Pagina 41 van 87 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 2175 worden weergegeven.
  1. #1001

    Standaard

    Goede wedstrijd vandaag in Nijmegen. Uitblinkers waren Bakkal en El Ahmadi. Guidetti ook weer belangrijk met twee assists.

    Ajax was triest om te zien, ze hebben geen enkele kans gecreeerd. Ik heb de hele wedstrijd gekeken, dat Frank de Boer dan zegt dat ze de hele wedstrijd hebben gecontroleerd is opmerkelijk, dan mag hij eens uitleggen wat controle volgens hem inhoud?!

  2. #1002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik denk PSV en anders Twente.
    Normaliter zou ik altijd ook Ajax noemen, maar die zitten momenteel niet in een dip maar een krater. Na de winterstop 1x gelijk en 3 verliespartijen + een waslijst afwezigen (en wellicht de matigste selectie sinds jaren) + 8 punten achterstand.
    AZ zie ik het niet volhouden en Heerenveen helemaal niet.
    Je vergeet Feyenoord!
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #1003

    Standaard

    Eeuwig zonde dat ze na de winterstop heel onnodig meteen van VVV verloren...

  4. #1004

    Standaard

    Ach, ook al zou Feyenoord kampioen worden, dan ben je hier op het forum nog steeds een idioot. Dan wordt de titel 'geluk' en 'beste van de slechtste' genoemd etc. Let op mijn woorden, wij worden kampioen dit jaar.

    Het lied van Feyenoord! Hand in hand! Kameraden!

  5. #1005

    Standaard

    Waarom ben je dan een idioot? Als Feyenoord kampioen wordt is dat de verdienste van de ploeg en de staf, zeker na het rampzalige vorige seizoen. Ik heb begin dit voetbaljaar gezegd dat ik Feyenoord geen kampioen zou zien worden, nu doen ze toch heel goed mee en dat vind ik persoonlijk echt knap. Of ze genoeg kwaliteiten hebben om daadwerkelijk kampioen te worden is afwachten, maar dit seizoen kan denk ik al niet meer stuk voor ze.

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Je vergeet Feyenoord!
    Sorry maar Feyenoord kampioenskandidaat? Lijkt me heel sterk. Op dit moment is Feyenoord een goede subtopper. Is die Guidetti een keer ziek draait het meteen minder. Ze hebben de bank niet voor een kampioenschap. Maar ik denk wel dat Feijenoord het de kampioenskandidaten erg lastig kan maken. Meer niet. Het is te hopen dat men dit kan vasthouden, Guidetti nog een of 2 seizoenen kan huren, Bakkal vastleggen, deze zomer een gerichte aankoop van niveau kunnen doen of anders huren. Dan zouden ze misschien binnen een jaar of 3 serieus kandidaat kunnen zijn. Maar ik verwacht niet dit jaar of volgend jaar al.

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Sorry maar Feyenoord kampioenskandidaat? Lijkt me heel sterk. Op dit moment is Feyenoord een goede subtopper. Is die Guidetti een keer ziek draait het meteen minder. Ze hebben de bank niet voor een kampioenschap. Maar ik denk wel dat Feijenoord het de kampioenskandidaten erg lastig kan maken. Meer niet. Het is te hopen dat men dit kan vasthouden, Guidetti nog een of 2 seizoenen kan huren, Bakkal vastleggen, deze zomer een gerichte aankoop van niveau kunnen doen of anders huren. Dan zouden ze misschien binnen een jaar of 3 serieus kandidaat kunnen zijn. Maar ik verwacht niet dit jaar of volgend jaar al.
    Nou ja, als Feyenoord wat punten kan pakken tegen de kampioenskandidaten (niet geheel onredelijk gezien de prestaties van de 1e seizoenshelft), en tegen de kleinere ploegen iets geconcentreerder is, acht ik ze toch niet volledig kansloos. Maar dan moeten er ook niet te veel blessures zijn inderdaad.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ach, ook al zou Feyenoord kampioen worden, dan ben je hier op het forum nog steeds een idioot. Dan wordt de titel 'geluk' en 'beste van de slechtste' genoemd etc.
    Dat waren wij vorig seizoen ook, kampioen van de armoede. En dit jaar, wie het ook wordt zal dat ook weer zijn door al dat puntverlies wat iedereen al gehad heeft. Het maakt het wel spannender, maar niet beter. Maar ach, degene die het wordt zal dat worst wezen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #1009

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Sorry maar Feyenoord kampioenskandidaat? Lijkt me heel sterk. Op dit moment is Feyenoord een goede subtopper. Is die Guidetti een keer ziek draait het meteen minder. Ze hebben de bank niet voor een kampioenschap. Maar ik denk wel dat Feijenoord het de kampioenskandidaten erg lastig kan maken. Meer niet. Het is te hopen dat men dit kan vasthouden, Guidetti nog een of 2 seizoenen kan huren, Bakkal vastleggen, deze zomer een gerichte aankoop van niveau kunnen doen of anders huren. Dan zouden ze misschien binnen een jaar of 3 serieus kandidaat kunnen zijn. Maar ik verwacht niet dit jaar of volgend jaar al.
    Kortom: je hebt niets van dit seizoen gezien neem ik aan?

    Feyenoord is beter dan PSV, Ajax, AZ, Twente etc. dat hebben we ook laten zien dit seizoen. Iedereen die boven Feyenoord staat gaat nu met samengeknepen billen (zoals het hoort) naar Rotterdam op bezoek. Als je met 14 wedstrijden nog te spelen 5 punten achter staat en je wordt niet geacht tot de kampioenskandidaten dan kunnen we beter meteen stoppen met de hele competitie.

    Guidetti en Bakkal zijn beide giga twijfelgevallen voor volgend seizoen en ik acht de kans groot dat ze beide weg gaan in de zomer van dit jaar.

    Maar goed, het seizoen is nog 14 wedstrijden en daarin zijn nog 42 punten te verspelen of te winnen, dus er kan nog van alles gebeuren. Met de beste aanval en middenveld van NL lijkt me het niet onmogelijk dat ik op de Coolsingel sta ergens in april.

  10. #1010

    Standaard

    Goede grap op de radio: De boer gaat per direct voor de NS werken, hij heeft ervaring met slechte wissels.

  11. #1011

    Standaard

    Kijken vanaf: 7:00 ongeveer. Eindelijk vertellen ze bij Studio Ajax een keer hoe de vork in de steel zit.

    http://www.nederland1.nl/gemist/35690

    Laatst aangepast door Marc T. : 06-02-2012 om 08:12

  12. #1012

    Standaard

    Wat denken we eigenlijk over het aankomende EK? Van Persie is in een bloedvorm en zal waarschijnlijk de spitspositie gaan krijgen, Sneijder speelt te weinig bij Inter. Wordt het een gevalletje alle energie verbrand (van Persie) en opgespaard (Sneijder) en zijn er nog bepaalde spelers die wel/niet mee moeten volgens jullie?

  13. #1013

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Wat denken we eigenlijk over het aankomende EK? Van Persie is in een bloedvorm en zal waarschijnlijk de spitspositie gaan krijgen, Sneijder speelt te weinig bij Inter. Wordt het een gevalletje alle energie verbrand (van Persie) en opgespaard (Sneijder) en zijn er nog bepaalde spelers die wel/niet mee moeten volgens jullie?
    Jordy, heb je mijn bericht gezien over de gang van zaken in de Oekraïne (paar pagina's terug)?

  14. #1014

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Jordy, heb je mijn bericht gezien over de gang van zaken in de Oekraïne (paar pagina's terug)?
    Ja gezien inderdaad, verschrikkelijke zaak, net als dat men hard aan het werk is geweest alle prostituees van straat te halen. Maar goed, het gaat mij meer om het voetbal; ik ben benieuwd of Nederland na het fantastische WK in 2010 in staat is nogmaals zo fantastisch te presteren.

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Goede grap op de radio: De boer gaat per direct voor de NS werken, hij heeft ervaring met slechte wissels.
    Origineel zeg. Deze werd al gemaakt toen Advocaat Robben op het EK 2004 wisselde tegen Tsjechie.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  16. #1016

    Standaard

    Een nieuw stadion zullen we de komende 10 jaar niet moeten verwachten denk ik...

  17. #1017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht

    Feyenoord is beter dan PSV, Ajax, AZ, Twente etc. dat hebben we ook laten zien dit seizoen. Met de beste aanval en middenveld van NL lijkt me het niet onmogelijk dat ik op de Coolsingel sta ergens in april.
    Bij deze mijn oprechte en welgemeende excuses aan alles en iedereen van Ajax die ik ooit ''de arrogantsten van allemaal'' heb genoemd. Ik zat er echt totaal naast!



    (of is het sarcastisch bedoeld? Ja toch zeker....?)

  18. #1018
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik zou zeker niet durven te zeggen wie er kampioen wordt dit jaar. Ik neig naar FC Twente. Ten eerste omdat ze er op vooruit zijn gegaan met McClaren. Niet dat hij de spelers beter maakt of de messiascoach is. Maar wel een people manager eerste klas is. En dat reflecteert op de spelers. Maar het kan net zo goed toch AZ worden. PSV heeft dit weekend laten zien dat ondanks in theorie zij kampioen zouden moeten worden, een slipup weer zo gemaakt is. En het kan nooit goed zijn als je weet dat de coach aan het eind vertrekt. Bij de eerste beste tegenslag gaat dat tegen je werken. Feyenoord moet ik eerlijk zeggen is momenteel gewoon erg leuk om naar te kijken. Koeman heb ik ondanks zijn moeizame verleden bij div clubs toch wel een zwak voor. Ben wel bang dat het geen oplossing is voor een meerjarig beleid, maar dat vooral weer gebaseerd op het verleden. Wie weet is ook hij gegroeid. Wel denk ik dat Giudetti is als Suarez. Die maken het verschil, nemen de hele ploeg op sleeptouw. Alhoewel Suarez een one man show is en Giudetti ook nog eens oog heeft voor zijn medespeler. Maar ook o.a. Clasie is toch wel een klasbak. Ik zou dus niet weten waarom Feyenoord met de recente ontwikkelingen geen kampioen zou kunnen worden. Aan de andere kant ben je zo goed als je laatste wedstrijd.

    En dan is er nog een club uit Amsterdam, die eigenlijk geen club meer is. Waar voetballers vooral murphy's law te toon brengen. Waar alles en iedereen de verkeerde beslissing neemt. Op en naast het veld. Ben de naam gemakshalve ff kwijt Momenteel is het een parodie van een elftal. En dan neem ik de Boer niks kwalijk. Niet eens zijn wissels of dat akkefietje met El Hammy. Zijn zwijgzame relatie met Bergkamp. Sterker nog als die dit jaar nog kampioen zouden worden is dat echt armoe ten top! Niks is onmogelijk maar dan nog. Met voetbal heeft het nog weinig van doen. Ach soms zijn dingen zo lelijk dat ze weer mooi zijn.

    Ik gaf dus al 10 redenen op waarom ik zondag niet naar het stadion ging. Maar ook thuis was het niet veel beter. Utrecht scoorde en prompt viel de stroom uit in heel mijn wijk. Pas toen de wedstijd afgelopen was, kwam de prik weer terug. Dus zelfs moeder natuur kon het blijkbaar niet meer aanzien. Ik kan hoogstens zegge dat ik het een beetje voelde aankomen, maar dat is makkelijk achteraf.

    Tja dan het EK. Ik denk dat het er pas toe doet als het ook echt speelt. Wie is er dan fit. Wie zit nog in de euforie van zijn topseizoen. Wat nu is, kan straks weer weg zijn en vice versa. Maar we moeten wel heel soepel draaien, in harmonie leven, zeg maar top zijn om de echte favorieten te kunnen verslaan. Het gaat weer over die 90 minuten per wedstrijd en niet over de filosofie daaromheen, Die bestaat niet. En als zou hij bestaan gaat het om dat ene cruciale moment straks in één van die vele 90 minuten.

    Maar eerst de competitie en daarna het toetje van het EK.
    Een vermakelijk seizoen is het al wel.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-02-2012 om 16:54
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1019

    Standaard

    @ Marc: Als Feyenoord echt zoveel beter zou zijn dan PSV, Twente en AZ als jij denkt, zouden ze wel een punt of vijf vóór staan in plaats van achter. Feyenoord heeft getoond dat het zich voor topwedstrijden goed kan opladen, maar in kleine wedstrijden hebben ze gewoon te wisselvallig gepresteerd om recht te hebben op meer dan ze tot nog toe gekregen hebben. Als ze echt mee willen doen voor de titel, zal die wisselvalligheid eruit moeten.

    Het is in de afgelopen jaren gebleken dat een relatief grote achterstand een ploeg (ruim) halverwege nog niet kansloos maakt voor de titel. met een goede reeks (bijvoorbeeld 6, 7 overwinningen op rij) kan men veel goedmaken. In principe doet zelfs Ajax (met 8 punten achterstand) nog mee, maar het zal toch raar moeten lopen willen de Amsterdammers dit jaar aan het langste eind trekken. PSV heeft volgens mij de beste spelersgroep, maar ik weet niet of ze de beste ploeg hebben. In rechtstreekse ontmoetingen met concurrenten blijft PSV volgens mij kwetsbaar. De verdediging is niet echt sterk (de doelman ook niet) en als de tegenstander enige greep op het middenveld krijgt, moet Strootman erg veel alleen doen. Ze hebben wel het voordeel dat ze veel scorend vermogen hebben. Ik twijfel dus een beetje, maar als ik een gok zou moeten wagen, zou ik toch zeggen PSV.

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bij deze mijn oprechte en welgemeende excuses aan alles en iedereen van Ajax die ik ooit ''de arrogantsten van allemaal'' heb genoemd. Ik zat er echt totaal naast!



    (of is het sarcastisch bedoeld? Ja toch zeker....?)
    Daarom versloeg Feyenoord PSV, Ajax en Twente ook nog even en passant in de afgelopen 8 weken. Maar jij hebt dat waarschijnlijk niet gezien. Of was jij 1 van die 600 uitsupporters die PSV meebracht naar het mooiste stadion van Nederland? Jullie hadden zoveel supporters, dat het 2e vak niet eens open hoefde haha

    En ja, wij hebben de beste aanval en middenveld van Nederland. Misschien zwaar om te horen, maar het is de waarheid. Jij bent hier normaal gesproken de meest onuitstaanbare betweter en arrogante persoon op dit forum, dus misschien ben jij degene die een keer een beetje gas moet terugnemen.

  21. #1021

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Jij bent hier normaal gesproken de meest onuitstaanbare betweter en arrogante persoon op dit forum, dus misschien ben jij degene die een keer een beetje gas moet terugnemen.
    Marc, het lijkt me het beste dat jij eens al je eigen posts terug gaat lezen en dan niet alleen in dit topic!!
    Je kunt ook nog een poll aanmaken als enige zelfreflectie niet lukt

    P.S.
    Ik ben geen Ajax, Feyenoord, PSV of Twente fan, dus daar heeft het niets mee te maken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Daarom versloeg Feyenoord PSV, Ajax en Twente ook nog even en passant in de afgelopen 8 weken. Maar jij hebt dat waarschijnlijk niet gezien. Of was jij 1 van die 600 uitsupporters die PSV meebracht naar het mooiste stadion van Nederland? Jullie hadden zoveel supporters, dat het 2e vak niet eens open hoefde haha

    En ja, wij hebben de beste aanval en middenveld van Nederland. Misschien zwaar om te horen, maar het is de waarheid. Jij bent hier normaal gesproken de meest onuitstaanbare betweter en arrogante persoon op dit forum, dus misschien ben jij degene die een keer een beetje gas moet terugnemen.
    Zozo....wat een praatjes.
    Volgens jouw optiek zou VVV ook titelkandidaat zijn. De afgelopen maanden wonnen ze van feyenooit en speelden gelijk tegen PSV en ajax.

    Beste aanval? Er zijn 4 ploegen die vaker gescoord hebben.....dus hoe je dat kunt beweren? Op die manier kun je wel vanalles roepen en achteraankwekken dat het ''de waarheid'' is.

    En nee, ik was niet bij die wedstrijd aanwezig. Jij wel? Zit je bij alle thuisduels in de kuip?

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Marc, het lijkt me het beste dat jij eens al je eigen posts terug gaat lezen en dan niet alleen in dit topic!!
    Je kunt ook nog een poll aanmaken als enige zelfreflectie niet lukt

    P.S.
    Ik ben geen Ajax, Feyenoord, PSV of Twente fan, dus daar heeft het niets mee te maken.
    Het lijkt me het beste dat jij je er niet mee bemoeit.

  24. #1024

    Standaard

    En straks allemaal samen als 1 blok achter Nederland staan....
    ik lach me rot hier, arrogantie alsof men zelf de clubeigenaar is.
    Gelukkig kijk ik alleen voetbal als Nederland als elftal speelt en voor de rest zal het me worst zijn welke club wat wint. Waarom ik hier toch post? omdat dit stomme topic telkens naar boven komt bij de nieuwe topics en ik toch wel eens benieuwd was hoe interessant dat dan wel zou zijn.
    Ik zou willen zeggen "Doe eens normaal mannen!"

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Het lijkt me het beste dat jij je er niet mee bemoeit.
    Dit is:
    A) een opmerking die werkelijk niet nodig is
    B) een opmerking die zeer persoonlijk is
    C) een opmerking die eigenlijk wel een excuus nodig verdient aangezien het niet jouw topic is en iedereen recht heeft om te posten hier.

Pagina 41 van 87 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •