De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Essent en Casema klaar voor WK voetbal

    Essent en Casema klaar voor WK voetbal



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Onduidelijk is nog of UPC haar klanten ook gratis een breedbeeldkanaal voor het voetbal zal aanbieden. Helaas bleek het ondanks meerdere poging van onze kant niet mogelijk om UPC hierover te spreken te krijgen.
    Sommige UPC-klanten hebben hierover al contact gehad met de klantenservice. Ervaringen zijn o.a. te vinden in het "wk in breedbeeld" topic op het Chelloo.com-forum. Een schriftelijke reactie van UPC richting een klant luidde als volgt:

    Geachte xxxxx,

    UPC gaat inderdaad het WK in breedbeeld op de 8 Sportkanalen aanbieden, hierdoor is het tijdens de pool-wedstrijden mogelijk om naar meerdere wedstrijden tegelijk te kijken.

    Helaas wordt het niet gratis aangeboden. Bij Planet etc. wordt er namelijk digitale televisie aangeboden, waarbij men de eerste twee maanden gratis de sportkanalen krijgt.

    Wij kunnen u wel een mooie aanbieding doen. Sport1, de eerste drie maanden voor ? 26,95 daarna voor ? 12,99 per maand. Hierbij sluit u een contract af voor 6 maanden. Mocht u hierin geinterresseerd zijn, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze Sales afdeling op het gratis nummer 0800-1872.

    Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    UPC Nederland



    Ik heb zelf inmiddels hierover een klacht ingediend bij UPC. Zodra ik een reactie binnen heb, zal ik hem in dit topic posten.

  3. #3

    Standaard

    ach who cares about that stupid soccer... grrr.. ik heb liever gratis filmkanalen in HD... Enige soccer dat leuk is is 'Shaolin Soccer' hehe...

  4. #4

  5. #5
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Het is fantastisch om de wedstrijden in echt breedbeeld te kijken... Dat moet gezegd.

  6. #6

    Standaard

    Zijn er ergens screenshots beschikbaar van deze voetbalwedstrijden in HDTV kwaliteit? Ik ben erg benieuwd!

  7. #7

    Standaard

    Ik zapte toevallig tijdens een WK-voetbalwedstrijd langs de ARD (Duitsland 1) op mijn digitale decoder van Essent. Perfect beeld (anamorf 16:9) en Dolby Digital geluid! Ongelooflijk, het was net alsof je vooraan in het publiek zat.

    Hoe kan het toch dat die Duitsers het wel goed voor elkaar hebben?

  8. #8

    Standaard

    heb er in mijn werk ook promotie voor gemaakt maar ik heb toch gemerkt dat "men" toch eerst wil afwachten...
    Spared no expense.
    DVD Collectie |

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •