Pagina 184 van 216 EersteEerste ... 84134174180181182183184185186187188194 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.576 tot 4.600 van 5380 worden weergegeven.
  1. #4576

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Gisteren deze bij een bezoekje aan de Kerstmarkt in Duitsland kunnen scoren voor 8.99 eu

    http://www.blu-ray.com/movies/Donald...Blu-ray/59358/

    Gewoon belachelijk dat Disney Benelux ons weer eens overslaat...
    Ze willen bij Disney blijkbaar geen geld meer verdienen, want er zijn genoeg Disney Kerst films die ze konden uitgeven.
    Maar ja, als je dit jaar ook meer dan 4 miljard dollar hebt opgehaald, dan hoeft je niet meer zo hard te werken.

  2. #4577

    Standaard

    Als kerst cadeau van een member op een ander forum de zavvi.com blu-ray steelbook gekregen. Mooie uitgave
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4578

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als kerst cadeau van een member op een ander forum de zavvi.com blu-ray steelbook gekregen. Mooie uitgave
    Van welke film?

  4. #4579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Van welke film?
    Dat moet dan haast wel "Jungle Book" zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #4580

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat moet dan haast wel "Jungle Book" zijn.
    Kan ook Planes, Aladdin of Little Mermaid zijn

  6. #4581

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Als kerst cadeau van een member op een ander forum de zavvi.com blu-ray steelbook gekregen. Mooie uitgave
    Jungle book
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4582

    Standaard

    Is Mary Poppins hier nummer 19 in de Classic reeks?
    Volgens de website van Disney wel.

  8. #4583

    Standaard

    Hier is het inderdaad nummer 19.

  9. #4584

    Standaard

    Op 18 maart komt Frozen uit in de VS. Er is (nog) geen 3D-release aangekondigd.


  10. #4585

    Standaard

    Volgens bol.com (en de releaselijst op deze site) komen hier de DVD, 2D Blu-ray en de 3D Blu-ray uit op 16 april. Aangezien ze nog fake barcodes gebruiken, mag je aannemen dat Disney ze nog niet bevestigd hebben.

    Ik ben eigenlijk benieuwder of er naast Planes en Cars 3D nog meer gaat verschijnen voor die datum aangezien Mary Poppins volgens de releaselijst ook al verplaatst is naar mei.

  11. #4586

    Standaard

    Ik was deze nog vergeten te vermelden. Geen classic, maar ach... Komt uit op 11 maart in de VS.



    Op 1 april komt daar ook de nieuwe Tinker Bell-film uit: The Pirate Fairy.

    Laatst aangepast door martijn0432 : 12-01-2014 om 10:44

  12. #4587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Volgens bol.com (en de releaselijst op deze site) komen hier de DVD, 2D Blu-ray en de 3D Blu-ray uit op 16 april. Aangezien ze nog fake barcodes gebruiken, mag je aannemen dat Disney ze nog niet bevestigd hebben.

    Ik ben eigenlijk benieuwder of er naast Planes en Cars 3D nog meer gaat verschijnen voor die datum aangezien Mary Poppins volgens de releaselijst ook al verplaatst is naar mei.
    3D is een must-buy voor mij. In de bioscoop speciaal de 2D gekeken, maar thuis mag de 3D wel op.

  13. #4588

    Standaard

    Verwachting is dat de rest van de wereld gewoon de 3D blu-ray krijgt samen met de 2D release , bij ons is dat 16 April 2014.
    Amerika heeft naar alle waarschijnlijkheid een Wallmart exclusive release voor de 3D.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #4589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik was deze nog vergeten te vermelden. Geen classic, maar ach... Komt uit op 11 maart in de VS.



    Op 1 april komt daar ook de nieuwe Tinker Bell-film uit: The Pirate Fairy.

    Ik vraag me echt af wanneer we de Winnie The Pooh films ook hier op blu-ray krijgen. Ik vind het zo'n zonde om deze te importeren vanuit de US, want ik ben opgegroeid met de NL audio. Bovendien zijn dit ideale titels voor de allerkleinsten, zij kunnen helemaal geen Engels.

    Pirate Fairy gaan wij naar alle waarschijnlijk ook krijgen. Maar de film moet hier nog verschijnen in de bioscoop. Heb er een trailer van gezien toen ik Frozen ben gaan bewonderen. Ziet er wel een leuke Tinkerbell film uit.

  15. #4590

    Standaard

    Mijn ervaring is dat de allerkleinsten het niet echt uitmaakt in welke taal een film is. Mijn neefje van vijf kijkt heel vaak Winnie the Pooh in het Engels en vind hem geweldig. Op die leeftijd zijn het denk ik nog vooral de beelden die een film aantrekkelijk maken. Voor wat oudere kinderen wordt het verhaal (en dus ook de taal) denk ik belangrijker.

  16. #4591

    Standaard

    Dat is niet mijn ervaring. Mijn kinderen van 4 willen juist graag ook de Nederlandse stemmen erbij; ze verstaan al veel meer dan je denkt.

  17. #4592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Ik vraag me echt af wanneer we de Winnie The Pooh films ook hier op blu-ray krijgen. Ik vind het zo'n zonde om deze te importeren vanuit de US, want ik ben opgegroeid met de NL audio. Bovendien zijn dit ideale titels voor de allerkleinsten, zij kunnen helemaal geen Engels.

    Pirate Fairy gaan wij naar alle waarschijnlijk ook krijgen. Maar de film moet hier nog verschijnen in de bioscoop. Heb er een trailer van gezien toen ik Frozen ben gaan bewonderen. Ziet er wel een leuke Tinkerbell film uit.
    Vooralsnog niet. In Europa wordt Winnie The Pooh enkel in Scandinavië uitgebracht op Blu Ray. Rest krijgt enkel DVD. Waardeloos, gezien de populariteit van de olijke beer. Maar goed... we mogen überhaupt blij zijn met Disney's op blu ray. Veel Oost Europese en Arabische landen krijgen nauwelijks tot niets meer op blu. Zeker geen back catalog.

    Overigens kwam ik dit tegen op Blu-Ray.com forum over UK releasedates:
    Oliver & Co. (No.27) - February 10th 2014 (This is available to pre-order on Amazon so is legit)
    Emperor's New Groove (No.39) - Spring 2014
    Lilo & Stitch (No.41) - Spring 2014
    The Black Cauldron (No.25) - Summer 2014
    Meestal een aardige indicatie voor de Benelux. Erg blij als wij deze lichting krijgen. Oliver schijnt NL subs te hebben (even afwachten tot release, want info is niet eenduidig).

    Haalt niet weg dat het raar is dat we nog altijd Home on the Range, Treasure Planet, The Great Mouse Detective en Atlantis niet hebben.
    Laatst aangepast door *TIMMIE* : 14-01-2014 om 12:34
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  18. #4593

    Standaard

    De Franse cover van Frozen is zo gaaf.

    Laatst aangepast door martijn0432 : 25-01-2014 om 13:19

  19. #4594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Overigens kwam ik dit tegen op Blu-Ray.com forum over UK releasedates:
    The Black Cauldron (No.25) - Summer 2014
    Fantastisch. Een zeer ondergewaardeerde Classic omwille van z'n donker kantje (verbaast me niet dat hij als één van de laatste Classics op het blauwe schijfje verschijnt) maar ik vond en vind hem nog altijd prachtige animatie hebben.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #4595

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Vooralsnog niet. In Europa wordt Winnie The Pooh enkel in Scandinavië uitgebracht op Blu Ray. Rest krijgt enkel DVD. Waardeloos, gezien de populariteit van de olijke beer. Maar goed... we mogen überhaupt blij zijn met Disney's op blu ray. Veel Oost Europese en Arabische landen krijgen nauwelijks tot niets meer op blu. Zeker geen back catalog.

    Overigens kwam ik dit tegen op Blu-Ray.com forum over UK releasedates:


    Meestal een aardige indicatie voor de Benelux. Erg blij als wij deze lichting krijgen. Oliver schijnt NL subs te hebben (even afwachten tot release, want info is niet eenduidig).

    Haalt niet weg dat het raar is dat we nog altijd Home on the Range, Treasure Planet, The Great Mouse Detective en Atlantis niet hebben.
    Oliver in feb. Lilo en kuzko in maart. Allen lijken in uk nl sub en dub te hebben. Preorders beschikbaar in uk en de.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  21. #4596

    Standaard

    Ik heb Disney maar eens om een update gevraagd , kijken waar ze mee aan komen zetten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #4597

    Standaard

    Tja en wat denken jullie van de Disney o.a. NL overslaat met Mars Needs Moms ...

  23. #4598

    Standaard

    Dat "Mars Needs Moms" (2011) geen kans krijgt, kan ik nog enigszins begrijpen. Let wel, ik keur die beslissing lang niet goed. Maar het is wat het is. De pre-buzz was reeds ontzettend negatief, de reacties op de eerste beelden eveneens. Het was dan ook een financiële flop van rampzalige proporties. De kritieken (RT 37%, IMDB 5.4) mochten dan wel niet allen even vernietigend zijn, daar heeft de studio geen boodschap meer aan met die cijfers. Persoonlijk ben ik van mening dat ze "Mars Needs Moms" op z'n minst op DVD zouden moeten uitgebracht hebben, maar dat BLU RAY (toen) een te grote gok was, is understandable.

    "Winnie the Pooh" (2011) daarentegen, dat kan er bij mij niet in. De kritieken waren uitermate positief (RT 90%, IMDB 7.3) en ondanks het feit dat dit teleurstelde wat de Box Office cijfers betreft, was het in de verste verte niet zo rampzalig als "Mars Needs Moms". Dat deze (buiten de US) zwaar onder gepromote titel nochtans op een steivige fanbase kan rekenen spreekt voor zich, dit is echter geen bioscoop-materiaal. Dat het nr. zoveel is in de reeks van de Disney Classics zou ook alleen maar in 't voordeel moeten spelen wat verkoopcijfers (DVD, BLU RAY) betreft. Ik blijf hopen dat recente gat in de verzameling alsnog gedicht kan worden.

  24. #4599

    Standaard

    Mars Need Mums is er gewoon op dvd, o.a. vekrijgbaar bij bol.com http://www.bol.com/nl/p/mars-needs-m...2004011507014/

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #4600

    Standaard

    Ow, juist ja. Maar goed - De rest van de post blijft wel gelden.

Pagina 184 van 216 EersteEerste ... 84134174180181182183184185186187188194 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •