier-zat-eerst-een-sticker-afdruk. Dus, kijk uit iedereen met die meuk.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patmoos Bekijk bericht
    ja box gisteren ontvange . superrr blij . Heb de kaart (omslag) er voorzichtig afgehaald , wat denk je bij de laatste sticker aan de voorkant .... neemt een stuk van de cover mee Go....... , zal hier nog iets aan te doen zijn . ]is niet zo erg , maar stoor me eraan . Alles oky . maar net dat ene .. Klo.. stickers ook.
    Dat is echt heel vervelend voor je. Ik wilde de kartonnen cover er omheen laten maar de stickers lieten bij mij vanzelf los en wilde niet meer plakken.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dat is echt heel vervelend voor je. Ik wilde de kartonnen cover er omheen laten maar de stickers lieten bij mij vanzelf los en wilde niet meer plakken.
    Had ik die box maar ontvangen
    ik heb dat karton nog redelijk ongeschonden kunnen verwijderen, helaas is bij bepaalde lichtval wel te zien waar de plakkers hebben gezeten.
    Bij Indiana Jones was het ook al zo'n crime om het infoblad te verwijderen terwijl het ook veel beter kan zoals bij de Star Wars box en Oceans Eleven trilogy, gewoon een losse sleeve die volledig of gedeeltelijk om de box heen schuift en daardoor niet hoeft worden vast gekleeft
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patmoos Bekijk bericht
    ja box gisteren ontvange . superrr blij . Heb de kaart (omslag) er voorzichtig afgehaald , wat denk je bij de laatste sticker aan de voorkant .... neemt een stuk van de cover mee Go....... , zal hier nog iets aan te doen zijn . ]is niet zo erg , maar stoor me eraan . Alles oky . maar net dat ene .. Klo.. stickers ook.
    Nieuwe bestellen en als die binnen is deze in de andere verpakking retour sturen.
    Gelukkig bij mij alleen de omslag beschadigd.
    Volgende keer proberen de stickers eerst met een fohn iets te verwarmen voordat je ze eraf haalt.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk de Kort Bekijk bericht
    Nieuwe bestellen en als die binnen is deze in de andere verpakking retour sturen.
    Ik snap echt niet dat je zoiets durft te posten.

    Stuur een mail naar de leverancier of distributeur, misschien dat zij iets voor je kunnen betekenen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik snap echt niet dat je zoiets durft te posten.

    Stuur een mail naar de leverancier of distributeur, misschien dat zij iets voor je kunnen betekenen.
    Waarom als het zo ook kan? Zou hem ook opnieuw bestellen en de beschadigde retouneren. Slim juist

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Waarom als het zo ook kan? Zou hem ook opnieuw bestellen en de beschadigde retouneren. Slim juist
    Lekker integer. Ik vind dit ook niet normaal.

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Lekker integer. Ik vind dit ook niet normaal.
    Het is gewoon asociaal en het dan ook nog slim noemen...
    Beseffen zulke mensen niet dat ze de betreffende shop opzadelen met dubbele verzendkosten, handelingskosten en een beschadigd product???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het is gewoon asociaal en het dan ook nog slim noemen...
    Beseffen zulke mensen niet dat ze de betreffende shop opzadelen met dubbele verzendkosten, handelingskosten en een beschadigd product???
    Helaas zijn er steeds minder eerlijke mensen te vinden in de wereld, en steeds meer van die klootviolen..

  21. #396

    Standaard

    vind dat ook belachelijk hoor. zelf je box beschadigen en dan nog een bestellen en de beschadigde terugsturen. Had ookal gereageerd vandeweek op een box bestellen om hem ff te kunnen zien en weer terugsturen.

    sommige mensen zijn gewoon asociaal en het erge is dat ze het zelf geeneens doorhebben en nog geirriteerd raken als je er wat van zegt
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    vind dat ook belachelijk hoor. zelf je box beschadigen en dan nog een bestellen en de beschadigde terugsturen.
    Over het terugstuur verhaal ben ik het helemaal eens.

    Maar over het feit dat je zelf je box beschadigd als de leverancier er belachelijk moeilijk te verwijderen stickers opplakt ben ik het niet eens.

    De leveranciers moeten eens ophouden met grote reclame stickers op hun producten te doen, die als je ze netjes en voorzichtig wilt verwijderen grote sporen achterlaten!

    Ik heb nu ook ronde plekken op de box waar eerst de stickers zaten. Vreselijk irritant! En het is wel degelijk de bedoeling dat je deze plaat kunt verwijderen, want op de achterkant (niet zichtbaar als je hem laat zitten) staat een hoop info over de films. Die drukken ze toch ook niet voor niets.

    Maar om inderdaad de verkoper op te zadelen met extra kosten omdat de leverancier zulke belachelijke stickers aanbrengen, dat is asociaal.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Over het terugstuur verhaal ben ik het helemaal eens.

    Maar over het feit dat je zelf je box beschadigd als de leverancier er belachelijk moeilijk te verwijderen stickers opplakt ben ik het niet eens.

    De leveranciers moeten eens ophouden met grote reclame stickers op hun producten te doen, die als je ze netjes en voorzichtig wilt verwijderen grote sporen achterlaten!

    Ik heb nu ook ronde plekken op de box waar eerst de stickers zaten. Vreselijk irritant! En het is wel degelijk de bedoeling dat je deze plaat kunt verwijderen, want op de achterkant (niet zichtbaar als je hem laat zitten) staat een hoop info over de films. Die drukken ze toch ook niet voor niets.

    Maar om inderdaad de verkoper op te zadelen met extra kosten omdat de leverancier zulke belachelijke stickers aanbrengen, dat is asociaal.

    ben het absoluut eens met het feit dat de leveranciers niet van die irritante stickers op boxen moeten plakken. heb zelfs ook een paar boxen die niet 100% vlekkeloos eruit gekomen zijn. Ging me meer om het feit dat de winkel daar niet veel aan kan doen. als je hem bij een willekeurige andere winkel koopt heb je ook die irritante stickers. vind dat je daar de leverancier aansprakelijk voor mag stellen. absoluut maar niet de winkel
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patmoos Bekijk bericht
    ja box gisteren ontvange . superrr blij . Heb de kaart (omslag) er voorzichtig afgehaald , wat denk je bij de laatste sticker aan de voorkant .... neemt een stuk van de cover mee Go....... , zal hier nog iets aan te doen zijn . ]is niet zo erg , maar stoor me eraan . Alles oky . maar net dat ene .. Klo.. stickers ook.
    Je moet inderdaad zeer voorzichtig zijn. Bij de U.K. uitgave zijn er vier stickers aan de voorkant. Ik had echt moeite om die stickers af te doen zonder de doos te beschadigen. Ik heb het super traag moeten doen. Gelukkig is niets beschadigd maar als je goed bekijkt dan zie je wel vier half ronden op de doos.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Ja, die heb ik er net heeeeel voorzichtig afgehaald. Helaas is de lijm te sterk om het onzichtbaar te verwijderen. Jij hebt helemaal pech, met die beschadiging. Daar zou ik goed van balen inderdaad. Ik zie wel dat de deklaag van de box ietsjes losliet, dus...je ziet een soort hier-zat-eerst-een-sticker-afdruk. Dus, kijk uit iedereen met die meuk.
    Bij mij ook.

  25. #400

    Standaard

    Off-topic:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Bij Indiana Jones was het ook al zo'n crime om het infoblad te verwijderen terwijl het ook veel beter kan zoals bij de Star Wars box en Oceans Eleven trilogy, gewoon een losse sleeve die volledig of gedeeltelijk om de box heen schuift en daardoor niet hoeft worden vast gekleeft
    Ik heb de U.S. uitgave van Indiana Jones ontvangen, en daar waren geen stickers. Een goede punt voor de U.S. uitgave.

    En het is een fantastich mooi digibook zoals de Alien en Star Wars Box. Dat is een tweede goede punt.

Pagina 16 van 21 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •