De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het voelt goed om slecht te zijn... Suicide Squad | 3 december op (3D) Blu-ray, DVD

    Het voelt goed om slecht te zijn... Suicide Squad | 3 december op (3D) Blu-ray, DVD en 4K UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zo te lezen wel een extended cut maar verder geen specs over audio e.d. Ben erg benieuwd hoe deze uitgegeven gaat worden.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Zo te lezen wel een extended cut maar verder geen specs over audio e.d. Ben erg benieuwd hoe deze uitgegeven gaat worden.
    Wss zijn ze er bij Warner zelf nog niet uit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wss zijn ze er bij Warner zelf nog niet uit.
    Nou, dat onderhand wel want de disc wordt/is nu al ruimschoots geproduceerd. Dus het is nu alleen afwachten op de bevestiging wat erop staat.

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Warner heeft aangegeven dat Suicide Squad een Engelse Dolby TrueHD met Dolby Atmos krijgt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Ik ben benieuwd of de 3D (die zo goed als zeker de TC is) de Extended version op 2D heeft.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of de 3D (die zo goed als zeker de TC is) de Extended version op 2D heeft.
    De 3D versie wordt net zoals bij BVS een steelbook. De vraag blijft inderdaad is de 2D discs de extended cut. Of staat de TC en EC op 1 schijf...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Mooiste zin:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bericht
    De soundtrack van Suicide Squad werd wereldwijd warm onthaald.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Mooiste zin:
    Ik vond die van Steven Price anders dé tegenvaller van het jaar. Maar ik gok dat het gaat over dat samen gegooide pop album.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De 3D versie wordt net zoals bij BVS een steelbook. De vraag blijft inderdaad is de 2D discs de extended cut. Of staat de TC en EC op 1 schijf...
    Wel apart dat er eerst staat Blu-ray en daarna Blu-ray 3D, meestal is het net andersom.

  11. #11

    Standaard

    Het aangekondigde digibook is verdwenen van de Bol website.

  12. #12

    Standaard

    Ik denk dat we gewoon moeten afwachten tot volgende om te zien hoe ze ons deze keer weer liggen gaan hebben. Er is geen touw aan vast te knopen. Op elke website is wel andere covert art en info te vinden...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •