Pagina 99 van 449 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.451 tot 2.475 van 11221 worden weergegeven.
  1. #2451

    Standaard

    MM Oostende

    Pixels 3D (Slipcover) - 19.90 euro

  2. #2452

    Standaard

    The Bridge seizoen 1 en seizoen 3 besteld, omdat ik seizoen 2 al een tijdje in huis hebt.

    Seizoen 1 kost 19,99 euro, en Seizoen 3 nog wel 33,99 euro maar had een cadeaukaart van Bol.com gekregen.

  3. #2453

    Standaard

    Vandaag gekocht bij Media Markt Eindhoven:



    The Book of Life € 9,99

  4. #2454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vandaag gekocht bij Media Markt Eindhoven:



    The Book of Life € 9,99
    Geweldig leuke film, jammer dat de 3D-versie niet in Nederland te koop is, want dat voegt echt wat toe. Daarom heb ik de NL-versie laten liggen en enige tijd geleden de US 3D-versie gekocht. Kost nu nog maar $ 17.49 op Amazon.com
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #2455

    Standaard

    M.M. Rotterdam Centrum:

    Bram Stoker's Dracula € 9,99
    Blackthorn € 6,99
    III (Three) € 9,99
    Black Swan € 7,99
    Disney Dumbo € 18,99
    Disney 101Dalmatians € 18,99
    Reds € 9,99
    The Beatles nr. 1 's € 21,99
    Ruim te veel films, muziek en docu's. Verslaafd sinds 1964.

  6. #2456

    Standaard

    The Thing '82 & The Thing '11 - Zavvi.nl - €13,-
    The Host & Dracula (Mastered in 4K) - Verzamelaarsbeurs Utrecht - €9,-
    Picnic at Hanging Rock (D.C.) - Zavvi.nl - €12,95


  7. #2457

    Standaard

    ondanks m' n slechte ervaringen bij Barnes en de zeer onvoordelige koers euro vs US dollar toch maar 1 bestelling geplaatst:

    Item Qty Price
    French Lieutenant's Woman 1 $19.99
    Ride the Pink Horse 1 $19.99
    Badlands 1 $19.99
    Visiteurs Du Soir 1 $19.99
    Paths of Glory 1 $19.99

    Sub Total: $99.95
    Shipping & Processing: $12.44
    Tax: $0.00
    Discount: -$10.00
    Total Price: $102.39
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #2458

    Standaard

    Als ik het goed heb is de de komende 3 dagen bij Barnes & Nobles een korting van 30% mogelijk met deze code: 30BFRIDAY. Dus ik zou dan nog een dagje wachten met bestellen als ik jou was
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #2459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Als ik het goed heb is de de komende 3 dagen bij Barnes & Nobles een korting van 30% mogelijk met deze code: 30BFRIDAY. Dus ik zou dan nog een dagje wachten met bestellen als ik jou was
    Peter heeft al de 10 dollar kortingsbon. 30% is maximaal 6 dollar korting in zijn order
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #2460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Peter heeft al de 10 dollar kortingsbon. 30% is maximaal 6 dollar korting in zijn order
    30% van ongeveer 100$ is toch 30$ korting? Of geldt die korting niet voor het hele bedrag?

  11. #2461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    30% van ongeveer 100$ is toch 30$ korting? Of geldt die korting niet voor het hele bedrag?
    Wat ik overal lees is dat de korting op 1 artikel geldt.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2462

    Standaard

    Oh, voor 1 artikel slechts!? Apart. En als je de bestellingen dan wat kleiner maakt? Geldt de korting dan steeds weer, of is hij maar eenmaal te gebruiken per persoon?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #2463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Oh, voor 1 artikel slechts!? Apart. En als je de bestellingen dan wat kleiner maakt? Geldt de korting dan steeds weer, of is hij maar eenmaal te gebruiken per persoon?
    Op het forum van bluray.com zeggen ze dat de bon online slechts 1x te gebruiken is. In winkels (maar daar hebben we geen zak aan) meerdere keren. Zij kopen criterions dus in theorie voor 14 dollar per titel (bij meerdere bezoekjes van de winkel)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2464

    Standaard

    bn.com met de $10 korting



    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #2465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Peter heeft al de 10 dollar kortingsbon. 30% is maximaal 6 dollar korting in zijn order
    ga er inderdaad vanuit dat die 30% voor 1 artikel geldig is (was vroeger altijd zo); hou het wel in de gaten, denk dat ik die 30% misschien ga inzetten bij een leuke box
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #2466

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Fnac voor €76,49:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #2467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen van Fnac voor €76,49:

    Ziet er fraai uit!
    Heb je misschien ook wat foto's van je eigen aanschaf voor ons om te bezichtigen? Ben benieuwd naar de details!
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 25-11-2015 om 17:53
    I Love My Sci-Fi

  18. #2468
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Vandaag de extended UK versie van de Hobbit trilogy in 3D ontvangen. Moet zeggen dat ik prettig verrast ben dat het dezelfde verpakking betreft als de LOTR box. dwz een 'wrapparound' magneetsluiting. Dus niet zoals de NL box, open met 3 boxjes erin ...
    Laatst aangepast door memphisflash : 25-11-2015 om 22:51

  19. #2469

    Standaard


    Carrefour Borsbeek 16,99. Ik moet wel zeggen dat het verschil tussen de hoezen van de 2D en 3D-versie niet echt duidelijk is.
    Daarnaast nog een tweede keer Inside Out gekocht (18,99 incl. bonusdisc) voor het petekindje...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #2470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Vandaag de extended UK versie van de Hobbit trilogy in 3D ontvangen. Moet zeggen dat ik prettig verrast ben dat het dezelfde verpakking betreft als de LOTR box. dwz een 'wrapparound' magneetsluiting. Dus niet zoals de NL box, open met 3 bosjes erin ...
    Dit zou de UK versie moeten zijn (excuus voor de grootte):



    Bedoel je dat je bij de Nederlandse die hele flap mist ? Dat zou wel teleurstellend zijn.....

  21. #2471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit zou de UK versie moeten zijn (excuus voor de grootte)

    Bedoel je dat je bij de Nederlandse die hele flap mist ? Dat zou wel teleurstellend zijn.....
    tuurlijk niet... De benelux is identiek aan de UK en alle uitgaven terwereld. Volgens mij denkt hij dat de Bioscoop editie box de extended is bij ons...

  22. #2472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    tuurlijk niet... De benelux is identiek aan de UK en alle uitgaven terwereld. Volgens mij denkt hij dat de Bioscoop editie box de extended is bij ons...
    Gelukkig....bedankt voor de bevestiging.

  23. #2473
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    tuurlijk niet... De benelux is identiek aan de UK en alle uitgaven terwereld. Volgens mij denkt hij dat de Bioscoop editie box de extended is bij ons...

    Ik heb deze box zien liggen bij de mediamarkt en het was een soort van dikke slipcase zonder de magnetische flap - ik heb 'm daarom laten liggen en de UK versie besteld ... Maar het zou idd kunnen dat dit niet de extended was, niet goed gezien eigenlijk, artwork was wel hetzelfde en het was 3D ...

    EDIT: heb toch even gekeken op de site van de mediamarkt en de coverfoto van de gewone versie wijkt af, dus ik weet nu bijna zeker dat de NL versie een digipack is, en niet een mooie(re) box heeft zoals de UK versie ...
    Laatst aangepast door memphisflash : 25-11-2015 om 22:56

  24. #2474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik heb deze box zien liggen bij de mediamarkt en het was een soort van dikke slipcase zonder de magnetische flap - ik heb 'm daarom laten liggen en de UK versie besteld ... Maar het zou idd kunnen dat dit niet de extended was, niet goed gezien eigenlijk, artwork was wel hetzelfde en het was 3D ...

    EDIT: heb toch even gekeken op de site van de mediamarkt en de coverfoto van de gewone versie wijkt af, dus ik weet nu bijna zeker dat de NL versie een digipack is, en niet een mooie(re) box heeft zoals de UK versie ...

    Lijkt me niet te niet te kloppen. Ik heb zelf de NL Extended 3D versie en die is gelijk met de afbeelding van hierboven met flap.
    Besteld via Bol trouwens.

  25. #2475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    Ik heb deze box zien liggen bij de mediamarkt en het was een soort van dikke slipcase zonder de magnetische flap - ik heb 'm daarom laten liggen en de UK versie besteld ... Maar het zou idd kunnen dat dit niet de extended was, niet goed gezien eigenlijk, artwork was wel hetzelfde en het was 3D ...

    EDIT: heb toch even gekeken op de site van de mediamarkt en de coverfoto van de gewone versie wijkt af, dus ik weet nu bijna zeker dat de NL versie een digipack is, en niet een mooie(re) box heeft zoals de UK versie ...
    kan je even die link hier plaatsten ?

Pagina 99 van 449 EersteEerste ... 49899596979899100101102103109149199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •