Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 123 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Mann zal ons de komende jaren flink verwennen met dit genre, want zijn volgende project wordt een gangsterfilm met DeNiro.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Mann zal ons de komende jaren flink verwennen met dit genre, want zijn volgende project wordt een gangsterfilm met DeNiro.
    Met DeNiro ? Dat hoeft voor mij dus echt niet. Ik weet niet of je hem gezien hebt in Righteous Kill, die man heeft echt zijn beste tijd gehad.

  3. #53

    Standaard

    Dat lag denk ik meer aan het script, de regisseur en de film Al maakte hij inderdaad een uitgebluste indruk!! Tijd voor een comeback


  4. #54

    Standaard

    Is gewoon zo, als acteurs al lang de top staan en zeer goede films gemaakt hebben, dan is het lastiger om top te blijven toch en vernieuwend te zijn.
    Als je id zijn oude meesterwerken bekijkt, ja dan maakt ie prut momenteel. Maar hij werkt ook niet meer met de beste regissuers, wie weet kan MM hem weer op niveau brengen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Mann zal ons de komende jaren flink verwennen met dit genre, want zijn volgende project wordt een gangsterfilm met DeNiro.
    Eigenlijk zie ik nóg meer uit naar Frankie Machine. Dat wordt dé comeback van De Niro ik voel het, ik hoop het en ik steek er een kaarsje voor op.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k Bekijk bericht
    Eigenlijk zie ik nóg meer uit naar Frankie Machine. Dat wordt dé comeback van De Niro ik voel het, ik hoop het en ik steek er een kaarsje voor op.
    Er staat naast een reunie van Michael Mann en DeNiro ook nog een reunie van Scorsese en DeNiro voor een komend project in de planning, ook een misdaad film.

  7. #57

    Standaard

    Tegen die tijd is dr al een bejaarde DeNiro..of een Ala Godfather oldy

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Tegen die tijd is dr al een bejaarde DeNiro..of een Ala Godfather oldy
    Laat ze gewoon een jongere acteur gebruiken. De Niro is aan pensioen toe.

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Ziet er wederom prachtig uit, maar helaas geeft ook deze trailer te veel van het verhaal weg.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ziet er wederom prachtig uit, maar helaas geeft ook deze trailer te veel van het verhaal weg.
    Bedankt voor de waarschuwing, deze sla ik dan even over. Al zal ik er uiteindelijk wel in de bios mee geconfronteerd worden.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bedankt voor de waarschuwing, deze sla ik dan even over. Al zal ik er uiteindelijk wel in de bios mee geconfronteerd worden.
    ogen en oren dicht

  13. #63

    Standaard

    Trailer
    Jup, dit beloofd gaaf te worden. 8)
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  14. #64

    Standaard

    yep, maar deze trailer was al heel lang bekend

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    yep, maar deze trailer was al heel lang bekend
    Die trailer had indd al veel bekende beelden, maar is geloof ik iets langer omdat het de internationale trailer betrof.

    Poster dan maar:
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #66

    Standaard

    Post de andere nieuwe poster dan ook gelijk :P



    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  17. #67

    Standaard

    Trailer gezien paar weken terug in de bios, en volgens mij vorige week een andere trailer. Zagen er beide goed uit. Wil deze film graag zien.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  18. #68

    Standaard

    Mann voert zijn licht/schaduw fotografie door tot een nieuw level. De film ademt een-en-al de jaren 30 sfeer uit. Althans dat haal ik uit de trailer die ik nu zo onderhand wel een stuk of 5 keer gezien heb...

  19. #69

    Standaard

    Great Behind-the-Scenes Featurette for Public Enemies

    Zie de link: http://www.firstshowing.net/2009/06/...ublic-enemies/
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  20. #70

  21. #71
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    tja wat moet ik ervan zeggen..ik kan echt niet oordelen door een trailer dat deze film 5 sterren krijgt..Micheal Mann is wel 1 van me favos en eindelijk weer een ouderwets gangster film. Moet um uiteindelijk maar gewoon zien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #73

    Standaard

    Empire geeft zeer zelden vijf sterren, dus daar hecht ik zeker waarde aan. Mijn al hoge verwachtingen zijn nog wat gestegen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Mijn al hoge verwachtingen zijn nog wat gestegen.
    Dat dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    IMDB top 250: #168. (1,747 stemmen) Het zegt natuurlijk nog niks maar hij komt wel alvast de top 250 binnen.

    http://www.imdb.com/title/tt1152836/

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •