Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 877 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 4

  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door E@gle Bekijk bericht
    Ik heb ook gemengde gevoelens over deze film. Voor mij persoonlijk was het minste punt dat ik vanuit het eerste en tweede deel een toekomstbeeld had verwacht met een rauwe strijd op leven en dood, mensen die constant opgejaagd worden door een medogenloos leger van machines. In deze film kan men een rustig gesprekje voeren in een enorme hangar waar de nodige helicopters staan te wachten etc. Ik had zelf verwacht dat de wanhoop ervan af zou druipen, een bikkelharde strijd tegen de totale uitroeing, dit kwam nergens zo over.
    Ben ik ook volledig mee eens. Persoonlijk denk ik dat het ook komt omdat merendeel overdag afspeelt. Daarnaast zijn het niet alleen de visuele beelden uit deel 1 en 2 maar ook de verhalen van Reese als hij de toekomst beschrijft met eigen woorden. Hoe hij opgroeide enzo. Dat is toch zeker in de periode waarin Salvation zich afspeelt. Waar ik me overigens ook zeker mateloos aan lopen heb irriteren is dat SkyNet echt belachelijke verdediging heeft. 1 zo'n klote miezerige turret ! Ik had gehoopt op betere defenses zoiets als MachineCity uit Matrix Revolutions. Zelfs de concept art van T2 zag er 1000 keer beter uit. En dat John Connor zo easy peasy SkyNet binnen loopt. Even verstoppen voor een T-600 wachter die dom door loopt en dan een deurtje hacken ét voila ! even SKyNet binnen lopen. Ongelooflijk ! .
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  2. #752

    Standaard

    Toen ik 1 zag op nota bene vhs en een kleine 4:3 tv bij mijn broer was ik gelijk om. Dit was iets heel bijzonders!!l Ik werd zelfs in dat kleine scherm opgezogen. Ik heb de film daarna grijs gedraaid en zelfs nu op blu ray moet ik hem af en toe zien voor de sfeer. Denk ook omdat ik soms hoop weer even dat zelfde gevoel als die eerste keer weer te kunnen ervaren. Soms lukt dit aardig....misschien dementie? Tja, wie weet.

    T2 zag ik in de bios en hoewel de film een big budget blockbuster is en ik ook weer meteen genoot was de beleving duidelijk anders omdat het pad al uitgezet was. Desondanks is het eigenlijk DE terminator film pur sang.

    T3......... Tja T3.
    Staat eigenlijk enkel in de kast omdat het een terminator film is en ik er een hekel aan heb om een serie niet compleet te hebben. Het echte terminator gevoel als bij 1 heb ik echter geen nano seconde gehad bij deze film. Ok, de intro is leuk mede omdat ik een konten man ben maar de keuze voor een vrouwelijke robot was misschien wel de grootste fout van de film. Als het dan toch een vrouw moest zijn, had dan voor een Sarah Conner clone gekozen. Dat was dan een impact geweest en lag het meer in de lijn zoals 2 opgezet was met Schwarzenegger? Verder is de duidelijk misplaatste humor bij 3 van dien aard dat van mij Salvation wel de derde terminator had mogen zijn.

    T4. Blij dat hij er is, wordt een blinde koop maar zal ik thuis pas zien. Misschien komt dit ook wel omdat ik weet dat ik het echte terminator gevoel als destijds bij 1 nimmer meer zal ervaren...

    Hoe geweldig ik 1 en 2 vind (en wie weet straks 4) in elke film, hoe goed ook, zitten wel scene's die ik matig vind of zelf anders had gedaan. Is ook gemakkelijk natuurlijk. Maak het zelf maar eens. Zou niet eens weten waar te beginnen. Echt oordelen over een nieuwe film doe ik pas na een paar keer kijken, mits de eerste kijkervaring goed genoeg is hiervoor uiteraard. Echt afschrijven doe ik een film niet gauw. Zo kwam ik enigzins teleurgesteld de bios uit bij Jurassic Park maar staat hij inmiddels in mijn lijstje meest favoriete films......
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #753

    Standaard

    Deel 1 vind ik eigenlijk ook het best. De sfeer in die film is echt geweldig.......
    Ik wou eigenlijk Salvation in de bios gaan zien maar na al die lauwe reacties wacht ik wel op de dvd. Ik heb eigenlijk geen verwachting van de film dus dan kan het alleen maar meevallen.

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI Bekijk bericht
    dat SkyNet echt belachelijke verdediging heeft. 1 zo'n klote miezerige turret ! Ik had gehoopt op betere defenses zoiets als MachineCity uit Matrix Revolutions. Zelfs de concept art van T2 zag er 1000 keer beter uit. En dat John Connor zo easy peasy SkyNet binnen loopt. Even verstoppen voor een T-600 wachter die dom door loopt en dan een deurtje hacken ét voila ! even SKyNet binnen lopen. Ongelooflijk ! .
    Blijkbaar heb je het verhaal niet gevolgd... Ik ben net terug en vond het echt een geweldige film! Goede opener van een hopelijk geweldig nieuwe trilogie! Waren veel goede scene's ondersteund door een goede cast. De actie was ook eens goed te volgen en ik vind zelf dat McG een geweldige film heeft afgeleverd.

    De film speelt zich af voor de gebeurtenissen van de flashbacks van T1, John Connor krijgt namelijk pas op het einde van deel 4 het welbekende litteken op zijn gezicht. Ik denk dat we in deel 5 en 6 een veel grimmigere film gaan zien, Skynet slaat hard terug!


  5. #755

    Standaard

    Ik kan iedereen aanraden om de film toch te gaan zien in de bios, het mag dan geen hoogwaardige cinema zijn. Maar hij is zeer zeker de moeite waard.


  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Ik wou eigenlijk Salvation in de bios gaan zien maar na al die lauwe reacties wacht ik wel op de dvd. Ik heb eigenlijk geen verwachting van de film dus dan kan het alleen maar meevallen.
    Des te meer reden om dan WEL naar de bios te gaan toch?

    Als ik altijd naar anderen had geluisterd had ik heel wat gave momenten in de bios gemist....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Blijkbaar heb je het verhaal niet gevolgd... Ik ben net terug en vond het echt een geweldige film! Goede opener van een hopelijk geweldig nieuwe trilogie! Waren veel goede scene's ondersteund door een goede cast. De actie was ook eens goed te volgen en ik vind zelf dat McG een geweldige film heeft afgeleverd.

    De film speelt zich af voor de gebeurtenissen van de flashbacks van T1, John Connor krijgt namelijk pas op het einde van deel 4 het welbekende litteken op zijn gezicht. Ik denk dat we in deel 5 en 6 een veel grimmigere film gaan zien, Skynet slaat hard terug!
    Perfect beschreven. Deze film speelt zich af in 2018, de flashbacks van Reese rond 2029. Tegen die tijd is Skynet zich er wel van bewust, dat het de mensheid niet moet onderschatten en slaan ze genadeloos terug.

    Even terugkomend op een eerder commentaar van iemand over de crappy defense van Skynet ... Was het niet het doel van Skynet om John Connor te lokken in deze film. Is het dan niet logisch, dat ze hem zijn gang laten gaan totdat hij binnen is. Wat overigens wel frapant is, is dat in deel 4 wordt gezegd, dat je beter 's nachts binnen kan blijven vanwege de infrorood sensors van de machines. Volgens mij beweert Reese in deel 1 juist het tegenovergestelde. Maar goed, daar zal ook wel een reden voor zijn. Wellicht lijkt er het een en ander niet helemaal te kloppen met de oude films, maar volgens mij klopt het allemaal toch zeer behoorlijk.

    Ten slotte: ik dacht altijd dat deel 4 zou eindigen met het terugsturen van Reese naar 1984, maar dat schuif ik nu dan maar door naar deel 5. Ik vond deze film beter dan deel 3.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  8. #758

    Standaard

    Ik vond dit echt een vreselijk slechte film zeg. De actie was over het algemeen wel aardig, maar Terminator Salvation is typisch zo'n film waar actie boven verhaal gaat. Er zat echt helemaal geen verhaal in. Waar de voorgaande delen een intrigerend sci-fi concept hadden, ontbrak dat hier volledig. Het voelde ook helemaal niet aan als een Terminator-film, ik had meer het idee dat ik keek naar een soort Matrix Revolutions zat te kijken. Daarnaast ontbrak het de film ook aan een bepaalde focus door zowel John Connor als Marcus te volgen. Alleen is John nooit zo saai geweest, en viel er veel meer uit het personage van Marcus te halen. Enige positieve vond ik Anton Yelchin die tenminste geloofwaardig overkwam als de jonge Kyle Reese. De bijrollen van Bryce Dallas Howard en Helena Bonham Carter waren compleet overbodig.

    Verder heb ik me geërgerd aan de plotgaten/toevalligheden en de vele verwijzingen naar de voorgaande delen (de "i'll be back"-line en Arnie's cameo waren erg misplaatst). Zelfs de muziek van Danny Elfman was slecht. Ik had al weinig vertrouwen in deze film, maar McG is er zelfs in geslaagd om me teleur te stellen, wat op zich natuurlijk wel een prestatie is. 3,5
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik vond dit echt een vreselijk slechte film zeg. De actie was over het algemeen wel aardig, maar Terminator Salvation is typisch zo'n film waar actie boven verhaal gaat. Er zat echt helemaal geen verhaal in. Waar de voorgaande delen een intrigerend sci-fi concept hadden, ontbrak dat hier volledig. Het voelde ook helemaal niet aan als een Terminator-film, ik had meer het idee dat ik keek naar een soort Matrix Revolutions zat te kijken. Daarnaast ontbrak het de film ook aan een bepaalde focus door zowel John Connor als Marcus te volgen. Alleen is John nooit zo saai geweest, en viel er veel meer uit het personage van Marcus te halen. Enige positieve vond ik Anton Yelchin die tenminste geloofwaardig overkwam als de jonge Kyle Reese. De bijrollen van Bryce Dallas Howard en Helena Bonham Carter waren compleet overbodig.

    Verder heb ik me geërgerd aan de plotgaten/toevalligheden en de vele verwijzingen naar de voorgaande delen (de "i'll be back"-line en Arnie's cameo waren erg misplaatst). Zelfs de muziek van Danny Elfman was slecht. Ik had al weinig vertrouwen in deze film, maar McG is er zelfs in geslaagd om me teleur te stellen, wat op zich natuurlijk wel een prestatie is. 3,5
    Ik denk dat dit een typisch Episode 1 geval is. Ik denk dat je alle prequels als één geheel moet zien (niet oneindig natuurlijk, maar het volgende of de volgende twee delen samen met deze film). Ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel. Ik hoop overigens niet, dat ze daarna nog verder doorgaan, want vaak resulteert dat in steeds slechtere B-films om snel geld te verdienen.

    Wat ik overigens een tikkeltje creepy vond waren die terminators die allerlei versleten kledingstukken droegen. Schoenen, een lap stof om het hoofd geslagen, etc. Ik weet niet waarom, maar ik vond dat ze daardoor juist meer dreiging hadden.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #760

    Standaard

    Ik kan mij er niet zo druk om maken. Wist van te voren al dat Salvation nimmer 1 en 2 zou kunnen evenaren. Dit zag ik al aan de vele trailers op het internet. Ik wacht gewoon lekker op de blu ray en zal hem heus wel een paar keer zien want het lijkt mij sterk dat er met een budget van 200 miljoen dollar niet een paar vette actie scene's in zitten..
    Ga nu niet gillen dat die bagger waren want zo erg liegen de trailers nu ook weer niet....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #761

    Standaard

    Gisteren gezien en eerlijk gezegd nog steeds wel van onder de indruk. Het verhaal e.d. is niet heel verrassend te noemen, redelijk voorspelbaar zelfs. Maar de actie, actie en nog eens actie is echt op een zeer goede manier gefilmd. Alles is goed te volgen en door leuke trucjes had ik soms echt het idee in een 'game' te zitten. Ik had wel het idee dat ik naar Mad Max film met terminators zat te kijken. Op zich niet verkeerd, gezien Mad Max ook een all-time-favourite is.

    Zeker een film die het verdient om in de bioscoop gezien te worden!
    Watched it

  12. #762

    Standaard

    Viel tegen... wel beter dan T3, maar duidelijk niet de toekomst van T1 en T2.
    Weinig Terminators gezien, ik dacht dat de toekomst volzat met machines. Ze hadden gewoon de James Cameron concept-art van T1 en T2 moeten gebruiken.

    Die water en mototerminator vond ik niks. Ook die Transformer-Terminator vond ik niks.
    Arnold aan het einde was leuk, maar zag er wel nep uit.
    Skynet was wel erg makelijk om binnen te komen. En het einde... tja...

    Ga hem wel kopen op Bluray want heb me wel vermaakt, maar vond het een kale film.

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Painbringer Bekijk bericht
    Viel tegen... wel beter dan T3, maar duidelijk niet de toekomst van T1 en T2.
    Weinig Terminators gezien, ik dacht dat de toekomst volzat met machines. Ze hadden gewoon de James Cameron concept-art van T1 en T2 moeten gebruiken.

    Die water en mototerminator vond ik niks. Ook die Transformer-Terminator vond ik niks.
    Arnold aan het einde was leuk, maar zag er wel nep uit.
    Skynet was wel erg makelijk om binnen te komen. En het einde... tja...

    Ga hem wel kopen op Bluray want heb me wel vermaakt, maar vond het een kale film.
    Deze film speelt zich af in 2018, de flashbacks van Reese rond 2029. In een volgende film zal de film meer in de buurt liggen van het beeld wat iedereen heeft van de toekomst.Tegen die tijd is Skynet zich er wel van bewust, dat het de mensheid niet moet onderschatten en slaan ze genadeloos terug. Bovendien moest Connor makkelijk bij Skynet binnen kunnen komen.

    Ik zie deze film als de Episode 1 van de terminator serie. Het draait meer om de introductie van Kyle Reese en de nadruk zal waarschijnlijk op Reese blijven liggen in (een) later(e) d(e)el(en). John Connor is misschien de held van het verzet, maar Reese is de persoon die het eigenlijk allemaal mogelijk maakt. Zonder Reese geen Connor etc. Het is net als met Star Wars waar iedereen altijd dacht dat het om Luke ging terwijl uiteindelijk blijkt dat het om de opkomst, val en bevrijding van Darth Vader gaat. En in mijn ogen is SW Episode 1 de mindere van de serie.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 05-06-2009 om 12:06
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Deze film speelt zich af in 2018, de flashbacks van Reese rond 2029. In een volgende film zal de film meer in de buurt liggen van het beeld wat iedereen heeft van de toekomst.Tegen die tijd is Skynet zich er wel van bewust, dat het de mensheid niet moet onderschatten en slaan ze genadeloos terug. Bovendien moest Connor makkelijk bij Skynet binnen kunnen komen.

    Ik zie deze film als de Episode 1 van de terminator serie. Het draait meer om de introductie van Kyle Reese en de nadruk zal waarschijnlijk op Reese blijven liggen in (een) later(e) d(e)el(en). John Connor is misschien de held van het verzet, maar Reese is de persoon die het eigenlijk allemaal mogelijk maakt. Zonder Reese geen Connor etc. Het is net als met Star Wars waar iedereen altijd dacht dat het om Luke ging terwijl uiteindelijk blijkt dat het om de opkomst, val en bevrijding van Darth Vader gaat. En in mijn ogen is SW Episode 1 de mindere van de serie.
    Mocht dit echt de eerste zijn van een trilogy, laat dan aub iemand anders op de regiestoel zitten dan McG. De beste man heeft misschien wel laten zien dat hij betere films kan maken dan Charlie's Angels, maar dat is naar mijn mening niet echt een compliment.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  15. #765

    Standaard

    Hij brengt de actie anders geweldig in beeld, een keer geen shaky cam taferelen maar juist actie die wel te volgen is! Wat ik wel erg jammer vond is dat er gewoon te weinig bloed e.d. is. Maar dat scherpe randje zijn ze sinds de 2e al verloren, de eerste was gewoon de bruutste!


  16. #766

    Standaard

    mee eens met bovenstaande mening. De vorige delen bevatte ook geen bloed. De actie was echt over de top, beter dan ik had verwacht. Marcus Wright speelt een heerlijke rol 8-10

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #767

    Standaard

    Blijf toch benieuwd, vanavond ga ik het zien.

  18. #768

    Standaard

    Nou T3 heeft toch best een onsmakelijke scene erin zitten. De scene waarbij de TX door een politieagent zij buik heen steek met haar arm en zo het stuur van de auto vast pakt.
    Zoiets zie je dus echt niet in Salvation.
    Ik vond salvation gewoon bagger, te veel fouten erin en te veel cgi.
    Neem nou die laatste T-800 dat was ten eerste geen t-800 maar een t-850 het model dat arnold speelt in T3. De t-800's zijn in deze film net in productie ,maar nu is het al een verbeterde versie dan die van T1 zelfs weer een verbeterde versie tegenover T3.
    I'm gonna get You!

  19. #769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door t2 Bekijk bericht
    Nou T3 heeft toch best een onsmakelijke scene erin zitten. De scene waarbij de TX door een politieagent zij buik heen steek met haar arm en zo het stuur van de auto vast pakt.
    Zoiets zie je dus echt niet in Salvation.
    Ik vond salvation gewoon bagger, te veel fouten erin en te veel cgi.
    Neem nou die laatste T-800 dat was ten eerste geen t-800 maar een t-850 het model dat arnold speelt in T3. De t-800's zijn in deze film net in productie ,maar nu is het al een verbeterde versie dan die van T1 zelfs weer een verbeterde versie tegenover T3.
    Ik denk dat hier ook 25 jaar film techniek mee speelt. Reken maar, dat als Cameron de huidige techniek al in 1984 had gehad, dat die Terminator toen ook al sneller, beter, etc. was geweest. Hoe weet je trouwens, dat de T's in T4 T850 modellen zijn? Door die fuel cells?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  20. #770

    Standaard

    Net terug en heb me prima vermaakt. Lekker veel actie en niet te veel nadenken.

    8/10

  21. #771

    Standaard

    Ook net gezien en ik deel eigenlijk de mening van Daan wel. Het gebrek aan hoop vond ik wel sterk overkomen. Heerlijke achtbaanrit, met geweldige actiescenes en een goede Worthington en Yelchin, Bale vond ik niet super. Enige wat me enigzins stoorde was de Terminator aan het eind die pas kapot ging nadat Marcus z'n kop eraf trok. Terwijl de materialen waarmee ze in T2 kapot gingen al werden gebruikt en het gewoon doorging

    Ik heb genoten, bring on the next one

  22. #772

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Ook net gezien en ik deel eigenlijk de mening van Daan wel. Het gebrek aan hoop vond ik wel sterk overkomen. Heerlijke achtbaanrit, met geweldige actiescenes en een goede Worthington en Yelchin, Bale vond ik niet super. Enige wat me enigzins stoorde was de Terminator aan het eind die pas kapot ging nadat Marcus z'n kop eraf trok. Terwijl de materialen waarmee ze in T2 kapot gingen al werden gebruikt en het gewoon doorging

    Ik heb genoten, bring on the next one
    Dat was me ook wel opgevallen inderdaad. In T2 of T3 (weet zo niet meer welke ) vernietigde de Arnold Terminator zichzelf door zichzelf in lava te laten zakken. Maar in T4 werd er lava overheen gegoten, en hij stond rustig weer op... Dat vond ik wel een beeetje krom.

    Verder heb ik best genoten van deze film


  23. #773

    Standaard

    Mischien was ut een upgrade van metaal?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #774

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Dat was me ook wel opgevallen inderdaad. In T2 of T3 (weet zo niet meer welke ) vernietigde de Arnold Terminator zichzelf door zichzelf in lava te laten zakken. Maar in T4 werd er lava overheen gegoten, en hij stond rustig weer op... Dat vond ik wel een beeetje krom.

    Verder heb ik best genoten van deze film
    Mogelijke verklaring:
    In T2 duurt het een tijdje voor zijn systeem volledig uitvalt in de lava (of wat voor substantie het ook mocht zijn), want hij heeft nog tijd om zijn duim op te steken en hij liet het gebeuren omdat hij het wilde.
    In T4 wil de terminator niet dood en staat op voordat de lava genoeg door kan dringen om zijn systeem uit te laten vallen. Bovendien wordt hij alleen met lava overgoten en zakt hij er niet helemaal in, waardoor er veel minder druk op staat.


    Zo zie je maar: met een beetje goede wil kun je een heleboel rechtbreien.
    Mensen zijn soms een beetje te kritisch vandaag de dag. Ik zag gisteren T1 weer eens terug (die film waar iedereen zo lyrisch over is) en die film is ook niet foutloos. Op een gegeven moment zag ik Kyle Reese 's nachts een gesloten winkel in vluchten zonder enige moeite. De achterdeur stond praktisch voor hem open. Daar zeurt nu niemand over, want die film is geweldig.
    Laatst aangepast door Rohim : 07-06-2009 om 13:52

  25. #775

    Standaard

    Gister ook de film gezien. Vind het een goeie eerste film voor een trilogie. Iedereen heeft hoge verwachten want het moet beter dan de vorige films. Denk dat je deze film los moet zien van de andere films. Zou niemand die films kennen dat denk ik dat men deze film ook beter vonden. Vond het verhaal rondom Marcus toch heel goed verzonnen en denk dat heel veel mensen dat geloofden. Jammer dat hij dood moest De cameo van arnie vond ik ook geweldig, had zoiets gehoopt dat john zou zeggen you again. Die terminators met die lappen stof op zich maakten het verhaal wel donkerder. Het mag van mij ook allemaal wat grimmiger het speelt zich tenminste ook af in een verwoeste wereld. Mensen die het niet begrijpen waarom john zo makkelijk skynet binnenkwam die lagen gewoon te slapen en moeten hem gewoon nog een keer kijken. Het was een valstrik sukkels
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

Pagina 31 van 36 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •