Pagina 90 van 281 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.226 tot 2.250 van 7010 worden weergegeven.
  1. #2226

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  2. #2227

    Standaard Shaun Het Schaap: De Film | 2015 | 85 min. | NL



    Shaun het schaap is het monotone leventje op de boerderij zat en besluit zijn boer af te leiden. Door deze kwade streek belandt zijn eigenaar in de grote stad. De boer krijgt daar per ongeluk een klap op zijn hoofd en weet niet meer dat Shaun zijn schaap is. Tijd voor Shaun, Bitzer en de rest van de kudde om naar de stad te trekken en hun eigenaar te redden.

    IMDb: 7,4 / WhatIWatch: 7,4
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (20)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #2228

    Standaard Calamity Jane | 1953 | 101 min. US | regiovrij | Engelse SDH-ondertitels



    In de grote Fifties-traditie van western-musicals als Annie Get Your Gun en Seven Brides for Seven Brothers, vertelt deze film – met een romantische knipoog – het verhaal van de legendarische Martha Jane Burke, alias Calamity Jane, een vrouw die in het Wilde Westen meer dan haar mannetje wist te staan. In Deadwood, Dakota valt ze dan ook nauwelijks op tussen de trappers, soldaten en vrijbuiters. Hoe stoer ze zich ook voordoet, heimelijk heeft ze een oogje op een legerluitenant. Daarnaast onderhoudt ze ook een vurige haat-liefderelatie met de al even legendarische Wild Bill Hickok. Wanneer Jane uit Chicago een sexy actrice meebrengt om in de lokale saloon op te treden beseft ze dat paardrijden, scherpschieten en vloeken niet uitsluitend de kortste weg naar het hart van een man zijn. In deze heerlijk ouderwetse muzikale komedie spelen en zingen Doris Day en Howard Keel de sterren van de hemel, met tijdloze nummers zoals de megahit Secret Love, winnaar van een Oscar.

    IMDb: 7,3 / WhatIWatch: 7,9
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (22)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #2229

    Standaard

    I Love My Sci-Fi

  5. #2230

    Standaard 16 Blocks | 2006 | 102 MIN | English Subtitles | UK Blu-ray |



    Jack Mosley (Bruce Willis) is een uitgebluste rechercheur die niet bekend staat om zijn fijnzinnige methodes.
    Zijn opdracht is het begeleiden van een belangrijke getuige (Mos Def) van het politiebureau naar de rechtbank.
    De afstand waarover dit moet plaatsvinden is 16 straatblokken.
    Onderweg komt Mosley er achter dat deze man zal getuigen tegen zijn corrupte collega's, en dat het volledige New Yorkse politiekorps er alles aan zal doen om hem uit de weg te ruimen.
    Mosley wordt nu gedwongen te kiezen tussen loyaliteit aan zijn collega's en het beschermen van deze getuige...

  6. #2231

    Standaard

    3D



    Edit: Super genoten, wat een film! Had um 2D in de bios gezien, nu 3D, spijt dat ik um in de bios niet in 3D ben gaan kijken.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 09-02-2016 om 05:23
    I Love My Sci-Fi

  7. #2232

  8. #2233

    Standaard Popoz | 2015 | 86 MIN | Nederlands Gesproken | NL Blu-ray |



    Rechercheurs Ivo en Randy willen alleen maar met vette actie criminaliteit bestrijden.
    Als ze samen met hun enthousiaste stagiair Coco een gijzeling op hun manier aanpakken, loopt dat uit op een regen van kogels, explosies en lijken.
    Ze belanden in de gevangenis waar ze het moeten opnemen tegen de levensgevaarlijke crimineel Mercator.
    Als hij Ivo en Randy op het spoor brengt van een drugskartel dat de stad in haar greep houdt, gaan alle remmen los om deze operatie tot een goed einde te brengen.
    Dit is die actie waarvoor ze het doen!

  9. #2234

    Standaard Deep Red (Profondo rosso) / 1975 / UK 4K Remastered Limited Edition


  10. #2235

    Standaard Foxcatcher | 2014 | 135 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    'Foxcatcher' vertelt het waargebeurde verhaal van de Olympische Kampioenen en tevens broers Mark Schultz (Channing Tatum) en Dave Schultz (Mark Ruffalo), en hun relatie met de excentrieke John du Pont (Steve Carell).
    John is de erfgenaam van Du Pont Chemical.
    Hun samenwerking leidde uiteindelijk tot een schokkende tragedie.

  11. #2236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    3D



    Edit: Super genoten, wat een film! Had um 2D in de bios gezien, nu 3D, spijt dat ik um in de bios niet in 3D ben gaan kijken.
    Op de één of andere manier zien 3D-films er op mijn TV stukken beter uit dan in de bioscoop. Ik heb in de bioscoop o.a. Gravity en Everest in (IMAX) 3D gezien, maar vond dat erg teleurstellend. Mijn TV kan veel diepere zwartwaarden weergeven en het beeld is gewoon vele malen mooier (scherper, kleurrijker, zuiverder qua kleur) dan in de bisocoop. Ook de 3D-bril van mijn TV is van een veel betere kwaliteit. Dus of je nu spijt moet hebben...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #2237

    Standaard Pixar Short Films Collection: Vol. 1 / 1984-2006 / UK Blu-ray


  13. #2238

  14. #2239

    Standaard The Walk | 2015 | 124 MIN | 3D Version | Dutch Subtitles | UK Blu-ray Zavvi Exclusive Steelbook - Limited of 2000 Copies |



    Joseph Gordon-Levitt vertolkt in The Walk de Franse koordloper Philippe Petit.
    Philippe Petit legde in 1974 op een koord de afstand tussen de twee Twin Towers af, en dit op een hoogte van 400m.
    Zonder enige bescherming en 45 minuten lang riskeerde hij zijn leven terwijl duizenden mensen bang toekeken, en de politie hem stond op te wachten om hem te arresteren.

  15. #2240

    Standaard Verliefd op Ibiza | 2013 | 117 MIN | Nederlands Gesproken | NL Blu-ray |



    Ibiza!
    Het ultieme partyeiland.
    De witste stranden, grootste clubs, beroemdste DJ’s en mooiste mensen.
    Wat is nou een betere plek om een glamourverjaardag te organiseren dan daar?

    Dertien mensen, vier verhalen en één eiland.
    Iedereen komt met een eigen plan naar Ibiza.
    Maar wat blijkt: in essentie staat iedereen voor dezelfde uitdaging.
    Op lichtvoetige en komische wijze ondervinden vier koppels het universele verlangen iets te zijn wat niet of niet langer haalbaar is, en zullen ze moeten uitzoeken wat daar voor in de plaats komt.

  16. #2241

    Standaard Romancing the Stone | 1984 | 106 MIN | NL Ondertiteling | NL Blu-ray |



    Joan (Kathleen Turner) is een succesvol schrijfster van sentimentele kiosk-romannetjes.
    Op een dag krijgt ze een kaart toegestuurd, waarop de vindplaats van een grote schat is aangeduid.
    Kort nadien wordt haar flat ondersteboven gehaald.
    Dan krijgt ze plots een telefoontje van haar zus Eliane uit het Zuid-Amerikaanse Colombia: Eliane blijkt te zijn ontvoerd en de kidnappers eisen de landkaart als losgeld.
    Wanneer Joan in Colombia arriveert wordt ze al onmiddellijk op sleeptouw genomen door een corrupte agent (Danny DeVito) die ook uit is op de schat.
    Hij loodst haar op de verkeerde bus en die krijgt uitgerekend in de jungle pech.
    Dan duikt plots de redder in nood op: avonturier Jack Colton (Michael Douglas)...

  17. #2242

  18. #2243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op de één of andere manier zien 3D-films er op mijn TV stukken beter uit dan in de bioscoop. Ik heb in de bioscoop o.a. Gravity en Everest in (IMAX) 3D gezien, maar vond dat erg teleurstellend. Mijn TV kan veel diepere zwartwaarden weergeven en het beeld is gewoon vele malen mooier (scherper, kleurrijker, zuiverder qua kleur) dan in de bisocoop. Ook de 3D-bril van mijn TV is van een veel betere kwaliteit. Dus of je nu spijt moet hebben...
    Ik moet zeggen dat ik datzelfde gevoel wel heb, dat ik vaak het gevoel heb dat ik meer geniet van de 3D thuis dan in de bioscoop, toch had ik die landschappen graag in 3D op dat grote scherm willen zien!
    I Love My Sci-Fi

  19. #2244

  20. #2245

  21. #2246

    Standaard The Hard Way | 1991 | 111 MIN | Dutch Subtitles | UK Blu-ray |



    Nick Lang (Michael J. Fox) is een bekende acteur.
    Voor zijn volgende film heeft hij wat meer kennis nodig, om goed zijn rol te kunnen spelen.
    Die kennis kan hij leren van John Moss (James Woods), een politieman in New York.
    Maar John is daar niet zo blij mee.

  22. #2247

    Standaard Prisoners | 2013 | 153 min. | NL



    Keller Dover is een toegewijde echtgenoot en vader. Wanneer zijn dochtertje en haar vriendin ontvoerd worden, komt de zelfverzekerde agent Loki aan het hoofd van het onderzoek te staan. Loki vindt al snel een verdachte, maar moet hem vrijlaten wegens gebrek aan bewijs. Keller is echter overtuigd van zijn schuld en gaat zelf achter de hem aan. Ondertussen heeft Loki een nieuwe verdachte in het vizier… De twee mannen zoeken wanhopig naar de meisjes, elk aan zijn kant van de wet. De klok tikt…

    IMDb: 8,1 / WhatIWatch: 7,9
    Blu-ray bespreking
    Screenshots (40)
    Trailer
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #2248

    Standaard

    3D

    I Love My Sci-Fi

  24. #2249

  25. #2250

Pagina 90 van 281 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •