Pagina 9 van 51 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1267 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Het is op ons eigen forum inmiddels ook bevestigd door iemand die 'm binnen heeft van cd wow.
    Bálen- had 'm gecanceld en maar bij de FRS gekocht...

  2. #202

    Standaard

    Oke dan is het bij deze bevestigd, heb 'm zelf ook in bestelling voor 32,99 bij cd-wow dus kan het later zelf ook nog wel eens bevestigen.

  3. #203

    Standaard

    Spiderwick Cronicles, The (NL subs niet te selecteren vanuit menu)


    Heb deze inmiddels ook, maar de nl-subs zijn gewoon vanuit het menu te selecteren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Spiderwick Cronicles, The (NL subs niet te selecteren vanuit menu)


    Heb deze inmiddels ook, maar de nl-subs zijn gewoon vanuit het menu te selecteren.
    Bedankt voor de bevestiging.

  5. #205

    Standaard

    Weet niet waar ik dit moet posten dus doe het maar hier.

    http://www.cdwow.nl/NO-COUNTRY-FOR-O...t/view/3807776 Is deze incl NL subs?

  6. #206

  7. #207

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis_Ajax Bekijk bericht
    Weet niet waar ik dit moet posten dus doe het maar hier.

    http://www.cdwow.nl/NO-COUNTRY-FOR-O...t/view/3807776 Is deze incl NL subs?
    Dat is de UK versie, die heeft inderdaad NL subs!

  9. #209

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Dat is de UK versie, die heeft inderdaad NL subs!

    No Country For Old Man - UKversie heeft NL subs ????!!!!!

    Oh nee, daar gaan we weer.........................

  11. #211

    Standaard

    Klopt het dan niet?
    Zowel de UK als de NL uitgave zijn van Paramount en zijn volgens mij gelijk.
    Maar verklaar je nader, Oscar,

  12. #212

    Standaard

    Het is de bedoeling van deze thread dat je hier alleen titels neerzet waarvan je zeker weet dat deze Nederlandse ondertitels heeft. Door te schrijven "Klopt het dan niet?" en "zijn volgens mij gelijk" komt het bij mij over alsof je het niet 100% zeker weet.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is de bedoeling van deze thread dat je hier alleen titels neerzet waarvan je zeker weet dat deze Nederlandse ondertitels heeft. Door te schrijven "Klopt het dan niet?" en "zijn volgens mij gelijk" komt het bij mij over alsof je het niet 100% zeker weet.
    Dit is dus precies wat ik bedoel, deze titel staat ook daarom nog niet hier in de UK-lijst !!

  14. #214

    Standaard

    Oké, op die manier.
    Maar voor zover ik weet hebben alle UK uitgaves van Paramount die een gelijkewaardige NL release hebben, NL subs.
    Ik heb zelfs een keer gelezen dat No Country UK NL subs heeft.

  15. #215

    Standaard

    The Matrix Trilogy, kan iemand uit eerste hand bevestigen dat die Ned. subs heeft in de UK? Staat wel in de lijst, maar zie geen persoonlijke bevestiging in dit topic...

    En indien ze ondertiteld zijn, zijn het enkel de films of ook de extra's?

  16. #216

    Standaard

    Als ze in de lijst staan dan klopt het. Dat je de titel verder niet in de thread ziet is vanwege de afspraak dat als een titel eenmaal in de lijst is toegevoegd het bericht met de bijdrage wordt verwijderd.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 21-12-2008 om 00:41
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB Bekijk bericht
    The Matrix Trilogy, kan iemand uit eerste hand bevestigen dat die Ned. subs heeft in de UK? Staat wel in de lijst, maar zie geen persoonlijke bevestiging in dit topic...

    En indien ze ondertiteld zijn, zijn het enkel de films of ook de extra's?
    Ik heb de UK versie. En ik kan bevestigen dat de films en de extra's NL-subs hebben.
    Sony KDL-40X3500 LCD, Sony BDP-S480 Blu-Ray speler, Popcorn C-200, Denon AVR-2809 Receiver, Kef IQ7SE Front Speakers, Kef IQ5SE Surround Speakers, Kef HTS2001.2 Center Speaker + Surround Back Speakers, Kef PSW2010 Subwoofer
    Blu-Rays: 397 Collectie

  18. #218

    Standaard

    http://www.zavvi.co.uk/pirates-blura...qc.r10.1/p.jsf
    zouden deze alle drie nl sub's hebben??Bij play kost deze box nu slechts 15.5 euro incl verzending

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dymphie Bekijk bericht
    http://www.zavvi.co.uk/pirates-blura...qc.r10.1/p.jsf
    zouden deze alle drie nl sub's hebben??Bij play kost deze box nu slechts 15.5 euro incl verzending
    Volgens mij alleen deel 3.

  20. #220

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    weet iemand of een van deze blu ray nl ondertitel hebben?

    http://www.cdwow.nl/bluray/BargainBasement
    Blijkens de sticker gaat het om Australische blu-ray's, dus kun je ze checken in de lijst.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Volgens mij alleen deel 3.

    Idem volgens dvdprofiler, enkel deel 3 heeft nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ivm Home Alone, kan iemand dit bevestigen want ik heb hier de NL blu ray en daar staat volgens de cover een duitse dub op, maar die is er niet op te vinden!! Grote kans dus dat de DE versie toch geen NL subs heeft. Daarom dus!
    De Duitse release heeft geen Nederlandse ondertitels. Zie:
    http://www.dvd-forum.at/25845/bluray_review_detail.htm

    Waarschijnlijk heeft Fox de specificaties op het laatste moment aangepast, waardoor het fout op de cover staat. Het kan echter ook zijn dat ze hebben liggen slapen. Het gebeurt wel vaker dat er foute of onvolledige informatie op de cover staat bij blu-ray's van Fox.

  24. #224

    Standaard

    blu ray's bij blah dvd zoals into the blue,S.W.A.T., xxx ,Knights Tale hebben die nl ondertiteld?
    waar op de lijst moet ik kijken? is dat uk of usa blah dvd?

  25. #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eddy12 Bekijk bericht
    blu ray's bij blah dvd zoals into the blue,S.W.A.T., xxx ,Knights Tale hebben die nl ondertiteld?
    waar op de lijst moet ik kijken? is dat uk of usa blah dvd?
    Blahdvd is UK.

Pagina 9 van 51 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •