Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 315 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Interessante link die je daar hebt gepost.

    Ik heb net het korte promo-filmpje (over de 2-disc en de 3-disc Apocalypse Now blu-rays) in het gelinkte artikel bekeken.

    Mij viel de laatste zin van dit filmpje op. => "Look for them - Only on Blu-ray"

    Het lijkt erop dat er dus geen nieuwe dvd-edities van deze films meer zullen worden uitgebracht.

    Dus geen originele beeldverhouding en (volgens het promo-filmpje) geen +- 9 uur aan extra's voor de dvd-kijkers.

    Het begin v/h eind voor dvd?

    We waren al een tijd gewend aan blu-rays die tov. de dvd bv. iets meer extra's bevatten.
    Maar een dvd-editie die boudweg wordt overgeslagen is toch iets nieuws
    Kan ook gewoon heel simpel zijn dat Lionsgate geen rechten heeft om de dvd versie uit te geven. Voor de rest zijn er natuurlijk al flink wat DVD versies van de film. Maar voor mij wordt het wel zeker de 3 disc!

  2. #52

    Standaard

    Volgens de officiële website bevat de blu-ray ook een audiocommentaar van regisseur Francis Ford Coppola. Het persbericht maakte hier geen melding van.

    www.apocalypsenow.com

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Kan ook gewoon heel simpel zijn dat Lionsgate geen rechten heeft om de dvd versie uit te geven. Voor de rest zijn er natuurlijk al flink wat DVD versies van de film. Maar voor mij wordt het wel zeker de 3 disc!
    Lionsgate heeft vrijwel alle rechten (dvd, blu-ray, EST, VOD, etc...) op de Coppola films verworven.

    citaat =>

    "Lionsgate has acquired North American home distribution rights for Coppola films under his Zoetrope Corporation. The agreement gives Lionsgate rights to distribute classic films from Coppola via DVD, Blu-ray, electronic-sell-through (EST), video-on-demand (VOD) as well as broadcast television in North America. Apocalyse Now and Apocalyse Now Redux are among the films to be distributed by Lionsgate."

    het hele artikel =>
    http://www.hd-report.com/2010/07/26/...ow-on-blu-ray/

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zegt niks, ze hebben t ook wel vaker over "Only in theaters"
    Tja, op een site als Amazon.com zijn de nieuwe Apocalypse Now blu-rays reeds beschikbaar voor pre-order.

    Er doken nog geen dvd-versies van deze nieuwe blu-rays op.

  5. #55

    Standaard

    Vandaag is er een lang interview met de makers van de te verschijnen Apocalypse Now blu-rays op the Digital Bits verschenen.

    link => http://www.thedigitalbits.com/articl...terview01.html

    Er wordt onder meer gepraat over de keuze voor het 2,35:1 beeldformaat en de color timing.

  6. #56

    Standaard

    Meer info over het wel of niet regio vrij zijn van de discs:
    http://forum.blu-ray.com/blu-ray-mov...coming-15.html
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Hij is dus wel regio vrij, maar als ik het goed begrijp alleen de 3 disc versie met Hearts of darkness. De 2 disc is alleen regio A.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  8. #58

    Standaard

    Alleen van de 3 disc versie is er een scan van de achterkant waar regio ABC op staat, maar als de 3 disc ABC is dan is de 2 disc dat ook. Daar gaan ze toch echt geen andere schijfjes voor maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Hij is dus wel regio vrij, maar als ik het goed begrijp alleen de 3 disc versie met Hearts of darkness. De 2 disc is alleen regio A.
    Ik heb het antwoord al gegeven. Allez, ik ga het voor jou nog ééns herhalen.

    Some great news ! I got an unexpected email off Lionsgate last night....
    Hi Wes,

    Thank you for your e-mail. Apocalypse Now will be All Region (ABC).
    Hope this answered your question. Thanks so much!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alleen van de 3 disc versie is er een scan van de achterkant waar regio ABC op staat, maar als de 3 disc ABC is dan is de 2 disc dat ook. Daar gaan ze toch echt geen andere schijfjes voor maken.
    Inderdaad. Disc 1 en 2 van de 3-disc zijn identiek aan de 2-disc.

  11. #61

    Standaard

    Foto`s van de 3 disc editie (afkomstig van `t blu-ray.com forum)






    Ziet er geweldig uit! ziet er uit (zoals op dat forum ook al wordt gemeld) alsof het een dvd size uitgave is. Gelukkig, dan past ie goed naast de andere 2 Apocalypse Now edities
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #62

    Standaard

    Is het bekend wat voor uitgave wij in NL krijgen? En wanneer?
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  13. #63

    Standaard

    Nee, daarover is voor zover ik weet niets bekend. Ik verwacht echter niet dat wij dezelfde uitgave zullen krijgen als hij wordt uitgebracht. De rechten liggen bij zoveel verschillende maatschappijen wereldwijd en dat maakt het niet makkelijk om overal dezelfde uitgave uit te brengen.

  14. #64

    Standaard

    Hmmm.... evt de Full Disclosure kopen en de disc met de film MISSCHIEN later vervangen door eentje met NL subs...
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  15. #65

    Standaard

    Is de 'full disclosure' maar bepert verkrijgbaar, of is dit ongelimiteerd? Ik ga volgend in mei naar Amerika, en zou hem dan kunnen meenemen.
    Ik heb weinig zin om m via een Amerikaanse site te bestellen. Ik heb het productnummer, en ga eens paar winkels langs om te vragen of ie te importeren is. Free Record Shop lukte het niet (aldus de sneuzel achter de balie).

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Is de 'full disclosure' maar bepert verkrijgbaar, of is dit ongelimiteerd? Ik ga volgend in mei naar Amerika, en zou hem dan kunnen meenemen.
    Ik heb weinig zin om m via een Amerikaanse site te bestellen. Ik heb het productnummer, en ga eens paar winkels langs om te vragen of ie te importeren is. Free Record Shop lukte het niet (aldus de sneuzel achter de balie).
    Kun je echt beter zelf importeren.
    Wil je geen gedonder met invoerrechten bestel dan bij axelmusic.com of laat amazon.com dit regelen, die optie hebben zij namelijk.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Ik ben niet bekend met axelmusic, site ziet er wel goed en informatief uit. Hebben jullie draadje op dit forum over deze site?

    Er staat bij axelmusic dat de ' full disclosure' regio A is. Ik dacht dat ze regiovrij waren?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Er staat bij axelmusic dat de ' full disclosure' regio A is. Ik dacht dat ze regiovrij waren?
    Beetje verwarrend. Deze (prijs 31,88) is niet regiovrij, en deze (prijs 42,99) is wel regiovrij.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Ik ben niet bekend met axelmusic, site ziet er wel goed en informatief uit. Hebben jullie draadje op dit forum over deze site?

    Er staat bij axelmusic dat de ' full disclosure' regio A is. Ik dacht dat ze regiovrij waren?
    Even zoeken

    Als het goed is zijn ze regiovrij, maar zij vermelden dat pas als ze zeker zijn en/of getest zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Er staat bij axelmusic dat de ' full disclosure' regio A is. Ik dacht dat ze regiovrij waren?
    Misschien dat ze de uitgave nog niet getest hadden toen je op de site van Axelmusic keek. De full disclosure uitgave is wel regiovrij, de 2-disc uitgave is nog niet getest:

    http://www.axelmusic.com/list?search...&orderby=point

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Beetje verwarrend. Deze (prijs 31,88) is niet regiovrij, en deze (prijs 42,99) is wel regiovrij.
    Helemaal niet verwarrend. Bij de eerste (de Canadese versie) hebben ze nog niet getest welke regio hij is (staat er ook duidelijk bij). Bij de tweede (Amerikaanse release) hebben ze dat wel gedaan. Zolang een blu-ray nog niet gestest is staat op Axelmusic.com de regio erbij van het land waarin de blu-ray verschijnt of is verschenen.

  22. #72

    Standaard

    Volgens Movietyme.com is de 2-disc ook regiovrij (zou ook raar zijn, want dat zijn gewoon disc 1 en 2 van de 3-disc).

  23. #73

    Standaard

    Ik heb account aangemaakt bij axelmusic.com en meteen wat BR's op de wishlist gezet. De ' full disclosure' is er 1 van

  24. #74

    Standaard

    Bij Axelmusic kun je met paypal betalen he?? Iemand negatieve ervaringen hiermee, ik zit er over te denken om ook via deze site de full disclosure te bestellen.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Bij Axelmusic kun je met paypal betalen he?? Iemand negatieve ervaringen hiermee, ik zit er over te denken om ook via deze site de full disclosure te bestellen.
    Bestel hier regelmatig.
    Nooit een probleem.
    Voor < 50 kun je ook best zonder angst voor btw en zo in de VS bestellen, dvdpacific.com, barnes & noble en tower.com berekenen redelijke verzendkosten (amazon.com niet).

    Misschien beetje dom vraagje:
    Is de film zelf gelijk op de full disclosure en de 2-disc versie?

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •