Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 192 van 192 worden weergegeven.

Discussie: Immortals Blu-ray

  1. #176

    Standaard

    Ze reageerde wel toen ik melde dat ik dacht dat ze de helderheid opgeschroefd hadde. Dat ze dat niet gedaan hadden. Maar ze wilde graag de screenshots zien van de US en de NL voor vergelijking. Dat heb ik gedaan, en ook met mijn bevinding dat we dan zeer zeker waren dat ze de 3D master hadden gebruikt voor de 2D. En daar krijgen we geen reactie op.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ze reageerde wel toen ik melde dat ik dacht dat ze de helderheid opgeschroefd hadde. Dat ze dat niet gedaan hadden. Maar ze wilde graag de screenshots zien van de US en de NL voor vergelijking. Dat heb ik gedaan, en ook met mijn bevinding dat we dan zeer zeker waren dat ze de 3D master hadden gebruikt voor de 2D. En daar krijgen we geen reactie op.
    Wanneer heb je dat gestuurd dan? Ben echt benieuwd naar hun reactie hierop, misschien hebben ze even tijd nodig om eea uit te zoeken.

    Je blijft trouwens wel heel de tijd doorgaan over die NL 2D versie maar hoe kan het dan dat de US 3D versie geheel vrij is van die foutjes en de NL 3D versie niet?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  3. #178

    Standaard

    pfff nu heb je het nog erger gemaakt. wat is censureren toch een ramp, vooral omdat we gewoon in een vrij land leven.

    maar goed, ik hoop dat je met deze genuanceerde versie wel kan leven;

    wat een geleuter over zo'n b film zeg.
    ik denk niet dat een film maatschappij enige waarde hecht aan de emails van de hollander om een reden die ik beter voor mezelf kan houden.

  4. #179

    Standaard

    In het vervolg misschien beter om gewoon niet zo persoonlijk te worden, dan hoeven wij ook niet in te grijpen

  5. #180

    Standaard

    Ja zo kan je het ook bekijken. Maar goed ik zal er verder niet op in gaan anders heb ik de kans dat m'n berichten weer worden aangepast of verwijderd.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    wat een geleuter over zo'n b film zeg.
    Amen.

  7. #182

    Standaard

    Don't like it, don't come here.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #183

    Standaard

    ja nog effe en je mag ook je mening niet meer uiten over een film of zelfs het betreffende topic bezoeken.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    ja nog effe en je mag ook je mening niet meer uiten over een film of zelfs het betreffende topic bezoeken.
    Nee hoor tuurlijk mag dat, heeft alleen geen nut om in een Immortals topic (waarin continue over de beeldkwaliteit wordt gezeverd) te komen posten dat je het een hoop gezever vindt om een shit film.

    Dan
    moet je er niet komen vind ik... Maar jullie zijn allen welkom hoor!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    pfff nu heb je het nog erger gemaakt. wat is censureren toch een ramp, vooral omdat we gewoon in een vrij land leven.

    maar goed, ik hoop dat je met deze genuanceerde versie wel kan leven;

    wat een geleuter over zo'n b film zeg.
    ik denk niet dat een film maatschappij enige waarde hecht aan de emails van de hollander om een reden die ik beter voor mezelf kan houden.
    Jawel hoor, zo heeft Universal picture ook hun product Resident Evil blu-ray verbeterd door een nieuwe uitgave uit te brengen. Door mijn mail. Als iedereen zo dacht als jou, en niemand zou mailen, ja dan komt er juist niks van terecht. Daarom roep ik ook de mensen op, om op te komen, en een fout aan de kaak te stellen via een mail.

  11. #186

    Standaard

    Maar ik zal nog wel contact opnemen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-04-2012 om 21:34

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Wanneer heb je dat gestuurd dan? Ben echt benieuwd naar hun reactie hierop, misschien hebben ze even tijd nodig om eea uit te zoeken.

    Je blijft trouwens wel heel de tijd doorgaan over die NL 2D versie maar hoe kan het dan dat de US 3D versie geheel vrij is van die foutjes en de NL 3D versie niet?
    Omdat op de NL 3D versie nog meer compressie op zit, dan de 2D. De stream op de 3D is maar 20,3 GB (21.805.473.792 bytes) groot met 2 DTS HD audiostreams en de videostream op de 2D is 26,2 GB (28.180.746.240 bytes)met 2DTS HD audiostreams.

  13. #188

    Standaard

    tjonge tjonge.
    genieten jullie nog wel van een film of zit je anderhalf uur er met een vergrootglas voor.
    film kijken is laten meeslepen in het verhaal en alles om je heen vergeten van het drukke bestaan om je heen.
    film is ontspanning en geen inspanning als je er inspanning van maakt ben je zeker de hele dag thuis en heb je niets beters te doen.
    heb zelf een behoorlijke instaltie en ben zeker secuur maar wil er wel van genieten als ik een film kijk.
    als je overal op gaat letten kijk je naar mijn mening geen film meer en word de ontspanning inspanning,kun je beter gaan werken verdien je ook nog wat

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tjonge tjonge.
    genieten jullie nog wel van een film of zit je anderhalf uur er met een vergrootglas voor.
    film kijken is laten meeslepen in het verhaal en alles om je heen vergeten van het drukke bestaan om je heen.
    film is ontspanning en geen inspanning als je er inspanning van maakt ben je zeker de hele dag thuis en heb je niets beters te doen.
    heb zelf een behoorlijke instaltie en ben zeker secuur maar wil er wel van genieten als ik een film kijk.
    als je overal op gaat letten kijk je naar mijn mening geen film meer en word de ontspanning inspanning,kun je beter gaan werken verdien je ook nog wat
    Klopt helemaal wat je zegt echter bij releases van bepaalde NL distributeurs ben ik extra, extra kritisch of ik wel waar krijg voor mijn geld.

    Ik vind dat daar dan ook alle reden toe is gezien de kwaliteit van sommige releases van die maatschappijen.

    Wat Immortals betreft heb ik aangegeven dat je de onvolkomenheden niet zo snel zult zien van een afstand, of dit ook geldt wanneer je in een donkere kamer kijkt moet ik nog ondervinden.

    Feit blijft echter dat er verschil is tussen de US en de NL versie waarbij de NL versie achter blijft. Waarom? Naar mijn bescheiden mening mag en kan zoiets gewoon niet gebeuren.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Klopt helemaal wat je zegt echter bij releases van bepaalde NL distributeurs ben ik extra, extra kritisch of ik wel waar krijg voor mijn geld.

    Feit blijft echter dat er verschil is tussen de US en de NL versie waarbij de NL versie achter blijft. Waarom? Naar mijn bescheiden mening mag en kan zoiets gewoon niet gebeuren.[/B]
    Als ik zie dat deze versie (3D+2D Blu-ray) in Nederland voor zo rond de 15 euro wordt aangeboden, dan vind ik dat zeer goedkoop. En dus moet er wel ergens op bezuinigd zijn in vergelijking tot de buitenlandse versies die een stuk duurder zijn. Of je betaalt wat meer en dan krijg je ook meer, of je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tjonge tjonge.
    genieten jullie nog wel van een film of zit je anderhalf uur er met een vergrootglas voor.
    film kijken is laten meeslepen in het verhaal en alles om je heen vergeten van het drukke bestaan om je heen.
    film is ontspanning en geen inspanning als je er inspanning van maakt ben je zeker de hele dag thuis en heb je niets beters te doen.
    heb zelf een behoorlijke instaltie en ben zeker secuur maar wil er wel van genieten als ik een film kijk.
    als je overal op gaat letten kijk je naar mijn mening geen film meer en word de ontspanning inspanning,kun je beter gaan werken verdien je ook nog wat
    De film had ik al gezien voor dat ik de blu-ray kreeg, maar ik wil juist genieten van mooi beeld kwaliteit, daar koop ik juist blu-ray voor. Ik wil liever meer betalen om betere kwaliteit.Maar de lelijke strepen kan gewoon niet, en sommige mensen medle hier al eerder dat de slechte kwaliteit soms je film ervaring gaat belemmeren. http://img821.imageshack.us/img821/4117/nlstrepen2.png
    Laatst aangepast door De_Hollander : 29-04-2012 om 12:20

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als ik zie dat deze versie (3D+2D Blu-ray) in Nederland voor zo rond de 15 euro wordt aangeboden, dan vind ik dat zeer goedkoop. En dus moet er wel ergens op bezuinigd zijn in vergelijking tot de buitenlandse versies die een stuk duurder zijn. Of je betaalt wat meer en dan krijg je ook meer, of je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
    Ik betaal graag meer voor kwaliteit.

    Normaal zou ik ook de US versie hebben aangeschaft, deze is echter regio A en de UK versie is in geknipt.

    De specs van de NL versie zagen er goed uit dus ik wou het een kans geven.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •