Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 310 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DzjiDzji Bekijk bericht
    Sinds gisteren in bezit van de 550. Heb toch voor deze gekozen i.v.m. voorlopige handhaving van m'n receiver en de analoge uitgangen zijn dus meer dan welkom.

    Eerste indrukken:
    Gisteren met I Am Legend en vandaag met spektakelfilm The Day After Tomorrow op BR getest en eerste indruk is zeer goed. Opstarttijd (zonder quickstart) valt me alleszins mee, heb ook geen referentie met de oudere modellen maar het ging me snel genoeg. Er wordt een mooi, groots en ruimtelijk geluidsbeeld neergezet en het beeld is zeer fraai van scherpte en detaillering.

    DVD-playback met een paar fragmenten van de eerste Pirates-film geprobeerd en een aflevering Battlestar. Fraaie upscaling. Had in overweging de Denon 1940 DVD-speler nog aan te houden naast deze BR-speler maar na deze 'eerste ronde' toch besloten de 1940 'uit de stapel' te halen.

    Al met al zeer tevreden met deze upgrade en ga met veel plezier verder finetunen en beoordelen!
    Kan jij met de 550 ook HD-geluid afspelen en hoe is dit???
    Overigens heb ikzelf de Denon 1920 in mijn bezit.

  2. #102

    Standaard

    De firmware voor de 350 is inmiddels verschenen zodat ook de 350 het profiel 2.0 heeft.

    http://support.sony-europe.com/hav/d...0&f=FW_BDPS350
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #103

    Standaard

    Nog geen firmware beschikbaar en die zal waarschijnlijk ook niet gauw komen. Er is een mogelijkheid door de speler met een speciale afstandsbediening regiovrij te maken.

    Teveel moeite, dan houdt ik mijn regio vrije philips speler gewoon voor erbij
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Darth Sith Jessie Bekijk bericht
    Kan jij met de 550 ook HD-geluid afspelen en hoe is dit???
    Overigens heb ikzelf de Denon 1920 in mijn bezit.
    Ja dit kan. Is ook de reden dat ik voor de 550 met decoders+analoog uit heb gekozen. Kan ik rustig verder kijken naar een receiver-upgrade (waarschijnlijk in de lijn van een Denon 2809) maar ondertussen genieten van het HD-geluid, de receiver heeft voor mij nog geen haast.

    Mijn eerste ervaring (heb buiten de aangegeven films geen tijd gehad om verder te testen) is dat dit prima werkt. Wat ik al aangaf is dat het geluid zeer ruimtelijk, gedetailleerd en coherent overkwam. Ik had overigens vergeten te melden dat ik bijvoorbeeld Day After Tomorrow dus met de DTS-HD Master Audio track heb ervaren.
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  5. #105
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien interessante info betreffende de audio decoders van de 550?

    Decoders alleen zegt nog niks!
    Kan ook alleen voor lpcm multichannel via hdmi zijn.
    Dat is nog steeds niet helemaal duidelijk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Nog geen firmware beschikbaar en die zal waarschijnlijk ook niet gauw komen. Er is een mogelijkheid door de speler met een speciale afstandsbediening regiovrij te maken.

    Teveel moeite, dan houdt ik mijn regio vrije philips speler gewoon voor erbij
    Region hack voor de s350

    http://www.videohelp.com/dvdhacks/sony-bdp-s350/9527

  7. #107

    Standaard

    Ik zie dat inderdaad de DTS-HD MA decoding in twijfel wordt getrokken.
    Echter vanuit de handleiding heb ik deze ervaring met de 550 niet.

    Hier
    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=66225&page=4
    wordt uit de handleidingen het decodinggedeelte weergegeven en wordt bij de 350 voor DTS-HD duidelijke het core-gebruik aangegeven.

    Hetgeen ik nu heb gehoord heb ik ervaren als toch wel een fraaiere weergave dan die van de DVD's maar ik zal binnenkort eens de DVD-versies van de films die ik op BR heb gezien proberen. In feite zou je tussen 25mbps en max1,5mbps verschil moeten kunnen ontdekken.
    devices. Samsung PS50C7700 plasma met ZiggoCI+ ¦ Denon AVR-3808 receiver ¦ Sony BDP-S550 bluray ¦ Humax iHDR-5050C HD-recorder
    speakers. fronts Monitor Audio Radius 225 ¦ center Monitor Audio Radius 225 ¦ rears Monitor Audio Radius 90 ¦ subwoofer REL Quake II
    cabling. Supra hdmi ¦ Ixos hdmi ¦ Ixos scart ¦ Ixos speaker ¦ Ixos interlinks

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja weet je wat het is.
    Je weet nooit precies wat er uit die analoge uitgangen komt, wat ze ook zeggen.
    Je kan het feitelijk alleen op gehoor beoordelen.

    Uiteindelijk gaat het daar dus ook alleen om.
    En als het goed is, dan maakt het ook niet meer uit!

    Maar de vraag of de decoder zowel echt analoog als digitaal (Lpcm/ hdmi) aanbied, blijft een wazig gebied!
    Sowieso is in dat geval, elk analoog signaal niet meer dan een vertaling van digitaal signaal.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tony_clifton Bekijk bericht
    Full procedure for a oneforall remote is as follows:
    Die site had ik al gevonden, maar het moet een specifieke universele afstandsbediening zijn.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #110

    Standaard

    Een vraag en wie weet het antwoord.
    Ik heb sinds kort de sony blu-ray speler de bd 350.
    Mijn tv kan max. 1080i weergeven met een componenten aansluiting, dus geen hdmi.
    Hierbij geven mijn blu-ray schijfjes prima het juiste formaat weer, dus in
    breedbeeld als de film in breedbeeld is.
    Maar bij het afspelen van gewone dvd's geeft de speler de films die in breedbeeld
    zijn, niet als breedbeeld weer, maar is het beeld in elkaar gedrukt en moet ik het beeld
    handmatig wijzigen
    Wie weet de oorzaak en Is hier een oplossing voor?
    Laatst aangepast door navarone : 18-10-2008 om 00:11 Reden: toevoeging

  11. #111
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is helaas het nadeel van hdmi t.o.v scart.
    dvd zend niet in een specifieke breedbeeld resolutie uit, zoals hd of hdtv dat doet!
    En er wordt helaas geen gebruik gemaakt van een wss signaal, waardoor je tv niet meer automatisch goed springt.

    Dit probleem zou niet onstaan als je de dvd upscaled naar 1080i of 720p.
    Vaak kan je dan in de speler aangeven hoe hij 4:3 materiaal moet gaan weergeven.
    Rekken of met balken links en rechts.

    Je tv staat dan altijd in 16:9, en de speler past het beeld indien nodig aan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #112
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag zag ik deze spelers met mijn eigen ogen.
    Die dingen zijn half zo diep als elke andere BD speler.
    En sorry, maar ik vond ze er toch een beetje cheap uitzien.
    Dan vond ik die 500 nog mooier.
    En zeker de pana!

    Moest dat toch even kwijt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    [font=Verdana]

    Die site had ik al gevonden, maar het moet een specifieke universele afstandsbediening zijn.
    Stephan, ik heb de eerste de beste (lees de goedkoopste) OneForAll afstandsbediening aangeschaft en de hack tot op de letter toe nauwkeurige gevolgd. Werkt als een trein, m'n 350 speelt nu elke regio DVD af welke ik maar wil.
    De OneForAll welke ik daarvoor gebruikt heb is de UCR-7721, kosten bij Saturn Zuidplein : 18,95! Probeer 'm daar maar een bij een bedrijf regiovrij voor te laten maken. Ik vermoed dat andere OneForAll afstandsbedieningen deze hack ook gewoon kunnen uitvoeren, maar die zijn over het algemeen allemaal stukken duurder.

    Voor Blu-Rays boeit 't me niet zo dat de 350 regiovrij is, maar in m'n verzameling DVD's zitten een paar aardige titels welke ik wel gewoon af wil blijven spelen, en bij voorkeur onder gebruik making van 1 speler. Test geslaagd dus. Neem aan dat er in de regio Maastricht ook wel ergens een tent is te vinden die deze afstandsbedieningen verkoopt....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    En sorry, maar ik vond ze er toch een beetje cheap uitzien.
    Tja, smaken verschillen. Je kan dat er cheap uit vinden zien, maar het is echt een puik stukje electronica wat er onder de kap zit.
    Bevalt me uitstekend die 350, start ontzettend strak op, geeft een perfect beeld, DVD upscaling is dik in orde, BD Live werkt als een trein (maar dat is betrekkelijk langzaam, heeft echter niets met de 350 te maken zo is BD Live nou eenmaal opgezet), geluid is perfect, enig puntje van kritiek is het ontbreken van een DTS HD MA decoder; nu wordt deze data wel doorgepiept naar mijn Onkyo TX-SR606, alleen gebeurd dat in 5.1 formaat en niet in 7.1.....
    Vond dat echter de meerprijs van de 550 niet waard.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  15. #115
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Tja, smaken verschillen. Je kan dat er cheap uit vinden zien, maar het is echt een puik stukje electronica wat er onder de kap zit.
    Bevalt me uitstekend die 350, start ontzettend strak op, geeft een perfect beeld, DVD upscaling is dik in orde, BD Live werkt als een trein (maar dat is betrekkelijk langzaam, heeft echter niets met de 350 te maken zo is BD Live nou eenmaal opgezet), geluid is perfect, enig puntje van kritiek is het ontbreken van een DTS HD MA decoder; nu wordt deze data wel doorgepiept naar mijn Onkyo TX-SR606, alleen gebeurd dat in 5.1 formaat en niet in 7.1.....
    Vond dat echter de meerprijs van de 550 niet waard.
    Laat ik sowieso voorop stellen dat ik elke BD speler een " Piece of Ar"t vindt.
    Dus ik ben blij dat ook deze spelers op de markt zijn verschenen!
    Er is gewoon meer aanbod, dat is alleen maar goed.

    Maar inderdaad, smaken verschillen.

    Veel plezier met jouw "Piece of Art"
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Stephan, ik heb de eerste de beste (lees de goedkoopste) OneForAll afstandsbediening aangeschaft en de hack tot op de letter toe nauwkeurige gevolgd. Werkt als een trein, m'n 350 speelt nu elke regio DVD af welke ik maar wil.
    De OneForAll welke ik daarvoor gebruikt heb is de UCR-7721, kosten bij Saturn Zuidplein : 18,95! Probeer 'm daar maar een bij een bedrijf regiovrij voor te laten maken. Ik vermoed dat andere OneForAll afstandsbedieningen deze hack ook gewoon kunnen uitvoeren, maar die zijn over het algemeen allemaal stukken duurder.

    Voor Blu-Rays boeit 't me niet zo dat de 350 regiovrij is, maar in m'n verzameling DVD's zitten een paar aardige titels welke ik wel gewoon af wil blijven spelen, en bij voorkeur onder gebruik making van 1 speler. Test geslaagd dus. Neem aan dat er in de regio Maastricht ook wel ergens een tent is te vinden die deze afstandsbedieningen verkoopt....
    Oke perfect! Ja tot blokker aan toe verkoopt universele afstandsbedieningen .
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #117

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben nieuw hier op het forum, omdat ik een probleem niet opgelost krijg met mijn nieuwe Sony bdp-s550, ben er al 3 dagen mee bezig, misschien dat iemand mij hier kan helpen.

    Het volgende: Ik heb dus de bdp-s550 en een 40" sony lcd hd ready en een home cinema set van sony met dvd recorder. Alles werkt, nu heb ik de blu ray speler aangesloten met hdmi en een optische kabel, zodra ik de speler aanzetspringt mijn scherm op het av-scherm waar ik 'm op aan heb gesloten, en dan krijg ik niets te zien behalve dat er staat "buiten bereik". Ik heb ook al met s-video en de bijgeleverde tulp kabel geprobeerd, maar steeds hetzelfde. Weet iemand hoe dit op te lossen??

  18. #118

    Standaard

    Ik denk dat je hem even handmatig op het hdmi kanaal moet zetten.
    Met de ab want je zegt zelf al dat ie op het av kanaal springt je moet hem op hdmi 1 of 2 of 3 zetten op welke hdmi je de blu-ray speler hebt aangesloten op de tv.
    En dan op je set het geluids kanaal kiezen waar je de toslink op hebt aangesloten

  19. #119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Misschien moet je de HDMI ingang op je tv nog activeren.
    Of misschien op je BD speler zelf.
    Ook kan het zijn dat de resolutie in je BD speler vast op 1080p staat.
    Kies je wel de juiste input op je scherm?
    Was de dvd recorder al eens via HDMI aangesloten?

    Of misschien wel een defect, aangezien s-video ook geen beeld geeft!
    Succes!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #120

    Standaard

    Ik ga het straks nog eens proberen.

    Ik heb de dvd aangesloten met hdmi op m'n versterker, en van daaruit ook weer met hdmi naar de tv. Dat heb ik met de blu ray ook gedaan, dvd werkt perfect en zoals gezegd de blu ray geeft buiten bereik aan in het zelfde scherm als waar ik de dvd afspeel. Heb toevallig bij een vriend van me even aangesloten op een full hd en toen deed ie het gelijk??

    Ik ga nog wel het een en ander proberen.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Oke perfect! Ja tot blokker aan toe verkoopt universele afstandsbedieningen .
    Klopt dat men overal universele afstandsbedieningen verkoopt, maar van het merk OneForAll ligt het al wat moeilijker. Dat is nog steeds rondsnuffelen.....wordt niet overal verkocht helaas...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  22. #122

    Standaard

    Ik heb vandaag de bdp-s550 dus wederom aangesloten op m'n versterker en kdl-s3000 lcd tv, en na wat speurwerk in de handleiding, en op de website van Sony, ben ik erachter gekomen hoe ik mijn probleem op moest lossen. Bij een zwart beeld en de melding buiten bereik, moet je op de blu ray speler 10 sec. de stop knop ingedrukt houden, dan gaat deze automatisch naar de laagste resolutie, en kan je de bd in gaan stellen.

    Heb nu even een stukje van There will be blood gekeken maar dat is wel helemaal super.

  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marty-M3 Bekijk bericht
    Ik heb vandaag de bdp-s550 dus wederom aangesloten op m'n versterker en kdl-s3000 lcd tv, en na wat speurwerk in de handleiding, en op de website van Sony, ben ik erachter gekomen hoe ik mijn probleem op moest lossen. Bij een zwart beeld en de melding buiten bereik, moet je op de blu ray speler 10 sec. de stop knop ingedrukt houden, dan gaat deze automatisch naar de laagste resolutie, en kan je de bd in gaan stellen.

    Heb nu even een stukje van There will be blood gekeken maar dat is wel helemaal super.

    Goed zo, veel plezier
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124

    Standaard

    Vandaag de bdp-350 besteld
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #125

    Standaard

    Loont die 100 euro meer voor de 550 eigenlijk wel de moeite ?. Wil deze week mijn bestelling gaan plaatsen maar vraag me nu af of ik niet gewoon de 350 moet bestellen.
    Ik heb dan wel een versterker die geen HDMI ingang heeft maar wellicht weet de 350 daar ook wel raad mee.

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •