Pagina 65 van 87 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.601 tot 1.625 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1601
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sjonge jonge... Twee keer diep in blessuretijd de boel helemaal uit handen geven. Dit kan Ajax mooiste week sinds tijden worden. En dan wellicht morgen 6 en een quasi punt voorstaan. Neemt wel een beetje de spanning weg. Maar nog wel strijd om plek twee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1602

    Standaard

    In deze tijd van moderne communicatie waren ze gisteren bij Feyenoord totaal niet op de hoogte hoe het er op de andere velden aan toe ging!! Bij Ajax en PSV laten ze in het stadion horen (en zien) als er belangrijke ontwikkelingen zijn op de andere velden, maar heeft ook de technische stap radio e.d. paraat om te weten hoe ze er voor staan. Alleen niet bij Feyenoord!
    Want dan hadden ze in de 2e helft kunnen weten dat ze nog minimaal 1x hadden moeten scoren om tweede op de ranglijst te staan op doelsaldo. Zo'n gegeven werkt natuurlijk altijd als gif op de spelers.

    Ook opmerkelijk dat je op tv zag dat Martin van Geel heel boos was toen hij zag dat PSV uiteindelijk nog van AZ had gewonnen. Opmerkelijk, want vooral de supporters zullen dat als goed nieuws zien. Je lijkt altijd omhoog, niet naar beneden. Maar met het oog op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal is dat wel te verklaren zoals hij reageerde. Een misstap, en je staat weer 6e (play off).

    Trouwens, de 2 goals van Twente waren van erg grote klasse en schoonheid. Vooral de tweede van de Jong was á la Barcelona: bal 1x raken over 3 schijven en goal. Genieten.

  3. #1603

    Standaard

    Ajax is de enige van de zes die in de tweede helft van de competitie naar behoren presteert, terwijl de anderen gewoon blijven knoeien (en sommigen het haast volkomen laten afweten). Feyenoord deed het ook niet onaardig, maar moest waarschijnlijk te veel goedmaken. Op sommige momenten zat het voor Ajax dan ook nog flink mee. Dan krijg je deze plotse, en toch wel heel verrassende ontwikkeling. Op grond van die serie heeft Ajax gewoon recht op de titel. Verder vind ik dat AZ en Feyenoord op meer recht hebben dan PSV, Twente en Heerenveen.

    Het viel me trouwens op dat de samenvatting bij de NOS van PSV - AZ niet hetzelfde beeld te zien gaf als het commentaar. Als je de commentator mocht geloven, was AZ oppermachtig, de samenvatting schetste eerder het beeld van een evenwichtige wedstrijd, met veel kansen over en weer.

  4. #1604

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ook opmerkelijk dat je op tv zag dat Martin van Geel heel boos was toen hij zag dat PSV uiteindelijk nog van AZ had gewonnen. Opmerkelijk, want vooral de supporters zullen dat als goed nieuws zien. Je lijkt altijd omhoog, niet naar beneden. Maar met het oog op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal is dat wel te verklaren zoals hij reageerde. Een misstap, en je staat weer 6e (play off).
    Werkte van Geel vroeger niet voor AZ?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #1605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    Het viel me trouwens op dat de samenvatting bij de NOS van PSV - AZ niet hetzelfde beeld te zien gaf als het commentaar. Als je de commentator mocht geloven, was AZ oppermachtig, de samenvatting schetste eerder het beeld van een evenwichtige wedstrijd, met veel kansen over en weer.
    Meest trieste was hoe de commentator de overtreding op Hutch goed praatte. Hij werd vol op de enkel geraakt terwijl de bal niet werd geraakt.
    Verder miste ik in de samenvatting de aanslag op Willems en de gele kaart van Toivonen (wat geen overtreding van Toivonen was omdat niet hij maar Depay de keeper raakte).

    Hoe dan ook: 3 punten en mn voorspelling van een paar paginas terug over speelronde 33 lijkt uit te komen.

  6. #1606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Meest trieste was hoe de commentator de overtreding op Hutch goed praatte. Hij werd vol op de enkel geraakt terwijl de bal niet werd geraakt.
    Verder miste ik in de samenvatting de aanslag op Willems en de gele kaart van Toivonen (wat geen overtreding van Toivonen was omdat niet hij maar Depay de keeper raakte).

    Hoe dan ook: 3 punten en mn voorspelling van een paar paginas terug over speelronde 33 lijkt uit te komen.
    Hoe was de wedstrijd nu, evenwichtig of was AZ veel sterker?

  7. #1607

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hoe was de wedstrijd nu, evenwichtig of was AZ veel sterker?
    Zonder PSV-bril:
    De eerste pakweg 25m was PSV veel sterker. Daarna viel de 1-1 uit het niets, voorkwam Tyton knap de 1-2 en viel de 1-2 even later alsnog.
    Verder is AZ niet voor doel geweest.
    In de 2e helft was AZ iets beter maar echte kansen kwamen er niet.
    AZ was echt allesbehalve sterker over de gehele wedstrijd. De uitspraak dat PSV in eigen huis vernederd werd sloeg ook nergens op.
    De samenvatting was enorm belabberd.....

    Mbt de scheids: floot slecht. Weten ze bij Milan ook alles van.

  8. #1608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Hoe was de wedstrijd nu, evenwichtig of was AZ veel sterker?
    Zoals ik het zag psv meer kansjes en meer schoten en az wat beter georganiseerd.
    Az had het wel af kunnen maken als de 1-2 was gevallen door beerens (ze eerste grote kans)
    Maar van de andere kant had psv ook op 2-0 moeten komen na die aanslag op hutchinson.

    Kampioenschap is iig al wel gelopen.

  9. #1609

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Werkte van Geel vroeger niet voor AZ?
    Werkt Van Geel nu niet gewoon voor Feyenoord? Had AZ gewonnen, dan kan feyenoord zich nog een 'misstap' permitteren op weg naar rechtstreekse plaatsing Europees voetbal. Dus misschien een tweeledige reactie inderdaad.

    Een aantal goals bij PSV-AZ waren ook van flinke klasse (knal Altidore!).

    Wat blijft die Steve McLaren een irritant vervelende vent zeg! Na de gelijkmaker van NAC meteen de catacombe inlopen en zijn spelers teleurgesteld achter laten! Wat een coach-onwaardige actie zeg, bah. Vind hij zichzelf nu echt belangrijker dan zijn team?

  10. #1610

    Standaard

    Uiterst matige pot van Ajax maar de 3 punten zijn binnen, volgende week winnen van Groningen en dan kan er bijna niet veel meer mis gaan

  11. #1611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht

    Wat blijft die Steve McLaren een irritant vervelende vent zeg! Na de gelijkmaker van NAC meteen de catacombe inlopen en zijn spelers teleurgesteld achter laten! Wat een coach-onwaardige actie zeg, bah. Vind hij zichzelf nu echt belangrijker dan zijn team?
    Hij zal wel de herhaling zijn gaan bekijken

    En die Munsterman etc maar beweren dat McL meer punten haalt dan Adriaanse

  12. #1612
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat zat ik me aan Gregory te ergeren zeg. Doe ik het hele seizoen al, maar wat miste ik mijn grote vriend Ricardo. Voor de rest matige wedstrijd, fantastische week.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Werkt Van Geel nu niet gewoon voor Feyenoord?
    Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Tuurlijk werkt hij nu voor Feyenoord, maar kan me voorstellen dat Van Geel zich nog enigszins 'emotioneel betrokken' voelt bij AZ. Je ziet het wel meer (Van Hanegem, Boskamp), wil ook niet zeggen dat hij niet het beste voor heeft met zijn huidige werkgever.

  14. #1614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    En die Munsterman etc maar beweren dat McL meer punten haalt dan Adriaanse
    Tsja. Dat zullen ze nooit toe willen geven... Functioneer je goed (je draait mee in de top) en er dan uit gegooid worden.

  15. #1615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Uiterst matige pot van Ajax maar de 3 punten zijn binnen, volgende week winnen van Groningen en dan kan er bijna niet veel meer mis gaan
    Met dank aan PSV ook dat ze het gat hebben vergroot voor Ajax
    Dit mogen ze niet meer uit handen geven.

  16. #1616

    Standaard

    Ajax wordt kampioen, ben ik van overtuigd, maar zien jullie PSV 2e worden, en dus voorronde CL halen? Zou voor de club van groot belang zijn.

  17. #1617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ajax wordt kampioen, ben ik van overtuigd, maar zien jullie PSV 2e worden, en dus voorronde CL halen? Zou voor de club van groot belang zijn.
    Ze hebben gisteren wel de laatste strohalm gepakt (en ook echt op de valreep). Kwalitatief zou PSV de favoriet bij mij zijn voor plek 2, maar vind dat ze het dit jaar vooral mentaal hebben laten afweten. Daarom durf ik ook niet mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze het ook daadwerkelijk worden (wedstrijd tegen RKC mag je niet verliezen, moet gewoon een walk-over zijn).

  18. #1618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Wat zat ik me aan Gregory te ergeren zeg. Doe ik het hele seizoen al, maar wat miste ik mijn grote vriend Ricardo. Voor de rest matige wedstrijd, fantastische week.
    Niets aan toe te voegen. Wedstrijd om snel te vergeten, met name de 2e helft was zeer pover.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ajax wordt kampioen, ben ik van overtuigd, maar zien jullie PSV 2e worden, en dus voorronde CL halen? Zou voor de club van groot belang zijn.
    AZ en Feyenoord spelen nog tegen elkaar, Twente heeft Ajax nog. Het programma van PSV lijkt me niet zo moeilijk, maar de ploeg presteert wel erg wisselvallig. De ene wedstrijd (Heerenveen, Bekerfinale) maken ze een goede indruk, de volgende wedstrijd slaat het weer nergens op (Ajax, RKC).

    Het heeft natuurlijk te maken met de zwakke achterhoede en het gebrek aan balans. Als men erin slaagt de achterhoede wat te ontlasten, en het aanvallende talent te benutten, valt het allemaal wel mee, maar wie druk kan zetten op de achterhoede is tegen PSV al een heel eind. Als men er niet in slaagt de ploeg gericht en gevoelig te versterken, zie ik ze ook volgend jaar de titel niet pakken.

  20. #1620

    Standaard

    Ze hebben in ieder geval verdediger Zanka, en heel misschien van Bommel, en verder is het afwachten wat er gaat komen.

  21. #1621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ze hebben in ieder geval verdediger Zanka, en heel misschien van Bommel, en verder is het afwachten wat er gaat komen.
    Een insider die de familie van Ronnie Stam kent wist vandaag te melden dat Stam is benaderd (als rechtsback).
    Toppunt van middelmaat.

  22. #1622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Een insider die de familie van Ronnie Stam kent wist vandaag te melden dat Stam is benaderd (als rechtsback).
    Toppunt van middelmaat.
    En dan is het nog een vooruitgang tov wat er nu staat. Manolev en Hutch zou ik, na Toivonen, als eerste buiten zetten. Vind het persoonlijk een aanfluiting dat deze twee spelers worden gehaald en miljoenen kosten ipv scherp een goede rechterverdediger te scouten in de eerste divisie, onderin de Eredivisie of een kans te nemen met een jongeling... Een nuttige speler voor PSV op die positie loopt echt wel ergens in Nederland rond.

  23. #1623

    Standaard

    Is er werkelijk niets wat er vanuit de jeugd bij PSV door kan stromen? Toch ook wel een erg matige ontwikkeling m.i.

  24. #1624

    Standaard

    Jullie mogen Ooijer ook wel terugkopen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1625
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuke quote van vi.
    Van de zesde plek naar 6 punten los.
    Of vijf honden vechten om een been en de (voormalig) zesde ging er mee heen.

    Ervanuit gaande dat Ajax dit niet meer weggeeft zie ik feyenoord wel tweede worden. Ze hebben net als Ajax de flow. Plus dat ze net als Ajax het met eigen jeugd (moeten) doen. En ze kunnen wel wat geld gebruiken. Aan de andere kant gun ik het AZ op basis van het hele seizoen en op basis de de Europese wedstrijden ook. Gertjan vind ik wel een toffe peer. Alhoewel we ik de laatste tijd wel weer een beetje moe van hem wordt. Het is maar afwachten of PSV na de zwaar bevochte zege de boel weer op de rails krijgt. Een makkelijk programma werkt vaak ook tegen je. Je weet nooit wat de volgende wedstrijd brengt.

    Wel is gebleken dat er dit seizoen gewoon sprake was van een top zes. Wekelijks komt dit weer tot uiting. Voorheen was er altijd wel één ploeg die dicht tegen de top zat. Eerst AZ dan Twente. Nu zijn er meer en ook Feyenoord doet weer volledig mee. Er is veel meer druk om continue te presteren. Dat maakt het zo onvoorspelbaar, denk ik. Maar alleen Ajax en Feyenoord zijn de laatste reeks consequent.

    Als Ajax daadwerkelijk kampioen wordt vind ik dat wel byzonder knap. De hele club stond op z'n kop. Totale onrust en intern wantrouwen. Dat heeft gewoon z'n uitwerking op het voetbal. Vind dat de boer dat fantastisch heeft gedaan. Niet dat ik hem af en toe helemaal begrijp, zoals van de Wiel in de basis. Maar hij gaf geen kick. En laat de de laatste wedstrijden zien dat hij de boel steeds meer op de rails heeft. Ook het voetbal is beter. Alleen vandaag ff niet.

    Maar dat kan je van Feyenoord eigenlijk ook zeggen. Koeman heeft ook het ondenkbare gepresteerd. Dat had niemand vooraf gedacht.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 65 van 87 EersteEerste ... 155561626364656667686975 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •