Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 506 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Ik was altijd wel tevreden met Bol.com, totdat ik er ook games ging bestellen. Ooit bestelde ik er een skate game (iets met inline skates, ben de titel even kwijt) en het leek wel of deze een overstroming had overleeft. Die ging retour natuurlijk.
    Enkele maanden geleden kocht ik twee spellen voor de PSP. Eén game kwam aan in een beschadigde hoes en de ander was een Xbox360 game voor iemand aan de andere kant van het land. Beide terug gestuurd en opnieuw mijn twee PSP games ontvangen. Bij de eerste leek het wel of de game een tijdje op straat had geleden en bij de tweede was het boekje zwaar beschadigd. Opnieuw terug gestuurd en toen was één game wel goed (ook weer niet geseald overigens) en de tweede weer niet. Die tweede game heb ik terug gestuurd en niet meer opnieuw besteld.

    Ik ben dus zeer terug houdend geworden wat betreft Bol.com. Dit waren allemaal games overigens, die niet net gereleased waren. Ik denk, dat een nieuwe release wel gewoon netjes geseald (dus niet 10e hands) wordt opgestuurd. Maar ik ga het niet meer uit proberen in ieder geval.

    Met andere webwinkels (DVDPacific, Amazon, Play en dergelijke) heb ik nog geen problemen gehad. Soms komt er iets van Play wel eens niet aan, maar dan sturen ze gewoon een nieuw exemplaar.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    (iets met inline skates, ben de titel even kwijt)
    Aggressive Inline? Erg tof spel Goeie soundtrack ook


  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Aggressive Inline? Erg tof spel Goeie soundtrack ook
    Precies die ja. Inderdaad heel tof.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #279

    Standaard

    ik heb een box niet gekregen die volgend de TNT wel geleverd is.
    Zegt Bol.com dat ik bij het postkantoor moet informeren, nou laat ze het zelf doen, het is niet mijn verantwoordelijkheid

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    ik heb een box niet gekregen die volgend de TNT wel geleverd is.
    Zegt Bol.com dat ik bij het postkantoor moet informeren, nou laat ze het zelf doen, het is niet mijn verantwoordelijkheid
    Waarschijnlijk bij je buren bezorgd. Even aanbellen dus

  6. #281

    Standaard

    Nee er lag geen briefje in de bus en de buren hadden ook niets gekregen.
    TNT zegt dat ze het bij mij thuis hebben bezorgd

    Niet de schuld van Bol.com trouwens laat dat duidelijk wezen, maar als ik zeg dat ik al geinformeerd heb, hoeven dat nog niet nog een keer te vragen en kunnen ze zelf ook actie ondernemen
    Laatst aangepast door MaartenLag : 20-09-2009 om 19:55

  7. #282

    Standaard

    Zoiets had ik onlangs ook bij een Bol-bestelling. Volgens de TNT track & trace zou het vrijdag geleverd zijn. Niet dus.

    Zaterdagochtend de klantenservice van de TNT gebeld en die wisten me het exacte tijdstip te vermelden.
    Beetje vreemd vond ik dat wel, want ik was op dat moment gewoon thuis.

    Later die middag stond de pakketbezorger met het pakje voor mijn deur!

  8. #283
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuw: voor 21:30 besteld, is morgen in huis.

  9. #284

    Standaard

    Hier leggen ze het pakje vaak gewoon voor de buitendeur neer. Maar tot op heden geen reactie meer gehad van Bol.com , redelijk asociaal vind ik dat.

    TNT wist me inderdaad ook het tijdstip te melden, toen was ik dus aan het werk

  10. #285

    Standaard

    Bol.com Rules!


    heb altijd m'n dingen die op voorraad waren de andere dag netjes binnen gekregen, echt top! dat last minute shopping
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #286
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bol.com heeft de website vernieuwd. Nu nog de prijzen, wat scherper.

  12. #287

    Standaard

    Ik heb nog een code voor 5euro korting bij het bestellen van een game:is geldig tot 11 oktober.

    P.M. me maar indien interesse.

  13. #288

    Standaard

    Ik heb ook nog een code. €5,- korting op een game naar keuze vanaf €25,-. PM maar als je hem wil hebben.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  14. #289

    Standaard laten bezorgen op het werk

    Wat ik meestal doe, is mijn pakjes laten bezorgen op het werk

    gaat altijd goed

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marco72 Bekijk bericht
    Wat ik meestal doe, is mijn pakjes laten bezorgen op het werk
    gaat altijd goed
    Same here. Werkt perfect!
    Nooit bij de buren afgegeven, geen problemen op zaterdagen.. Super!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  16. #291

    Standaard

    Del laatste tijd alleen maar problemen, pakje kwijtgeraakt, pakje beschadigd aangekomen en nu weer een pakje te laat verzonden (half 9 besteld, volgende dag pas verzonden)

  17. #292

    Standaard

    Het wisselt, laatst een dvd keurig op tijd ontvangen maar een eenvoudige telefoon liet op zich wachten. Ook geen e-mail dat de levering zoveel dagen/weken langer zou duren. Dat je niets meer hoort vind ik slordig.

  18. #293

    Standaard

    250K-MUSIC-9E2R

    € 2,50 korting op CD's bij een besteding van minimaal een tientje.

    Wie het eerste komt, die het eerste maalt.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Del laatste tijd alleen maar problemen, pakje kwijtgeraakt, pakje beschadigd aangekomen en nu weer een pakje te laat verzonden (half 9 besteld, volgende dag pas verzonden)
    Dat heb ik nou ook, ik bestel ook alleen nog maar nieuwe spullen. Dus net gereleasde spullen. Anders krijg je over het algemeen door klanten geprobeerd terug geruilde exemplaren thuis. Dat is me voornamelijk bij games overkomen. Een stuk of vier keer. Zelfs 3 keer voor de zelfde game. Steeds weer terug sturen, weer bellen en dan toch weer een beschadigd exemplaar ontvangen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #295

    Standaard

    2,50 korting op Nederlandse boeken gewonnen:
    250K-UKUB-9E2R

    Bestel nooit engelse boeken, dus wie hem wil hebben; veel plezier.

    //edit: geldig t/m de 22ste en alleen als je voor minimaal 9,99 bestelt.

  21. #296

    Standaard

    Gratis verzenden op alle artikelen (m.u.v. televisies) in Nederland en België vanaf vandaag t/m dinsdag 27 oktober 2009.

  22. #297

    Standaard

    Bestel nu, lees hem morgen, de nieuwe Dan Brown bij Bol.com !!!!
    Volgens de email van 29-10

    Ik heb hem besteld om half 8, hij is nu 24 uur later nog niet eens verzonden en als je vraagt waarom niet, krijg je weer een standaardmail dat het ze ontzettend spijt en dat ze hun uiterste best om de bestelling voor 5 november te leveren.

    Nu al de derde keer dat ik iets besteld heb, dat de volgende dag geleverd zou zijn, dat hrt een dag later niet eens verzonden is.

    Echt k...

  23. #298

    Standaard

    Te weinig ingekocht?
    Iedereen weet toch dat dit een grote bestseller is?

  24. #299

    Standaard

    behalve Bol.com dan.

    En die emails die je krijgt, daar wordt ik pas kwaad van.
    Ze gaan nu eindelijk eens informeren bij de leverancier, hoe dit komt

  25. #300

    Standaard

    Nu weer een bestelling gedaan, voor 21.30 bestelt maandag 28 in huis.
    Weer niet gekregen, blijf je speciaal voor thuis.

    Het zal morgen wel weer los voor de deur liggen, waarom geven ze deze garantie als ze het toch niet kunnen nakomen ?

Pagina 12 van 21 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •