Ik heb nog altijd geen mail gekregen dat hij geannuleerd is, en op de site staat bij de levertijd: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 07.09.2011. Dus misschien leveren ze hem nog ?
Ik heb nog altijd geen mail gekregen dat hij geannuleerd is, en op de site staat bij de levertijd: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 07.09.2011. Dus misschien leveren ze hem nog ?
Ik hoop er ook op . En zolang bol mij niet op de hoogte brengt ga ik er gewoon van uit dat ze hem maar moeten leveren . De star trekbox komt wel in orde volgens mij!
Het is niet de eerste keer dat Bol (of gelijk welke winkel tout court) met dergelijke stoten uitpakt. Volgens mij moeten ze zich dan aan hun prijs houden, het is een soort van "verkapte reclame" die ze (bewust) maken, zoiets als de kunstmatige schaarste bij eenmalige aanbiedingen van Aldi, en tja, dan moeten ze zich aan hun belofte houden. Ik vind dit soort verkooptechnieken, waarbij ze achteraf gebaren van kromme aas, niet netjes.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Inderdaad. Ik heb vandaag weer een leuk mailtje gekregen dat Novastar CD+DVD (besteld aan 13.99€) niet leverbaar is, terwijl de prijs op hun site nu 19.99€ is en er bij levertijd 5-10 werkdagen staat. Dus niet leverbaar mijn gat, het was waarschijnlijk weer een foute prijs en dat willen ze nu weer lekker verdoezelen. Ik heb alvast een boze mail gestuurd, eens horen wat ze te zeggen hebben. En nu kan ik weer 3 weken wachten eer het geld teruggestort is. Mij zullen ze alvast niet gauw meer weerzien daar
Ik kreeg het volgende binnen van bol.com als reactie op mijn bovenstaande vraag:
Geachte heer Hoeks,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 september 2011.
Het is helaas niet van tevoren te voorspellen of en wanneer artikelen weer beschikbaar zijn. Omdat uw bestelling door de leverancier als niet meer leverbaar aangegeven was, is uw bestelling geannulleerd. U kunt uiteraard als u wilt een nieuwe bestelling plaatsen via de website.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Wei
bol.com Klantenservice
Gewoon een standaard antwoord.
Het is overigens de enige winkel die ik ken die hun prijzen naar boven aanpassen. Heel raar vind ik dat altijd. Ze doen nu overigens alsof ze alleen maar met leveranciers werken en zelf geen voorraad hebben.
Laat ze toch gewoon eerlijk zijn en toegeven dat er een foutje gemaakt is. Geef de klant een tegoedbonnetje van een paar euro en iedereen is happy...
iemand al een officiële annulering van lost binnen van bol.com?
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Ik kreeg in het weekend deze email nadat ik een antwoord had gestuurd op de eerste email waarin ik hetzelfde aan heb gegeven als Paul:
"Geachte heer De Jong,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 2 september 2011.
Onze klantenservice beschikt niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar onze afdeling Product Management doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, zullen we u op de hoogte brengen. Wellicht dat onze collega’s uw vraag moeten doorspelen aan een producent of leverancier. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Annemieke"
We wachten dus maar weer af tot er officieel bericht komt dat het niet doorgaat omdat ze een fout hebben gemaakt .
Onkyo TX-SR607 Playstation 3 LG BD370 Cisco 8455dvb BK XLS200 DF 3xBose 301 (2x series V en 1x series II), 2xStudiocraft P2, 2xlogitech z-5400 Logitech Harmony 555
Laatste blu-ray aankopen: Game of Thrones: Season 4, House of Cards: Season 1&2
Geachte heer, mevrouw,
Onlangs heeft u onder bestelnummer 7919321190 de Blu-ray box 'Lost- Complete Collection' besteld.
Per ongeluk is bovengenoemd artikel op onze website voor een te laag bedrag aangeboden. Er is hier helaas sprake geweest van een kennelijke vergissing, zoals wij die noemen in artikel 4 van onze Algemene Verkoopvoorwaarden. Om deze reden zal het artikel niet worden geleverd en is uw bestelling geannuleerd.
Wij vertrouwen erop u met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Eindelijk een eerlijke mail zonder er omheen te draaien.
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
idd maar helaas staat in wanneer ze gaan terugbetalen, dat is toch wel slecht te noemen.
Tja....op zich wel goed dat ze een eerlijke respons geven maar dit was wel enigzins te verwachten...
Probeer jij dat maar eens hard te maken tov bol.com ... of eender welke webshop dan ook.
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
Inderdaad...makkelijk gezegd, erg moeilijk gedaan.
Check de reacties hier maar eens:
http://www.budgetgaming.nl/forum.php...&show=&action=
Pfff
Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF
tja als je niets probeert.
die prijs die bol.com zelf noemt 119 euro is natuurlijk ook absurd hoog. Dus misschien win je het wel.
Hetzelfde gaat dus ook gebeuren met de Star Trek box, helaas. Die staat inmiddels ook al op "Niet Leverbaar". Zo komt Bol er weer makkelijk van af
28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.
Inderdaad, er kunnen in korte tijd goed honderden bestellingen binnen zijn gekomen voor die box, dat gaat Bol niet in de koude kleren zitten. Wat Media Markt laatst deed bij de Star Wars box was - denk ik - dan ook onderhevig aan het feit dat hun webshop stukken minder bezocht wordt en er dus 'slechts' enkele tientallen bestellingen zijn geplaatst. Bol heeft dus het volste recht om zoiets te annuleren (is me ook al vaker overkomen met andere plotselinge absurde prijzen).