Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 129 van 129 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Het begin vond ik hem nog wel spannend.. maar steeds slechter..
    niet veel aan..had er meer van verwacht..

  2. #127

    Standaard

    Ik ben normaal gesproken degene die Shyamalan verdedigd (The Village vond ik erg goed en Lady in the Water was minstens interessant te noemen), maar met The Happening heeft Night mij voorlopig verloren als fan. Wat een misbaksel zeg!! Dat terwijl ik vrij positief was over de trailers.....

    Laat ik beginnen met het positieve; de aantiteling, het eerste kwartier van de film en met name de muziek van James Newton Howard (the man can do no wrong) waren erg goed. Dat was het dan ook gelijk,

    Het negatieve; het afschrikwekkende acteerwerk van de normaal toch zo charismatische Mark Wahlberg. Wie cast Wahlberg nou als een natuurkundeleraar? Zelden zo'n slecht acteerwerk gezien. De Razzie heeft hij in ieder geval in the pocket come 2009. Zooey Deschanel was bijna net zo slecht, de bitch speelt alsof ze in een indie-comedy zoals Little Miss Sunshine of Juno meedoet. Maar dan slechter. Gruwelijk ook om John Leguizamo tijd te zien verspillen, maar goed de man moet ook de huur betalen.. Ook het kleine meisje was niet bepaald indrukwekkend, geen hint terug te vinden van het oog voor talent zoals we zagen toen Night Haley Joel Osment castte in The Sixth Sense.

    Toch valt alle kritiek die ik kan uitten op The Happening op de schouders van Shyamalan. De man is deze keer ontzettend lui geweest in het bedenken van een scenario. En al is het verhaal slap, verzin dan in ieder geval nog boeiende dialogen voor de acteurs om uit te spuwen. Arme Marky Mark. De film kakt al vrij snel in en tegen het einde aan is werkelijk alle geloofwaardigheid verloren wanneer een nieuw 'belangrijk' personage wordt geintroduceerd. Ook het normaal zo strakke visuele oog van Shyamalan (wat zelfs zijn grootste haters zullen ontkennen) wat betreft zijn vorige films is niet aanwezig.

    Troep.
    Laatst aangepast door Z-Man : 17-07-2008 om 20:18
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man Bekijk bericht
    Ik ben normaal gesproken degene die Shyamalan verdedigd (The Village vond ik erg goed en Lady in the Water was minstens interessant te noemen), maar met The Happening heeft Night mij voorlopig verloren als fan. Wat een misbaksel zeg!! Dat terwijl ik vrij positief was over de trailers.....
    Sluit ik me helemaal bij aan. Vond Signs, Sixth Sense erg goed, The Village ook, maar deze film is totaal stompzinnig. Toen de wind 'aanviel' deed ik het bijna in mijn broek...van het lachen. Niveau Uwe Boll zou ik haast zeggen.

  4. #129

    Standaard

    Kan mijn aansluiten bij enkele opmerkingen hierboven. De film heeft een interessant onderwerp en begint dan ook sterk naar mijn mening. Maar naarmate de film vordert en de spanning wordt opgebouwd, valt de film in elkaar qua script maar ook qua acteren.

    Zeer teleurstellend maar <spoiler>het laten neerschieten van twee tieners</spoiler> moet ik de regisseur een schouderklopje geven want dit komt weinig tot nooit voor in Hollywood films(gewaagd naar mijn mening). Vlak hierna zakt het niveau van de film aanzienlijk. Was zijn inspiratie op?
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 21-10-2008 om 21:52 Reden: Spoilertags toegevoegd

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •