Pagina 63 van 452 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.551 tot 1.575 van 11290 worden weergegeven.
  1. #1551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ja sorry, maar hoelang is het geleden dat Disney nog een slipcover rond hun karige releases stak ?
    Ik heb wel een slipcover om mijn Big Hero 6 blu-ray zitten.....

    Alleen wel de UK versie
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #1552

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Wellicht totaal niet te vergelijken met elkaar maar ik wil heel graag Game Of Thrones aan gaan schaffen. Lijkt mij minstens net zo'n goeie serie, dan wel beter !? Of is dat geen goede aankoop voor de kenners van de serie ?
    Breaking Bad en Game of Thrones zijn voor mij de 2 allerbeste series die ooit gezien heb. Nadat ik de laatste aflevering van Breaking Bad had afgekeken (op Blu-Ray, via mijn beamer op mijn grote scherm), heb ik de volgende dag alsnog de speciale "Barrel Edition" gekocht! Ik was zo onder de indruk van deze fantastische serie (verhaal, regie, camerawerk & casting) dat ik gewoon de allerbeste uitvoering moest hebben!

  3. #1553

    Standaard

    Zavvi: The Punisher (steelbook) - 13,99

    image.jpg

    Zavvi: The Gunmen (steelbook) - 29,39 (pre-order)

    image.jpg

    Bol: Whiplash (steelbook): 19,99

    image.jpg

  4. #1554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Besteld bij DVDoutlet.nl :



    ''Breaking Bad - Seizoen 2'' € 28,28 (€ 27,29 + € 0,99 verzendkosten)

    Deze serie aankoop is trouwens echt een gok van en voor me.

    Ik heb er nog nooit helemaal niks van gezien, maar afgaande op de trailer en recensies, moet het wel een goede spannende serie zijn.

    Dus ik ben benieuwd.
    Deze heb ik laten annuleren door middel van een mail (omdat ze gesloten waren), omdat hij nu weer beschikbaar is bij Bol.com voor € 10,00 per seizoen, en dat is toch een stuk goedkoper

    Daarom besteld bij Bol.com:



    ''Breaking Bad - Seizoen 2'' € 10,00
    ''Breaking Bad - Seizoen 5 - Deel 2'' € 10,00

  5. #1555

    Standaard

    Media Markt Roeselare - 14.89 EUR (lag maar 1 exemplaar ?)


  6. #1556

    Standaard

    Ook de Breaking Bad's besteld, behalve seizoen 1 want die is nu weer ineens 34,99. Wordt verkocht door een andere verkoper dus hopelijk krijgt Bol hem zelf weer binnen.

    EDIT: toch gevonden, stond er twee keer op. Dus alles besteld, morgen binnen yeah
    Laatst aangepast door Marcel den Haan : 26-06-2015 om 17:26

  7. #1557

    Standaard

    Zavvi.nl:


    Re-animator (steelbook) 11,45 euro


    Wild at Heart (lmt. ed. steelbook) incl. 10% krting: 11,57 euro
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #1558

    Standaard

    Op eBay voor omgerekend €28 inclusief verzending vanuit de US:


  9. #1559

    Standaard

    Big hero 6 3D 26,99
    The Babadook 10,99
    The Kingsman 13,00

    Mediamarkt Dordrecht

  10. #1560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze heb ik laten annuleren door middel van een mail (omdat ze gesloten waren), omdat hij nu weer beschikbaar is bij Bol.com voor € 10,00 per seizoen, en dat is toch een stuk goedkoper

    Daarom besteld bij Bol.com:



    ''Breaking Bad - Seizoen 2'' € 10,00
    ''Breaking Bad - Seizoen 5 - Deel 2'' € 10,00
    Hoop dat ze daar gehoor aan geven voor jou. Ik heb ook eens iets geannuleerd, waarop zei aangaven dat dat pas mag als de leverduur door vertraging meer dan dertig dagen is. Vreemd protocol heeft die website. Retour sturen kan wel kosteloos geloof ik.

  11. #1561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Hoop dat ze daar gehoor aan geven voor jou. Ik heb ook eens iets geannuleerd, waarop zei aangaven dat dat pas mag als de leverduur door vertraging meer dan dertig dagen is. Vreemd protocol heeft die website. Retour sturen kan wel kosteloos geloof ik.
    Ik zal ze maandag ook ff bellen voor de zekerheid.

  12. #1562

    Standaard


    gisteren ook het ontbrekende deel 5 (finale) besteld voor 10 €, en onder de middag netjes binnen

    plus ook de double-disc van Interstellar voor 14,99 €... kwestie van geen verzending te betalen
    DVD & Blu-Ray collectie

  13. #1563

    Standaard

    Gisteren gekocht in MM Antwerpen:



    Reclaim (7,99 Euro)

  14. #1564

    Standaard

    Ook bij Bol.com alle seizoenen van Breaking Bad besteld, behalve seizoen 1. Dat is momenteel enkel leverbaar via een externe verkoper.

    @Marcel den Haan: weet je zeker dat de SteelBook van seizoen 1 er dubbel op stond? Ik vond enkel die ene via een externe verkoper, en de DVD SteelBook...
    "Bond. James Bond."

  15. #1565

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Media Markt:



    Kingsman: The Secret Service € 13,-

  16. #1566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Ook bij Bol.com alle seizoenen van Breaking Bad besteld, behalve seizoen 1. Dat is momenteel enkel leverbaar via een externe verkoper.

    @Marcel den Haan: weet je zeker dat de SteelBook van seizoen 1 er dubbel op stond? Ik vond enkel die ene via een externe verkoper, en de DVD SteelBook...
    Ja weet ik zeker. Heb hem zelf besteld namelijk. Zag in eerste instantie ook alleen die van de externe verkoper maar even verder gezocht op "Breaking Bad seizoen 1" en toen zag ik hem twee keer staan. Staat er nu niet meer op zag ik, alleen tweedehands dus hij zal wel op zijn. Misschien krijgen ze nog binnen.

  17. #1567

    Standaard

    Bij MM Eindhoven schijnen ze nog te liggen voor die prijs (En schijnen er een hoop terug gestuurd te worden naar de fabriek omdat ze voor geen meter verkopen, werd me verteld door iemand van de leiding), dus wellicht voor de mensen die interesse hebben?

  18. #1568

    Standaard

    Gekocht bij MM Eindhoven :




    ''De Bonte Brigade (Furry Vengeance)'' € 5,00
    ''Cellular'' € 5,00
    ''The Interview'' € 14,99
    ''The Woman in Black: Angel of Death'' € 14,99
    ''Marley (Metal Case)'' € 5,00
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-06-2015 om 11:01

  19. #1569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ja weet ik zeker. Heb hem zelf besteld namelijk. Zag in eerste instantie ook alleen die van de externe verkoper maar even verder gezocht op "Breaking Bad seizoen 1" en toen zag ik hem twee keer staan. Staat er nu niet meer op zag ik, alleen tweedehands dus hij zal wel op zijn. Misschien krijgen ze nog binnen.
    Gevonden bij MM Maastricht! Voor € 14,99. Helaas met een héél klein deukje rechtsboven op de hoek, maar het was de laatste, dus toch maar gekocht.

    Daarnaast ook nog bij MM:

    -Johnny English Reborn [€ 2,99]
    -Sabotage (Limited Uncut Edition SteelBook) [€ 4,99]
    -V for Vendetta [€ 4,99]
    Laatst aangepast door Leijo : 28-06-2015 om 21:51
    "Bond. James Bond."

  20. #1570

    Standaard

    13,99
    MM Schoten
    The Equalizer 2disc steelbook versie
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #1571

  22. #1572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Scorsese Bekijk bericht
    Hoop dat ze daar gehoor aan geven voor jou. Ik heb ook eens iets geannuleerd, waarop zei aangaven dat dat pas mag als de leverduur door vertraging meer dan dertig dagen is. Vreemd protocol heeft die website. Retour sturen kan wel kosteloos geloof ik.
    Ik heb ze gemaild en gevraagd om de bestelling te annuleren. Ik zei dat een euro meer betalen ala, maar bijna 20 euro meer in deze tijd is beetje teveel van het goede, en dat ze bij bol.com voor € 10,00 verkocht werden. En dat ik het daarom dus graag geannuleerd zag.

    Dit was hun reactie:

    Beste Dhr. ........................,
    Heel begrijpelijk, dat is een veel te groot prijsverschil!

    Ik heb uw bestelling geannuleerd en direct ook bij onze inkoper geïnformeerd hoe het mogelijk is dat er zon enorm prijsverschil is met deze titel.

    Met vriendelijke groet,
    Menno
    DVDOutlet.nl Klantenservice

  23. #1573

    Standaard

    Besteld bij bol.com:



    Whiplash (2014)

    Limited Edition steelbook

    Prijs: € 19,99






    Broadchurch - Seizoen 1

    Prijs: € 14,99

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #1574

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Ik zie dat mensen Breaking Bad via Bol.com kopen met gedoe met ontbrekende seizoenen en annuleren vanwege prijsschommelingen.

    Zoals Peptalk al aangaf is deze complete box erg goedkoop bij Amazon.fr. Ik heb deze box besteld plus nog eens drie losse blu-rays en ik was in totaal 66 kwijt. Echt een betere deal!

  25. #1575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik zie dat mensen Breaking Bad via Bol.com kopen met gedoe met ontbrekende seizoenen en annuleren vanwege prijsschommelingen.

    Zoals Peptalk al aangaf is deze complete box erg goedkoop bij Amazon.fr. Ik heb deze box besteld plus nog eens drie losse blu-rays en ik was in totaal 66 kwijt. Echt een betere deal!
    Die mensen willen graag de steelbook-versies van de losse seizoenen en niet deze kartonnen box, lijkt me. En voor sommigen doet de prijs er dan niet zo toe.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 63 van 452 EersteEerste ... 135359606162636465666773113163 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •