Pagina 69 van 104 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.701 tot 1.725 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #1701

    Standaard

    Ik heb gisteren de Tron Legacy Steelbook van Fnac gaan halen. Er staan rekken vol!

  2. #1702

    Standaard

    Deze zojuist ontvangen:



    Hij is al enige tijd niet meer te bestellen bij amazon.de. maar wel nog via particuliere aanbieders voor vanaf prijzen van 53,- en meer .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  3. #1703
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Deze zojuist ontvangen:



    Hij is al enige tijd niet meer te bestellen bij amazon.de. maar wel nog via particuliere aanbieders voor vanaf prijzen van 53,- en meer .
    Wanneer hebt ge die besteld (of gepre-ordered) ? Ik had die besteld op 14 juli, maar hij is nog altijd niet verzonden. Het kan misschien ook liggen aan het feit dat ik deze gepre-ordered heb samen met de Paul Steelbook en als verzending zo weinig mogelijk pakketten gekozen heb en ze dus wachten om het te versturen tot als Paul ook klaar is. Ik ga toch eens een mailtje sturen om zeker te zijn.

  4. #1704
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Wanneer hebt ge die besteld (of gepre-ordered) ? Ik had die besteld op 14 juli, maar hij is nog altijd niet verzonden. Het kan misschien ook liggen aan het feit dat ik deze gepre-ordered heb samen met de Paul Steelbook en als verzending zo weinig mogelijk pakketten gekozen heb en ze dus wachten om het te versturen tot als Paul ook klaar is. Ik ga toch eens een mailtje sturen om zeker te zijn.
    Er is niks aan de hand met jouw pre-order. Deze Duitse versie heeft problemen. Zolang er nog problemen zijn, worden er geen steelbooks verzonden. Wees blij dat jouw steelbook nog niet verzonden is. Scheelt je weer een omruil programma.

    http://www.amazon.de/limitiertes-Ste...2555852&sr=8-2

  5. #1705

    Standaard

    Vandaag ook de Sucker Punch Steelbook toegekregen! Heel mooie uitgave vind ik, maar ook van de film ben fan!
    Alleen jammer dat er op de extended cut geen Nederlandse ondertitels staan, alleen op de bioscoopversie.
    Maar waarom zou deze Steelbook moeten worden omgeruild?
    Hier een paar foto's voor wie geïnteresseerd is:

    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00566.jpg
    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00567.jpg
    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00568.jpg
    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00569.jpg
    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00570.jpg
    http://i1041.photobucket.com/albums/...d/DSC00571.jpg

  6. #1706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Er is niks aan de hand met jouw pre-order. Deze Duitse versie heeft problemen. Zolang er nog problemen zijn, worden er geen steelbooks verzonden. Wees blij dat jouw steelbook nog niet verzonden is. Scheelt je weer een omruil programma.

    http://www.amazon.de/limitiertes-Ste...2555852&sr=8-2
    In het bericht op de bestelpagina van Sucker Punch staat dat Warner de zaak gaat onderzoeken/bekijken. Er staat volgens mij niet dat Amazon.de de bestellingen heeft stopgezet. Verder kunnen klanten als de problemen bevestigd worden door Warner er een omruilaktie komt. Geen probleem dus. Ik wacht rustig af. Ben overigens gewoon blij dat ik deze mooie steel door vroeg te pre-orderen heb kunnen bemachtigen .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  7. #1707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Het kan misschien ook liggen aan het feit dat ik deze gepre-ordered heb samen met de Paul Steelbook .
    100% zeker dat dat de reden is
    --------------------------------

    Mijn Sucker Punch is ook binnen. Er zal idd wel een omruil actie komen voor die betreffende disc...
    ___________________________________________



  8. #1708
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Er is niks aan de hand met jouw pre-order. Deze Duitse versie heeft problemen. Zolang er nog problemen zijn, worden er geen steelbooks verzonden. Wees blij dat jouw steelbook nog niet verzonden is. Scheelt je weer een omruil programma.

    http://www.amazon.de/limitiertes-Ste...2555852&sr=8-2
    Ik heb een mail gestuurd naar Amazon.de en ze zijn niet meer verkrijgbaar zeiden ze. ik vind het wel raar want ik had hem gepre-ordered lang voordat hij de eerste keer op de site niet meer beschikbaar was, want hij was een 2de keer een tijdje terug beschikbaar en daarna totaal niet meer. Ach ja ik zal er niet om rouwen, een topfilm is het niet.

  9. #1709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    100% zeker dat dat de reden is
    --------------------------------

    Mijn Sucker Punch is ook binnen. Er zal idd wel een omruil actie komen voor die betreffende disc...
    Ik heb ook sucker punch en paul besteld samen en ik heb sucker punch nu al binnen dus dat is niet de reden 100% zeker!

  10. #1710

    Standaard

    Ik heb een steelbook van The Dark Knight en RED.
    O ja en van Band of Brothers and The Pacific.

  11. #1711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik heb ook sucker punch en paul besteld samen en ik heb sucker punch nu al binnen dus dat is niet de reden 100% zeker!
    Dan ligt het zeker aan de willekeur van Amazon want ik heb Black Hawk Down samen met Battle LA besteld.... en nog steeds geen Black Hawk Down gehad, nah whatever
    ___________________________________________



  12. #1712

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Dan ligt het zeker aan de willekeur van Amazon want ik heb Black Hawk Down samen met Battle LA besteld.... en nog steeds geen Black Hawk Down gehad, nah whatever
    achja ik heb soms ook dat ik iets bestel om geen verzendkosten te hebben en dan na maanden en maanden sturen ze ineens het product wat op voorraad is al af en de pre-order pas op de release day maar soms wachten ze ook wel eens inderdaad!

  13. #1713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ik heb een mail gestuurd naar Amazon.de en ze zijn niet meer verkrijgbaar zeiden ze. ik vind het wel raar want ik had hem gepre-ordered lang voordat hij de eerste keer op de site niet meer beschikbaar was, want hij was een 2de keer een tijdje terug beschikbaar en daarna totaal niet meer. Ach ja ik zal er niet om rouwen, een topfilm is het niet.
    Als hij nog in je bestelhistorie staat, is waarschijnlijk toch Paul de reden. Gewoon niet annuleren en afwachten zou ik zeggen


  14. #1714

    Standaard

    Wat is er dan mis met die Sucker Punch uitgave? problemen met de discs?
    Wel een mooie uitgave trouwens
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #1715
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Als hij nog in je bestelhistorie staat, is waarschijnlijk toch Paul de reden. Gewoon niet annuleren en afwachten zou ik zeggen
    Ja hij staat er nog in en dat zal de reden idd wel zijn want Paul komt binnenkort ook uit. Ik had hetzelfde voor met The Green Hornet en Forrest Gump Steelbooks, GH is al uit en FG komt pas in oktober uit en GH werd pas na een week verzonden. Waarschijnlijk wordt er automatisch een bepaalde tijd gewacht en daarna de items verstuurd die al in stock zijn ofzo. Maar annuleren doe ik zeker niet en ik ga idd afwachten, want ik geloof niet altijd wat er van de klantendienst beweert wordt. Ik heb onlangs nog bij HMV met de klantendienst te maken gehad en je gelooft soms niet wat voor idioten er werken op zo'n afdeling.

    En er is altijd nog de Canadese versie
    Laatst aangepast door Master S : 05-08-2011 om 18:49

  16. #1716

    Standaard

    Dit schijnt er aan de hand te zijn...
    Mijn steel is iig gisteren al verzonden. Had hem eerst ook samen met Paul besteld, later SP geännuleerd omdat ik twijfelde over de kwaliteit van de film. En een week of 2 terug opnieuw besteld.

    Maar nu lees ik ook dat de Extended Cut van de film alleen Duitse audio heeft een geen NL subs :S
    Misschien dat WeWereWarned uitsluitsel kan geven aan ons??????

  17. #1717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Dit schijnt er aan de hand te zijn...
    Mijn steel is iig gisteren al verzonden. Had hem eerst ook samen met Paul besteld, later SP geännuleerd omdat ik twijfelde over de kwaliteit van de film. En een week of 2 terug opnieuw besteld.

    Maar nu lees ik ook dat de Extended Cut van de film alleen Duitse audio heeft een geen NL subs :S
    Misschien dat WeWereWarned uitsluitsel kan geven aan ons??????
    EE heeft ook EN audio en subs! En zoals ik al in het SP topic heb aangegeven heb ik na 1 uur kijken (EE) nog geen piep, kraak of knars tegen gekomen!

  18. #1718

    Standaard

    Top!!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Ik heb gisteren de Tron Legacy Steelbook van Fnac gaan halen. Er staan rekken vol!
    Enkeldisc zeker zonder de 3D-disc en het woord Legacy in het Frans eronder?
    Die hebben ze bij Saturn ook flink op voorraad.

    Ik heb de Duitse 2-disc (2d en 3D) en dat vind ik zelf de mooiste versie die er is. Geen 2-talige front e.d.
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 05-08-2011 om 18:59

  19. #1719

    Standaard

    Dat is jammer. Benieuwd of het zich ook met de NL versie gaat voordoen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #1720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Top!!



    Enkeldisc zeker zonder de 3D-disc en het woord Legacy in het Frans eronder?
    Die hebben ze bij Saturn ook flink op voorraad.

    Ik heb de Duitse 2-disc (2d en 3D) en dat vind ik zelf de mooiste versie die er is. Geen 2-talige front e.d.
    Jup inderdaad... En zonder inside art. Maar de Duitse heeft jammer genoeg geen Nederlands subs, vandaar dat ik de Fnac versie gekocht heb.

  21. #1721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WeWereWarned Bekijk bericht
    Jup inderdaad... En zonder inside art. Maar de Duitse heeft jammer genoeg geen Nederlands subs, vandaar dat ik de Fnac versie gekocht heb.
    de 2d versie heeft wel NL subs die als goed is ook in de steelbook zit alleen de 3D versie niet

  22. #1722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    de 2d versie heeft wel NL subs die als goed is ook in de steelbook zit alleen de 3D versie niet
    Ja lap. Haha damn, nuja.

  23. #1723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    de 2d versie heeft wel NL subs die als goed is ook in de steelbook zit alleen de 3D versie niet
    De 3D versie volgens de cover ook


  24. #1724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    De 3D versie volgens de cover ook
    echt oke op bluray-disc.de staan geen nl subs bij de 3d versie!

  25. #1725

    Standaard

    Deze zojuist gekocht bij een landelijke supermarktketen (Kaufland) in duitsland voor 17,99. Is bij mijn weten de enige versie die in steelbook te verkrijgen is.



    Ter info: geen nl-ot, alleen de-ot. Taal alleen engels en duits.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

Pagina 69 van 104 EersteEerste ... 195965666768697071727379 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •