Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 444 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Als ik Immortals annuleer heb ik dan kans dat ik de €10 kortings bon terug moet betalen?
    Want dan kom ik niet aan de €50
    Nee. Heb ik al meerdere malen gedaan en de korting is nog nooit teruggedraaid.

  2. #177

    Standaard

    Heb ook Immortals geannuleerd, had o.a ook de 10 euro kortingsbon gebruikt

  3. #178

    Standaard

    Ik heb deze mail gekregen van wehkamp

    De levertijd van je onderstaande bestelling is gewijzigd. Onder Mijn bestellingen op vind je de actuele verwachte levertijd.


    ArtikelomschrijvingBesteldatumImmortals (3D) (Blu-ray)
    Bestelnummer: 28097813/03/2012

    Je krijgt natuurlijk bericht als jouw bestelling op voorraad is en wanneer je deze kunt verwachten.

    Onze leveranciers leveren doorgaans volgens de afgesproken datum, maar door omstandigheden lukt dit soms niet. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn aan je te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

    Wil je niet wachten op niet voorradige artikelen? Op vind je wellicht een geschikt alternatief. Heb je al betaald en besluit je de bestelling te annuleren, dan wordt het tegoed dat ontstaat automatisch verrekend met een volgende bestelling of wij storten dit automatisch zo snel mogelijk, maar in elk geval binnen 30 dagen aan je terug.

    wat is het dan, bepalen hun dat of ze automatisch het tegoed wordt verrekend met een volgende bestelling, of mijn geld terug?
    Ik heb het geanuleerd, hopelijk krijg ik mijn geld terug. Er zijn nu veel mensen die vinden waaronder iemand van de dvd redactie die Immortels een schandalige uitgave vinden.

    EDIT: heb geen e-mail terug gekregen van mijn bevesteling van annulering
    Laatst aangepast door De_Hollander : 10-04-2012 om 12:11

  4. #179

    Standaard

    ^^Wees verstandig en haal even die link uit Mijn wehkamp.nl, daar staat een e-mailadres in.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #180

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Nee. Heb ik al meerdere malen gedaan en de korting is nog nooit teruggedraaid.
    Omdat er dit staat : Voor je wehkamp.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren, mits je aan de spelregels voldoet. Heb je je bestelling volledig vooruit betaald met iDEAL en ontstaat door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed, dan storten wij dit direct aan je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Omdat er dit staat : Voor je wehkamp.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen de zichttermijn retourneren, mits je aan de spelregels voldoet. Heb je je bestelling volledig vooruit betaald met iDEAL en ontstaat door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed, dan storten wij dit direct aan je terug. Het bedrag staat dan binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon, betalen wij niet uit.
    De diverse annuleringen waar ik het over heb variëren van 2 maanden tot 2 jaar geleden. Bij mij is nog nooit een korting teruggedraaid omdat (achteraf gezien) niet voor € 50 besteld is.

    (Wel ooit een keer gehad dat ik 2 codes ingevoerd heb, die in eerste instantie beide geaccepteerd werden. Een paar weken later kreeg ik een mailtje dat 1 code werd teruggedraaid. Dat wordt dus kennelijk wel gecontroleerd.)

  8. #183

    Standaard

    Bij Wehkamp nu extra kortingen (kortings 4 daagse)

  9. #184

    Standaard

    Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?
    Waarom heb je deze bestelling geannuleerd? Ergens anders goedkoper?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #186

    Standaard

    Nee ik wil hem niet meer, te saaie serie.
    Seizoen 1 ga ik ook verkopen. Maar normaal gesproken zou ik toch de verzendkosten toch ook terug moeten krijgen???
    Seizoen 2 is nog niet eens uit.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee ik wil hem niet meer, te saaie serie.
    Seizoen 1 ga ik ook verkopen. Maar normaal gesproken zou ik toch de verzendkosten toch ook terug moeten krijgen???
    Seizoen 2 is nog niet eens uit.
    Zeker moet je die terugkrijgen. Zal een administratieve fout zijn. Mailtje naar de klantenservice en ze zullen het wel oplossen.

  13. #188
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Zeker moet je die terugkrijgen. Zal een administratieve fout zijn. Mailtje naar de klantenservice en ze zullen het wel oplossen.
    Ja, is gewoon een foutje. Walking Dead 2 is nu voor 27,50 op de site te vinden. Goh, wat een toeval. Foutje is gauw gemaakt.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb Walking Dead seizoen 2 geannuleerd. Ik had inc verzendkosten 29,45 betaald via ideal. Maar ik krijg nu alleen maar 27,50 terug gestort. Dus mijn verzendkosten hebben ze niet terugbetaald. Is dat normaal?
    gewoon effe wachten

    Is het artikel al teruggeboekt op je rekening, maar de verzendkosten nog niet? We vragen je het eerstvolgende rekeningoverzicht af te wachten.

  15. #190

    Standaard

    Ik heb een mailtje naar wehkamp verzonden, en heb vandaag een mail van hun terug gekregen met de melding dat ze de verzendkosten alsnog zullen overmaken. Was dus een foutje kan gebeuren.

  16. #191

    Standaard

    Moskwood dvd's die ik bij Wehkamp bestel komen nooit aan.

  17. #192

    Standaard

    Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

    Gewoon mijden, deze winkel!

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

    Gewoon mijden, deze winkel!
    Waarom ? Moet je ze effe mailen of bellen of je account checken.

    Ik heb er nooit problemen mee gehad, prima service

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Lol, krijg vandaag een mail binnen dat ik een betalingsachterstand heb van 25 euro, maar ik heb er helemaal niets besteld de afgelopen tijd + ik betaal altijd via iDeal.

    Gewoon mijden, deze winkel!
    komt misschien omdat je de kortingsbon gebruikt hebt van €7,50
    En deze kan je alleen gebruiken als je
    aan bestedingsbedrag van minimaal € 50 besteld.
    Bestel je met inlevering van kortingsbon, en kom je niet aan dat bestedings bedrag van €50, dan krijg je zo iets

  20. #195

    Standaard

    Iemand nog een code voor mij? Ik heb die kannietwachten al gebruikt. Maar misschien heeft iemand anders er nog 1 voor mij?

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Iemand nog een code voor mij? Ik heb die kannietwachten al gebruikt. Maar misschien heeft iemand anders er nog 1 voor mij?
    De code is hetzelfde voor iedereen.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De code is hetzelfde voor iedereen.
    Maar misschien is er nog wel een andere code die iemand voor mij heeft?

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Maar misschien is er nog wel een andere code die iemand voor mij heeft?
    D'r is maar 1 code en dat is ikkannietwachten

  24. #199

    Standaard

    als ik iets bestel en het kost 23 euro

    dan voer ik de kortingscode in dan gaat er 10 euro af

    dan reken ik het af. Daarna ga ik naar mijn administratie, maar dan staat er "Je saldo is op dit moment -23 Euro.

    Waarom staat er -23 Euro ?

  25. #200

    Standaard

    ik heb op dit moment ook zoiets (-26,94 euro) dus dat zou ik ook willen weten
    (misschien is de betaling nog niet binnen bij hun?)

Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •