Pagina 87 van 94 EersteEerste ... 3777838485868788899091 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2343 worden weergegeven.

Discussie: Movie Minutes

  1. #2151

    Standaard

    Maandag besteld, vandaag (woensdag) binnen: Clerks en Surrogates op blu-ray. Beiden met Movieminutes weer

    Goed bezig.

  2. #2152

    Standaard

    Weet iemand al wat meer of er in september/oktober nog nieuwe titels worden toegevoegd? Ik hoop toch dat er nog wat nieuwere blu-rays in de shop komen....

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door leungep Bekijk bericht
    Weet iemand al wat meer of er in september/oktober nog nieuwe titels worden toegevoegd? Ik hoop toch dat er nog wat nieuwere blu-rays in de shop komen....
    ...zoals Armageddon? Wie weet?

  4. #2154

    Standaard

    Of Crimson Tide.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2155

    Standaard

    Ik zie dat veel mensen na het opsturen van een scan van POTC 3 wel hun 40 MM's hebben gekregen. Ik heb alleen wel het 40 MM stickertje van de hoes gehaald, dus ik weet niet of het nog zin heeft...

  6. #2156

    Standaard

    Er zitten weer '3+1 gratis' stickers op de BD's die volgende week uitkomen.
    Dat kan dus beteken dat het assortiment weer uitgebreid wordt, net als de vorige keer...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er zitten weer '3+1 gratis' stickers op de BD's die volgende week uitkomen.
    Dat kan dus betekenen dat het assortiment weer uitgebreid wordt, net als de vorige keer...
    Hebben ze bij V&D ook met het prijzencircus (maar dit even terzijde)
    Laatst aangepast door edwin62 : 26-09-2010 om 16:05

  8. #2158

    Standaard

    Tiens, ik kras hier juist een MMsticker en er staat gewoon geen code op?
    Hij is compleet blanco, nog nooit meegemaakt

  9. #2159

    Standaard

    code mee weggekrabt, heb ik ooit ook eens gehad (ik zag toen nog enkele letters) : ligt niet aan jou

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    code mee weggekrabt, heb ik ooit ook eens gehad (ik zag toen nog enkele letters) : ligt niet aan jou
    Dat meen je niet... 't Is niet dat ik hard heb gekrabt ofzo

  11. #2161

    Standaard

    Twee nieuwe titels in de MM Shop. En driemaal raden..........weer geen blu-rays!!!!!

    Echt een triest gebeuren dit. Vragen ze iedereen een enquete in te vullen om te weten te komen wat er verbeterd kan worden aan de MM. Het overgrote deel van de members geeft duidelijk aan meer blu-rays te willen zien in de shop. Wat doen ze? Meer dvd's in de shop. Of nog erger, eerst de dvd en een maand of twee later de blu-ray.

    Zeer zeer zeer jammer!

    Nieuwe titels zijn: "Everybody's Fine" en "The Boys are back"

  12. #2162

    Standaard

    Wel 2 hele mooie films, maar misschien volgen er nog wel wat BD's....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2163

    Unhappy

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.C. Bekijk bericht
    Twee nieuwe titels in de MM Shop. En driemaal raden..........weer geen blu-rays!!!!!

    Echt een triest gebeuren dit. Vragen ze iedereen een enquete in te vullen om te weten te komen wat er verbeterd kan worden aan de MM. Het overgrote deel van de members geeft duidelijk aan meer blu-rays te willen zien in de shop. Wat doen ze? Meer dvd's in de shop. Of nog erger, eerst de dvd en een maand of twee later de blu-ray.

    Zeer zeer zeer jammer!

    Nieuwe titels zijn: "Everybody's Fine" en "The Boys are back"

    Wat een shop update zeg NOT, doe het goed of doe het niet!
    Dus we blijven maar doorsparen ;-D

  14. #2164

    Standaard

    Persoonlijk zeer blij met deze update!
    Wil de twee films al lange tijd eens zien.
    Wel ga ik nog even wachten want 120 punten elk is teveel + misschien voegen ze later de BD's ervan toe.

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Dat meen je niet... 't Is niet dat ik hard heb gekrabt ofzo
    toch wel. Ik krabde toen ook gewoon, maar half de code kwam mee ...

  16. #2166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    toch wel. Ik krabde toen ook gewoon, maar half de code kwam mee ...
    gewoon met beleid, nooit een probleem gehad met de code krassen.

  17. #2167

    Standaard

    wat je even moet doen als je de code niet goed meer kunt lezen even een mailtje sturen naar mm met de nog wel leesbare code gedeelte dan krijg je een nieuwe code heb ook al een keer gedaan
    ik kreeg toen een nieuwe code van mm

  18. #2168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    wat je even moet doen als je de code niet goed meer kunt lezen even een mailtje sturen naar mm met de nog wel leesbare code gedeelte dan krijg je een nieuwe code heb ook al een keer gedaan
    ik kreeg toen een nieuwe code van mm

    Ik ben ermee gestopt om deze oplossing steeds weer te herhalen, teruglezen/opzoeken is ook een mogelijkheid hier om te kijken wat te doen.

  19. #2169

    Standaard

    wat maakt het nou uit als je eens iets opnieuw erop zet ik kom soms op forums waar meer dat 1000 pagina's zijn van 1 topic

    zou jij die dan ook allemaal na lezen?

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    wat maakt het nou uit als je eens iets opnieuw erop zet ik kom soms op forums waar meer dat 1000 pagina's zijn van 1 topic

    zou jij die dan ook allemaal na lezen?
    Eens iets opnieuw is idd niet erg maar deze vraag en antwoord komen hier wel vaker voor ennuh zoeken kan ook
    Laatst aangepast door edwin62 : 02-10-2010 om 22:45

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stargazer Bekijk bericht
    wat maakt het nou uit als je eens iets opnieuw erop zet ik kom soms op forums waar meer dat 1000 pagina's zijn van 1 topic

    zou jij die dan ook allemaal na lezen?
    misschien omdat 9 van de 10 personen niet eens de moeite nemen om de 'search' functie eens te gebruiken? het aantal keer dat dit hier nu herhaald is, is absurd eigenlijk..

  22. #2172

    Standaard

    En in die andere fora lees je ook dikwijls dat het al aan de orde geweest is en verwijzen ze naar de zoekfunctie, dus eignelijk zouden we dat hier ook moeten doen.

    Maar weer even ontopic, zijn er nog leuke MM acties om mm's te verdienen of is het overal erg stil? Alternate is ook al een half jaar hetzelfde met de kwis
    Laatst aangepast door edwin62 : 10-10-2010 om 14:17

  23. #2173

    Standaard

    30 gratis MM (enkel vandaag geldig): MMMWSR4A8W

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    30 gratis MM (enkel vandaag geldig): MMMWSR4A8W
    Jordy bedankt

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    30 gratis MM (enkel vandaag geldig): MMMWSR4A8W
    Thanks
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 87 van 94 EersteEerste ... 3777838485868788899091 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •