Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 315 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Prachtig, schitterend en geweldig allemaal, maar ik zou zo'n uitgave ook graag in de UK of Nederland (wishful thinking) zien. Bij iemand bekend of die er ook staat aan te komen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #27

    Standaard

    Voor zover ik weet komt er alleen een uitgave in Amerika.

  3. #28

    Standaard

    Klopt, liggen hier de rechten van beide versies niet nog steeds bij verschillende maatschappijen? Ik hoop maar voor de mensen zonder regiovrije speler dat Lionsgate hem niet als regio A uitbrengt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #29

    Standaard

    De theatrical versie ligt bij Paramount en de Redux bij A-Film.

    Ik zal eens aan A-Film vragen of hun de redux versie toevallig op blu-ray zulen gaan uitbrengen, keep you posted.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Klopt, liggen hier de rechten van beide versies niet nog steeds bij verschillende maatschappijen? Ik hoop maar voor de mensen zonder regiovrije speler dat Lionsgate hem niet als regio A uitbrengt.
    Dat zou heel belabberd zijn en een stomme zet. Je afzetmarkt verklein je wel hierdoor.
    Dus hopen dat het een regiovrije release wordt.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  6. #31

    Standaard

    Als Lionsgate de release codeert dan is dat een contractuele verplichting. Lionsgate heeft voor deze film namelijk alleen de rechten in Amerika, dus dat is hun afzetmarkt voor deze titel. De kans is dus aanwezig dat Apocalypse Now alleen regio A gecodeerd is.

    Lionsgate opereert ook in Engeland, maar daar hebben ze niet de rechten voor deze film.
    Laatst aangepast door Frank : 01-08-2010 om 15:53

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Voor zover ik weet komt er alleen een uitgave in Amerika.
    Apocalypse Now werd al in januari 2010 aangekondigd door Kinowelt in Duitsland op blu-ray. Die release is vervolgens uitgesteld. Die zal dus nu ook wel komen.

  8. #33

    Standaard

    Goed nieuws betreffend de ondertitels. Verschillende sites kondigen Franse en Engelse ondertitels aan. Nu maar hopen dat hij regiovrij is. Met Lionsgate weet je nooit op voorhand want soms zijn ze regiovrij en soms niet.

  9. #34

    Standaard

    Dat zegt natuurlijk weinig. Dat kan makkelijk voor de Frans Canadese markt zijn. Het wordt interessanter als bekend wordt dat het een Europese Franse track betreft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  10. #35

    Standaard

    Een Europese Franse track zal er niet op komen te staan, want Lionsgate opereert niet in Frankrijk. Wel in Canada.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Mooie editie inderdaad......bedankt voor de tip
    Meteen maar gepre-ordered!

    Kan hij mooi naast mijn andere uitgaves komen te staan
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  13. #38

    Standaard

    Is er een mogelijkheid om deze in Nederland te zien (regio 1). Of moet je dan een Amerikaanse blu ray speler kopen??
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  14. #39

    Standaard

    Wat je moet hebben is een regiovrije blu-ray speler, tenzij de uitgave regiovrij is (dat is nog niet bekend).

  15. #40

    Standaard

    Volgens mij is de uitgave Regio A. Heb ik al op meerdere websites gelezen. OA op die in de link van Barend.
    http://www.axelmusic.com/productDetails/031398126195
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KJ Bekijk bericht
    Volgens mij is de uitgave Regio A. Heb ik al op meerdere websites gelezen. OA op die in de link van Barend.
    http://www.axelmusic.com/productDetails/031398126195
    Het volgende staat er als je iets verder leest:
    This title has not yet been tested and confirmed Region Free/locked.
    Click here if want to get notified if confirmed region free.
    En dit plaatje over andere releases van Lions Gate:



    Als Axelmusic het zeker weet dat de disc regio A is plaatsen ze het volgende plaatje:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    OK, laten we dan hopen dat ie regio vrij wordt. Ik wil deze perse hebben.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  18. #43

    Standaard

    Is een PS3 eigenlijk op een manier regiovrij te maken?
    The horror...the horror...

  19. #44

    Standaard

    Laten we even de informatie over de regio afwachten en overige discussies over het regiovrij maken van BR spelers achterwege laten.

  20. #45

    Standaard

    Dan hoop ik maar dat er een goeie UK-editie komt. Want dat die meest uitgebreide versie in Nederland uitgebracht gaat worden lijkt me haast uitgesloten.

    Btw, in tegenstelling tot wat ik Wedlock zie vermelden is het volgens mij zo dat Paramount de rechten op Apocalypse now niet meer in bezit heeft. Er staat me zo bij dat de rechten van Paramount op Coppola's Zoetrope-films (waaronder Apocalypse now) bijna 10 jaar geleden zijn vervallen en weer in het bezit gekomen zijn van Copolla zelf. In Nederland zou A-Film daarom een eventuele Blu-ray uitbrengen.

  21. #46

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dan hoop ik maar dat er een goeie UK-editie komt. Want dat die meest uitgebreide versie in Nederland uitgebracht gaat worden lijkt me haast uitgesloten.

    Btw, in tegenstelling tot wat ik Wedlock zie vermelden is het volgens mij zo dat Paramount de rechten op Apocalypse now niet meer in bezit heeft. Er staat me zo bij dat de rechten van Paramount op Coppola's Zoetrope-films (waaronder Apocalypse now) bijna 10 jaar geleden zijn vervallen en weer in het bezit gekomen zijn van Copolla zelf. In Nederland zou A-Film daarom een eventuele Blu-ray uitbrengen.
    Kan me haast niet voorstellen dat zo'n belangrijke release niet in regio B verschijnt...ben ik ff blij met m'n Oppo - hoef ik nergens op te letten...
    Al wordt de "dikke versie" dan duur, hij komt er wel in bij mij!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Kan me haast niet voorstellen dat zo'n belangrijke release niet in regio B verschijnt...
    De film zal ongetwijfeld in regio B verschijnen. De vraag is echter of deze gelijk zal zijn aan de Amerikaanse release wat de extra's betreft. Ik denk dat die kans niet zo groot is. De rechten van deze film liggen in ieder land bij een andere maatschappij.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb fantastisch nieuws

    Lionsgate heeft bevestigd dat de 2 blu-ray's regiovrij zijn.

    http://www.menestrelbluray.com/news-...e-region-free/

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb fantastisch nieuws

    Lionsgate heeft bevestigd dat de 2 blu-ray's regiovrij zijn.

    http://www.menestrelbluray.com/news-...e-region-free/
    Interessante link die je daar hebt gepost.

    Ik heb net het korte promo-filmpje (over de 2-disc en de 3-disc Apocalypse Now blu-rays) in het gelinkte artikel bekeken.

    Mij viel de laatste zin van dit filmpje op. => "Look for them - Only on Blu-ray"

    Het lijkt erop dat er dus geen nieuwe dvd-edities van deze films meer zullen worden uitgebracht.

    Dus geen originele beeldverhouding en (volgens het promo-filmpje) geen +- 9 uur aan extra's voor de dvd-kijkers.

    Het begin v/h eind voor dvd?

    We waren al een tijd gewend aan blu-rays die tov. de dvd bv. iets meer extra's bevatten.
    Maar een dvd-editie die boudweg wordt overgeslagen is toch iets nieuws
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 02-09-2010 om 00:08

  25. #50

    Standaard

    Zegt niks, ze hebben t ook wel vaker over "Only in theaters"

Pagina 2 van 13 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •