Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 945 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Anime is er in alle genres die ook voor gewone films gelden. Dus handig om eerst te weten welke genres je aanspreken...
    Echter zonder met verdere voorkeur rekening te houden zijn de volgende (wat mij betreft) echte must-see anime (in geheel willekeurige volgorde): Ghost in the Shell, Princess Mononoke, Akira, Sword of the Stranger & Ninja Scroll...
    Ik kan er nog wel veel meer noemen, maar beperk me tot deze vijf zodat je nog wat tijd over hebt om andere dingen te doen
    Ik ben het wel eens met de eerste 3 maar de laatste 2 heb ik nooit gezien, en ben ik ook niet van plan om te kijken.
    Terwijl ik toch een groot liefhebber ben van anime.

    Ik zou je nog aanraden Eden of the east. Een serie van 12 afleveringen.
    Tototro van Ghibli, ook een film die je gezien moet hebben een klasieker in anime land.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik ben het wel eens met de eerste 3 maar de laatste 2 heb ik nooit gezien, en ben ik ook niet van plan om te kijken.
    Terwijl ik toch een groot liefhebber ben van anime.

    Ik zou je nog aanraden Eden of the east. Een serie van 12 afleveringen.
    Tototro van Ghibli, ook een film die je gezien moet hebben een klasieker in anime land.
    Dat je Ninja Scroll niet wil zien kan ik wel begrijpen (is zeker niet voor iedereen), Sword of the Stranger is echter veel meer dan een hack en slash film en vind ik één van de mooiste anime van de afgelopen jaren... Maar goed, uiteraard ieder zijn ding
    Naar Eden of the East ben ik erg nieuwsgierig, maar schijnt niet al te beste beeldkwaliteit te hebben. Dus komt wel een keer als 'ie echt goedkoop is. Over Ghibli kunnen we kort zijn; Wat mij betreft allemaal aan te raden. Vond eerste seizoen van Fulmetal Alchemist ook erg goed (al zal dat ook niet voor iedereen zijn) en kan niet wachten tot seizoen 2 in de aanbieding is. Maar het lijkt me beter om je eerst tot films te beperken en later, als je de smaak te pakken hebt, selectief series te gaan kijken (laten we eerlijk zijn, zit ook een hoop Dragonball Z gehalte tussen, met alle respect ;p).
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Dat je Ninja Scroll niet wil zien kan ik wel begrijpen (is zeker niet voor iedereen), Sword of the Stranger is echter veel meer dan een hack en slash film en vind ik één van de mooiste anime van de afgelopen jaren... Maar goed, uiteraard ieder zijn ding
    Naar Eden of the East ben ik erg nieuwsgierig, maar schijnt niet al te beste beeldkwaliteit te hebben. Dus komt wel een keer als 'ie echt goedkoop is. Over Ghibli kunnen we kort zijn; Wat mij betreft allemaal aan te raden. Vond eerste seizoen van Fulmetal Alchemist ook erg goed (al zal dat ook niet voor iedereen zijn) en kan niet wachten tot seizoen 2 in de aanbieding is. Maar het lijkt me beter om je eerst tot films te beperken en later, als je de smaak te pakken hebt, selectief series te gaan kijken (laten we eerlijk zijn, zit ook een hoop Dragonball Z gehalte tussen, met alle respect ;p).
    Dragonball z kun je inderdaad beter vermijden. Hoewel Naruto dan weer geweldig is. Anime is voor mij begonnen met series en daarna ben ik ook films gaan kijken. Series hebben voor mij soms toch de voorkeur. Meer diepgang in de karakters en betere verhalen. Hoewel er ook hele goede films zijn
    Fulmetal Alchemist heb ik helemaal gezien, goede serie, heb de serie ook. Ben zelf erg benieuwd naar Brotherhood de nieuwe serie van Fulmetal alchemist.

    Ik heb de us versie van Eden of the east en die krijgt erg goede reviews:

    http://www.blu-raydefinition.com/rev...ay-review.html

    Sword of the stranger ga ik dan toch eens kijken.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Anime is er in alle genres die ook voor gewone films gelden. Dus handig om eerst te weten welke genres je aanspreken...
    Echter zonder met verdere voorkeur rekening te houden zijn de volgende (wat mij betreft) echte must-see anime (in geheel willekeurige volgorde): Ghost in the Shell, Princess Mononoke, Akira, Sword of the Stranger & Ninja Scroll...
    Ik kan er nog wel veel meer noemen, maar beperk me tot deze vijf zodat je nog wat tijd over hebt om andere dingen te doen
    Ik las je eerste opmerking hierboven en zei hardop 'oh shit ja, hij heeft nog gelijk ook haha '

    Bedank voor de tips

    I'll report back wanneer ik ze gezien heb.

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Dragonball z kun je inderdaad beter vermijden. Hoewel Naruto dan weer geweldig is. Anime is voor mij begonnen met series en daarna ben ik ook films gaan kijken. Series hebben voor mij soms toch de voorkeur. Meer diepgang in de karakters en betere verhalen. Hoewel er ook hele goede films zijn
    Fulmetal Alchemist heb ik helemaal gezien, goede serie, heb de serie ook. Ben zelf erg benieuwd naar Brotherhood de nieuwe serie van Fulmetal alchemist.

    Ik heb de us versie van Eden of the east en die krijgt erg goede reviews:

    http://www.blu-raydefinition.com/rev...ay-review.html

    Sword of the stranger ga ik dan toch eens kijken.
    Oops, ik bedoel dan ook Fulmetal Alchemist Brotherhood! Als ik het goed begrepen heb is dit de "oude" serie die herschreven is (net zoals Evangelion in zekere zin) en vormt volgens de review op HighDefDigest (edit: klopt niet heb het ergens anders gelezen maar weet niet meer waar) een wat coherenter geheel en is verbeterd wat betreft animatie, beeldkwaliteit, etc. Is dus geen vervolg (nogmaals, als ik het goed begrepen heb). Vond het daarom tijd om de serie maar eens uit te proberen. Nu goed, ze hebben er in ieder geval weer een fan bij...
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 25-04-2011 om 17:45
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Oops, ik bedoel dan ook Fulmetal Alchemist Brotherhood! Als ik het goed begrepen heb is dit de "oude" serie die herschreven is (net zoals Evangelion in zekere zin) en vormt volgens de review op HighDefDigest (edit: klopt niet heb het ergens anders gelezen maar weet niet meer waar) een wat coherenter geheel en is verbeterd wat betreft animatie, beeldkwaliteit, etc. Is dus geen vervolg (nogmaals, als ik het goed begrepen heb). Vond het daarom tijd om de serie maar eens uit te proberen. Nu goed, ze hebben er in ieder geval weer een fan bij...
    Toen fulmetal alchemist als anime gemaakt werd was de manga nog niet af.
    Het einde van de serie is dus niet het einde van de manga maar van de makers van de anime.

    Toen de Manga af was is besloten om er opnieuw een anime serie van te maken.
    De eerste 13 afleveringen vertellen ongeveer hetzelfde verhaal als de oude serie fulmetal alchemist tot het punt dat the manga op was.
    Je zal ook merken dat de eerste 13 afleveringen van Brotherhood erg veel vertellen in weinig tijd.
    Na de 13 afleveringen gaat brotherhood verder waar het verhaal van fulmetal alchemist is gestopt.

    Ik ben een groot fan van de oude serie, vond die heel erg spannend. Dus kijk erg uit naar de nieuwe serie heb ook al 2 afleveringen gezien.
    Moest wel wennen aan de nieuwe tekenstijl van de karakters. Gelukkig zijn de stemmen hetzelfde.

    Als de serie helemaal op blu ray uit is ga ik die zeker kopen.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik las je eerste opmerking hierboven en zei hardop 'oh shit ja, hij heeft nog gelijk ook haha '

    Bedank voor de tips

    I'll report back wanneer ik ze gezien heb.
    Als ik toch nog een suggestie mag doen Steamboy met dezelfde regisseur als Akira.

  8. #358

    Standaard

    Dan kan ik Metropolis (2001) ook van harte aanbevelen

    http://www.youtube.com/watch?v=PdxJH...eature=related
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  9. #359

    Standaard

    Net voor 14. 33 euro de film King of eden besteld bij amazon.com, inclusief verzenden!

    De film is regio vrij!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Net voor 14. 33 euro de film King of eden besteld bij amazon.com, inclusief verzenden!

    De film is regio vrij!
    Ik neem aan dat deze niet los van de serie staat? Eerst serie kijken dus?
    Amazon.com? niet co.uk? Verzendkosten van de Amerikaanse site zijn normaal gesproken exorbitant te noemen
    Hoe dan ook, goede prijs...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  11. #361

    Standaard

    Je moet inderdaad eerst de serie kijken. I.p.v. een tweede seizoen plakken ze er 3 films achteraan, waarvan dit de eerste is.

    Ik heb 'm zojuist besteld, samen met Taxi Driver. Met 6 euro verzendkosten, dus dat is heel goed te doen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Net voor 14. 33 euro de film King of eden besteld bij amazon.com, inclusief verzenden!

    De film is regio vrij!
    En deze net binnen gekregen van amazon.com.
    Wel erg snelle verzending!! Top.

    De blu ray zit in een dvd doos met 2 extra dvd's, er zit een sleeve omheen, die een blauwe rand heeft. De extra's staan ook op de blu ray.
    Beetje onhandig dat deze doos groter is dan de serie maar goed.
    Morgen maar meteen kijken!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #363

    Standaard

    Ik was niet zo te spreken over King of Eden. De tweede film maakt een hoop beter maar King of Eden is een nog ergere cliffhanger dan de serie....

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ik was niet zo te spreken over King of Eden. De tweede film maakt een hoop beter maar King of Eden is een nog ergere cliffhanger dan de serie....
    De serie had voor mijn gevoel niet echt een cliffhanger, maar toch wel iets van een einde.
    Dat de eerste film wel een cliffhanger heeft vind ik niet zo erg, als dat in de tweede film opgelost wordt.

    Anime laat vaak dingen open op het eind.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    En deze net binnen gekregen van amazon.com.
    Wel erg snelle verzending!! Top.

    De blu ray zit in een dvd doos met 2 extra dvd's, er zit een sleeve omheen, die een blauwe rand heeft. De extra's staan ook op de blu ray.
    Beetje onhandig dat deze doos groter is dan de serie maar goed.
    Morgen maar meteen kijken!
    Die van mij kan ook elk moment arriveren. Maar ik hoop toch echt op een gewone blu-ray hoes op zijn minst, hopelijk met slipcase. Dan past ie mooi naast de serie. Lijkt me echt idioot als ze ineens een andere verpakking gebruiken
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  16. #366

    Standaard

    De BluRays voor Laputa en Yamadas hebben een slipcase. Zien er goed uit, alleen heeft Nausicaa nu geen slipcase, altijd lastig verhaal...

  17. #367

    Standaard

    Tsja, ik hoopte op mooie digipack uitvoeringen, zoals Ponyo. Dat zit er dus helemaal niet in
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #368

    Standaard

    King of Eden net gezien, beeld is erg mooi en ik vond het een goed vervolg, alleen nu wil ik wel heel graag de tweede film zien om te weten hoe het afloopt.
    Maar goed verhaal weer!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #369

    Standaard

    soul eater part one (US) 26 afleveringen is regio AB!



    Die ga ik dan toch maar eens bestellen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    soul eater part one (US) 26 afleveringen is regio AB!



    Die ga ik dan toch maar eens bestellen!
    Linkje?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  21. #371

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Linkje?

    http://www.mania.com/aodvb/showthrea...24#post1940524

    click on backcover!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #372

    Standaard

    Leuk stijltje, laat als je wilt even weten hoe 'ie bevalt!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Leuk stijltje, laat als je wilt even weten hoe 'ie bevalt!
    Heb de serie zelf nog niet gezien, maar mijn man en een aantal vrienden vinden de serie geweldig. Van dezelfde makers als fullmetal alchemist, Cowboy bebop, en ouran highschool club
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  24. #374

    Standaard

    Klinkt veelbelovend... Waar ga je 'm bestellen?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Leuk stijltje, laat als je wilt even weten hoe 'ie bevalt!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Klinkt veelbelovend... Waar ga je 'm bestellen?
    playusa is het goedkoopst. 42 dollar verzenden duurt daar alleen zo lang.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

Pagina 15 van 38 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •