Pagina 134 van 216 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144184 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.326 tot 3.350 van 5380 worden weergegeven.
  1. #3326

    Standaard

    In Frankrijk kan er weer gestemd worden op een cover. Dit keer voor Aladdin.


  2. #3327

    Standaard

    e vroeg uitgeven dan wat Disney als releasedatum opgeeft, kost de keten toch 25000,00 euro boete. Zoiets zou kunnen als Disney er actief achteraan zou gaan. __________________

    Van Leest heeft een keer zo'n boete gehad

  3. #3328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Daar krijgen ze volgende week Peter Pan
    Is dat volgende week al? da`s snel, was `t helemaal vergeten.
    Maar snel in pre-order zetten

    -edit- ik zie net dat er 2 verschillende versies zijn van Peter Pan: deze en deze
    Heeft de eerste, met de gouden hoes, een dvd formaat verpakking? bij de uitgaves van Cinderella was de gouden hoes wel van dvd formaat maar hier staat het niet echt bij vermeld. Wie weet meer?
    Laatst aangepast door TheGodfather : 03-02-2013 om 09:46
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #3329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is dat volgende week al? da`s snel, was `t helemaal vergeten.
    Maar snel in pre-order zetten

    -edit- ik zie net dat er 2 verschillende versies zijn van Peter Pan: deze en deze
    Heeft de eerste, met de gouden hoes, een dvd formaat verpakking? bij de uitgaves van Cinderella was de gouden hoes wel van dvd formaat maar hier staat het niet echt bij vermeld. Wie weet meer?
    De gouden hoes heeft een digital copy als extra dat is het verschil dacht ik.
    Ik heb voor die gekozen. Ik vind de hoes prachtig.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #3330
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  6. #3331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    In Frankrijk kan er weer gestemd worden op een cover. Dit keer voor Aladdin.

    Ik zou - tot m'n eigen grote verbazing - voor de middenste gaan mocht het om een slipcover gaan. Parelmoer wit, Aladdin zelf embossed (up) alsook de titel en de geest embossed (down). Maar hoe dan ook blijf ik het weinig verrassende ontwerpen vinden. Ik vermoed dat wij gewoon de herwerkte DVD-cover zullen krijgen.

  7. #3332

    Standaard

    Het mag blijkbaar bij Disney geen geld meer kosten qua nieuwe releases uitgeven.

  8. #3333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    De gouden hoes heeft een digital copy als extra dat is het verschil dacht ik.
    Ik heb voor die gekozen. Ik vind de hoes prachtig.
    Ja vind die ook prachtig en wilde `m ook kiezen maar dacht (mede doordat dat bij Cinderella ook zo was) dat de gouden hoes op dvd formaat was...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ja vind die ook prachtig en wilde `m ook kiezen maar dacht (mede doordat dat bij Cinderella ook zo was) dat de gouden hoes op dvd formaat was...
    Over welke Cinderella heb je het dan? Ik heb namelijk de Cinderella uit Amerika met gouden hoes (dus Blu-Ray/DVD/Digital Copy) en dat is gewoon blu-ray formaat...
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #3335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Aladdin zelf embossed (up) alsook de titel en de geest embossed (down)
    Embossed is altijd omhoog. Naar beneden heet debossed. Gratis lesje Engels.

  11. #3336

  12. #3337

    Standaard

    o mijn god, dat nederlands en frans naast elkaar is toch echt spuuglelijk. Doe dan tenminste een dubbelzijdige cover. Heeft de Klokkenluider wel nog de vlaamse audio? Een vriend des huizes had een zangrol in die film en als klein meisje vond ik dat altijd wel erg cool.

  13. #3338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht

    Tijd voor te beginnen met importeren van Disney's. Disney Benelux heeft het nu wel helemaal verkorven bij mij. Niet alleen trekt deze cover qua artwork op niets maar dan ook nog eens de franse titel er apart op zetten in een apart kadertje is een lijn te ver. Idem voor De Klokkenluider van ND.

  14. #3339

    Standaard

    Als ze bij Disney niet uit Tarzan geleerd hebben zou ik dat bijzonder erg vinden, de klokkenluider was de eerste Vlaamse versie van een Disneyfilm, als ze dat zelf niet weten is het erg.

  15. #3340

  16. #3341

    Standaard

    Damn. Ik dacht dat we het nu wel gehad hadden met het bijschrijven van die Franse titels maar blijkbaar kan het dus nog erger.

    Ik had recentelijk al Finding Nemo, The Great Mouse Detective en Treasure Planet uit de US gehaald, ik denk dat ik dat maar ga blijven doen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #3342

    Standaard

    Volgens de website waar boven genoemde covers vandaan komen zien de andere 3 er als volg uit. Op Mulan staan echter een verkeerde leeftijdssymbolen en op de brother bears nog niets.

    Verder hetzelfde als de laatste dvd covers. Ze zijn niet creatief geweest dus.


  18. #3343

    Standaard

    Ik maak van die covers toch geen hoofdzaak, hoor. Ik ben al blij dat we niet verplicht een crapquel als Hunchback Of Notre Dame 2 in de maag gesplitst krijgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #3344

    Standaard

    Peter en de Draak is helaas de korte versie, want er was een versie van 101 minuten en 1 versie van ca 120 minuten.

  20. #3345

    Standaard

    Geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt hier de volle prijs voor te betalen.

  21. #3346

    Standaard

    Wel interessant dat ze voor Aladdin juist terug zijn gegaan naar de VHS-cover.

    Peter en de Draak zal waarschijnlijk de korte versie zijn omdat geen Nederlandse nasynchronisatie is gemaakt voor de lange versie.

  22. #3347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik maak van die covers toch geen hoofdzaak, hoor. Ik ben al blij dat we niet verplicht een crapquel als Hunchback Of Notre Dame 2 in de maag gesplitst krijgen.
    Ik ook niet Werner, maar ik vind het niet kunnen dat Disney zo hardnekkig blijft besparen en de gevolgen ervan op de nek van hun trouwe klanten dumpt. Vandaag is het een tweetalige cover, morgen weer wat anders.

    Dan heb ik liever dat ze teruggaan naar de beginjaren van Blu-Ray en "slechts" twee klassiekers per jaar uitgeven, waar dan tenminste tijd en geld aan besteed werd en er wél een aparte cover voor Vlaanderen/Nederland & Wallonië afkon.

    Allemaal luxeproblemen natuurlijk. En toch...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #3348

    Standaard

    Zo te zien zullen er ook geen slipcovers bij zijn.

    Het kan nog maar 1 vlak slechter gaan bij Disney Benelux en dat is wanneer ze gaan gebruik maken van de 2-talige dubbele ondertiteling zoals hier in de cinema.
    Laten we hopen dat ze dit nooit gaan toepassen (al is dat weer een besparing van een extra ondertiteling track)

  24. #3349

    Standaard

    Ik ga de Australische BD release afwachten van de Aladdin Trilogy. Wie weet hebben ze alledrie NL subs/audio... Blijkbaar zijn ze het enige land die de Trilogy krijgen op BD, dat kan Disney toch niet menen.

  25. #3350

    Standaard

    Ach, kregen we de sequels van de lion king ook niet later pas?

    Het lijkt erop dat Australië voorop loopt en meedoet met de landen die het snelste de films uit brengt. Zij hebben bijv. The Great Mouse Detective, Finding Nemo en Treasure Planet al, maar gaan nu ook mee met Aladdin.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 134 van 216 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144184 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •