Pagina 9 van 67 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 1654 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ook op de site van joytech staat die control center expliciet onder de link van de xbox360 en niet bij wii. Als het compatible was zou hij OOK op de link van de wii staan! NIET dus. Dat zou normaal gesproken voor iedereen duidelijk moeten zijn dat het NIET op een WII werkt! Ook de website van joytech spreekt nergens over compatibiteit met de WII!

    Ik kan begrijpen dat je het niet leuk vindt dat het niet werkt maar beide sites zeggen duidelijk dat het voor de xbox 360 is!!!

    Er staat zelfs dit bij:
    Let op! Signalen zijn niet om te vormen (composiet in = composiet uit, component in = component uit, digitaal in = digitaal uit, etc.) met andere woorden: xbox 360 = xbox 360 en niet nintendo wii!

    P.s.

    had je deze mischien moeten hebben?!
    AV Control Center 245C - 2 uitvoeringen
    Orden al je entertainment met de AV Control Center 245C. Deze State-of-the-art technologie maakt het mogelijk alles op AV gebied eenvoudig te regelen. Je kunt tot wel zeven AV of console apparaten kwijt. Technologie van het hoogste niveau!

    P.P.s.
    Ook in de handleiding van Joytech wordt met geen woord gerept over de nintendo wii. Er wordt gesproken over een specifieke aansluiting 1 voor de xbox 360 en de andere aansluitingen zijn voor gewone av apparatuur, zoals video's, dvd e.d.
    Ik heb het al begrepen, je snapt het niet helemaal, ook de Wii valt onder een gewoon AV apparaat.
    En dan je opmerking:
    Er staat zelfs dit bij:
    Let op! Signalen zijn niet om te vormen (composiet in = composiet uit, component in = component uit, digitaal in = digitaal uit, etc.) met andere woorden: xbox 360 = xbox 360 en niet nintendo wii!

    Het zijn gewoon beiden oplichters, als het is wat zij zeggen en ik stop er met de Wii component in, net als bij een ander apparaat dat er component instopt, dan wil ik ook dat dat apparaat er component weer uitstuurt, en dat doet dat brakke apparaat niet, tenminste niet zoals het er werd ingestuurd, want als de Wii rechtstreeks op de TV wordt aangesloten werkt het wel!

    Je denkt toch zeker niet dat ik nu nog vertrouwen heb in een ander apparaat van dat merk als Joytech, ze maken gewoon apparaten die niet doen wat ze zeggen dat het zou moeten doen.

    Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze service kunnen geven aan klanten die een miskoop hebben gedaan met apparaten die niet werken zoals ze beloven dat het zou moeten werken.






    Dat Microsoft nog iets wil laten verkopen door zo'n merk, of gaan ze nu lopen huilen op nintendo zoals ze zelf lopen huilen op Sony. Zeg kom nu toch even, ik ben een betalende klant, ik wil gewoon dat die troep werkt, en als het niet werkt, dan wil ik het gemaakt hebben, en als ze het niet kunnen maken, dan wil ik gewoon mijn geld terug, zij beloven toch immers een apparaat dat werkt en erg flexibel is.....

    Nee, meneer hdstadman, ook jij schijnt aandelen te hebben bij Play.com, en daar moet je niet blij mee zijn, jouw bedrijf geeft hele slechte klantenservice en is ook nog eens heel slecht bereikbaar. dan verschuilen zij zich achter onkunde over een apparaat, net als jij.... en dat is toch wel heel zielig.

    Ik wil betalen voor spul dat werkt, werkt het niet, dan wil ik het gewoon terug kunnen sturen, ze maken het werkend, of ze geven mij mijn geld terug.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik heb het al begrepen, je snapt het niet helemaal, ook de Wii valt onder een gewoon AV apparaat.
    En dan je opmerking:
    Er staat zelfs dit bij:
    Let op! Signalen zijn niet om te vormen (composiet in = composiet uit, component in = component uit, digitaal in = digitaal uit, etc.) met andere woorden: xbox 360 = xbox 360 en niet nintendo wii!

    Het zijn gewoon beiden oplichters, als het is wat zij zeggen en ik stop er met de Wii component in, net als bij een ander apparaat dat er component instopt, dan wil ik ook dat dat apparaat er component weer uitstuurt, en dat doet dat brakke apparaat niet, tenminste niet zoals het er werd ingestuurd, want als de Wii rechtstreeks op de TV wordt aangesloten werkt het wel!

    Je denkt toch zeker niet dat ik nu nog vertrouwen heb in een ander apparaat van dat merk als Joytech, ze maken gewoon apparaten die niet doen wat ze zeggen dat het zou moeten doen.

    Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze service kunnen geven aan klanten die een miskoop hebben gedaan met apparaten die niet werken zoals ze beloven dat het zou moeten werken.






    Dat Microsoft nog iets wil laten verkopen door zo'n merk, of gaan ze nu lopen huilen op nintendo zoals ze zelf lopen huilen op Sony. Zeg kom nu toch even, ik ben een betalende klant, ik wil gewoon dat die troep werkt, en als het niet werkt, dan wil ik het gemaakt hebben, en als ze het niet kunnen maken, dan wil ik gewoon mijn geld terug, zij beloven toch immers een apparaat dat werkt en erg flexibel is.....

    Nee, meneer hdstadman, ook jij schijnt aandelen te hebben bij Play.com, en daar moet je niet blij mee zijn, jouw bedrijf geeft hele slechte klantenservice en is ook nog eens heel slecht bereikbaar. dan verschuilen zij zich achter onkunde over een apparaat, net als jij.... en dat is toch wel heel zielig.

    Ik wil betalen voor spul dat werkt, werkt het niet, dan wil ik het gewoon terug kunnen sturen, ze maken het werkend, of ze geven mij mijn geld terug.

  3. #203

    Standaard

    ik zal ook wel aandelen bij van play.com hebben, maar ik kan ook nergens specifiek vinden dat de Wii het er ook op zou moeten doen. je maakt vrij weinig kans, aangezien en play en joytech nergens specifiek aangeven dat de Wii er op zou moeten werken.. ik vind de naam van het product ook al genoeg zeggen.. ik denk dat je het beste het product netjes kunt inpakken en proberen door te verkopen.. beste kans om (meeste) van je geld weer te krijgen..


  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    ik zal ook wel aandelen bij van play.com hebben, maar ik kan ook nergens specifiek vinden dat de Wii het er ook op zou moeten doen. je maakt vrij weinig kans, aangezien en play en joytech nergens specifiek aangeven dat de Wii er op zou moeten werken.. ik vind de naam van het product ook al genoeg zeggen.. ik denk dat je het beste het product netjes kunt inpakken en proberen door te verkopen.. beste kans om (meeste) van je geld weer te krijgen..

    Als je de moeite neemt om de gebruiksaanwijzing te lezen van het apparaat, dan zul je vinden dat hij diverse andere AV apparaten moet kunnen schakelen. Er staat nergens dat dat niet geld voor de Wii.
    Het apparaat zou via de componentingang geschikt zijn om een 480p signaal door te geven, op deze basis is dit apparaat gekocht, de gebruiksaanwijzing vermeld dat ook.

    Je schrijft eigenlijk wel een beetje onzin door te zeggen dat als het niet specifiek vermeld is, dan hoeft het niet te werken, man wat een onzin, dat apparaat zou dan met geen 1 ander apparaat hoeven samenwerken.... want het is niet specifiek vermeld. Ja zo lust ik er nog wel een paar

    Kunnen ze gelijk van Joytech de gebruiksaanwijzing wel weggooien, werkt alleen maar met de de Xbox 360, de rest van de ingangen zijn voor de sier, ik heet wel control center maar kan niets..... Onvoorstelbaar wat een.....

    Het apparaat lijkt op een Xbox 360, het ding beloofd in de gebruiksaanwijzing diverse AV apparaten te kunnen doorschakelen, het apparaat waarschuwd dat als je er component instopt, dat er dan ook component uitkomt, als je er composiet instopt, dan komt er ook composiet uit.

    In het geval dat ik er met de Wii 480p component instop, komt er naar de TV 480p component met wat troep mee, die troep die de Joytech erbij stopt maakt het beeld op de TV heel lelijk en het beeld valt zelfs af en toe helemaal weg. Als de Wii rechtstreeks op de TV wordt aangesloten, dan is het beeld perfect. De Joytech is gekocht om diverse AV apparaten te schakelen, ik heb niet alleen de XBox 360, maar ook nog de oude Xbox, een Wii, een PS2 en maar 1 component ingang op mijn TV. Dat kastje is aangekocht om die apparaten te schakelen, in het geval van de Wii doet hij dat niet goed. In mijn ogen is dat een tekortkoming, de gebruiksaanwijzing beloofd immers dat het wel zou moeten werken, de gebruiksaanwijzing vermeld diverse AV apparaten, en zegt helaas niet dat het niet geschikt zou zijn voor de Wii, want als dat wel zo was geweest, dan had ik hem niet aangeschaft.

    Ik heb ook op de Joytech website gekeken, het zou een superapparaat moeten zijn, de Wii is alweer een halfjaar op de markt, en als ze daar van de problemen weten, dan zouden ze dat netjes moeten vermelden. Dat ze dit niet doen vind ik een slechte zaak.
    Ik wil gewoon dat het ding gemaakt wordt zodat het wel gaat, en lukt ze dat niet, dan wil ik mijn geld terug, ik vind dat ik volkomen in mijn recht sta. Ik heb van te voren gecontroleerd of de joytech geschikt zou zijn om het 480p signaal door te geven, in de gebruiksaanwijzing staat dat ook. Helaas werkt hij niet goed, de Joytech veroorzaakt een storing op mijn TV, of tewel het ding deugt niet voor zijn taak.
    Het apparaat werkt dus niet naar behoren, het doet niet wat het beloofd.

    Het apparaat netjes inpakken...... je moest eens weten waar ik het bij sommigen zou willen steken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #205

    Standaard

    Maar weer een nieuw briefje gestuurd, zou toch graag zien dat mijn probleem met het control center met State-of-the-art technology eens opgelost gaat worden.

    Briefje:


    Dear Customercare people,
    Before I did buy this product, I did check the manual as it is on your
    website.
    The manual state that it will switch other AV Equipment. I did check if it
    will
    switch 480p component, for that is the signal that the Wii works with. The
    manual
    say it will. I did check the website of Joytech also, they also say that it
    will do say,
    but they did forget to mention that the Joytech has a problem.
    You can not blame me that the Joytech is not function the way it should,
    that
    is a problem I liked to be solved by Joytech, for I want a control center
    that
    works as it was promissed by their manual and your website. your website
    say:
    Bring order to the next generation of entertainment with the JOYTECH Control
    Center. State-of-the-art technology fuses with organic design and cutting
    edge aesthetics, allowing you to organize and customize your AV universe
    like never before. Exclusively designed to compliment your Xbox 360, the
    Control Center not only matches the design of the console, but also the
    flexibility, automatically adjusting the exterior LCD display for horizontal
    or vertical use. Exhaustive next generation connections, and removable
    faceplates ensure that the Control Center will remain an essential part of
    your gaming lifestyle
    I want you to contact Joytech for me, I want the problem solved, and if they
    can not solve
    my problem, I want my money back, for the Joytech does not do as you
    advertise and as
    it say in the manual. The Joytech looks like a Xbox 360, but it also must
    work with other
    AV Equipment, that is why it is a control center, its job is to switch
    between different
    AV Equipment. My Wii is just an AV Equipment and it was not ruled out in the
    Manual and on the
    website of Joytech.
    Please solve my problem, I did buy this control center because I have only
    one component
    connection on my TV , the Joytech XBox 360 control center promise me
    State-of-the-art technology ,
    so let them make their promise come true.
    My control center does not work as promissed, let Joytech make a repear or
    something that
    makes it work for me.
    Don't tel me stories that it only works with a XBox 360, it was designed to
    work also with other
    AV Equipment, otherwise there was no need to build it, it was build to
    switch between all kinds
    of AV Equipment. It nowhere did say, it does not work with the Wii. I had to
    find that out when
    I did install it. I was very disapointed, and now you do not want to give
    any service to help me
    fix this problem?
    The product comes with a 2 year warranty it say:
    When you purchase from Joytech you've purchased a quality product. JOYTECH
    offers a Two (2) year
    replacement warranty on this product. JOYTECH warrants to the original
    consumer purchaser that this
    product is free from defects in either material or workmanship. If a defect
    covered by this warranty occurs,
    JOYTECH, at its option, will repair or replace the product at no charge.
    JOYTECH warranty excludes claims for
    incidental or consequential damages.
    I think my control center has a defect.... so please help to fix the
    problem.
    With kind regards,


    Wordt vervolgt
    Have fun and enjoy your collection

  6. #206

    Standaard

    vind de prijzen bij play ook niet meer wat ze geweest waren. Vond de tijd dat ze nog in ponden afrekenden toch interessanter
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  7. #207

    Standaard

    Alsof 8 euro incl. verzendkosten veel is voor een dvd.

  8. #208

    Standaard

    bij nieuwe releases vind ik het wel meevallen op dit moment wat je bespaard. Dat is wel eens anders geweest. Het is wel een ideaal om je collectie aan te vullen met films die al wat langere tijd uit zijn die zijn voordelig te bestellen. Het assortiment is nog steeds prima.
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH Bekijk bericht
    bij nieuwe releases vind ik het wel meevallen op dit moment wat je bespaard. Dat is wel eens anders geweest. Het is wel een ideaal om je collectie aan te vullen met films die al wat langere tijd uit zijn die zijn voordelig te bestellen. Het assortiment is nog steeds prima.

    Ik ben ook een echte verzamelaar, zit nu rond de 1400 titels, en koop ook niet alles als het net uit is. Op heel veel plaatsen kun je als je geduld hebt je gewilde films voor hele leuke prijsjes op de kop tikken, ik maak daar echt een sport van

    Bij Play.com hoeven ze niet meer op mijn klandizie te rekenen, je kunt er misschien wel leuk schijfjes kopen, maar koop er in vredesnaam geen apparaten, ze leveren apparaten waarvan ze niet eens weten waarvoor ze dienen en als er wat mee is vertellen ze je sprookjes om vooral maar geen service te hoeven leveren.
    Heb op mijn laatste email nog steeds geen antwoord gehad, wat 2 jaar garantie, wat superprodukt, gewoon sprookjes aan je klanten vertellen en als je sprookjes niet kloppen dan gaan ze je nog meer sprookjes vertellen.....

    Ik wacht het nog even af, misschien zijn ze wel in overleg met Joytech, of ben ik nu aan het dromen

    Voor sprookjes (en slechte service) moet je bij Play.com zijn
    Have fun and enjoy your collection

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik wacht het nog even af, misschien zijn ze wel in overleg met Joytech, of ben ik nu aan het dromen
    Je bent al van begin af aan aan het dromen
    Je bent voornamelijk jezelf sprookjes aan het vertellen over de technische mogelijkheden van je "exclusively designed to compliment your Xbox 360 [quote handleiding]" control center.

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Je bent al van begin af aan aan het dromen
    Je bent voornamelijk jezelf sprookjes aan het vertellen over de technische mogelijkheden van je "exclusively designed to compliment your Xbox 360 [quote handleiding]" control center.
    Ga jij maar lekker geloven in de sprookjes die de customercare je op de mouw probeert te spelden...... lekker slim
    Have fun and enjoy your collection

  12. #212

    Standaard

    Na ruim 22 dagen wachten op mn pakje heb ik het pakje opnieuw kunnen aanvragen....deze is ook alweer 10 dagen onderweg. Gaat lekker met Play....3-5 werkdagen...my ass. Dit zal wel mn laatste bestelling zijn. Zelfs de tweede keer gaat het niet goed....balen!!

    Het gaat om de 2-disk van For a Few Dollars more.....oh ironie.....is dat ik mn 1 disker al geruild heb...ha...heb ik straks nix.....

  13. #213

    Standaard

    Ik heb vandaag "Le Mepris" binnen gekregen. Het was de 3e poging van Play. Ik had hem begin april al besteld en hij is 2x niet geleverd. 3e keer ging het dus wel goed. Maar de verpakking leek te zijn dichtgeplakt, misschien dat de post er ook iets mee te maken heeft. Ook al gestolen post in Twente? Het moet niet gekker worden
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Na ruim 22 dagen wachten op mn pakje heb ik het pakje opnieuw kunnen aanvragen....deze is ook alweer 10 dagen onderweg. Gaat lekker met Play....3-5 werkdagen...my ass. Dit zal wel mn laatste bestelling zijn. Zelfs de tweede keer gaat het niet goed....balen!!

    Het gaat om de 2-disk van For a Few Dollars more.....oh ironie.....is dat ik mn 1 disker al geruild heb...ha...heb ik straks nix.....
    Zijn er meer mensen die niets ontvangen? Eerste keer verzonden op 1 mei....niets aangekomen....2e keer verzonden op 23 mei en ik wacht nog steeds. Wel erg vaag dat het zelfs de 2e keer niet aankomt. Eerst gedoe met Pacific, nu met Play...gadverrrrr....schiet niet echt op dit....

  15. #215

    Standaard

    Nou...vandaag voor de derde keer besteld....mn 2e nazending al! Vanaf 26/4 bezig de dvd te bestellen. Erg vaag....twee keer "kwijt" met de post. Driemaal is scheepsrecht zullen we maar hopen.

  16. #216

    Standaard

    Bij mij een aantal schijfjes die wel aankomen (heel laat) en ook nog eens heel lelijk opengescheurd waren en niet meer dichtgemaakt. Waarschijnlijk toch niet interessant genoeg, of een douane check. Erg vreemd!

  17. #217

    Standaard

    Ik las het hele relaas over die JoyTech AV dingest en volgens mij zit het probleem in de combo van Xbox 360 en Nintendo Wii. Op de een of andere manier hebben die twee een hekel aan elkaar. Als je geen goede Scart Splitter hebt, werkt de Wii idd nii! Je zou eens moeten proberen of het apparaat wel werkt als je alleen die Wii erop aansluit. Als dat het geval is, moet je een Scart Splitter hebben waarbij je elk kanaal apart open en dicht kunt zetten, zodat je zeker weet dat het ene apparaat het andere niet kan storen.

    Ik leef met je mee, want ik heb hetzelfde probleem gehad! (maar dan met een goedkoop splittertje!)

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Ik las het hele relaas over die JoyTech AV dingest en volgens mij zit het probleem in de combo van Xbox 360 en Nintendo Wii. Op de een of andere manier hebben die twee een hekel aan elkaar. Als je geen goede Scart Splitter hebt, werkt de Wii idd nii! Je zou eens moeten proberen of het apparaat wel werkt als je alleen die Wii erop aansluit. Als dat het geval is, moet je een Scart Splitter hebben waarbij je elk kanaal apart open en dicht kunt zetten, zodat je zeker weet dat het ene apparaat het andere niet kan storen.

    Ik leef met je mee, want ik heb hetzelfde probleem gehad! (maar dan met een goedkoop splittertje!)
    In dit geval gaat het over component dat niet wil werken. Heb een week na mijn laatste brief een antwoord van ze gehad. Echt waardeloze service, ze geven toe dat er wat fout zit, maar zij willen je vooral niet helpen. Zij zijn de leverancier en zij zouden je moeten helpen, maar doen dat niet, in plaats daarvan sturen ze je door naar de importeur. Valt nog mee, voor hetzelfde geld sturen ze je met hetzelfde gemak naar China.

    Hun Brief:

    Dear ......
    Thank you for your reply.
    We understand that you wish to return the control centre as it is not
    compatible with your Nintendo Wii.
    Although we appreciate that you found information that stated it would
    work with other AV equipment on various websites as well as our own,
    we do not state this item will work with the Nintendo Wii specifically
    in the technical details on our website.
    Upon further investigation we have found that Joytech released the
    control centre before the Wii came out and this is the reason for the
    incompatibility. Unfortunately it appears that they have no plans to
    update the product at the moment.
    We can appreciate that you are disappointed in this instance, however
    as we did not state that the item would be compatible with the Wii it
    is not possible for us to accept this as an unwanted return. As the
    item is under warranty with Joytech we suggest contacting them
    directly to try and resolve this issue.
    Please accept our apologies that we cannot offer any more help on this
    occasion.
    Kind regards
    Customer Care Team
    Play
    ************************************************** **************
    Confidentiality: This e-mail and any files transmitted with it are
    confidential and intended solely for the use of the individual or
    entity
    to whom they are addressed. If you have received this e-mail in error
    please notify the sender immediately and delete this message from your
    computer without further action. Any dissemination, distribution or
    copying of this message or any files transmitted with it by an
    unauthorised recipient is strictly prohibited.
    Viruses: This message has been swept for viruses but we cannot
    guarantee
    that this e-mail or its attachments are virus free nor accept
    responsibility for any virus inadvertently transmitted herewith.


    Bla Bla Bla Bla.......

    En ze blijven het verkopen, en ze waarschuwen nog steeds hun klanten niet. Gewoon waardeloos, en dat voor een website die gespecialiseerd is in dit soort produkten als spellen en electronica. Er staat sinds 5/6/07 wel een customer review, maar in mijn geval is het te laat.

    Ik moet ze nog steeds beantwoorden, maar ik ben bang dat het niet een heel vriendelijk antwoord gaat worden

    Ik kan alleen maar waarschuwen om vooral geen electronica produkten bij Play.com te kopen, ze laten je gewoon barsten als het op serviceverlening aankomt, want dan moet je zelf op pad om het voor elkaar te krijgen. Heb al wel contact gehad met de nederlandse importeur van Joytech, maar daar kregen we een heel onvriendelijk klinkend bericht van terug...... iets zoals: Neem maar contact op met je leverancier en regel het daar maar mee. Joytech.... nou veel Joy heb ik er niet van gehad
    Have fun and enjoy your collection

  19. #219

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg, maar ze geven nergens "hun fout" (als die er al is). Er staat nergens, maar dan ook nergens dat het zou werken, zelfs niet op de site van de leverancier. Ik versta wel dat je kwaad bent dat je veel geld uitgegeven hebt, maar het blijft je eigen schuld.
    Als er nu een "winkel" is waar ik geen klagen van heb is het www.play.com wel.
    Natuurlijk kiest een winkel zijn eigen klanten niet.
    Laat het een les wezen voor de toekomst.
    Je had makkelijk een mailtje kunnen sturen naar play of de leverancier om te vragen of het compatibel was.
    Heb je niet gedaan en begin je Play.com zwart te maken terwijk je de fout bij jezelf moet zoeken.

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Bij mij een aantal schijfjes die wel aankomen (heel laat) en ook nog eens heel lelijk opengescheurd waren en niet meer dichtgemaakt. Waarschijnlijk toch niet interessant genoeg, of een douane check. Erg vreemd!
    Moet toch bij de lokale post liggen.
    Hier in Belgiê: Dinsdag verstuurd en vandaag aangekomen zonder haperingen.

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nou...vandaag voor de derde keer besteld....mn 2e nazending al! Vanaf 26/4 bezig de dvd te bestellen. Erg vaag....twee keer "kwijt" met de post. Driemaal is scheepsrecht zullen we maar hopen.
    Ik blijf nog effe doorzeiken.....nog steeds niet binnen. Voor de derde keer verzonden....!! Dat er es wat kwijt raakt in de post....maar drie keer?? Mn vorige bestellingen waren echt keurig na 3 dagen binnen.... Ik snap er geen reet van. Via cdwow ook alweer besteld en die komen wel netjes aan....ook uit de UK.

  22. #222

    Standaard

    Ik heb nog nooit iets bij Play.com besteld maar de prijzen van seizoen 3 t/m 5 van Scrubs en Spaced The Definitive Edition bevallen me wel. Deze zou ik dus wel willen bestellen maar als ik het hier zo lees, gaat er nog wel eens wat fout en ik heb geen zin om een bestelling van €100,- + kwijt te raken (arme student ). Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Alles los bestellen? Of worden de pakketten afzonderlijk geleverd ipv. in één pakket? Hoe reageert Play.com erop als je een bestelling van vier artikelen kwijtraakt?

    Ik begrijp wel dat het merendeel van de posts hier klachten zijn terwijl het grootste deel waarschijnlijk gewoon goed gaat. Hopelijk kunnen jullie mijn ongerustheid begrijpen. Bij voorbaat dank .
    Laatst aangepast door pokalapoketl : 21-06-2007 om 14:12

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Sorry dat ik het zeg, maar ze geven nergens "hun fout" (als die er al is). Er staat nergens, maar dan ook nergens dat het zou werken, zelfs niet op de site van de leverancier. Ik versta wel dat je kwaad bent dat je veel geld uitgegeven hebt, maar het blijft je eigen schuld.
    Als er nu een "winkel" is waar ik geen klagen van heb is het www.play.com wel.
    Natuurlijk kiest een winkel zijn eigen klanten niet.
    Laat het een les wezen voor de toekomst.
    Je had makkelijk een mailtje kunnen sturen naar play of de leverancier om te vragen of het compatibel was.
    Heb je niet gedaan en begin je Play.com zwart te maken terwijk je de fout bij jezelf moet zoeken.
    Kindtje ga lekker buiten spelen.....

    Op de website van de importeur bestaat ook de mogelijkheid om de gebruiksaanwijzing door te nemen, dat heb ik gedaan, en na het lezen van die gebruiksaanwijzing ben ik tot aanschaf overgegaan, dit omdat er nergens in de gebruiksaanwijzing stond dat het niet zou werken, volgens de gegevens in de gebruiksaanwijzing zou er niets in de weg staan en zou het gewoon moeten werken.

    Website:

    http://www.joytech.nl/product/15166/...540c-xbox-360/

    Gebruiksaanwijzing:

    http://www.joytech.net/download/manu...UIDE_final.pdf

    Ik maak Play.com niet zwart, ik waarschuw alleen maar dat hun service sucks, zij hebben mij een apparaat geleverd dat niet doet wat het zegt dat het zou moeten doen. ook zijn zij zeer slecht bereikbaar en heb ik hier op het forum om hun email adres moeten vragen, was op hun site niet te vinden. (je had ze makkelijk een mailtje kunnen sturen..... bla bla bla bla)

    Play.com , daar kun je beter geen apparaten kopen, dat lesje heb ik al geleerd, en ik deel dat lesje met de mensen op dit forum. Wat men met deze ervaring doet, dat moet men zelf weten.

    Kindtje, jouw fout is dat je de verkeerde de handen boven het hoofd houd, lekker fout, goed fout, heel erg fout van jou, tjonge wat ben je toch fout bla bla bla bla
    Have fun and enjoy your collection

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit iets bij Play.com besteld maar de prijzen van seizoen 3 t/m 5 van Scrubs en Spaced The Definitive Edition bevallen me wel. Deze zou ik dus wel willen bestellen maar als ik het hier zo lees, gaat er nog wel eens wat fout en ik heb geen zin om een bestelling van €100,- + kwijt te raken (arme student ). Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Alles los bestellen? Of worden de pakketten afzonderlijk geleverd ipv. in één pakket? Hoe reageert Play.com erop als je een bestelling van vier artikelen kwijtraakt?

    Ik begrijp wel dat het merendeel van de posts hier klachten zijn terwijl het grootste deel waarschijnlijk gewoon goed gaat. Hopelijk kunnen jullie mijn ongerustheid begrijpen. Bij voorbaat dank .
    1 mazzel heb je.... het is geen apparaat:wink:

    Heb daar eerder spullen besteld, alles kwam gewoon aan.
    Have fun and enjoy your collection

  25. #225

    Standaard

    DVDProfilersFilmgek, als ik alles zo lees, is het die 'control center' uitgekomen VOORdat de Wii uit was... ze kunnen geen garantie geven op iets wat nog niet bestaat... in dat geval vind ik niet echt dat het hun fout is.. ook aangezien er (zoals al vaker gezegd is) nergens specifiek staat dat ie ook met de Wii zou moeten werken..


Pagina 9 van 67 EersteEerste ... 56789101112131959 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •