Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.

Discussie: Black Swan

  1. #26

    Standaard

    Lekker belangrijk die digital copy.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Lekker belangrijk die digital copy.
    en volgens mij zit er ook nog een boekje bij of een set foto's als ik de foto's mag geloven op amazon.co.uk

    Lekker lege doos, die NL editie

  3. #28

    Standaard

    We doen deze keer dus niet samen met de Duitsers of Engelsen. Zouden wij dan misschien dezelfde uitgave hebben als de Fransen?

    Volgens bijvoorbeeld Bol.com heeft onze uitgave Franse en Engelse audio en ondertitels (naast de NL-se uiteraard) en dat geldt ook voor de Franse als je bijvoorbeeld kijkt op de Franse Amazon. Alleen daar ontbreekt dan (nog) wel de NL-se ondertitel....

    Zou zelf dan wel interesse hebben in deze Franse 3disc uitgave.

    Heeft iemand overigens een tip voor een Franse shop met wat lagere verzendkosten??

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    We doen deze keer dus niet samen met de Duitsers of Engelsen. Zouden wij dan misschien dezelfde uitgave hebben als de Fransen?

    Volgens bijvoorbeeld Bol.com heeft onze uitgave Franse en Engelse audio en ondertitels (naast de NL-se uiteraard) en dat geldt ook voor de Franse als je bijvoorbeeld kijkt op de Franse Amazon. Alleen daar ontbreekt dan (nog) wel de NL-se ondertitel....
    Hebben wij dan niet eerder een benelux editie ervan? aangezien de franse ook geen nl subs heeft...
    Moeilijke keuze. Ik twijfel nog tussen de UK en de NL...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Hebben wij dan niet eerder een benelux editie ervan? aangezien de franse ook geen nl subs heeft...
    Bedoelde dus dat die info op Amazon (net zoals er daar bij elke editie de inhoud van de complete box wordt genoemd) mogelijk niet volledige juist is, of beter gezegd (nog) niet compleet is. T zou tenslotte niet de eerste keer zijn dat een uitgave wel NL-se ondertitels bevat terwijl dat niet vermeld staat op de site van een shop of zelfs de cover van de desbetreffende uitgave!

  6. #31

    Standaard

    Heb de achterkant bij amazon.co.uk eens goed bekeken: een hele ris subs maar geen NL.
    Misschien op de Duitse?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb de achterkant bij amazon.co.uk eens goed bekeken: een hele ris subs maar geen NL.
    Misschien op de Duitse?

    Is voor mij niet nodig, ik doe het al goed met Engelse subs, zolang het geen SDH is, waar ik voor bij Back to the future een uitzondering heb gemaakt wegens de mooie limited tin.

  8. #33

    Standaard

    Heb met DVD Profiler geen versie gevonden met nl subs, en de NL versie heeft alleen nl subs, verder niks.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Heb met DVD Profiler geen versie gevonden met nl subs, en de NL versie heeft alleen nl subs, verder niks.
    Zoals ik hierboven al heb proberen aan te geven is t maar net welke bron je mag geloven. Bij o.a. Bol.com staat dat ie nl. wel Engelse & Franse audio en ondertiteling bevat waardoor hij errgggg veel lijkt op en dus mogelijk wel gelijk is aan de Franse uitgave!

  10. #35

    Standaard

    Zojuist de DE versie gekocht bij Saturn op de gok dat er NL subs bij zitten. Hij is van FOX en op de hoes staan 4 subs en dan u.a.

    Weet iemand of de DE versie NL subs heeft?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Zojuist de DE versie gekocht bij Saturn op de gok dat er NL subs bij zitten. Hij is van FOX en op de hoes staan 4 subs en dan u.a.

    Weet iemand of de DE versie NL subs heeft?

    Geen NL subs
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  12. #37

    Standaard

    Damn

    Dan maar weer te koop zetten. Bedankt voor je snelle antwoord Bettina.

  13. #38
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  14. #39

    Standaard

    Ik vind covers zeker zo belangrijk. Als filmliefhebber wil je wat moois in je handen hebben. Als ik de film bekijk staat die altijd rechtop geopend (anders valt ie) op mijn salontafel. Misschien een vreemde tik maar goed. Ik vind het jammer dat we in Nederland vaak goedkope versies hebben. Pas Alexander gezien op blu ray. Stoppen ze hem zoals de meeste BD's in een normale plastic blauw doosje. Heb de dubbele DVD versie hier ook liggen. Prachtig boekwerk mooi verpakt in karton. Het schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen. Waar ik straks nog meer van gaan balen als de blu ray verdwijnt en we via ons TV maatschappij een film moeten bestellen brrrrrrrrrrrrrrr
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    We doen deze keer dus niet samen met de Duitsers of Engelsen. Zouden wij dan misschien dezelfde uitgave hebben als de Fransen?

    Volgens bijvoorbeeld Bol.com heeft onze uitgave Franse en Engelse audio en ondertitels (naast de NL-se uiteraard) en dat geldt ook voor de Franse als je bijvoorbeeld kijkt op de Franse Amazon. Alleen daar ontbreekt dan (nog) wel de NL-se ondertitel....

    Zou zelf dan wel interesse hebben in deze Franse 3disc uitgave.

    Heeft iemand overigens een tip voor een Franse shop met wat lagere verzendkosten??


    Die Franse uitgaven ziet er veeeel beter uit dan de Nederlandse uitgave.
    Heeft er iemand meer foto's van die uitgaven? En weet er iemand of het hoesje een slipcover is? Bedankt!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht


    Die Franse uitgaven ziet er veeeel beter uit dan de Nederlandse uitgave.
    Heeft er iemand meer foto's van die uitgaven? En weet er iemand of het hoesje een slipcover is? Bedankt!
    De US versie heeft dezelfde hoes, mét slipcover, maar zonder die irritante quote erop. Én...regiovrij. (geen NL subs).
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  17. #42

    Standaard

    Bij die drie disc versie staat nu dat ze aan een onderzoek bezig zijn naar de specs (als ik t tenminste goed begrijp )
    Bij de twee disc uitgave staat nu het volgende:
    Sous-titres : Français, Hongrois, Polonais, Russe, Tchèque, Anglais, Turc, Chinois, Croate, Estonien, Hébreu, Islandais, Néerlandais, Serbe, Slovène, Vietnamien, Arabe, Letton, Lituanien, Ukrainien

    Maar of dat dan weer klopt, t zijn wel heel veel ondertitels....

  18. #43

    Standaard

    Op Rue HD staan foto's v.d. "Coffret Collector- Edition Limitée"!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    De US versie heeft dezelfde hoes, mét slipcover, maar zonder die irritante quote erop. Én...regiovrij. (geen NL subs).
    Bedankt! Ik neem liever die irritante quote erbij dan dat ik het zonder NL subs moet stellen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij die drie disc versie staat nu dat ze aan een onderzoek bezig zijn naar de specs (als ik t tenminste goed begrijp )
    Bij de twee disc uitgave staat nu het volgende:
    Sous-titres : Français, Hongrois, Polonais, Russe, Tchèque, Anglais, Turc, Chinois, Croate, Estonien, Hébreu, Islandais, Néerlandais, Serbe, Slovène, Vietnamien, Arabe, Letton, Lituanien, Ukrainien

    Maar of dat dan weer klopt, t zijn wel heel veel ondertitels....
    Wat bedoelen ze met "onderzoek bezig naar de specs"?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Op Rue HD staan foto's v.d. "Coffret Collector- Edition Limitée"!
    Heel erg bedankt! Die box ziet er echt prachtig uit. (Zeker met die 2 cd's en al die artwork )

    Vreemd dat op Amazon de box alleen vermeld staat in de beschrijving, terwijl er alleen een foto van de blu-ray staat? + is Amazon de beste website om deze box te kopen?

  20. #45

    Thumbs down Black Swan Blu ray gecensureerd?

    Beste forummers,

    Een vraag aan jullie. Van de week de blu ray van Black Swan (+ dvd) aangeschaft bij de Mediamarkt. Gisterenavond gekeken en het viel mij op dat er twee keer een rare beeldovergang in zat (waarin ook de muziek 'skipped'). Het viel me ook op dat deze gekke beeldovergang te vinden was bij de scene waarin de dansleraar Nina probeert 'los' te krijgen door haar te 'betasten' en de infamous sex scene met Mila Kundis. In mijn herinnering gingen deze scenes in de bioscoop wat verder (qua detail en visioenen) terwijl de blu ray stukken over bleek te slaan. Na veel getwijfel toch ook maar even de dvd aangezet om deze scenes te bekijken en hier zit sowieso die 'skip' niet in en de scenes duren enkele secondes langer (meer visioenen, meer details, zoals in de bios). Het lijkt er dus op dat mijn blu ray versie gekuist is of fouten bevat? Heeft iemand hier dezelfde ervaring ermee of zou iemand dit kunnen checken. Alvast bedankt voor de reactie.

  21. #46

    Standaard

    Dat "checken v.d. specs" had ik idd verkeerd begrepen en het gaat dus blijkbaar niet alleen om de Franse versie. Het gaat hier om de "bug" zoals Jesper m beschrijft. Dit schijnt alleen te gebeuren als je speler aan t internet hangt en t schijnt met name te gebeuren bij de Playstation 3. In dat geval zou je, volgens wat ik gisteravond heb gelezen, de stekker eruit moeten trekken en je cache moeten legen (geen flauw idee hoe of wat verder) en dan zou je de volledig ongecensureerde versie kunnen bekijken.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Op Rue HD staan foto's v.d. "Coffret Collector- Edition Limitée"!
    Bedankt voor de link. Het lijkt erop dat het meeste engels oogt, behalve het boek en de achterkant van de blu-ray, welke duidelijk in het Frans zijn. Dat laatste is jammer. En het lijkt erop dat de 2 disc versie in deze uitgave zit, dus dat zou dan inhouden dat deze NL subs heeft. Alleen staan de extra's op een DVD, zou deze frans nagesynchroniseerd zijn? En zijn hier ook NL subs? Als het engels is, dan kan ik het ook wel zonder subs volgen.

    Ik zou deze wel graag willen toevoegen, maar al dat Frans houdt me tegen.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  23. #48

    Standaard

    Op Amazon staat dat de blu-ray in deze box Nederlandse subs heeft, maar op Rue HD staat er een foto van de achterkant van die blu-ray (foto 7) en daarop staat precies dat de film alleen Franse en Engelse ondertitels heeft, of ben ik mis?

    EDIT: op Amazon.fr staat dat de box alleen Franse subs heeft.
    Laatst aangepast door Carlvb : 02-07-2011 om 14:14

  24. #49

    Standaard

    Fox France zet nooit alle audio- en subtitlespecs erop. Net als de Benelux Fox dat nooit doet.

    Xfiles 1/2 in Frankrijk heeft volgens de hoes ook alleen engels en franse audio/subtitles. In werkelijkheid vele ondertitelsporen en diverse audiosporen. In deze het beste uit gaan van reviews/forums.

    DVDfr al bekeken?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlvb Bekijk bericht
    Op Amazon staat dat de blu-ray in deze box Nederlandse subs heeft, maar op Rue HD staat er een foto van de achterkant van die blu-ray (foto 7) en daarop staat precies dat de film alleen Franse en Engelse ondertitels heeft, of ben ik mis?

    EDIT: op Amazon.fr staat dat de box alleen Franse subs heeft.
    Zo ik heb tcoh net maar even die luxe doos besteld. Hij is te mooi, en dan maar plaatjes kijken in het boekje

    Wat ik alleen niet snap, is dat als je via bovenstaande link van Amazon naar de 2 disc kijkt, dan staat er duidelijk bovenaan 2 Blu-ray Disc. Terwijl als ik naar de plaatjes van die luxe doos kijk via de RueHD link dan lijkt de blu-ray uitgave dezelfde te zijn als die 2 disc. Maar als je dan vervolgens binnenin deze versie kijkt, dan zie je links een blu-ray en rechts een DVD zitten. Zijn dat dan toch 2 verschillende versies met dezelfde buitenkant, of klopt het niet dat er 2 blu-ray discs inzitten?
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •