Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 735 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht


    Vreselijke humor of niet, hij staat nu al op 112 in de alltime boxoffice
    Typisch geval van een hype. Klimmen razendsnel omdat iedereen nieuwsgierig is maar stagneren alweer gauw.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  2. #602

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nou ik ben ook terug!
    Alleen dat mensen gaan klappen bij een film, blijf ik altijd enigzins raar vinden?
    Het is niet alsof ze het kunnen horen, maar goed!!
    Bij een 35mm film is dat niet zo gek, dat betekent dat de filmgate van de projector goed staat afgesteld en de film niet ''klappert'' in de filmgate!

    Bij een IMAX film is het wel vreemd, omdat je daarbij geen strakklemmende filmgate hebt, maar een glasplaatje waar de film tegenaan gezogen wordt.

    Daarom heb ik deze film digitaal gezien, dan voorkom je zoiets!

  3. #603

    Standaard

    Gisterenavond en na het lezen van de vele negatieve recenties overal toch een beetje met vrees naar de film geweest. Maar ik moet zeggen, ik heb van de eerste tot de laatste minuut genoten, en niet alleen van megan...
    Heerlijke robotactie weer gezien, de ontploffingen en snelle actie hielden mij aan het scherm gekluisterd. Voor mij wel zeker dat ik hem nog 1 a 2x in de bios ga zien.
    Alleen dan wel als het wat minder warm is, want als ik al een minountje heb over de film, dan is het de "airco" in de cinemec in Ede. Die is er geloof ik gewoon niet, ik zweette me kapot. maar de film:

    8.5/10

  4. #604

    Standaard

    Ik vond het een erg vermakelijke film. Actie was supervet ... verhaal was ok, ja, wat moet je ervan verwachten. Mooie locatie's hadden ze uitgezocht in Egypte / Jordanie ... ook erg van genoten !!!

    Ik blijf 't jammer vinden dat de stemmen van Megatron en Starcream ... en nu ook Soundwave ... niet de originele waren ... dat waren echt topstemmen, samen met Optimus Prime !

    Mag de pret niet drukken overigens ... coole film, wat mij betreft een 9 ... en de humor was over het algemeen wel te pruimen ... ik vond die 2 overigens niet irritant, ik kon er wel om lachen eigenlijk :P !
    I find your lack of faith disturbing

  5. #605

    Standaard

    Zaterdag IMAX 21:10 gezien.
    Helemaal top Actie Blokbuster voor de volle 2.5 uur genoten. Ook gewoon weer eens een zaal zonder al teveel debielen. Blijkbaar was het publiek zowaar fulltime geboeid.

    Wat ik alleen ECHT niet vond kunnen was dat blijkbaar Petra (Jordanië) en Gizeh (Egypte) op 4 minuten rijden/rennen van elkaar liggen. Dat is echt een geografische goof van jewelste.

    Verder schreeuwt de film gewoon: "MICHAEL BAY!!!" D'r zitten weer genoeg duizelingwekkende shots in. Liefst van twee personen/transformers en dan weer vrolijk ronddraaien. Helemaal zijn stijl. Zeker met die 2 bots op dat flatgebouw in dat donkergele zonlicht... waanzinnig gewoon!

  6. #606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    Typisch geval van een hype. Klimmen razendsnel omdat iedereen nieuwsgierig is maar stagneren alweer gauw.
    Hoe kan de omzet in godsnaam stagneren?

  7. #607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht

    en nu ook Soundwave ... niet de originele waren ...
    Frank welker deed wel de stem van Soundwave maar klonk als de stem van Dr Claw van Inspector Gadget

    Was iig wel de orginele voiceactor va o.a Soundwave.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  8. #608

    Standaard

    Los van het feit dat ik het een héérlijke film vind, vroeg ik me af of het al ter discussie was gekomen dat, wanneer de autobots transformeren naar robot, er ineens allerlei viezigheid, krassen en deuken in hun uiterlijk zit. Als ze vervolgens weer terug transformeren naar auto, dat dan alles weer spik en span is, alsof ze uit de wasserette komen. Dat vind ik opzicht wel een beetje opvallend, laat de auto's dan ook 'gebruikt' uitzien na een battle. Maargoed, het is muggezifterij, maar het viel me wel op. (dit was overigens bij deel 1 ook al zo)

  9. #609

    Standaard

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit opzettelijk gedaan is. Een enorme discussie hebben ze erover gehad werd er verteld, maar ik denk dat het luiheid is en dat je geen peperdure auto's gaan beschadigen. xD
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Frank welker deed wel de stem van Soundwave maar klonk als de stem van Dr Claw van Inspector Gadget

    Was iig wel de orginele voiceactor va o.a Soundwave.
    Ah thanx, grappig om te weten. Dan is het idd wel jammer dat 'ie niet echt in de buurt kwam van de "originele" sound van soundwave.

    Was overigens wel apart idd wat ik net las dat Giza en Petra (en ook Luxor, als ik 't goed gezien had waren ze ook o.a. in de tempel van Karnak) op loopafstand van elkaar lagen. Ik ben toevallig in het afgelopen jaar in alle 3 de plaatsen geweest :P !

    De autobots vond ik overigens unieker qua uiterlijk ... Decepticons om een of andere reden leken erg op elkaar. The Fallen vond ik niet indrukwekkend genoeg overigens ... dit waren zo even mijn minpuntjes aan de film, maar niet iets om wakker over te liggen. Ik ging voor de actie en kreeg actie :P.

    Ik vond zelf die "hond" de coolste decepticon !
    I find your lack of faith disturbing

  11. #611

    Standaard

    Kan trouwens echt niet wachten op de Blu-ray

    Misschien dat ik hem binnenkort nog maar een keer ga kijken in de IMAX

    Edit: Net ook maar de score van Jablonsky gekocht, heel erg mooi weer!
    Laatst aangepast door Neil : 01-07-2009 om 08:38
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  12. #612

    Standaard

    Wel een leuke link (met wel wat spoilers overigens !!!)

    http://movies.yahoo.com/feature/smg-...questions.html
    I find your lack of faith disturbing

  13. #613

    Standaard

    De score vind ik persoonlijk een stuk minder dan die van 1. Bepaalde themes komen wel terug, maar die staan niet op de OST van 2. Het nieuwe materiaal op de OST van 2 vind ik niet denderend, het is niet echt slecht, maar meer een soort van underscore. Werkt goed bij de film, niet echt interessant daarbuiten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De score vind ik persoonlijk een stuk minder dan die van 1. Bepaalde themes komen wel terug, maar die staan niet op de OST van 2. Het nieuwe materiaal op de OST van 2 vind ik niet denderend, het is niet echt slecht, maar meer een soort van underscore. Werkt goed bij de film, niet echt interessant daarbuiten.
    De score van 1 is inderdaad beter, maar tracks als Prime, Infinite White, Tomb of the Primes, Forest Battle, Matrix of Leadership, I claim your sun en I Rise, You Fall klinken toch weer lekker episch allemaal
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht

    Was overigens wel apart idd wat ik net las dat Giza en Petra (en ook Luxor, als ik 't goed gezien had waren ze ook o.a. in de tempel van Karnak) op loopafstand van elkaar lagen. Ik ben toevallig in het afgelopen jaar in alle 3 de plaatsen geweest :P !
    Ik mag hopen dat je dat niet met een voetreis heb moeten doen. Anders had je er inderdaad het hele jaar voor nodig gehad

    Ik ben zo fortuinlijk gewees om slechts eens de piramides te mogen aanschouwen... (jaartje of 3 geleden) WOW man da's toch wel ff stil staan bij een raar stukje historie... NO WAY dat die Egyptenaren dat zelf gebouwd hebben (of slaven / israelische vrijwilliggers). Nu niet.. en zeker geen 5000 jaar geleden!

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat je dat niet met een voetreis heb moeten doen. Anders had je er inderdaad het hele jaar voor nodig gehad

    Ik ben zo fortuinlijk gewees om slechts eens de piramides te mogen aanschouwen... (jaartje of 3 geleden) WOW man da's toch wel ff stil staan bij een raar stukje historie... NO WAY dat die Egyptenaren dat zelf gebouwd hebben (of slaven / israelische vrijwilliggers). Nu niet.. en zeker geen 5000 jaar geleden!
    waarom niet?
    t lijkt alsof t allemaal zo ontzettend moeilijk is geweest,
    maar als je je bedenkt dat de egyptenaren waarschijnlijk een soort beton hadden uitgevonden,
    en t op maat maken van de blokken is ook niet heel ingewikkeld..
    kost tijd, oke..
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  17. #617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    waarom niet?
    t lijkt alsof t allemaal zo ontzettend moeilijk is geweest,
    maar als je je bedenkt dat de egyptenaren waarschijnlijk een soort beton hadden uitgevonden,
    en t op maat maken van de blokken is ook niet heel ingewikkeld..
    kost tijd, oke..
    De mummies waren wel weer ingewikkeld :P

  18. #618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    De mummies waren wel weer ingewikkeld :P

    goed punt...
    Onderschrift,

    kun je dat eten?

  19. #619
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patrick434 Bekijk bericht
    waarom niet?
    t lijkt alsof t allemaal zo ontzettend moeilijk is geweest,
    maar als je je bedenkt dat de egyptenaren waarschijnlijk een soort beton hadden uitgevonden,
    en t op maat maken van de blokken is ook niet heel ingewikkeld..
    kost tijd, oke..

    Idd, de Egyptische slaven en werkers zijn als de Polen nu.
    Lange uren, lage loonkosten en tijd zat!

    Plus ...., wie zou ze anders gemaakt moeten hebben, niet de Transformers of Stargate theorie in ieder geval.
    Wat ik wel leuk vond is dat de theorie van de uitlijning van Orion's Belt t.o.v. de Piramides van Gizeh ten sprake komt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet Bekijk bericht
    De mummies waren wel weer ingewikkeld :P
    Good one
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De score vind ik persoonlijk een stuk minder dan die van 1. Bepaalde themes komen wel terug, maar die staan niet op de OST van 2. Het nieuwe materiaal op de OST van 2 vind ik niet denderend, het is niet echt slecht, maar meer een soort van underscore. Werkt goed bij de film, niet echt interessant daarbuiten.
    Je haalt me de woorden uit de mond!

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    De score van 1 is inderdaad beter, maar tracks als Prime, Infinite White, Tomb of the Primes, Forest Battle, Matrix of Leadership, I claim your sun en I Rise, You Fall klinken toch weer lekker episch allemaal
    Vind ik ook. Vooral in de film komen ze tot hun recht. Dit is ook het enige die ik over de hele lijn sterk vond: De score van Steve Jablonsky!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vind ik ook. Vooral in de film komen ze tot hun recht. Dit is ook het enige die ik over de hele lijn sterk vond: De score van Steve Jablonsky!
    Ik kan toch wel iets anders noemen wat in de allebei de films erg sterk was:

    CGI!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #623

    Standaard

    De CGI vond ik niet overal even sterk. Wel terug geweldige CGI, maar op bepaalde plaatsen liet het toch even afweten. Zoals bv. tijdens het onderzoeken van Sam in het warenhuis.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans Bekijk bericht
    Ah thanx, grappig om te weten. Dan is het idd wel jammer dat 'ie niet echt in de buurt kwam van de "originele" sound van soundwave.
    Au contraire, Soundwave en Dr. Claw hebben dezelfde stem alleen is het bij Soundwave door een vocoder gehaald om het een monotoon effect te geven. Het schijnt dat Welker daar zelf niet zo'n fan van was.

    Ik ben het er trouwens wel mee eens dat de stemmen van zowel Soundwave, Starscream en Megatron uit de animatieserie in een real life film nogal af zouden steken.

  25. #625

    Standaard

    Gisteren gezien (1 juli) en ik heb me prima vermaakt. Enige minpuntje: Sam's moeder . De muziek is fantastisch (Arrival to Earth theme blijft mijn favoriet), de actie is top, CGI is super, Megan Fox ... tsja, de muziek is fantastisch (oh, had ik dat al gezegd), met de flauwe grappen viel het wel mee naar mijn mening en de film had voor mij zowaar twee kippevel momenten (de 'dood'/opoffering van Optimus en het moment dat hij weer 'tot leven' komt) en dat voor een robot .

    Prima film en zeker niet te lang. Deze film ga ik nog wel vaker zien.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

Pagina 25 van 30 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •