Pagina 162 van 167 EersteEerste ... 62112152158159160161162163164165166 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.026 tot 4.050 van 4160 worden weergegeven.
  1. #4026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    en in goede kwaliteit.....
    Dat zijn dan de uitschieters waarschijnlijk, op blu-ray.com halen ze meestal erg lage scores voor PQ.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #4027

    Standaard

    Goh, Olive Films is lekker bezig: in juli High Noon op blu ray en in augustus volgen Rio Grande en Johnny Guitar. Hopelijk worden dit kwalitatief goede blu rays.

  3. #4028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Goh, Olive Films is lekker bezig: in juli High Noon op blu ray en in augustus volgen Rio Grande en Johnny Guitar. Hopelijk worden dit kwalitatief goede blu rays.
    Helaas allemaal regio A...

  4. #4029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Helaas allemaal regio A...

    Is dat al zeker? Volgens deze site is een aantal titels van Olive Films regiovrij. Ook bij de recensies op blu-ray.com staat bij enkele titels dat ze ook Regio B zijn (terwijl dvdbeaver dan weer beweert dat diezelfde titels regio A zijn). Vaag allemaal...

  5. #4030

    Standaard

    1900 is iig regiovrij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #4031

    Standaard



    Trailer 1: http://www.youtube.com/watch?v=qtCRxL1x53s

    Trailer 2: http://www.youtube.com/watch?v=mOKgzTNmKVg

    edit
    Plot:
    Twee mannen zijn aan elkaar geketend en achtergelaten in de woestijn om te sterven in de genadeloze, brandende woestijnzon. Met wraak in hun achterhoofd, worden beide mannen gedwongen om de elementen te overwinnen, zodat ze de sadistische schurk, die hen achterliet om te sterven, kunnen doden.

    Zie verder IMDb.
    Laatst aangepast door kit carson : 13-05-2012 om 00:53

  7. #4032

    Standaard

    Ziet er echt heel erg B-film uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #4033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ziet er echt heel erg B-film uit..
    Dan deze...



    IMDb: http://www.imdb.com/title/tt1220217/

  9. #4034

    Standaard

    Veel beter..-)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #4035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Veel beter..-)
    Misschien nog beter: http://www.imdb.com/title/tt1226685/

  11. #4036

    Standaard

    Is nog een film die uit moet komen? Kan helaas nergens een trailer vinden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #4037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Is nog een film die uit moet komen? Kan helaas nergens een trailer vinden..
    Volgens de link is film nog in productie (release 2013)

  13. #4038

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    1900 is iig regiovrij.
    Vandaag The Jayhawkers ontvangen en ik kan bevestigen dat ook deze regiovrij is.

  14. #4039

  15. #4040

    Standaard

    Voor de gelukkige bezitters van een regio en zone vrije multi-player is er deze prima Blu-ray transfer van SILVER CITY uit 1951: DVDbeaver.

    Met een bloedmooie Yvonne DeCarlo (toen 28).
    Maar cover-art verdient geen schoonheidsprijs.

  16. #4041

    Standaard

    The Big Trail - 1930 (in Fox-Grandeur widescreen)



    ** DVDBeaver

    ** Blu-ray.com

  17. #4042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas83 Bekijk bericht
    Heeft iemand hier misschien de DVD's van The High Chaparral uit Duitsland?
    Ik zoek die serie voor iemand en ik zie dat de DVD's is Duitsland wel verkrijgbaar zijn maar weet iemand of die ook het originele Engelse audio hebben?
    Je kan ze beter kopen in Nederland.Hier zijn nieuwe scenes die er ooit tussen uitgeknipt waren.Die heeft kinwolt niet in Duitsland.
    Hebben we toch iets om trots op te wezen,dat Duitsland het niet heeft en wij wel.Bovendien, Duitsland spreekt het in met de duitse taal.Afschuwelijk.Ik zou zo iets niet kopen.

  18. #4043

    Standaard

    Ik heb van The High Chaparrall Vol.1 de NL release. Bol.com was dit maal het goedkoopst.
    Transferkwaliteit verschilt behoorlijk per aflevering. Vaak net boven VHS niveau en vrij reddish. In 1e aflevering pilot zit af en toe zelfs stukjes 16mm. film ingelast. Heb alle seizoenen ooit ook op Duitse VHS gezien, maar kan me deze slechte passages en reddish niet herinneren.
    Vertaling is als bij tbv Western Cimaron Strip door studenten o.i.d. gedaan: in elk geval niet thuis in Western begrippen. 'Saloon' vertalen door 'bar', 'ranch' door 'boerderij', etc.

    Geen idee hoe de Duitse transfer is. Meestal Duitse dub en Engelstalig origineel met removable Duitse subs.
    Dit gelukkig in tegenstelling met de recente Western Blu-ray releases in Frankrijk, die naast Franse dub ook Engelstalig audio hebben, maar met fixed subs. Zie hierover meer in de reviews op de wel bekende DVDBeaver.com.

    Laatst aangepast door kit carson : 06-06-2012 om 14:54

  19. #4044

    Standaard De Hatfield & Mcoy vete

    De Hatfield & Mcoy vete, mini-tv-serie: IMDb (2012)

    Diverse trailers op Youtube; w.o. Titelsong.



    Binnenkort:



    Reeds verschenen over deze feud, naast een album van Lucky Luke:

    ...

    ...




    En... eind augustus 2012 begint HoW ('Hell on Wheels'); aan 2e seizoen!!




    'Western'... er zit nog leven in.
    Laatst aangepast door kit carson : 06-06-2012 om 15:21 Reden: spelling

  20. #4045

  21. #4046

    Standaard

    Vandaag voor het eerst naar True Grit uit 2010 gekeken. De film heb ik al meer dan een jaar thuis liggen, maar ik heb steeds uitgesteld om de film te bekijken.
    Op IMDB scoort de remake beter dan de originele film uit 1969, 7.8 t.o.v. 7.3. De remake volgt getrouw de film met John Wayne als Rooster Cogburn. De film met Wayne vind ik beter. Wayne is een betere Cogburn. Hij heeft ook een Oscar voor deze rol gekregen.
    De actrice die Mattie Ross speelt in de remake, is echter geschikter en geloofwaardiger voor haar rol. Buiten dat vind ik de locaties un het origineel net iets mooier.
    7.3 voor de versie uit 2010 en 8.3 voor de western uit 1969.
    "If it bleeds, we can kill it."

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=114

  22. #4047

    Standaard

    The Secret of Convict Lake (1951), een pareltje onder de Westerns, staat nu integraal op Youtube.

    Met een top cast, o.a.: Glenn Ford, Gene Tierney, Ann Dvorak, Ray Neal, Zachary Scott.
    Prima story, prima performances, opgenomen in sfeervol zwart/wit. De Youtube transfer is zeker op DVD kwaliteit.

    Mijn score nu IMDb *7,5/10, maar verwacht bij herzien *8/10.

    Laatst aangepast door kit carson : 23-06-2012 om 11:15

  23. #4048

    Standaard

    Iemand de mini-serie Hatfields & Mcoy al gezien? Ben benieuwd of het wat het is.

  24. #4049

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    De Blu-rays van Olive zijn helaas regio A en dus niet regiovrij..
    Waarom 'helaas'? Een beetje filmliefhebber is regio- en zone- vrij!

    ...

    ... etc.

    PS
    2e review High Noon Blu-ray.
    Laatst aangepast door kit carson : 25-06-2012 om 17:01

  25. #4050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Waarom 'helaas'? Een beetje filmliefhebber is regio- en zone- vrij!
    Mijn DVD-spelers zijn inderdaad regiovrij maar mij Blu-ray speler helaas alleen voor DVD's en niet voor Blu-rays.

    Inmiddels heb ik wel ontdekt dat diverse Olive Blu-rays wel regiovrij zijn.....

Pagina 162 van 167 EersteEerste ... 62112152158159160161162163164165166 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •