De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lady in the Van, The (Blu-ray)

    Lady in the Van, The (Blu-ray)

    The Lady in the Van vertelt het waargebeurde verhaal van een dakloze oudere vrouw die 15 jaar in een busje op de oprit van een schrijver leefde

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Veel van verwacht maar was uiteindelijk nogal saai, zelf Maggie Smith kon de boel niet redden.

  3. #3

    Standaard

    De prijs houd me tegen, vrij simpele film en dan nog steeds
    pittig aan de prijs..... dacht het niet,wacht het even rustig af
    Have fun and enjoy your collection

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    De prijs houd me tegen, vrij simpele film en dan nog steeds
    pittig aan de prijs..... dacht het niet,wacht het even rustig af
    Ik kan me niet heugen dat er een verband bestaat tussen de complexiteit van een film en de prijs van de Blu-ray waarop deze wordt uitgebracht. . Net zo min dat slechte films goedkoop zouden moeten zijn en hele goede juist duur. Deze film is net uit op Blu-ray dus dan is de prijs redelijk normaal, vind ik zelf. Wacht gewoon een half jaar of een jaar (of nog langer) en je zult zien dat de prijs onder een tientje gaat zakken of zelfs in de grabbelbak bij de Media Markt te vinden is.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik kan me niet heugen dat er een verband bestaat tussen de complexiteit van een film en de prijs van de Blu-ray waarop deze wordt uitgebracht. . Net zo min dat slechte films goedkoop zouden moeten zijn en hele goede juist duur. Deze film is net uit op Blu-ray dus dan is de prijs redelijk normaal, vind ik zelf. Wacht gewoon een half jaar of een jaar (of nog langer) en je zult zien dat de prijs onder een tientje gaat zakken of zelfs in de grabbelbak bij de Media Markt te vinden is.
    Vind 18 euro gewoon teveel voor een simpele speelfilm, zal wel even wachten, ook
    dan is hij nog steeds nieuw voor mij
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •