Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1217 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Colonel Mortimer Bekijk bericht
    Misschien jouw oproep eens in de westernthread plaatsen.
    Ik ga ook eens op zoek welke film dit zou kunnen zijn.
    sorry, helemaal vergeten te melden dat ik de titel al heb gevonden: Grayeagle

  2. #727

    Standaard



    Weet iemand uit welke film dit vage plaatje komt?

  3. #728

    Standaard

    Misschien een belachelijke suggestie, maar kan het The Island of Doctor Moreau zijn? Daar zitten volgens mij dergelijke wezens is.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Misschien een belachelijke suggestie, maar kan het The Island of Doctor Moreau zijn? Daar zitten volgens mij dergelijke wezens is.
    Zo te zien is de film die ik zoek een stuk ouder, bedankt voor de suggestie.

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    nee, dat is em ook niet. Het was een oudere film (ouder dan 1992 iig) en de ontvoerde vrouw was de dochter van het hoofd van de indianen
    moeilijke!

    Grayeagle

    http://www.imdb.com/title/tt0077630/

    Nadeel van het zoeken naar een plot is, dat ze bijna nooit het einde prijsgeven.
    Laatst aangepast door Eddie : 27-01-2011 om 12:19 Reden: al gevonden lees ik nu .. stond op de vorige pagina

  6. #731

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht


    Weet iemand uit welke film dit vage plaatje komt?
    La Fille aux yeux d’or, Jean-Gabriel Albicocco, 1961.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #732

  8. #733

  9. #734

    Standaard

    Nog een vraag: er is in de jaren '80 een horrorfilm geweest, waarin (denk ik) een babysit op twee kinderen moet gaan passen, een jongen en een meisje. De jongen draagt een bril met een dik zwart montuur.
    Wanneer de kinderen slapen staat er plots een spook (met een wit laken over zich heen) in de deuropening, en die heeft de bril van de jongen op.

    Kent iemand de titel hiervan? Alvast bedankt!

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eluterius Bekijk bericht
    Nog een vraag: er is in de jaren '80 een horrorfilm geweest, waarin (denk ik) een babysit op twee kinderen moet gaan passen, een jongen en een meisje. De jongen draagt een bril met een dik zwart montuur.
    Wanneer de kinderen slapen staat er plots een spook (met een wit laken over zich heen) in de deuropening, en die heeft de bril van de jongen op.

    Kent iemand de titel hiervan? Alvast bedankt!
    Halloween(1978)
    Is de bril van de vriend van de babysit.

  11. #736

  12. #737

    Standaard

    Dankjewel Roger & Don, ik herinnerde me het blijkbaar niet helemaal correct meer

  13. #738

    Standaard

    Hoe heet de film waarin een jonge man, die door zijn vrienden in een verre onbekende omgeving in Engeland werd gedropt. Die arme jongen moest de weg terug naar huis zien terug te vinden zonder geld. Hij werd bij de telefooncel afgezet, geloof ik, dat weet ik niet meer. dat is misschien wel 15 - 20 jaar geleden.

  14. #739

    Standaard Film gezocht

    Hoi, Ik ben nieuw hier en weet niet of ik dit in deze rubriek mag vragen, maar ik zoek dus een film.
    Het is al een hele tijd geleden dat ik deze film gezien heb, dus veel weet ik er niet meer van.
    Dit herinner ik me nog.
    Een politieagent zit achter een moordenaar aan. Tegen het eind van de film wordt die agent gedrogeerd door de bad guy en als hem verkleed ,waarna hij neergeschoten wordt door zijn collega agenten.
    Ook herinner ik mij dat die agent in een rommelig pakhuis een soort jute zak over zijn hoofd trekt om niet gezien te worden door die moordenaar (hij lijkt dan op een stro pop)
    Verder zie je in deze film een film geprojecteerd worden op een muur.
    Ik weet het is niet veel maar misschien dat er bij iemand een kwartje valt.
    Alvast bedankt!

  15. #740

    Standaard

    Hier is een rubriek voor, zal wel een moderator komen die deze verplaatst.

    Een gedeelte doet me denken aan Resurrection met Christopher Lambert, maar ik kan niet alles thuis brengen...

    http://www.imdb.com/title/tt0142804/
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #741

  17. #742
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #743

    Standaard wlke film is dit?

    Hallo net als zovelen heb ik ooit een film gezien en wil deze graag een x terug zien.

    Het is een actie film met veel geschiet
    Ik weet alleen nog dat een scene in zit waarin een man midden in een kamer op een stoel zit vastgebonden, dan komt er een vrouw binnen dit is een e van de vastgebonden man. zij gaat bij hem op schoot zitten. een 3e persoon komt binnen en schiet deze vrouw letterlijk van zijn schoot af.

    wie weet de titel van deze film?

  19. #744

    Standaard

    Op zoek naar 2 films:

    Eerste film een animatie + live action film die over konijnen/hazen gaat. Eerlijk gezegd weet ik heel weinig meer over deze film. Ik weet niet eens zeker of er wel live action in heeft gezeten, zo lang is het al geleden dat ik hem gezien heb. Het is sowieso 20 jaar geleden dat ik deze tekenfilm ooit eens gehuurd heb op VHS bij de plaatselijke videotheek. Ik weet alleen nog dat er hazen/konijnen in een hol in de grond zichzelf verstopten want er kwam een man met een lange kaki jas aan om hen te vangen of iets dergelijks. Misschien herkent iemand hier iets van.

    2e film die ik zoek is een film over een man die in een glazen behuizing woont omdat hij dood zal gaan zodra hij eruit stapt. Natuurlijk verlaat hij zijn 'kooi' en gaat de straat op etc. Iemand een idee? Moet ook zo'n 20 jaar geleden zijn.

    Alle hulp is welkom

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter280ge Bekijk bericht
    Hallo net als zovelen heb ik ooit een film gezien en wil deze graag een x terug zien.

    Het is een actie film met veel geschiet
    Ik weet alleen nog dat een scene in zit waarin een man midden in een kamer op een stoel zit vastgebonden, dan komt er een vrouw binnen dit is een e van de vastgebonden man. zij gaat bij hem op schoot zitten. een 3e persoon komt binnen en schiet deze vrouw letterlijk van zijn schoot af.

    wie weet de titel van deze film?
    Is dat niet The World is Not Enough met Pierce Brosnan?

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Op zoek naar 2 films:

    Eerste film een animatie + live action film die over konijnen/hazen gaat. Eerlijk gezegd weet ik heel weinig meer over deze film. Ik weet niet eens zeker of er wel live action in heeft gezeten, zo lang is het al geleden dat ik hem gezien heb. Het is sowieso 20 jaar geleden dat ik deze tekenfilm ooit eens gehuurd heb op VHS bij de plaatselijke videotheek. Ik weet alleen nog dat er hazen/konijnen in een hol in de grond zichzelf verstopten want er kwam een man met een lange kaki jas aan om hen te vangen of iets dergelijks. Misschien herkent iemand hier iets van.

    2e film die ik zoek is een film over een man die in een glazen behuizing woont omdat hij dood zal gaan zodra hij eruit stapt. Natuurlijk verlaat hij zijn 'kooi' en gaat de straat op etc. Iemand een idee? Moet ook zo'n 20 jaar geleden zijn.

    Alle hulp is welkom
    Wat betreft de eerste, denk: Watership Down Al heb ik hem zelf nog nooit gezien.

  22. #747

    Standaard

    Konijnen, ja: http://youtu.be/zkirtbpz5h4

    Ik zoek ook iets. Ik heb een echte filmencycloop nodig hiervoor denk ik, vanwege het behoorlijke cultgehalte.

    Het is een film waarin een leger van (soldaten)geraamten een groep mensen gedurende de nacht terroriseert. Als de dag is aangebroken (aan het einde van de film) 'bevriezen' de geraamten en ontkomen een man een een vrouw. Het geheel doet wat Italiaans aan, vraag me niet waarom. Alleen die laatste scène staat me nog goed voor de geest.

    Halp! K thx bye.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #748

  24. #749

    Standaard

    Nee die is veel te nieuw. Ik gok dat ik de film tussen 1990 en 1994 op tv heb gezien (Duitse satellietzender waarschijnlijk) en toen was ie al oud. Jaren 70/80 denk ik.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #750

    Standaard

    Ik denk dat ik zelf al een eind ben.... Een Spaanse horror filmserie onder de Engelse noemer 'Blind Dead'. Heerlijk. Alleen, welk deel moet ik hebben?
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •