Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Carice van Houten

  1. #101

    Standaard

    Vreemd. Zeker in Suzy Q. en Ik omhels je met 1000 Armen vind ik haar op momenten erg breekbaar. Vind haar vrij compleet, al zijn er meer Nederlandse actrices die dat zijn. Ze heeft het 'geluk' gehad de hoofdrol in de grootste nationale film tot nu toe te spelen (al krijg je die rol niet zomaar) - die door Verhoeven bovendien op veel internationale aandacht kon rekenen - waardoor ze nu in de schijnwerpers staat (vond Halina Reijn in haar drie minuten in Valkyrie beter dan Carice). Dat is nu eenmaal de sterrencultuur, er ontstaat direct een hype. Kan die persoon ook niks aan doen, zo werkt de media. En je hebt het heden ten dage ook gewoon nodig, wil je ergens iets bereiken. Terwijl ik zo nog een aantal actrices kan noemen die eveneens een compleet actrice zijn en internationaal mee zouden kunnen.

    Overigens smijt je met krachttermen, maar vind ik het weinig constructief. Je lijkt je meer druk te maken om de mediahype rondom haar persoon dan om de actrice Van Houten.
    Laatst aangepast door Quido : 25-04-2009 om 20:16
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #102

    Standaard

    En daar heb je helemaal gelijk in. De mediahype is zoals altijd overschat.
    Ik ben er niet mee eens dat het nodig is, want ik zie hetzlefde met Anna Drijver gebeuren.
    Die gun ik het ook meer, omdat ze (voor mijn gevoel) puurder en realistischer overkomt.

  3. #103

    Standaard

    Met nodig doelde ik op het feit dat het nodig is omdat het zo in de maatschappij verankerd zit. Vind dat zelf ook geen positieve ontwikkeling, overigens.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #104

    Standaard Tygo Gernandt ook in Black Death

    Tygo Gernandt heeft een rol in de thriller 'Black Death' weten te bemachtigen. Dat vertelt hij in het TMF-programma 'Kijk dit nou', dat vrijdag wordt uitgezonden. Ook Carice van Houten speelt in de Britse film.
    'Black Death' speelt zich af in de middeleeuwen en gaat over de uitbraak van de pest. "Het wordt een beetje 'The name of the rose' met veel vechten, bloed en pest", zei Carice van Houten eerder. De 32-jarige actrice omschrijft haar rol als 'kruidenvrouwtje/heks'.
    Tygo Gernandt is in de film van Christopher Smith te zien als krijger. "Ik word een soort freak. Mijn tong is eraf gesneden tijdens een strijd en ik kan niet praten, maar ik praat met mijn lijf." De thriller moet volgend jaar in de Britse bioscopen gaan draaien.
    Bron: (MrMovie/Novum)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  5. #105

    Standaard ...




    "...."
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  6. #106

    Standaard

    Een erg onsmakelijke foto. Ze zit gewoon te poepen!!!

  7. #107

    Standaard

    Op 1 augustus gaat Carice signeren in de Bijenkorf in Amsterdam, tussen 16:00 en 17:00 uur. Er staat in de mail die ik kreeg dat ze jouw Valkyrie signeert, weet niet of je hem dan daar moet kopen of dat je hem zelf mag meenemen, Of überhaupt een andere film van haar.

  8. #108

    Standaard

    Iemand die mijn Zwartboek BD kan meenemen?
    Laat haar erop schrijven ''Het prikt dokter, het prikt!''

  9. #109

    Standaard

    En? Heeft er iemand vandaag nog een handtekening gescoort?

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    En? Heeft er iemand vandaag nog een handtekening gescoort?
    Ja hoor, ze heeft ook mijn Japanse dvd van Zwartboek gesigneerd. Ze is hartstikke aardig. Ook nog leuk met haar op de foto gegaan.

  11. #111

    Standaard

    Waarom heb jij de Japanse versie?
    Zei ze daar ook nog wat over?

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Waarom heb jij de Japanse versie?
    Zei ze daar ook nog wat over?
    Waarom heb ik de Japanse versie, omdat ik alle Zwarboek versies verzamel en dit een hele mooie is. Ik heb er nu totaal 63. Thuis vinden ze me gestoord, klopt ook, niets aan te doen.....

    Ze heeft er inderdaad wat over gezegd. Ze vroeg uit welk land het was en ze vond het een mooi hoesje. Het hoesje viel ook wel op tussen alle normale hoesjes van de andere mensen. Ze liet het hoesje ook nog aan anderen achter haar zien.

  13. #113

    Standaard

    63 versies van Zwartboek? dacht ik dat met 5 versies van Sympathy for Lady Vengeance al gestoord was
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    63 versies van Zwartboek? dacht ik dat met 5 versies van Sympathy for Lady Vengeance al gestoord was
    Tja, er is niets aan te doen, wat dat betreft ben ik gewoon gestoord. Maar ja, ik heb ook 15 versies van Soldaat van Oranje.. ook mooi.

  15. #115

    Standaard

    Het verbaasd me nog niet eens zo zeer dat je er 63 hebt, maar dat er überhaupt 63 bestaan. Deze film heeft een internationale release gekregen, dat is bekend, maar in zoveel landen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het verbaasd me nog niet eens zo zeer dat je er 63 hebt, maar dat er überhaupt 63 bestaan. Deze film heeft een internationale release gekregen, dat is bekend, maar in zoveel landen?
    Je heb natuurlijk alleen al in nederland een luxe uitgave met CD, de 2disk, de QFC uitgave en de Blu Ray..

    63 uitgaves betekend niet 63 landen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #117

    Standaard

    Er zijn ook landen waar-ie alleen een DVD release (en/of TV) release heeft gekregen, hij heeft lang niet overal in de bios gedraaid, of maar met een paar kopieen in kleine zalen e.d.
    Dit geeft wel een aardig beeld: http://www.imdb.com/title/tt0389557/releaseinfo

    Heb je trouwens ook een hoesje/versie waar Generaal Franken met z'n blote ''je-weet-wel'' opstaat?
    Laatst aangepast door -Jaap- : 03-08-2009 om 00:41

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Het verbaasd me nog niet eens zo zeer dat je er 63 hebt, maar dat er überhaupt 63 bestaan. Deze film heeft een internationale release gekregen, dat is bekend, maar in zoveel landen?
    Er zijn dvd's/blu ray's/video cd's uitgebracht in: Nederland, Ierland, Engeland, Denemarken, Polen, Duitsland, Rusland Tsjechie, Hongarije, Spanje, Frankrijk, Portugal, Italie, Griekenland, Turkije, Israel, VS, Mexico, Brazilie, Argentinie, Zuid-Afrika, Australie, Singapore, Hong Kong, Zuid-Korea, Japan en China (zowel legaal als illegaal).

    Bij een redelijk aantal landen zijn er zowel verhuur als koop versies. Verder zijn er nog promo versies uitgekomen in VS, Engeland en Nederland. In China zijn er naast 2 legale versie wel een stuk 25 illegale versies. Van de illegale heb ik ze lang niet allemaal. Er is 1 land (legaal) met 3 verschillende formats (vcd, dvd en blu ray) en dat is Hong Kong.

    De meeste versies zijn met het beeldformaat 1:2,35, maar ook 1:1,85 komt voor en ook nog 4:3. Wist ik ook niet dat dat nog gebeurde, maar de editor van Zwartboek heeft mee weten te melden dat alle 3 de versies door Verhoeven zijn goedgekeurd. Bij de versie van 1:1,85 zie je soms zaken die bij de 1:2,35 niet ziet.

    Meer valt er nu even niet over te vertellen.

  19. #119

    Standaard

    Aanstaande zondag 16 augustus van 20.15 tot 23.15 een uitgebreid interview met Carice in 'Zomergasten' op Nederland 2.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Je heb natuurlijk alleen al in nederland een luxe uitgave met CD, de 2disk, de QFC uitgave en de Blu Ray..
    Heb je de versie met audiodescriptie (voor blinden en slechtzienden) ook?

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Heb je de versie met audiodescriptie (voor blinden en slechtzienden) ook?
    Natuurlijk, en ook het luisterboek. En zelfs een promo versie met nog een andere tekst op de bovenkant, i.p.v. meer dan 1.000.000 bezoekers iets van 3 gouden kalveren. Al met al in Nederland al aardig wat versies dus.

    Een aantal hoesjes van Zwartboek uit mijn Zwartboek collectie staan inmiddels ook op de website van Carice.

  22. #122

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Carice....
    Ikkuu het niet helemaal snappen wat je bedoelt..

  24. #124

    Standaard

    Ik vind haar acteerprestaties één van de weinige positieve punten van Zwartboek.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aart v. Grootheest Bekijk bericht
    Ikkuu het niet helemaal snappen wat je bedoelt..
    Carice is een leuke actrice hoor. Ik kan haar alleen niet luchten of zien tijdens interviews en dat soort dingen. Soms heb je dat met mensen

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •