Pagina 26 van 330 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 8243 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Jammer, 't is best een aardige film!

  2. #627

    Standaard

    Vreemd van Fox... het ligt ook niet aan het feit dat het een kleinschalige film is, want Little Miss Sunshine hebben ze wel op BR gegooid...

  3. #628

    Standaard

    Zeker vreemd van Fox, zeker als je weet dat de Duitse blu-ray Nederlandse ondertitels heeft.

    http://www.dvd-forum.at/bgr/1199/bluray_detail.htm

  4. #629

    Standaard

    Misschien dat hij dan later nog eens uitgebracht wordt, maar in de releaselijst die wij in de videotheek krijgen staat de BD iig niet op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #630

    Standaard

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Avatar al in April!!!
    Hoop dat dit echt juist is XD want ik kan niet wachten XD

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Avatar al in April!!!
    Hoop dat dit echt juist is XD want ik kan niet wachten XD
    Is wel erg snel. Overigens, als je niet kan wachten heb ik wel een mogelijkheid om de film al eerder te zien. Alleen verder lezen als je piraterij geen probleem vindt: Ga gewoon nog eens naar de bioscoop. Dit is zo'n film die het best tot zijn recht komt op het grote scherm.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  7. #632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Is wel erg snel. Overigens, als je niet kan wachten heb ik wel een mogelijkheid om de film al eerder te zien. Alleen verder lezen als je piraterij geen probleem vindt: Ga gewoon nog eens naar de bioscoop. Dit is zo'n film die het best tot zijn recht komt op het grote scherm.
    Heb hem al gezien in de bioscoop en mss dat ik na mijn examens nog eens ga kijken maar de voornaamste reden dat ik hem wil hebben is 1. omdat de Kinepolis in Gent echt een vreselijk probleem heeft met hun geluid. Het is steeds alsof je in een grot zit waar je alles dubbel hoort en 2. voor mij is dit echt 1 van de beste films ooit

  8. #633

    Standaard

    Ik denk dat Avatar nog wel vertraagd gaat worden.
    The future is Blu

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik denk dat Avatar nog wel vertraagd gaat worden.
    Hoeft niet, al kan ik op amazon.com, play.com, frs.nl, bol.com en op dvd-home.nl niets vinden over de releasedatum.
    Wat me wel verbaasd is dat RTL4 de TV rechten in handen heeft gekregen met de restrictie dat ze de film 'pas' in 2011 mogen uitzenden.........
    Bron
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Hoeft niet, al kan ik op amazon.com, play.com, frs.nl, bol.com en op dvd-home.nl niets vinden over de releasedatum.
    Wat me wel verbaasd is dat RTL4 de TV rechten in handen heeft gekregen met de restrictie dat ze de film 'pas' in 2011 mogen uitzenden.........
    Bron
    Nee ik zeg alleen dat ik het denk. Maar het kan natuurlijk ook gewoon 15-04 worden. Ik vind dat gewoon heel vroeg. Maarja, Up lag afgelopen jaar 2 maanden nadat hij in de bios verscheen al in de winkels. Al speelde daar wel een factortje mee die kerstmis heet. We zullen zien. Ik hoop ook 15-04!
    En over dat RTL4: Ik vind 'pas' in 2011 ook wel best vroeg. Misschien is dit een foutje. En staat Film1 hier los van? Die is als betaalzender doorgaans de eerste.
    The future is Blu

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Nee ik zeg alleen dat ik het denk. Maar het kan natuurlijk ook gewoon 15-04 worden. Ik vind dat gewoon heel vroeg. Maarja, Up lag afgelopen jaar 2 maanden nadat hij in de bios verscheen al in de winkels. Al speelde daar wel een factortje mee die kerstmis heet. We zullen zien. Ik hoop ook 15-04!
    En over dat RTL4: Ik vind 'pas' in 2011 ook wel best vroeg. Misschien is dit een foutje. En staat Film1 hier los van? Die is als betaalzender doorgaans de eerste.
    Niet als een ander meer betaalt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  12. #637

    Standaard Battlestar Galactica

    Wedlock,

    Wanneer is de release van seizoen 4 van Battlestar Galactica gepland op blu-ray ?

    bvd,

    mryoda

  13. #638

    Standaard

    Helaas nog geen datum voor een 4e seizoen van Battlestar Galactica mryoda
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #639

    Standaard

    Thx Wedlock, staat in de UK gepland voor 08-03-2010 dus zal hier binnenkort ook wel verschijnen !

  15. #640

    Standaard

    The Thomas Crown Affair staat in Duitsland gepland voor 19 februari. Enige info voor een eventuele release hier in de Benelux ?


  16. #641

    Standaard

    Nog geen info over The Thomas Crown Affair, maar als hij in Duitsland snel komt dan zal hij hier ook wel vrij snel verschijnen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #642

  18. #643

    Standaard

    Het positieve zijn dan wel de nederlandse ondertitels.


  19. #644

    Standaard

    Is het mogelijk voor de openingsposter om de titels die bij het updaten van de lijst vervallen telkens toe te voegen aan een lijst van "uitgekomen titels"? Dus dat er 2 lijsten zijn: een met nog uit te komen titels, en eentje met wat al uit zou moeten zijn.

    Nu heb je namelijk niets aan de bestaande lijst voor alles wat net uit is, terwijl de informatie er een paar dagen terug nog instond. Voor de openingsposter is het niet veel meer werk dan het verhuizen van de informatie naar de andere lijst, en het biedt wel een hoop meer informatie.

  20. #645
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat Wedlock sowieso vrijwillig al een berg werk verzet, en dat we daar zeer dankbaar voor moeten zijn.
    Voor jouw verzoek moet hij dus een tweede topic starten omdat hij geen tweede bericht kan toevoegen aan deze draad.
    Los daar van zijn er genoeg lijsten te vinden die laten zien welke titels er uit zijn.
    O.a. dvd-home, maar ook Bol.com of de Free RecordShop.

    Maar goed ik wil niet voor Wedlock spreken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #646

    Standaard

    Ik heb eigenlijk al genoeg werk aan deze lijst en om dan nog een tweede lijst erbij te moeten doen vind ik iets te veel van het goede.

    Zoals Claudio al zegt er zijn genoeg overzichten te vinden bij andere websites waar de al uitgekomen titels op te vinden zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #647

    Standaard

    Ik zie Bubba Ho-Tep niet terug in de lijst. Op de CDWOW Nederland website staat deze gepland voor 12-7-2010 op Bluray Finally!

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrX_Cuci Bekijk bericht
    Ik zie Bubba Ho-Tep niet terug in de lijst. Op de CDWOW Nederland website staat deze gepland voor 12-7-2010 op Bluray Finally!
    Dat is de UK-versie, niet de Nederlandse.

  24. #649

    Standaard

    Bubba Ho-Tep is nooit in Nederland uitgebracht op dvd noch blu-ray, er is geen distributeur voor.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  25. #650

    Standaard

    De release datum van zowel Scream als Equilibrium komt dichterbij. Nog steeds geen info over de beeldverhouding en het geluidsformaat van Equilibrium en of Scream in de director's cut wordt uitgebracht?
    Als deze zaken in orde zijn zal ik er weer eens over na denken om releases van E1 te kopen ipv bepaalde titels te importeren.

Pagina 26 van 330 EersteEerste ... 162223242526272829303676126 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •