Pagina 41 van 52 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1280 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Ik ben vandaag voor het eerst sinds januari weer naar de bioscoop geweest. En om mij heen zaten wederom meerdere mensen die niet even 1-2 uur van hun mobieltje af kunnen blijven.

    Misschien zouden de bioscopen de mobieltjes in moeten nemen bij de deur om ze weer terug te geven na afloop van de film.
    Ik zat pas in een bioscoop waar ze (zoals normaal) van te voren aangaven dat de telefoon uit moet voor de film.
    2 minuten later (na de reclame) een tekst op het scherm waarop stond (vrij vertaald): "Mocht u tijdens de film last hebben van medebioscoopbezoekers laat het dan weten aan de medewerkers. Zij spreken die perso(o)n(en) erop aan."
    Ik denk: das positief. Tot de volgende tekst kwam: "Om dit te doen SMSt U...." ..........Ik schoot meteen in de lach (geloof niet dat mn beide buren de ironie hiervan doorhadden).

  2. #1002

    Standaard

    Ja, wij moeten ook altijd lachen om die mededeling...

    Bij overlast sms KUIP [ZAAL] [OORZAAK] naar 3669 ofzo....lol
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #1003

    Standaard

    Mijn allergrootste ergernis blijft het hard kauwen en smakken van popcorn... Vind dat ZOOO irrtant en afleidend

    Op de voet gevolgd door het eindeloos kraken en ritselen in zakjes, praten en uitgebreid smsen tijdens de film (fijn zo'n lichtbundel in je gezicht net als het spannend is)

    Heb pas een beamer gekocht, heb mijn eigen bioscoopje hier... Ook héél aangenaam
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  4. #1004

    Standaard

    Dat krakenen ritselen kan je toch niet voorkomen,maar je telefoon uit, of op stil en smsen is echt een paradox, bioscoop medewerker moet gewoon om de half uur even komen kijken..Hele lange tijd geleden werd de bioscoop stil gezet en werden de onrust stokers eruit gehaald..Prima, zdaar ga ik voor. Liever tien minuten langer kijken dan, als er de hele tijd gekloot wordt in een film waar je 8-9 euro voor betaal..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #1005

    Standaard

    Er moet gewoon continu toezicht zijn en niet eens in het half uur, en dan nog ervaar ik een filmonderbreking om mensen te verwijderen als een ernstige inbreuk op de kijkervaring die niet weg is als de film opnieuw begint. Korte antwoord voor mij is gewoon niet naar de grote bioscopen gaan, maar naar achteraf zaaltjes op doordeweekse vooravonden.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #1006

    Standaard

    probleem is dan denk ik alleen dat ze meer personeel nodig hebben en de kosten daarvan doorberekenen in de ticketprijs.
    Voor mij part maken ze een flink agressieve bioscoopreclame die duidelijk maakt dat er op wangedrag gelet wordt dmv controle of een videosysteem. Laat de mensen maar even schrikken en vertel niet dat er in werkelijkheid geen personeel is of geen videosysteem oid om op te treden. Wat niet weet wat niet deert en het zal toch een stuk rustiger worden.
    En voor mij part maken ze ook gebruik van het stoelensysteem. Ik bedoel: dat iedereen de mogeljikheid heeft om na de film aan te geven dat er in zijn of haar buurt rottigheid was. Dan kun je je stoelnr doorgeven en aangeven waar het tov jou ongeveer was. Na verloop van tijd zien ze dan echt wel dat het steeds dezelfde personen zijn en kunnen ze aan de kassa geweerd worden (in het geval van vaste klanten). Jammer van de klikcultuur die dan ontstaat, maar zulke mensen vragen er gewoon om.
    Ach ja, misschien is een combinatie van alles nog wel beter. Geef de mensen waar voor hun duurbetaalde kaartje.

  7. #1007

    Standaard

    Bioscoop de laatste keer dat ik erheen ben geweest is alweer 7 jaar geleden. En ik ben niet van plan om het binnenkort weer te gaan doen.

    te veel nadelen en eerlijk gezegd maar heel weinig voordelen met een bioscoop bezoek.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  8. #1008

    Standaard

    Misschien is het dan handiger om preventief deurbeleid te voeren. Of vaste avonden waarop dingen worden aangeboden voor petjesjeugd, ouderen of cinefielen. En daar stem je je films dan ook op af. Verstandige bioscoopuitbaters zorgen voor een stukje karakter vanuit de zaal.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #1009

    Standaard

    Het was een tijd geleden dat ik naar de bios ben geweest, maar 10 euro voor een kaartje is echt te bizar!!! (en geen 3D film of extra lange film).
    En dan ook nog eens bij het controlepunt in de tassen kijken if er misschien geen zelfmeegenomen waar in zit. De bios is tegenwoordig beter beveiligd dan de tweede kamer :S.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  10. #1010

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Het was een tijd geleden dat ik naar de bios ben geweest, maar 10 euro voor een kaartje is echt te bizar!!! (en geen 3D film of extra lange film).
    En dan ook nog eens bij het controlepunt in de tassen kijken if er misschien geen zelfmeegenomen waar in zit. De bios is tegenwoordig beter beveiligd dan de tweede kamer :S.
    Wacht even, stonden er bij jouw bezoek aan de bioscoop medewerkers die eisten de inhoud van tassen van bezoekers te mogen onderzoeken? Dit zou mij echt veel te ver gaan. Kunnen ze zoiets afdwingen? Ik had ze in ieder geval geen toestemming gegeven in mijn tas te kijken. Volledig idioot als je het mij vraagt. Zou voor mij een reden zijn om de betreffende bioscoop te mijden.

  11. #1011

    Standaard

    Ik erger me het meest aan die 3D-bullshit. Om toch bepaalde films te kunnen zien in 2D, die alleen in 3D vertoond worden, heb ik daarom van twee 3D-brillen twee 2D-brillen gemaakt (rechter plastic glas van de ene bril gewisseld met de linker van de ander, en vice versa).

  12. #1012

    Standaard

    Lol! Forced 2D-vision. Briljant.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Wacht even, stonden er bij jouw bezoek aan de bioscoop medewerkers die eisten de inhoud van tassen van bezoekers te mogen onderzoeken? Dit zou mij echt veel te ver gaan. Kunnen ze zoiets afdwingen? Ik had ze in ieder geval geen toestemming gegeven in mijn tas te kijken. Volledig idioot als je het mij vraagt. Zou voor mij een reden zijn om de betreffende bioscoop te mijden.
    Heb begrepen dat dit wel vaker gebeurd. Ik kan me nog een krantenartikel herinneren van een moeder die de boterhammen voor haar kind moest inleveren toen ze naar de bios ging. (heb het artikel teruggevonden op een forum, maar het is zoals ik me herinner dermate slecht geschreven dat je je bijna afvraagt of het niet verzonnen is.)

    Het is natuurlijk een beetje dilemma. Natuurlijk mag je eigenlijk geen eigen spul meenemen in de bios, dus ik snap het punt van de bioscoop wel. Maar zo'n tasseninspectie vind ik ook weer overdreven.

    Ik zou me dan helemaal niet welkom meer vinden en geen ook geen zin meer hebben in die bewuste bioscoop te komen.

  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Wacht even, stonden er bij jouw bezoek aan de bioscoop medewerkers die eisten de inhoud van tassen van bezoekers te mogen onderzoeken? Dit zou mij echt veel te ver gaan. Kunnen ze zoiets afdwingen? Ik had ze in ieder geval geen toestemming gegeven in mijn tas te kijken. Volledig idioot als je het mij vraagt. Zou voor mij een reden zijn om de betreffende bioscoop te mijden.

    nee die hebben het recht niet, alleen gekwalificeerde beveiligers

    gelukkig nog nooit meegemaakt, erger me daar dood aan. 1x meegemaakt bij Saturn met een minitasje, daar kom ik dus niet meer

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    nee die hebben het recht niet, alleen gekwalificeerde beveiligers

    gelukkig nog nooit meegemaakt, erger me daar dood aan. 1x meegemaakt bij Saturn met een minitasje, daar kom ik dus niet meer
    Blijkbaar vind Pathé spui dit nodig, maar no way dat een snotaap in mijn persoonlijke spullen gast rommelen.
    Zover ik weet zou het wel mogen MITS omschreven in huisregels en MITS dit duidelijk staat aangegeven zodat je de keuze hebt wel of niet gebruik te maken van de bios.

    Misschien moeten ze de prijzen van de consumpties aanpassen..2,60 voor een flesje cola is je reinste diefstal. Nee voor mij geen bios meer. Moet nog 1x naar Harry Potter met de vrouw, maar daarna pas ik voorlopig.
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  16. #1016

    Standaard

    Heel irritant ook van die mensen die films gaan vergelijken met de boeken..
    Oh maar in het boek ging dat heel anders..
    Ja dat weten we nou wel...shut up en laat mij kijken!!
    Who's the more foolish
    The fool
    or the fool who follows him

  17. #1017

    Standaard

    Blijf het knap vinden dat mensen altijd tijdens de film nog binnen komen wandelen..zeker aangezien de film meestal nog 20 minuten later start door reclame etc. En dan rustig aan blijven staan, rustig aan het snoeppakket uit gaan pakken en nog even gaan overleggen..zucht..
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  18. #1018

    Standaard

    Weer een bioscoopergernis erbij: Metropolis draait Tangled alleen óf in 3D, óf in gedubde versie. Dus keuze tussen pest en cholera.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1019

    Standaard

    Dit is niet zo zeer een ergernis, meer een observatie. Maar ik heb vandaag Harry Potter gezien in Pathe schouwburgplein in de grote zaal.

    Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig ook een digitale projector. Het zag er in ieder geval scherper uit dan ik ooit heb gezien daar.
    Maar het beeld was niet schermvullend. Op zich geen probleem. Alleen duurde het even voordat ik gewend was aan een soort windowboxed weergave en dat de randen niet helemaal recht waren.

    Nou ben ik eigenlijk benieuwd of het een technische beperking was of dat het gewoon weer door de lakse service van pathe komt.
    Bovendien ging het licht halverwege de film heel even aan. Dat kan ook wel eens gebeuren, maar toch vreemd.

    Ik heb het de film niet laten verpesten. Het gaat me alleen steeds meer opvallen dat de algehele ervaring steeds meer vergelijkbaar wordt met een fastfoodrestaurant in dit soort bioscopen.

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    Dit is niet zo zeer een ergernis, meer een observatie. Maar ik heb vandaag Harry Potter gezien in Pathe schouwburgplein in de grote zaal.

    Volgens mij hebben ze daar tegenwoordig ook een digitale projector. Het zag er in ieder geval scherper uit dan ik ooit heb gezien daar.
    Maar het beeld was niet schermvullend. Op zich geen probleem. Alleen duurde het even voordat ik gewend was aan een soort windowboxed weergave en dat de randen niet helemaal recht waren.

    Nou ben ik eigenlijk benieuwd of het een technische beperking was of dat het gewoon weer door de lakse service van pathe komt.
    Bovendien ging het licht halverwege de film heel even aan. Dat kan ook wel eens gebeuren, maar toch vreemd.

    Ik heb het de film niet laten verpesten. Het gaat me alleen steeds meer opvallen dat de algehele ervaring steeds meer vergelijkbaar wordt met een fastfoodrestaurant in dit soort bioscopen.
    Ik snap je helemaal. Ik zit in het klantenpanel van Pathe en heb net 1 of 2 weken geleden een enquete ingevuld over 2010 over de service/het beleid, de bioservaring, etc. Heb er ook dingen als jij noemt in meegenomen, daarnaast ook het feit dat ik vind dat je mensen niet op de 1e twee rijen kunt plaatsen voor dezelfde dure prijs (ivm de gratis cursus verrekjenekje ivm de ondertitels), de veel te dure drankjes etc, het feit dat je als je die dure prijzen aanhoudt je ook niet moet mekkeren dat mensen zelf hun eten/drinken meenemen (en zeker niet in tassen mogen gaan kijken zoals hierboven ergens staat). Als ik de gelegheid heb om klachten door te spelen die hier op t forum staan zal ik het zeker niet nalaten. So: keep them coming! (zijn er hier trouwens nog meer mensen die lid zijn van dat panel: kunnen we een grotere vuist maken zeg maar)

  21. #1021

    Standaard

    Jep, ben ook lid van dat panel...!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Jep, ben ook lid van dat panel...!
    Vind het eigenlijk wel een goed initiatief, kun je toch ergens wat invloed uitoefenen. Ik was helemaal niet zo'n patheganger. Ging nl. altijd naar Must See in Breda, maar das nu door hen overgenomen. Dus we proberen het nu maar een tijdje. Benieuwd of ze wat aan mn frustraties mbt pathe doen. Ik wil nl. niet het idee hebben in een filmfabriek te zitten: kaartje kopen, zitten, kijken en dan zsm moven want dan kunnen we meer klanten bedienen (lees: cashen): en vooral niet moeilijk doen en te veel vragen. Zo vaak meegemaakt: kom je met een welbedoelde suggestie naar een medewerker, krijg je zo'n houding van: en wat moet ik daarmee dan?.

  23. #1023

    Standaard

    Ik ga ook nooit meer naar de bioscoop in Nederland. Heel af en toe in LUX hier in Nijmegen. Ik ga alleen naar 'normale' bioscopen als ik in het buitenland ben, binnen of buiten Europa. Grappig ook om te zien dat de ergernissen die hier genoemd worden (en die ik ook ken van mijn laatste keren naar een gewone NL-bios gaan) in het buitenland GEHEEL NIET voorkomen. Daar zit gewoon normaal publiek in de zaal. Of het nou de VS, UK, Duitsland of Australië is. Maar daar is ook normaal toezicht. Ook Nederlandse onzin als een pauze in een film (om de drankomzet nog meer omhoog te stuwen) ken ik van het buitenland niet.

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ook Nederlandse onzin als een pauze in een film (om de drankomzet nog meer omhoog te stuwen) ken ik van het buitenland niet.
    Nou dat onderdeel hebben ze gelukkig bij Pathé al heel lang geleden afgeschaft. Goddank draaien ze hier nu ook films zonder pauze.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ook Nederlandse onzin als een pauze in een film (om de drankomzet nog meer omhoog te stuwen) ken ik van het buitenland niet.
    In Belgie zit ook pauze in de film. Ook de keren dat ik in de UK naar de bios ben geweest zat er "gewoon" pauze in, helaas... Van mij mogen daar vandaag nog mee ophouden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 41 van 52 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •