Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1801 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal EK Euro 2008

    v.Persie niet op tijd topfit

    Bondscoach Marco van Basten denkt dat het EK-duel met Italië voor Robin van Persie nog te vroeg komt, als het gaat om een plaats in het basiselftal.

    "Hij gaat per dag vooruit en daarover zijn we tevreden", aldus de bondscoach. "Maar het is logisch dat hij vooral in conditioneel opzicht nog het nodige in moet halen."

    De wedstrijd tegen Italië, de eerste van Oranje op het EK, is aanstaande maandag. Van Persie traint sinds woensdag met de groep mee. Daarvoor oefende hij slechts individueel, zonder bal. Wesley Sneijder, die donderdag een lichte blessure aan de hamstrings opliep, is weer helemaal fit.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 06-06-2008 om 12:36

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Gisteren op de valreep de EK van mijn vriendin haar werk ingevult... even in het kort... Nederland sneuvelt in de halve finale tegen Rusland en die verliest uiteindelijk de finale van Kroatië...

    Als dit werkelijkheid wordt, hoeven wij op haar werk de pot igg niet te delen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Gisteren op de valreep de EK van mijn vriendin haar werk ingevult... even in het kort... Nederland sneuvelt in de halve finale tegen Rusland en die verliest uiteindelijk de finale van Kroatië...

    Als dit werkelijkheid wordt, hoeven wij op haar werk de pot igg niet te delen...
    Spits van Oostenrijk als topscorer?

  5. #5

    Standaard

    Vanmiddag maar eens een oranje outfitje scoren


  6. #6

    Standaard

    Even de titel aangepast voor de zoekfunctie. Nu kan het beter gevonden worden als het evt. wegzakt in de rankings.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Even de titel aangepast voor de zoekfunctie. Nu kan het beter gevonden worden als het evt. wegzakt in de rankings.
    Super

  8. #8

    Standaard

    EK goudmijn voor de UEFA

    Het EK in Oostenrijk en Zwitserland is een ware goudmijn voor de UEFA. De Europese bond rekent de komende weken op een totaalomzet van e. 1,23 miljard. De winst kan daarbij uitkomen op zo'n 600 miljoen euro. Dat zijn recordcijfers in de 48-jarige historie van de UEFA.

    De meeste inkomsten vloeien voort uit de uitzendrechten, die voor het eerst niet gezamenlijk zijn verkocht. Andere grote inkomstenbronnen zijn sponsoring, VIP-arrangementen en recettes.

    De UEFA deelt aan EK-premies ongeveer 185 miljoen euro aan de deelnemende landen uit. Het organisatiecomité van Oostenrijk en Zwitserland krijgt de vorstelijke bijdrage van 430 miljoen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Spits van Oostenrijk als topscorer?
    Ik heb toen die wedstrijd van Kroatië tegen Engeland gezien en die was echt heel erg goed, en Rusland zie ik ook wel ver komen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  10. #10

    Standaard

    Gaaf topique.. even joinen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #11

    Standaard

    Heb er zin an! Helaas gaat Duitsland het EK winnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Ach man, Frankrijk pakt die titel toch gewoon.... (i wish)

    en anders... Hup Holland Hup
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Even de titel aangepast voor de zoekfunctie. Nu kan het beter gevonden worden als het evt. wegzakt in de rankings.
    Ik heb het vaak willen zeggen, en nu kan ik er niet meer onderuit:

    LUDO, YOU ARE A GENIUS

  14. #14

    Standaard

    Handig voor in de Outlook agenda: http://www.microsoft.com/netherlands...ds/EKtool.aspx
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #15

    Standaard

    De finale

    Portugal - Spanje

    Spanje wint hem
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    De finale

    Portugal - Spanje

    Spanje wint hem
    Ik heb gek genoeg hetzelfde gevoel
    Volgens mij zijn dit de twee beste, en meest hongerige teams
    Dat laatste telt mee: om die reden prolongeren kampioenen zelden hun titel. Landen gaan doorgaans met min of meer dezelfde spelers die een titel hebben gehaald naar het volgende toernooi, en daar blijkt die groep een beetje blasé, een beetje gemakzuchtig, een beete te oud etc.

    Frankrijk werd Europees kampioen ('00), nadat het wereldkampioen was geworden ('98), maar dat team liep op zijn laatste benen, en wist dat het bezig was aan zijn laatste kunstje. Twee jaar later, in Korea, ging de ploeg af als een gieter.
    Italië zou nu het Franse kunstje kunnen herhalen, maar ik denk toch dat ze in de halve finale sneuvelen.
    De vierde Halve Finalist wordt Duitsland.
    Nederland sterft in schoonheid, in de groepsfase,of tegen Spanje.

  17. #17

    Standaard

    Het oranje gevoel wil nog niet komen, ik hoop aangenaam verrast te worden in de wedstrijd tegen Italie, we zullen zien.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #18

    Standaard

    Bij mij is het Ek gevoel er ook nog niet echt. Misschien mede doordat ik morgen moet werken en vrijwel niets kan zien nog.

  19. #19

    Standaard

    Aan voorspellingen voor de finale-rondes doe ik nog even niet, maar heb wel een voorspelling voor de eindstand in de 'groep des doods' , die volgens mij erg close gaat worden en met het volgende resultaat:

    Frankrijk
    Nederland
    Italie
    Roemenie

    Ik bespaar me dit jaar trouwens weer Oranjemeuk. Als ik hier de straat in rij doet het me al pijn aan de ogen
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    De finale

    Portugal - Spanje

    Spanje wint hem
    Ik heb exact dezelfde voorspelling
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Morgen even wat Oranje spulletje scoren + mooi T-shirt.
    Ik heb er echt zin in! Lekker de kroeg in, zuipen en stom zitten schreeuwen!!!

  22. #22

    Standaard

    Ik heb lang getwijfeld tussen Portugal en Duitsland, maar ik denk toch dat de laatste het EK wint.

    Raar schema trouwens. Nederland kan in een eventuele halve finale weer Italië of Frankrijk treffen en Duitsland of Portugal pas in de finale...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #23

    Standaard

    Ik denk dat, ondanks het gemis van Cannavaro, Italië aan de hand van Buffon, Gattuso en Toni het EK weet te winnen. Ze verslaan Duitsland (die helaas Nederland in de halve uitschakeld ) in de finale...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl Bekijk bericht
    Aan voorspellingen voor de finale-rondes doe ik nog even niet, maar heb wel een voorspelling voor de eindstand in de 'groep des doods' , die volgens mij erg close gaat worden en met het volgende resultaat:

    Frankrijk
    Nederland
    Italie
    Roemenie
    OK, goed idee, die voorspelling
    De mijne dan maar:

    Italië
    Nederland
    Frankrijk
    Roemenië

  25. #25

    Standaard

    Vakantie trouwens uitstekend geplanned! 29 juni vertrek ik kortom, mis de finale!

    Shit happens, dan maar in israel kijken
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •