Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 299 worden weergegeven.

Discussie: Disney Classics

  1. #251

    Standaard

    Precies! Bij de Blu ray zit de dvd inbegrepen, dus ik zou zeker de Blu ray kopen!

  2. #252

    Standaard

    Op 26/08 komen de volgende Disney Classic als Special Edition uit:


    Oliver & Co

    Alsook de volgende speelfilms (mix van animatie en life-action):


    Peter en de Draak


    Mary Poppins SE (2-disc)...persoonlijk vind ik de oude versie mooier ogen.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  3. #253

    Standaard

    Heksen & Bezemstelen (Bedknobs & Broomsticks) komt ook op dezelfde datum uit in een nieuwe special edition.

    Die komen er bij mij allemaal in!

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Heksen & Bezemstelen (Bedknobs & Broomsticks) komt ook op dezelfde datum uit in een nieuwe special edition.

    Die komen er bij mij allemaal in!
    Bij mij ook!!! Enkel wanneer de extra's van Mary Poppins hetzelfde zijn als op de oudere versie koop ik liever die, vind het artwork daarvan mooier.

    Inderdaad, Heksen & Bezemstelen komt ook die dag uit...met deze cover:

    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Enkel wanneer de extra's van Mary Poppins hetzelfde zijn als op de oudere versie koop ik liever die, vind het artwork daarvan mooier.
    Als de uitgave gelijk is aan de Amerikaanse release dan heeft de uitgave een geheel nieuwe onderdeel op disc 2 dat over de musical op Broadway gaat.

    Echter, er zijn een paar extra's die plaats hebben moeten maken voor de nieuwe extra's. Een spel is verdwenen (zal niemand rouwig om zijn), twee Deconstruction of a Scene documentaires over de liederen "Step in Time en "Jolly Holiday" en een korte documentaire over de wereldpremière.

    Een recensie van de Amerikaanse release kun je hier vinden:
    http://www.ultimatedisney.com/marypoppins-45th.html

  6. #256

    Standaard

    En die nummers kloppen ook niet, want Mary Poppins, Pete's Dragon en Bedknobs & Broomsticks zijn geen classics.

  7. #257

    Standaard

    Ligt eraan welke lijst je hanteert. Het mag duidelijk zijn welke lijst Disney hanteert.

  8. #258

    Standaard

    Deze films zijn alleen in een aantal Europese landen als Classics uitgebracht, omdat ze dan beter verkopen. Disney heeft deze films niet in hun officiële lijst staan.

  9. #259

    Standaard

    Misschien komt Oliver & Co erin!

    Edit: Komt erin :P
    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 14-08-2009 om 15:47

  10. #260

    Standaard

    Zojuist op Ultimate Disney gelezen dat de re-release van Fantasia/Fantasia 2000 in de Platinum serie is geschrapt. Hiervoor in de plaats komt Dumbo! Geweldig nieuws. Deze 'kleine' classic verdient een uitgebreide release. Dumbo op DVD en Blu-Ray in Februari 2010.

    August 17, 2009 - We've just gotten news from Disney that the next animated classic slated for Platinum Edition treatment after Snow White and the Seven Dwarfs is Dumbo, scheduled for release next February. Fantasia and Fantasia 2000 had previously been announced, while others anticipated an Alice in Wonderland re-release to tie in with Tim Burton's mixed-medium filming coming to theaters next spring. Dumbo was not one of the ten best-selling titles originally chosen for the Platinum collection (which is supposed to be branded "Diamond" starting with Snow White), nor was it one of the four bonus titles admitted in 2003.

  11. #261

    Standaard

    ...dus dat houdt in dat Fantasia(2000) niet meer uitkomen begin 2010...zijn de enige classics die ik nog mis.

  12. #262

    Standaard

    hooguit dat ik oliver & co opnieuw neem maar ik heb alle classics al en heb geen zin ze allemaal weer te gaan vervangen. de classics die niet in nederland uitgekomen zijn zoals make mine music en die hier niet (meer) te krijgen zijn zoals fantasia, fantasia 2000 etc heb ik ook allemaal al, dus onzin dan weer opnieuw te beginnen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    ...dus dat houdt in dat Fantasia(2000) niet meer uitkomen begin 2010...zijn de enige classics die ik nog mis.
    Daar baal ik dus goed van, zeg! Die wilde ik juist hebben. Dumbo is volgens mij nog steeds wel te krijgen, maar Fantasia al jaren niet meer.

  14. #264

    Standaard

    Ja, de Dumbo Special Edition is nog te koop. Mooi dat er een betere uitgave van Dumbo komt, maar gelieve niet ten koste van Fantasia.

  15. #265

    Standaard

    Zojuist op Ultimate Disney gelezen dat de re-release van Fantasia/Fantasia 2000 in de Platinum serie is geschrapt. Hiervoor in de plaats komt Dumbo! Geweldig nieuws. Deze 'kleine' classic verdient een uitgebreide release. Dumbo op DVD en Blu-Ray in Februari 2010.
    Ben ik blij mee, Dumbo heb ik nog niet dus kijk ik zeker naar uit!
    Maar eerst de 26e even Oliver&Co halen!

  16. #266

    Standaard

    Ik hoop maar dat wanneer Fantasia eindelijk uitkomt het voor een keer eens de ongecensureerde versie is.

    Van Make Mine Music heb ik nu ook eindelijk de ongecensureerde versie weten te vinden. Wat er zo mis was met dat fragment dat het geknipt moest worden is mij een raadsel...

  17. #267

    Standaard

    Fantasia koop ik ook alleen maar ongecensureerd.
    Wat een onzin, besef gewoon eens dat er in die tijd anders naar dingen gekeken werdt.

    Wat is er gecensureerd bij Make Mine Music dan?
    Ik hoorde iets dat Goofy een sigaret rookte ofzo? Bedoel je dat?
    Hoe ben je aan de ongecensureerde versie gekomen?
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  18. #268

    Standaard

    Ik zoek de film Perfect Harmony van Disney.
    Nederlands ondertitelt
    Wie kan mij hieraan helpen? mag ook een kopie zijn.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Fantasia koop ik ook alleen maar ongecensureerd.
    Wat een onzin, besef gewoon eens dat er in die tijd anders naar dingen gekeken werdt.

    Wat is er gecensureerd bij Make Mine Music dan?
    Ik hoorde iets dat Goofy een sigaret rookte ofzo? Bedoel je dat?
    Hoe ben je aan de ongecensureerde versie gekomen?
    Ik weet niet precies wat gecensureerd is aan Make Mine Music, maar zoiets heeft meestal inderdaad met roken te maken. In Denemarken is de dvd ongecensureerd uitgebracht.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snookeltje Bekijk bericht
    Ik zoek de film Perfect Harmony van Disney.
    Nederlands ondertitelt
    Wie kan mij hieraan helpen? mag ook een kopie zijn.
    Deze film is niet verkrijgbaar met Nederlandse ondertiteling. De film is alleen in Amerika uitgebracht op dvd. Vragen om een (eventuele) kopie wordt trouwens op dit forum niet gewaardeerd.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik weet niet precies wat gecensureerd is aan Make Mine Music, maar zoiets heeft meestal inderdaad met roken te maken. In Denemarken is de dvd ongecensureerd uitgebracht.
    In make mine music zijn gewoon de eerste 10 minuten weggeknipt. Heel het segment 'the martins and the coys' wordt eruitgehaald.

    Ik betwijfel echter of we ooit Fantasia ongecencureerd krijgen te zien. Sunflower was een stereotype, maar mensen moeten eens leren dat stereotyp niet gelijk is aan racisme. Wat zal anders het volgende zijn? De franse chef in the little mermaid opnieuw laten inspreken omdat een franse chef met een frans accent wel stereotyp is?

  22. #272

    Standaard

    Is er iemand die de nieuwe uitgave van Mary Poppins gezien heeft? Ik ben deze nog nergens tegengekomen.

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    In make mine music zijn gewoon de eerste 10 minuten weggeknipt. Heel het segment 'the martins and the coys' wordt eruitgehaald.
    Da's weer hetzelfde soort van politiek correcte kommaneukers die Kuifje In Afrika ook willen verbieden wegens racisme. Dezelfde soort overigens als diegenen die Trotsky op de foto willen wegretoucheren. D'r is nog één ding erger en dat is geschiedvervalsing.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harm A. Bekijk bericht
    Is er iemand die de nieuwe uitgave van Mary Poppins gezien heeft? Ik ben deze nog nergens tegengekomen.
    Die is nog niet opnieuw uitgebracht volgens mij.

  25. #275

    Standaard

    Is er iemand die de nieuwe uitgave van Mary Poppins gezien heeft? Ik ben deze nog nergens tegengekomen.
    Ik bij de blokker in ieder geval nog niet en bij FRS + Bol.com ook niet!

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •