Pagina 140 van 330 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.476 tot 3.500 van 8243 worden weergegeven.
  1. #3476

    Standaard

    Ben echt benieuwd of Christine nu uitkomt alhier. Alle andere shops blijven deze aanbieden. Ik kan echter niks lezen van de subs van de Nordic release om te zien als er NL opstaat, iemand een scherper zicht?


  2. #3477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ben echt benieuwd of Christine nu uitkomt alhier. Alle andere shops blijven deze aanbieden. Ik kan echter niks lezen van de subs van de Nordic release om te zien als er NL opstaat, iemand een scherper zicht?

    Subtitles
    Swedish, Danish, Finnish, Norwegian

    Bron : http://www.blu-ray.com/movies/Christine-Blu-ray/106049/

  3. #3478

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Subtitles
    Swedish, Danish, Finnish, Norwegian

    Bron : http://www.blu-ray.com/movies/Christine-Blu-ray/106049/
    Er staan meer ondertitels op de disc dan Blu-ray.com aangeeft, dat kun je wel opmaken uit de cover. Alleen welke ondertitels er precies op staan is niet te lezen.

  4. #3479
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ben echt benieuwd of Christine nu uitkomt alhier. Alle andere shops blijven deze aanbieden. Ik kan echter niks lezen van de subs van de Nordic release om te zien als er NL opstaat, iemand een scherper zicht?
    Ik verwacht het wel gewoon. Hij staat overal in de lijsten en Bol heeft zijn gecanceld melding verwijderd, dacht ik!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #3480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik verwacht het wel gewoon. Hij staat overal in de lijsten en Bol heeft zijn gecanceld melding verwijderd, dacht ik!
    Nee, er staat nog steeds "release geannuleerd" bij productomschrijving.

  6. #3481

    Standaard

    Gaat The Raid 2 nog uitkomen in Nederland?

  7. #3482
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, er staat nog steeds "release geannuleerd" bij productomschrijving.
    Laat ik nou toch echt eerst even gekeken hebben en al wetende er toch overheen gelezen hebben.
    Excuus!

    Afwachten dus...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #3483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Gaat The Raid 2 nog uitkomen in Nederland?
    Volgens de perssite van A-Film komt deze 02 December 2014 uit
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #3484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Laat ik nou toch echt eerst even gekeken hebben en al wetende er toch overheen gelezen hebben.
    Excuus!

    Afwachten dus...
    Nog 7 dagen en we weten het, als het goed is.

  10. #3485

    Standaard

    Op blu-raydisc.de kom je enkel deze ondertitels tegen (duits, spaanse en italiaanse versie)

    Englisch, Spanisch, Englisch für Hörgeschädigte, Japanisch, Chinesisch (traditionell), Koreanisch, Thailändisch

  11. #3486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op blu-raydisc.de kom je enkel deze ondertitels tegen (duits, spaanse en italiaanse versie)

    Englisch, Spanisch, Englisch für Hörgeschädigte, Japanisch, Chinesisch (traditionell), Koreanisch, Thailändisch
    Idd, daarmee dat ik de Nordic release even wou checken of ie daar NL subs had.

  12. #3487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op blu-raydisc.de kom je enkel deze ondertitels tegen (duits, spaanse en italiaanse versie)

    Englisch, Spanisch, Englisch für Hörgeschädigte, Japanisch, Chinesisch (traditionell), Koreanisch, Thailändisch
    Maar geen Italiaanse subs op de Italiaanse uitgave??? Volgens mij is dit gewoon een gevalletje afwachten tot dat iemand daadwerkelijk de uitgaves in handen heeft en gemeld heeft hoe of wat.
    Die scan van de achterkant van de Nordic release is ook zo klein en nergens groter te vinden, ook niet in DVDProfiler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #3488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Maar geen Italiaanse subs op de Italiaanse uitgave??? Volgens mij is dit gewoon een gevalletje afwachten tot dat iemand daadwerkelijk de uitgaves in handen heeft en gemeld heeft hoe of wat.
    Die scan van de achterkant van de Nordic release is ook zo klein en nergens groter te vinden, ook niet in DVDProfiler.
    Het is inderdaad afwachten, want ook de officiële website van Sony in Duitsland geeft aan dat er Duitse en Franse audiosporen op de disc staan, maar geen Duitse en Franse ondertitels. Dit is normaal gesproken niet zo.

  14. #3489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is inderdaad afwachten, want ook de officiële website van Sony in Duitsland geeft aan dat er Duitse en Franse audiosporen op de disc staan, maar geen Duitse en Franse ondertitels. Dit is normaal gesproken niet zo.
    Zo is dat. Van één ding kun je wel uitgaan bij Sony: Normale Engelse subs zitten er altijd op
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #3490

    Standaard

    Weet iemand van jullie misschien hoe het komt dat de extended edition van the hobbit DOS nog niet terug te vinden is op bol.com?

    vind dit raar aangezien de release al binnen 2 maanden is afgaande op de releasedatum van de extended edition van auj.

  16. #3491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demjo Bekijk bericht
    Weet iemand van jullie misschien hoe het komt dat de extended edition van the hobbit DOS nog niet terug te vinden is op bol.com?

    vind dit raar aangezien de release al binnen 2 maanden is afgaande op de releasedatum van de extended edition van auj.
    Je bedoeld deze neem ik aan :

    2D : http://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-2...0000031627635/

    3D : http://www.bol.com/nl/p/the-hobbit-2...0000031627603/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  17. #3492

    Standaard

    Ja bedoelde deze, raar kon ze niet vinden.

    bedankt!!

  18. #3493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, er staat nog steeds "release geannuleerd" bij productomschrijving.
    Heb even contact opgenomen met bol over Christine.
    Ze hebben het uitgezocht en hebben gemeld dat deze gewoon 10 september leverbaar is
    Foutje op de website dus.
    tv philips cinema 21:9 platnium,reciever onkyo tx-sr806,blu ray player oppo bdp-103 multiregio-philips bdp-9700-Epson TW6100 beamer

  19. #3494

    Standaard

    Blijkbaar komt "The Next Karate Kid" dus inderdaad nergens uit op blu-ray met Nederlandse ondertiteling. In Duitsland, Spanje en ook Italië zou deze geen ondertiteling bevatten... Echt beu.
    BD (1243) What i Watch

  20. #3495

    Standaard

    En de 3e Karate Kid, want dat is de enige die ik graag nog zou aankopen?

  21. #3496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    En de 3e Karate Kid, want dat is de enige die ik graag nog zou aankopen?
    Die zou dan wel weer overal subs hebben.
    BD (1243) What i Watch

  22. #3497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Blijkbaar komt "The Next Karate Kid" dus inderdaad nergens uit op blu-ray met Nederlandse ondertiteling. In Duitsland, Spanje en ook Italië zou deze geen ondertiteling bevatten... Echt beu.
    Er komt toch een box uit in Benelux met de 4 films?

  23. #3498

    Standaard

    Ik zou eig gewoon de US BD moeten hebben van de 3e film, want de 1ste 2 komen ook uit de US.

  24. #3499

    Standaard

    08-10-2014 Clint Eastwood Collection (UNI Blu-Ray)

    Is dit soms de reden waarom de losse titels uitgesteld zijn en geen nieuwe datum hebben.

    Balen, want ik heb er al 3 uit de box en geen zin in dubbel te kopen ...
    Ze maken je het ook steeds onaantrekkelijker om voor BD in Nederland te gaan

  25. #3500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door olbap Bekijk bericht
    Heb even contact opgenomen met bol over Christine.
    Ze hebben het uitgezocht en hebben gemeld dat deze gewoon 10 september leverbaar is
    Foutje op de website dus.
    Hopelijk is dat ook zo met de Karate Kid Box...

Pagina 140 van 330 EersteEerste ... 4090130136137138139140141142143144150190240 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •