Pagina 8 van 176 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 4379 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Wolverine

    Wat een misbaksel en wat ziet Deadpool er belachelijk uit.


  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ja, dus..?
    Je dus blijkbaar weinig van de bedoelingen van de regisseur hebt begrepen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Je dus blijkbaar weinig van de bedoelingen van de regisseur hebt begrepen.
    Wat was de bedoeling van de regisseur dan Coen ?

  4. #179

    Standaard

    Het verplaatsen van een aloude film noir in de hypermoderne omgeving van een middelbare school. Een bijzondere clash dus, omdat je die uitgangspunten normaliter niet direct met elkaar zou rijmen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Het verplaatsen van een aloude film noir in de hypermoderne omgeving van een middelbare school. Een bijzondere clash dus, omdat je die uitgangspunten normaliter niet direct met elkaar zou rijmen.
    Maar als je dit nu weet, waarom zou ik met deze kennis de film dan ineens beter gaan vinden ? Of Verhoeven ?

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Maar als je dit nu weet, waarom zou ik met deze kennis de film dan ineens beter gaan vinden ? Of Verhoeven ?
    Ik ben er niet op uit om jou of jullie het licht te laten zien.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik ben er niet op uit om jou of jullie het licht te laten zien.
    Dat hoeft toch ook niet. Maar ik zie niet in waarom nu je de bedoeling weet van de regisseur de film anders gaat benaderen/bekijken ? Het blijft dezelfde saaie film met slecht acteerwerk.

  8. #183

    Standaard

    Wellicht zou het je kunnen doen beseffen waarom de regisseur kiest voor het ouderwetse/traditionele taalgebruik...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Je dus blijkbaar weinig van de bedoelingen van de regisseur hebt begrepen.
    Het was mij vrij duidelijk wat de regisseur bedoelde maar de manier waarop het gebracht werd kon ik gewoon niets mee. Ik keek naar een stel pubers die nooit naar school gingen.

    Het valt trouwens steeds meer op dat de onafhankelijke films uit Amerika me steeds minder doen. Juno, There Will Be Blood, Broken Flowers, Paranoid Park en nu weer Brick. Niet dat die films iets met elkaar van doen hebben maar alle vijf de films gooiden op een aantal filmfestivals hoge ogen en kregen bovendien behoorlijk wat prijzen. En dat zegt meestal wel wat over een film.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wellicht zou het je kunnen doen beseffen waarom de regisseur kiest voor het ouderwetse/traditionele taalgebruik...
    Dus de regisseur maakt een film, plakt er het label neo-noir op en volgt dus alle regeltjes op die bij dat label horen.
    Hij had gewoon moeten proberen om er een boeiend geheel van te maken. De film was gewoon zo ongelovelijk saai.............neo-noir of niet.

    Smaken verschillen zullen we maar zeggen

  11. #186

    Standaard

    L'UOMO PIÙ VELENOSO DEL COBRA

    HUMAN COBRAS / TARGET: MURDER / THE MAN MORE VENOMOUS THAN THE COBRA

    Een man krijgt te horen van het overlijden van z'n broer en gaat op onderzoek uit en het blijkt dat hij vermoord is. Zijn speurtocht leidt hem naar New York en Afrika terwijl de personen om hem heen één voor één het loodje leggen

    De plotgaten zijn zo groot dat ik er in kan staan maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er geen complete print meer beschikbaar is. De cut die ik heb gezien is goed in elkaar gezet door een fan die 2 verschillende tv prints heeft gebruikt en een Griekse vhs van erbarmelijke kwaliteit

    Een scene is op z'n minst opmerkelijk te noemen waarin een olifant op een man afstormt en hem te grazen neemt door hem met z'n slurf op te pakken en hem heen en weer te slingeren

    6.5


  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerre Bekijk bericht
    Deed me meteen denken aan dat deuntje in het nummer "Wonderful life".
    Vond het ook een leuke tune!
    ....en de tune is uiteraard gekopieerd uit de film 'Badlands' van Terence Malick...check het maar eens! schijnt een stuk van Orff te zijn 'Gassenhauer'

    http://www.youtube.com/watch?v=-tEgzGnzojc

  13. #188

    Standaard

    Ik heb pas bus stop van M. Monroe gezien.
    Niet echt een geweldige film, maar moet toch eens beginnen aan mijn 2 boxen van haar...
    Ik hou wel van die ouderwetse sfeer (en kleuren) in de oudere films... Heerlijk,
    Dus toch wel genoten.

  14. #189

    Standaard

    Net gezien:
    The Last King Of Scotland
    Het fictieve verhaal van een Schotse doctor (James McAvoy) die naar Uganda gaat en daar een hechte vriend en persoonlijke doctor van Idi Amin (Forest Withaker) wordt, wordt alom gelauwerd om het acteerspel van Withaker. Dat is dan ook gelijk het hoogtepunt van de film. Hij kruipt echt in de huid van Amin, al neigt het op sommige momenten wel naar overacting. James McAvoy probeert `m bij te houden maar slaagt daar niet in, hoewel hij zeker niet slecht is.

    Het grote minpunt van de film zijn de uitermate clichématige beelden van Afrika, met haar arme kindjes en de typisch Afrikaanse muziek. Na een tijdje gaat het meer irriteren dan dat het de film ten goede komt.
    Ook de beeldspraak van regisseur McDonald ligt er regelmatig veel te dik op. Het regent wanneer er moeilijke tijden dreigen voor de doctor en de belichting is te vaak zo cliché en dus zelden vernieuwend.

    Dat is erg jammer, verder is er namelijk niet heel veel op aan te merken. Het is een zeer degelijke film, maar zeker niet meer dan dat, die door de tour de force van Whitaker boven de middelmaat wordt uitgetild.

    7,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ....en de tune is uiteraard gekopieerd uit de film 'Badlands' van Terence Malick...check het maar eens! schijnt een stuk van Orff te zijn 'Gassenhauer'

    http://www.youtube.com/watch?v=-tEgzGnzojc
    Dat wist ik nog niet, niet helemaal hetzelfde maar inderdaad duidelijk de inspiratiebron voor Zimmer. Leuk weetje!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Dus de regisseur maakt een film, plakt er het label neo-noir op en volgt dus alle regeltjes op die bij dat label horen.
    Hij had gewoon moeten proberen om er een boeiend geheel van te maken. De film was gewoon zo ongelovelijk saai.............neo-noir of niet.

    Smaken verschillen zullen we maar zeggen
    Helemaal met je eens, saai is ook het eerste dat in mij opkomt als ik aan deze film denk.
    Als vond ik de hoofdrolspeler wél goed spelen en er zat 1 scène in (de achtervolging te voet en de lantaarnpaal) die ik erg vet vond.Maar als film een incoherent en afstandelijk geheel.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #192

    Standaard

    Ik vond Brick juist geweldig, één van de beste films van dat jaar. Goed geacteerd, goed verhaal, stijlvol gemaakt. Top.
    Sindsdien heb ik `m trouwens niet meer gezien, dus wie weet hoe ie nu bevalt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik vond Brick juist geweldig, één van de beste films van dat jaar. Goed geacteerd, goed verhaal, stijlvol gemaakt. Top.
    Sindsdien heb ik `m trouwens niet meer gezien, dus wie weet hoe ie nu bevalt...
    Ik wilde ook zoiets typen naar aanleiding van bovenstaande berichten. Maar je bent me dus voor
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #194

    Standaard

    The Silence of the Lambs (1991)



    Ik was vergeten hoe goed Anthony Hopkins ook alweer was in deze film, kippenvel! 9/10

    Garden State (2004)



    Hele leuke, frisse film van en met Zach Braff. Natalie Portman steelt voor mij de show! 8/10

    Ne le dis à personne aka Tell No One (2006)



    Behoorlijk spannende thriller met een briljante twist! 8/10

    The Hurt Locker
    (2008 )



    Prima actiefilm met vette explosies en shootouts. 7/10

    The International (2009)



    Hele matige film. Toen er 3 keer achter elkaar hetzelfde gebeurde: Iemand biedt ze aan om hen te helpen en binnen 5 minuten is deze persoon dood. snapte ik het eigenlijk wel.. Zat amper vooruitgang in het verhaal en er zit een hele dikke spoiler in de trailer, als ik het me goed herinner. dat shot aan het eind, op dat dak Die shootout in dat museum was dan wel weer ongelofelijk tof! 5/10

    True Blood Season 1 (2008 )



    Hele toffe serie. Tof verhaal, mooie dames. En ik ben op tijd klaar om binnenkort met seizoen 2 verder te gaan! 8/10

  20. #195

    Standaard

    Godsend ... had 'm al een heeeeele tijd liggen, maar nu pas gezien. Vond hem niet zo slecht als ik dacht dat hij zou zijn !
    I find your lack of faith disturbing

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Garden State (2004)
    Hele leuke, frisse film van en met Zach Braff. Natalie Portman steelt voor mij de show! 8/10
    Goed idee, die ga ik ook maar weer eens in de speler proppen.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ne le dis à personne aka Tell No One (2006)
    The Hurt Locker
    (2008 )
    Thanks voor de tips, ga deze meteen checken


  23. #198

    Standaard

    Some Like It Hot (Billy Wilder, 1959)
    Heerlijke film die zijn tijd ver vooruit was! Een mengelmoes van meerdere genres, waarbij komedie toch wel de overhand heeft. En juist op dat gebied is de film een enorm succes. Erg luchtig en scherp, mede door de goede dialogen en dito acteerwerk. 8+

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht

    The International (2009)

    Hele matige film. Toen er 3 keer achter elkaar hetzelfde gebeurde: Iemand biedt ze aan om hen te helpen en binnen 5 minuten is deze persoon dood. snapte ik het eigenlijk wel.. Zat amper vooruitgang in het verhaal en er zit een hele dikke spoiler in de trailer, als ik het me goed herinner. dat shot aan het eind, op dat dak Die shootout in dat museum was dan wel weer ongelofelijk tof! 5/10
    Ik vond die shootout niet echt stroken met de rest van de film.
    I am Jack's signature.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jerre Bekijk bericht
    Ik vond die shootout niet echt stroken met de rest van de film.
    Ben ik met je eens, maar vond het wel het meest vermakelijke stuk van een verder wat doorsnee en niet memorabele film. Mooi gefilmd ook die scène!
    (alleen de humor was wat misplaatst)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 8 van 176 EersteEerste ... 4567891011121858108 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •