Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pacific Rim (Blu-ray)

    Pacific Rim (Blu-ray)

    In Pacific Rim 3D gaat de mensheid in robots de ultieme strijd aan met de meest gevaarlijke monsters ooit!

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een beetje jammer dat wij het weer moeten doen met een mindere uitgave t.o.v. de buitenlandse releases. Dat wordt importeren.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat wordt importeren.
    Inderdaad. Dat wordt de Engelse versie (hoewel ook die versie Engels 5.1 en Frans 7.1 heeft, maar de bonus disc zit er wel bij) of de Amerikaanse (die zowel Engels 5.1 als 7.1 heeft en de bonus disc plus DVD).

  4. #4

    Standaard

    heb zelf de UK versie gekocht , niet wetend dat deze geen 7.1 zou krijgen; was een preorder dus eigenlijk verder niet op gelet hoe de ontwikkeling zou zijn omtrent evt verschillen tussen de uitgaves.... USA versie is (zoals vaak) dus de beste uitgave
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #5

    Standaard

    Jammer dat niet alle beschikbare ot is gemeld in de recensie. Zit er bijvoorbeeld Italiaanse ot op de 3d disc?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Deze uitgaven jammer genoeg dus niet in het rijtje van The Hobbit en The Great Gatsby, maar eerder bij het nog minder bedeelde Jack the Giant Slayer. Terwijl ze alle 4 gemiddeld € 24,99 - 32,99 per stuk voor word gevraagd.
    Pacific Rim 2 is al in de maak, misschien wachten op een nieuwe release met meer extra's.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Jammer dat niet alle beschikbare ot is gemeld in de recensie. Zit er bijvoorbeeld Italiaanse ot op de 3d disc?
    Ik heb even voor je gekeken maar er zit geen Italiaanse OT op de 3D disc.

  8. #8

    Standaard

    Beelkwaliteit en geluid verdienen inderdaad alle punten maar een 9 voor de film zelf ? Dit was echt een saaie flutfilm met actiescènes die nergens konden boeien.

  9. #9

    Standaard

    Ah, en jouw mening geldt natuurlijk voor iedereen? Deze film is gewoon een live action Neon Genesis Evangelion.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Beelkwaliteit en geluid verdienen inderdaad alle punten maar een 9 voor de film zelf ? Dit was echt een saaie flutfilm met actiescènes die nergens konden boeien.
    Heb deze nog niet gezien maar ik verwacht en wil geen diep verhaal,dit kijk je voor de vette Mech actie en geniet je van mooi beeld en geluid.

    Ik ben groot geworden met dit soort shit maar begrijp dat het niet voor iedereen is.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Beelkwaliteit en geluid verdienen inderdaad alle punten maar een 9 voor de film zelf ? Dit was echt een saaie flutfilm met actiescènes die nergens konden boeien.
    Ieder zijn mening natuurlijk. Ik had hetzelfde met Transformers 1 en 2, dus ik begrijp wel dat je actiescènes enorm saai kunt vinden. Dat was niet het geval bij deze film .

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Beelkwaliteit en geluid verdienen inderdaad alle punten maar een 9 voor de film zelf ? Dit was echt een saaie flutfilm met actiescènes die nergens konden boeien.
    Qua beeld en geluid is deze film idd een dikke 9/10 waard. Maar de film zelf? Daar moet ik me bij deze mening gedeeltelijk bijvoegen.
    De actie was wel ok voor een robot vs monster film maar het verhaal was echt de ballen waard. Film, voor mij was dit een zesje max.

    (En Charlie Day is ongelooooooooooflijk irritant... )

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ah, en jouw mening geldt natuurlijk voor iedereen? Deze film is gewoon een live action Neon Genesis Evangelion.
    Dit is mijn mening ja maar waar in godsnaam heb ik gezegd dat jij dat ook moet vinden????

    Ik ben fan van transformers maar deze lompe robots en de nogal computer ogende monsters die tegen elkaar moeten vechten was allesbehalve entertainend. Ook had ik het gevoel soms naar een bewegende massa te kijken. Allemaal heel onoverzichtelijk in beeld gezet. Ik ben ook niet opzoek naar een realisme me in deze films maar dat die mensen in dat hoofd van die robot zaten was er voor mij constant teveel aan. Vanaf dat die robot een stoot krijgt lijkt het wel of die mensen uit elkaar worden gerukt. Allemaal zo veilig is het precies niet. En hoe komt het dat die robots niet stilvallen in water ? Zijn ze magisch ofzo ? Zo'n groot ding en daar komt geen water in? Nergens elektrocutie ? Sloeg nergens op.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-11-2013 om 07:52

  14. #14

    Standaard

    geloof dat je de film nog een keer moet zien, een en ander wordt netjes uitgelegd in het begin hoe de "robots" werken.

    en die opmerking over "waarom die robots niet stilvallen in het water" is neem ik aan niet serieus bedoeld ? neem aan dat je de term waterdicht kent of wel eens van een duikboot gehoord hebt. En het is natuurlijk onzin om de Transformers met deze door de mens ontwikkelde robots te vergelijken, Transformers zijn "Aliens".

    Vond juist de special effects zeer realistisch, had nergens de indruk dat ik naar matige CGI zat te kijken.

    Let wel , ben zelf ook groot fan van de Transformer reeks, ook 1 van de weinige films waar CGI gedurende de hele film zeer goed is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dit is mijn mening ja maar waar in godsnaam heb ik gezegd dat jij dat ook moet vinden????

    Ik ben fan van transformers maar deze lompe robots en de nogal computer ogende monsters die tegen elkaar moeten vechten was allesbehalve entertainend. Ook had ik het gevoel soms naar een bewegende massa te kijken. Allemaal heel onoverzichtelijk in beeld gezet. Ik ben ook niet opzoek naar een realisme me in deze films maar dat die mensen in dat hoofd van die robot zaten was er voor mij constant teveel aan. Vanaf dat die robot een stoot krijgt lijkt het wel of die mensen uit elkaar worden gerukt. Allemaal zo veilig is het precies niet. En hoe komt het dat die robots niet stilvallen in water ? Zijn ze magisch ofzo ? Zo'n groot ding en daar komt geen water in? Nergens elektrocutie ? Sloeg nergens op.
    Ik denk ( ook op basis van andere reacties in div topics) dat je misschien iets te veel realisme zoekt in dit soort films. Net als ik vaak doe trouwens, maar goed. Ik zelf heb het trouwens nu wel even gehad met het groot, groter, grootst uit Hollywood. In dit geval moeten de robots steeds groter, meer en grotere actie, enz. enz. Met 3 transformerfilms en films als Pacific Rim maar ook de diverse actiefilms waar voor de zoveelste keer de wereld moet gered met zoveel mogelijk actie en bombarie heb ik het nu wel even gehad. Voor mij is het weer tijd voor kleinere verhalen die net zo spannend kunnen zijn. Laat de robots, de explosies en de kogelregens maar eens in de kast. Ik heb het gevoel dat die grote actiescenes me niets meer doen omdat 'ik het allemaal al gezien heb'.

  16. #16

    Standaard

    als kind was ik in de jaren '70 gek van Japanse anime die op de Franse televisie werd vertoond. Deze film was met volle teugen genieten voor mij, Del Toro heeft een prachtig eerbetoon gemaakt zonder zijn voorbeelden te kopiëren.
    Bovenstaande kritiek van andere forumleden is voor mij onbegrijpelijk. Dit is samen met 'Avatar' en 'Looper' de beste SF van de laatste 10 jaar.
    Laatst aangepast door spiff : 28-11-2013 om 09:32

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik denk ( ook op basis van andere reacties in div topics) dat je misschien iets te veel realisme zoekt in dit soort films. Net als ik vaak doe trouwens, maar goed. Ik zelf heb het trouwens nu wel even gehad met het groot, groter, grootst uit Hollywood. In dit geval moeten de robots steeds groter, meer en grotere actie, enz. enz. Met 3 transformerfilms en films als Pacific Rim maar ook de diverse actiefilms waar voor de zoveelste keer de wereld moet gered met zoveel mogelijk actie en bombarie heb ik het nu wel even gehad. Voor mij is het weer tijd voor kleinere verhalen die net zo spannend kunnen zijn. Laat de robots, de explosies en de kogelregens maar eens in de kast. Ik heb het gevoel dat die grote actiescenes me niets meer doen omdat 'ik het allemaal al gezien heb'.
    Waarom kiezen? Gewoon meer afwisselend kijken .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Dit is samen met 'Avatar' ... ' de beste SF van de laatste 10 jaar.
    Ieder z'n mening natuurlijk...

    Pacific Rim deed me niks mede door het feit dat ik niks nieuws zag en wat ik zag was nergens origineel of boeiend.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waarom kiezen? Gewoon meer afwisselend kijken .
    Moet je het wel aangeboden krijgen ( in de bios dan). Als het niet gemaakt wordt valt er weinig te kiezen

  20. #20

    Standaard

    Ach....deze film is gewoon niet voor iedereen. Ik heb deze film zelf na ongeveer 3 kwartier uitgezet omdat ik het zo ontzettend slecht vond.

    Ieder zijn ding

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    als kind was ik in de jaren '70 gek van Japanse anime die op de Franse televisie werd vertoond. Deze film was met volle teugen genieten voor mij, Del Toro heeft een prachtig eerbetoon gemaakt zonder zijn voorbeelden te kopiëren.
    Bovenstaande kritiek van andere forumleden is voor mij onbegrijpelijk. Dit is samen met 'Avatar' en 'Sleeper' de beste SF van de laatste 10 jaar.
    Volgens mij is deze film PR meer gebaseerd op de "Robot Jox" reeks (Robot Jox 2 + Robot Wars) http://www.youtube.com/watch?v=8Kd642Ix5ks
    http://www.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o

    Let ook eens op de scene uit Robot Jox, waar de bestuurder de vuist in hand slaat, deze is 1 op 1 gekopieerd naar PR....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ach....deze film is gewoon niet voor iedereen. Ik heb deze film zelf na ongeveer 3 kwartier uitgezet omdat ik het zo ontzettend slecht vond.

    Ieder zijn ding
    Jij hebt dit jaar veel slechte films gezien,of vergis ik me ?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Volgens mij is deze film PR meer gebaseerd op de "Robot Jox" reeks (Robot Jox 2 + Robot Wars) http://www.youtube.com/watch?v=8Kd642Ix5ks
    http://www.youtube.com/watch?v=vUxDmKFCD2o

    Let ook eens op de scene uit Robot Jox, waar de bestuurder de vuist in hand slaat, deze is 1 op 1 gekopieerd naar PR....
    Ik was niet op de hoogte van het bestaan hiervan. Thanks for sharing !

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Ik was niet op de hoogte van het bestaan hiervan. Thanks for sharing !
    Graag gegaan.

    Trouwens wel logisch dat deze films weinig bekent zijn, want ze zijn alleen in NL (wsl ook Belgie) op VHS huur beschikbaar geweest.
    En het is (oude) SF...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Graag gegaan.

    Trouwens wel logisch dat deze films weinig bekent zijn, want ze zijn alleen in NL (wsl ook Belgie) op VHS huur beschikbaar geweest.
    En het is (oude) SF...
    En betrekkelijk low budget. Zeg maar rustig een prototype Asylum-film, maar dan van ruim voor het Asylum-tijdperk.

    Overigens denk ik dat Pacific Rim eerder uit dezelfde bronnen put dan dat de film echt gebaseerd is op Robot Joxx. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat dat specifieke gebaar waar je naar verwijst een kleine knipoog is naar Robot Joxx (als dat niet ook uit een eerdere bron stamt).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •