Pagina 14 van 38 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 928 worden weergegeven.
  1. #326
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ik had een heel klein beetje hoop dat misschien alsnog.., maar ik wist wel beter. Mijn vrouwtje der Engels is niet denderend en zij is meer fan dan ik, dus geen keus, wel jammer, maar ik vermoed dat de upmixer toch een schijntje van het Atmos-effect weet terug te toveren...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #327
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Verwende nesten

    Zuid-Korea

    Cold Eyes ( Gam-si-ja-deul ) DTS-HD Master Audio 7.1 regio A

    In bezit en uiteraard gecontroleerd.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    The Hunger Games Mockingjay part 1 is in Nederland in tegenstelling tot de US versie NIET in Dolby Atmos. Wat een gemiste kans weer.
    The UK uitvoering, met alleen engelse ondertitels heeft weer wel Dolby Atmos, toch is ook daar niet iedereen even blij mee:

    1 of 1 people found the following review helpfulCaution: badly-authored blu-ray may lead to audio dropouts on some equipment


    By

    Anorakus

    on 17 Mar. 2015

    Format: Blu-ray


    Anyone looking to purchase Mockingjay on blu-ray should be aware that
    the main audio track is the new Dolby Digital Atmos format. This is
    supposed to be fully backwards-compatible with a non-Atmos capable amp
    and should play back as Dolby TrueHD 7.1. However I have experienced
    frequent audio dropouts playing the blu-ray through my Dolby
    TrueHD-capable Pioneer AV amp. A Google search reveals that other people
    have found the same thing. It appears to be caused by a combination of
    the DD Atmos track and Lionsgate having authored the disc with multiple
    (and unnecessary) seamless branching points in an attempt to foil
    copying. Older blu-ray players seem to be more likely to be affected. A
    work-around is to select the standard (lossy) Dolby Digital track,
    however this is only in stereo on this disc so you'll be losing out on
    most of the surround effects, which is a shame as they are impressive.
    Playing the disc back through a TV isn't likely to cause problems.
    Ultimately this is a badly-authored disc which is taking liberties with
    the blu-ray standard in a futile effort to combat piracy. I would urge
    anyone experiencing audio dropouts to e-mail Lionsgate to ask that they
    make a fixed replacement disc available.


    Comment


    Was this review helpful to you?


    Yes No

    Aldus iemand op Amazon.UK. De NL uitgave had nog een bijdrage van dat figuur die zich D!rk-J@n noemt op DVDProfiler en die zo'n beetje uitgekotst wordt met
    zijn beroerde ik wil de eerste zijn met mijn profiel, dus daar kan ik helaas nog geen zinnig woord over zeggen, maar als jij het al weet te melden dan zal dat wel zo zijn.
    Een Belga uitgave, heb begrepen dat dat net zoiets is als DFW en EOne, allemaal te beroerd om een dubbeltje meer uit te geven aan kwaliteit, en ook geen extra's, je
    moet het hier doen met de rotzooi die die zuinige apen aan je willen slijten.

    Denk dat je net als voor the Expendables 3, zult moeten uitwijken naar de UK, of US.

    Had er reeds al wat over opgemerkt in andere antwoorden op andere plekken dat het voor NL een schande is, zou als Receiver fabrikant/verkoper die wel meegaan met hun
    apparatuur die uitgevers met hun goedkope shit toch eens flink aan die oerzuinige gore Zeeuwse Benelux oortjes rukken.

    Je schaamt je tegenwoordig toch om Nederlander te zijn, we zijn hier echt achtergebleven gebied met BR uitgaven (en nog wel meer)

    BTW..... zag dat je de Expendables met Atmos had aangemeld in de startpost, maar daar moet nog wel een 3 achter

    Ja, moest het ook even kwijt, vind het triest, diep triest en het is voor mij dan ook geen aanmoediging om hard hollend naar de winkel te gaan om mijn
    apparatuur te gaan upgraden naar Dolby Atmos en zo het nieuwe DTS-X..... de Nederlandse schijfjes BOEREN doen al niet eens mee.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Verwende nesten

    Zuid-Korea

    Cold Eyes ( Gam-si-ja-deul ) DTS-HD Master Audio 7.1 regio A

    In bezit en uiteraard gecontroleerd.
    Mooi.... met NL subs? of is dat iets teveel voor ons verwende nesten
    Have fun and enjoy your collection

  5. #330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Verwende nesten

    Zuid-Korea

    Cold Eyes ( Gam-si-ja-deul ) DTS-HD Master Audio 7.1.
    Yep that's us

    Thanx, is weer aangevuld. En oeps DVDprof, er moet dan natuurlijk wel een 3 bij idd
    Stelletje amateurs inderdaad met die Hunger Games.......
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, ik had een heel klein beetje hoop dat misschien alsnog.., maar ik wist wel beter. Mijn vrouwtje der Engels is niet denderend en zij is meer fan dan ik, dus geen keus, wel jammer, maar ik vermoed dat de upmixer toch een schijntje van het Atmos-effect weet terug te toveren...
    Voor jou geen probleem toch..... je neemt er gewoon het het UK schijfje bij , volgens mij is dat geen probleem, nog maar een paar nachtjes slapen, ben heel erg benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Een Belga uitgave, heb begrepen dat dat net zoiets is als DFW en EOne, allemaal te beroerd om een dubbeltje meer uit te geven aan kwaliteit, en ook geen extra's, je
    moet het hier doen met de rotzooi die die zuinige apen aan je willen slijten.
    Daar ben ik het niet noodzakelijk mee eens. Belga heeft best mooie uitgaven, zoals Divergent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Daar ben ik het niet noodzakelijk mee eens. Belga heeft best mooie uitgaven, zoals Divergent.
    Mag ook wel want zij hanteren de allerhoogste (inkoop)prijzen in de markt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    The UK uitvoering, met alleen engelse ondertitels heeft weer wel Dolby Atmos, toch is ook daar niet iedereen even blij mee:

    1 of 1 people found the following review helpfulCaution: badly-authored blu-ray may lead to audio dropouts on some equipment


    By

    Anorakus

    on 17 Mar. 2015

    Format: Blu-ray


    Anyone looking to purchase Mockingjay on blu-ray should be aware that
    the main audio track is the new Dolby Digital Atmos format. This is
    supposed to be fully backwards-compatible with a non-Atmos capable amp
    and should play back as Dolby TrueHD 7.1. However I have experienced
    frequent audio dropouts playing the blu-ray through my Dolby
    TrueHD-capable Pioneer AV amp. A Google search reveals that other people
    have found the same thing. It appears to be caused by a combination of
    the DD Atmos track and Lionsgate having authored the disc with multiple
    (and unnecessary) seamless branching points in an attempt to foil
    copying. Older blu-ray players seem to be more likely to be affected. A
    work-around is to select the standard (lossy) Dolby Digital track,
    however this is only in stereo on this disc so you'll be losing out on
    most of the surround effects, which is a shame as they are impressive.
    Playing the disc back through a TV isn't likely to cause problems.
    Ultimately this is a badly-authored disc which is taking liberties with
    the blu-ray standard in a futile effort to combat piracy. I would urge
    anyone experiencing audio dropouts to e-mail Lionsgate to ask that they
    make a fixed replacement disc available.


    Comment


    Was this review helpful to you?


    Yes No

    Aldus iemand op Amazon.UK. De NL uitgave had nog een bijdrage van dat figuur die zich D!rk-J@n noemt op DVDProfiler en die zo'n beetje uitgekotst wordt met
    zijn beroerde ik wil de eerste zijn met mijn profiel, dus daar kan ik helaas nog geen zinnig woord over zeggen, maar als jij het al weet te melden dan zal dat wel zo zijn.
    Een Belga uitgave, heb begrepen dat dat net zoiets is als DFW en EOne, allemaal te beroerd om een dubbeltje meer uit te geven aan kwaliteit, en ook geen extra's, je
    moet het hier doen met de rotzooi die die zuinige apen aan je willen slijten.

    Denk dat je net als voor the Expendables 3, zult moeten uitwijken naar de UK, of US.

    Had er reeds al wat over opgemerkt in andere antwoorden op andere plekken dat het voor NL een schande is, zou als Receiver fabrikant/verkoper die wel meegaan met hun
    apparatuur die uitgevers met hun goedkope shit toch eens flink aan die oerzuinige gore Zeeuwse Benelux oortjes rukken.

    Je schaamt je tegenwoordig toch om Nederlander te zijn, we zijn hier echt achtergebleven gebied met BR uitgaven (en nog wel meer)

    BTW..... zag dat je de Expendables met Atmos had aangemeld in de startpost, maar daar moet nog wel een 3 achter

    Ja, moest het ook even kwijt, vind het triest, diep triest en het is voor mij dan ook geen aanmoediging om hard hollend naar de winkel te gaan om mijn
    apparatuur te gaan upgraden naar Dolby Atmos en zo het nieuwe DTS-X..... de Nederlandse schijfjes BOEREN doen al niet eens mee.
    Een andere workaround is, mocht je reciever problemen hebben met DD-THD atmos, zet de output van je BD-speler ipv "bitstream" op "(L)PCM".
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #335

    Standaard

    NL: Fantasia 2000. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)
    In het menu word de track fout aangeven als een DTS- HD HR 7.1 track.

    NL: Jack Ryan: Shadow Recruit. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)

    NL: Trance. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Een andere workaround is, mocht je reciever problemen hebben met DD-THD atmos, zet de output van je BD-speler ipv "bitstream" op "(L)PCM".
    Mij hoef je dat niet te vertellen, ik ben nog steeds niet blij met de Total Recall uitgave van SONY, ligt niet aan mijn receiver, maar aan de ....... die het schijfje heeft gemaakt

    Het is oa wel een reden dat ik geen produkten meer koop van dat merk, al staat er hier wel een PS4, maar voor de rest houd ik wel alles tegen, Sony arrogant merk met slechte service, komt er hier niet meer in
    en ik raad het iedereen af.

    Ook die prutser die deze Hunger Games Atmos schijf heeft gemaakt verdient dan geen pluim, het kan immers wel zonder haperen, Transformers - Age of Distinction speelt namelijk wel perfect af.

    De verantwoordelijken die de schijven maken moeten maar eens door de knieën, helaas valt het maar weinig mensen op, de meesten hebben alleen maar plastic alles in 1x weggooizooi in huis en met die troep kom je niet verder dan de core.

    PCM zou in theorie net zo goed moeten klinken als Bitstream, helaas laat de praktijk iets anders horen en is het PCM geluid duidelijk minder aangenaam om naar te luisteren.

    Denk dat dit soort opmerkingen van mensen het vertrouwen in een bepaald product wegnemen, zeker als een fabrikant zoals Sony het erbij laat zitten en apparatuur de schuld geeft terwijl dat een leugen is, het doet mij dan ook steeds minder haast maken om over te schakelen naar een meer uitgebreider systeem, hoop dat mijn oude tante het dan ook nog even een tijdje weet vol te houden, nieuw nieuwer nieuwst is tegenwoordig aardig onbetrouwbaar aan het worden, zeker met de ondersteuning die de hollandse schijfjes boeren eraan geven.

    Vind je opmerking er overigens wel 1 van de weg van de minste weerstand...... men kan alles wel op PCM zetten om allerlei fouten te voorkomen, maar daar kopen de liefhebbers hun apparatuur niet voor.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mij hoef je dat niet te vertellen, ik ben nog steeds niet blij met de Total Recall uitgave van SONY, ligt niet aan mijn receiver, maar aan de ....... die het schijfje heeft gemaakt

    Het is oa wel een reden dat ik geen produkten meer koop van dat merk, al staat er hier wel een PS4, maar voor de rest houd ik wel alles tegen, Sony arrogant merk met slechte service, komt er hier niet meer in
    en ik raad het iedereen af.
    Mag ik opmerken dat, na het lezen van een aantal reacties van je in dit topic, je je hobby misschien iets te serieus neemt en jezelf onnodig heel erg druk maakt om relatief onbelangrijke zaken in het leven. Niet om je aan te vallen ofzo, maar opmerkingen in de richting van "wat is het toch beschamend om in nederland te wonen" als we het hebben over een paar bluray schijfjes.... weird.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Mag ik opmerken dat, na het lezen van een aantal reacties van je in dit topic, je je hobby misschien iets te serieus neemt en jezelf onnodig heel erg druk maakt om relatief onbelangrijke zaken in het leven. Niet om je aan te vallen ofzo, maar opmerkingen in de richting van "wat is het toch beschamend om in nederland te wonen" als we het hebben over een paar bluray schijfjes.... weird.
    Dat je er al de moeite voor neemt om op te antwoorden is ook al een beetje ..... weird.... of niet?

    Het gaat over deze hobby, en als we op audio gebied al niet serieus zijn..... ja, waar maak ik mij eigenlijk druk over, waarom zou ik nog goede speakers kopen, waarom zou ik eigenlijk nog een knappe receiver willen kopen etc etc etc.

    Ik weet ook wel dat NL helemaal de weg kwijt is, we betalen ons scheel aan de buitenlanders en hebben als Nederlanders zelf nergens recht op, heb dat zelf ervaren, niet zeuren tegen mij SVP Nederlandse mensenrechten zijn er ook niet
    voor de Nederlanders, Nederland is gewoon goed fout, ze zijn er met hun grote smoel al een paar keer op gewezen. Waar was je toen Kom als Nederlander maar eens met een probleem..... je wordt van het kastje naar de muur gestuurd,
    hulp is er niet van jou, het is er alleen maar voor de buitenlanders. Waar ik mij druk over maak.... sorry ... dat wil je niet weten, maar daar gaat het toch helemaal niet over in een topic, over audio en meer dan 5.1 geluid, waar ben je helemaal mee bezig

    Zo..... wat vind je dan wel belangrijk? Doe dat dan wel op een ander plekje..... als je een topic wilt starten over hoe beschamend het is om in NL te wonen....... buiten dan het audio Atmos gebied, ik weet wel een paar onderwerpen, maar daar
    ga je hier in audio topic toch niet over beginnen lijkt mij?

    Ben benieuwd waar het nieuwe plekje komt met als onderwerp: Ik schaam mij dat ik in Nederland woon.....
    Have fun and enjoy your collection

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    NL: Fantasia 2000. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)
    In het menu word de track fout aangeven als een DTS- HD HR 7.1 track.

    NL: Jack Ryan: Shadow Recruit. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)

    NL: Trance. DTS HD MA 7.1 Track (Engels)
    Begrijp deze niet helemaal, heb deze uitgave zelf, de UK dan wel, maar denk dat deze hetzelfde is als de NL uitgave.

    Is gewoon in engels als DTS HD MA 7.1 zoals de vermeld in de openings post.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #340

    Standaard

    In tegenstelling tot wat in het persbericht staat heeft Mockingjay een HD MA 7.1 track, eigen collectie.

  16. #341

    Standaard

    Dat verbaast me niks. De Engelse Dolby Atmos versie is onderweg via Amazon en die zal zodoende behalve Atmos ook ongetwijfeld een 7.1 spoor hebben. Ik neem aan dat je DTS HD MA 7.1 bedoelt hè...?
    Laatst aangepast door John Tak : 20-03-2015 om 22:55
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Begrijp deze niet helemaal, heb deze uitgave zelf, de UK dan wel, maar denk dat deze hetzelfde is als de NL uitgave.

    Is gewoon in engels als DTS HD MA 7.1 zoals de vermeld in de openings post.
    Ik heb het over FANTASIA 2000 niet over deel 1.

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Dat verbaast me niks. De Engelse Dolby Atmos versie is onderweg via Amazon en die zal zodoende behalve Atmos ook ongetwijfeld een 7.1 spoor hebben. Ik neem aan dat je DTS HD MA 7.1 bedoelt hè...?
    Inderdaad.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Ik heb het over FANTASIA 2000 niet over deel 1.
    Dank je, het kwartje is gevallen

    Er zijn 2 uitvoeringen van Fantasia, The Original Classic en 2000, dat was me even ontgaan

    Ik heb de eerste, oftewel de UK uitgave van Fantasia: The Original Classic.

    Zoals alle uitgevers maakt ook Disney fouten op de hoezen, en op de schijven. Bij Fantasia
    zijn ze tenminste wel consequent, het foutje hebben ze ook bij The Original Classic gemaakt.
    Denk dat ontwerpers van de hoezen en de teksten op de schijven het niet helemaal weten,
    op de Classic uitgave staat dan bij het audio formaat op de hoes enkel DTS 7.1 HD zonder
    de aanvulling MA, het geeft ze wat speelruimte.

    Dank voor je bijdragen, wel even opletten dat John je 3 bijdragen verwerkt, druk baasje, dus
    hij kanwel eens iets over het hoofd zien
    Have fun and enjoy your collection

  20. #345

    Standaard

    En nog een bijdrage van Disney, al een oudje en heb hem zelf ook al een tijdje(eigen bezit), nu pas gezien:

    Jungle Book, The - NL uitgave met ( DTS HD MA 7.1 Engels en DTS HD HR 7.1 Frans)

    Heb je onze lijst toch weer wat aan te vullen John, wel vreemd dat de UK uitgave niet hetzelfde is als de NL uitgave.
    BTW, verwacht niet teveel van het geluid, het is absoluut geen Transformer materiaal )
    Have fun and enjoy your collection

  21. #346

    Standaard

    Een Dreamworks uitgave, animatie:

    Pinguïns of Madagascar 3D en 2D (DTS HD MA 7.1 engels)

    Heb de NL uitgave zoals in bezit en gecontroleerd.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #347
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #348

    Standaard

    Gone Girl heeft 7.1 geluid
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #349

    Standaard

    Weet je iets meer stats, Ludo?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #350

    Standaard

    Even 2 titels aanmelden:

    NL

    Hobbit: The Battle of the Five Armies, The - zowel de 2D als de 3D versie ( DTS HD MA 7.1 - engels en frans)



    DE (duitsland)

    Gravity - Limitierte 2-disc Diamond Luxe Edition (Dolby ATMOS True HD 7.1.4 engels)

    Kostte me maar 10,50 bij Amazon de , komen wel ongveer 3,50 verzendkosten bij, geen NL subs maar wel engelse subs,
    heb het profieltje op DVDProfiler aangevuld, zit overigens in een mooie doos die magnetisch sluit..... glimt je de tent uit.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 14 van 38 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •