Pagina 29 van 54 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1341 worden weergegeven.
  1. #701

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #702

    Standaard

    Nog even en dan kunnen we genieten..wie kijkt er nog meer uit naar dit deel?


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Intussen ook in iets betere kwaliteit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Nog even en dan kunnen we genieten..wie kijkt er nog meer uit naar dit deel?

    Man, ik kan niet wachten. Nolan vind ik altijd kwaliteit leveren......zijn films hebben ook altijd een hoog herkijk gehalte. Ze gaan eigenlijk nooit vervelen.......(mijn mening, geen discussies graag )

  5. #705
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk meer uit naar The Avengers.

    Kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat Bane voor mij meer gaat doen dan de Joker. Denk dat Batman waarschijnlijk flink door het stof zal gaan. Alhoewel Catwoman ben ik reuze benieuwd naar... Maar hè, ik laat me geheel verrassen. Misschien zit ik wel helemaal fout. De eerst twee waren toppers, dus waarom niet weer... Ze hebben Batman voor een groter publiek weer helemaal op de kaart gezet. Maar toch, Nolan Batman pak is niet mijn favoriet. Zeker niet slecht, Vooral bij Batman begins. Maar het wijkt steeds meer van het orgineel af. Oké, ik geef toe een detail. De Joker was echter niets minder dan geniaal tot zelfs een beetje macaber. Ga dat maar eens overtreffen. Maar zoals gezegt verstand op nul en gewoon gaan. Waar hebben we het over. Het is Batman???

    Mijn twee favo comics series. Batman en the Avengers. Spidey schommelt ertussen. En van alle drie komt een film.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #706

    Standaard

    Ik verwacht juist dat Bane wel meer gaat doen dan the joker op gebied van chaos en mentale kracht tegen Batman..dat alles waar hij voor staat wordt weggenomen..Nolan heeft een ander niveau bereikt met zijn Batman reeks..waarbij ik denk dat dit laatste deel tot zeker op gebied van cinematography en IMAX hele mooie beelden zal leveren in een stad waarbij helden tot leven komen..Bane ziet er revolutionaire uit als schurk..ik bedoel als ik dit vergelijk met de schurken van de vorige Batman reeks dan zijn de schurken op psychologische vlak heel hoogstaand neergezet vooral de rol van Liam en Heath heeft dat bewezen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #707

    Standaard

    bane heeft veel meer flair, ik blijf niet snappen waarom mensen the joker zo eren

    de dood van ledger? iedereen napraten? want een acteerprestatie was verre van geniaal

  8. #708

    Standaard

    Ik vind Anne Hathaway te onschuldig en lief uitzien voor een Catwoman. En ze heeft van die grote ogen.
    Michelle Pfeiffer zag er veel beter uit in haar pak en lekker badass.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    want een acteerprestatie was verre van geniaal
    pffff.....dan heb je er dus echt verstand van. Zijn zeer intensieve vertolking van The Joker was een geweldige prestatie. Zeer knap personage gezet, de inleving, uitvoering, de kleine details, de dialogen, de 'grunge look' van The Joker etc.....terecht ophemeling van deze acteerprestatie. Hij speelde iedereen van het doek af. Hoe vaker ik de film kijk, hoe meer respect en bewondering ik krijg voor Heath Ledger zijn rol in de film. Temeer omdat deze rol zeer zwaar was en hij diep is gegaan om in de rol te kruipen.

    http://youtu.be/u8PxG5zvgOM

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    bane heeft veel meer flair, ik blijf niet snappen waarom mensen the joker zo eren

    de dood van ledger? iedereen napraten? want een acteerprestatie was verre van geniaal
    Ik weet dat films een kwestie van smaak zijn en dat alles objectief is maar IEDEREEN die hem in deze rol zag weet dat het een prachtig stukje acteerwerk was,geen discussie over mogelijk!
    this is my boomstick!!!

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik weet dat films een kwestie van smaak zijn en dat alles objectief is maar IEDEREEN die hem in deze rol zag weet dat het een prachtig stukje acteerwerk was,geen discussie over mogelijk!
    Je bedoelt subjectief? Ik ben het wel met je eens. Ledger speelt de rol echt grandioos! Ik snap De Tuinman ook niet, maar ieder zijn mening, laat hier maar over gediscussieerd worden, dat mag immers.
    The future is Blu

  12. #712

    Standaard

    Yep,ik bedoelde subjectief....
    this is my boomstick!!!

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    bane heeft veel meer flair, ik blijf niet snappen waarom mensen the joker zo eren

    de dood van ledger? iedereen napraten? want een acteerprestatie was verre van geniaal
    Gelukkig is er nog iemand die er zo overdenkt. Deze Joker was gewoon irritant, de hele tijd z'n lippenstift eraf likken. Had vast en zeker aardbeiensmaak!
    Doe mij dan maar Jack Nicholson, die had voor mij tenminste ook een beetje humor.

    Mijn grootste probleem met The Dark Knight, de rol van Two-Face was veel te klein. En na één ziekenhuisbezoek van The Joker meteen kiezen voor de "dark side" vond ik ook wel erg gemakkelijk.

    Batman Begins vond ik beter, mede dankzij de leuke bijrol van Rutger Hauer. En de spectaculaire achtervolging met de vernieuwde Batmobiel.
    Meer actie en minder gelul zoals in TDK: Blaas gewoon 1 van die 2 boten op en klaar.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    bane heeft veel meer flair, ik blijf niet snappen waarom mensen the joker zo eren

    de dood van ledger? iedereen napraten? want een acteerprestatie was verre van geniaal
    Bane heeft meer flair ? Jij hebt TDKR dus al gezien ?

  15. #715

    Standaard

    foto's, teasers, trailers en prologue zeggen voldoende

    mijn gevoel bij ledger's joker was gewoon, 'hij doet het té dik' de grapjes de momenten waarin hij niet wil horen dat hij gek is, het is té. Hij geeft te veel weg waardoor je geen ziek imago kunt creëren. Niets zeggen is alles zeggen. misschien is het voor een life en cooking publiek geniaal en hilarisch, maar ik irriteer mij eraan. Is dit een personage dat zoveel mensen echt prachtig vinden? Moet ik deze mensen serieus nemen?

    Hmja in m'n omgeving kan sowieso beter niet over smaak gaan praten, want dan lach ik mezelf een rotte druif.

    Ik heb gewoon niets met sympathische rollen. Een c-ster gaat opeens iets semi-serieus doen. Dat werkt voor sommigen, maar niet voor mij.

    En als je de strip kent, is Bane ook zoveel meer dan de Joker. Batman, beware

  16. #716
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat jij een andere mening hebt is niks mis mee, maar om mij nou onder het life en cooking publiek te scharen gaat me wat ver. Ik vind nu éénmaal wat ik vind, ongeacht wat een ander vind. En ook daar is niks mis mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #717

    Standaard

    Wat Tom Hardy over zijn rol vertelt:

    The “Summer Movie Preview” issue of Entertainment Weekly is full of great new interviews from The Dark Knight Rises. A new piece of Tom Hardy’s interview with the magazine has been released on EW.com. In this interview, Hardy talks about the differences between Bane and The Dark Knight’s villain, the Joker.

    The Joker didn’t care—he just wanted to see the world burn, and he was a master of chaos and destruction, unscrupulous and crazy. Bane is not that guy. There is a very meticulous and calculated way about Bane. There is a huge orchestration of organization to his ambition. He is also a physical threat to Batman. There is nothing vague about Bane. No jokes. He’s a very clean, clear villain.

    While the Joker tried to defeat Batman mentally in The Dark Knight, Bane will be his biggest physical challenge yet. We’re just about 3 months away from The Dark Knight Rises now, it’ll be here before you know it!
    En ik ben het helemaal mee eensch..master of chaos and destruction unscrupulous and crazy...The Joker is neergezet zoals ik het uit de comics las..in mijn ogen goed geslaagd..maar Bane ..dat wordt gewoon een tikkeltje bruter..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #718

    Standaard

    Tom Hardy over zijn stem in The Dark Knight Rises:
    “…wanted to develop a distinctive voice, one that evoked (albeit elliptically) the comic book character’s erudition and ethnic heritage (Bane hails from a fictional Caribbean country). Hardy sought a sound befitting a man steeped in malevolence and old soul wisdom and who could trace his roots to ancient Latin culture. “There were two doors we could walk through,” says Hardy. “We could play a very straightforward villain or we could go through this very quirky door, which is totally justified by the text but may seem very, very stupid.” Not surprisingly, Hardy decided to go for the second option. “It’s a risk, because we could be laughed at—or it could be very fresh and exciting,” he says. While some found his dialogue incomprehensible in the IMAX-exclusive sneak peek attached to Mission: Impossible—Ghost Protocol last December, the actor asks for patience. “The audience mustn’t be too concerned about the mumbly voice,” says Hardy. “As the film progresses, I think you’ll be able to tune to its setting.”

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Ik weet dat films een kwestie van smaak zijn en dat alles objectief is maar IEDEREEN die hem in deze rol zag weet dat het een prachtig stukje acteerwerk was,geen discussie over mogelijk!
    Dat vind ik dus ook. Het kan je liggen of niet maar vind maar eens een acteur die een rol zo intens kan spelen.

    Ledger spat gewoon werkelijk van het scherm af. Tom Hardy krijgt het nog heel moeilijk om dat te evenaren. Ik hoop natuurlijk dat dat lukt

  20. #720

    Standaard

    tom hardy speelde de joker al in bronson.. sindsdien ben ik bang voor deze man

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Moet ik deze mensen serieus nemen?
    Nee, jou moeten wel serieus nemen
    Als Ledger een c-ster was, dan zat hij niet eens in een Christopher Nolan film!

  22. #722

    Standaard

    een emotieloze mooiboy zie ik als een c-ster

    ik noem een paul walker, ryan reynolds, robert pattinson, channing tatum

  23. #723

    Standaard

    Bekijk zelf Bane en Joker los van elkaar. Eigen universum binnen Batman, eigen sterke en zwakke punten. Vind het alleen raar dat je op basis van drie minuten film (in onoogbaar/hoorbaar) formaat en paar foto's en een trailer een oordeel hebt. Tom Hardy zal ongetwijfeld een prachtige, maar andere rol neerzetten als Heath Ledger. Ledger alleen wegzetten als een C-acteur in een volslagen ridicuul rijtje, sorry, maar dan kan ik je niet serieus nemen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    maar om mij nou onder het life en cooking publiek
    Ik dacht eerder Nick vs Simon

  24. #724

    Standaard

    7 mei kan trailer #3 verwacht worden!!
    We were all speculating earlier this week as to which movie The Dark Knight Rises trailer #3 would debut with, and now thanks to Nolan Fans, we have an answer! Straight from Warner Bros.’ exhibitor website is the news that trailer #3 will play with 2D and 3D showings of The Avengers on May 4th. It’s also possible that Warner Bros. will release a new The Dark Knight Rises poster this week to get us ready for trailer #3. Stay tuned to Batman-News.com, I’ll have the trailer posted as soon as it hits the internet in HD!

    Update: I know The Avengers opens earlier internationally, but I believe The Dark Knight Rises trailer #3 will make its debut with the US showing of The Avengers on May 4th. Don’t worry, it should be released officially online for everyone on May 7th. Stay tuned!
    Laatst aangepast door RobinB : 21-04-2012 om 13:07

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #725
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    The Dark Knight Rises to Feature Over an Hour of IMAX Footage

    After wowing audiences with the IMAX portions of The Dark Knight in 2008, Christopher Nolan is back behind the 65mm lens for July 20th's The Dark Knight Rises which, The Wall Street Journal today revealed, will include over an hour of IMAX footage, making it the biggest use of the format in a Hollywood film.

    Nolan, who spoke about IMAX at length in an interview last week, isn't the only director keen on the format. Last year's Mission: Impossible - Ghost Protocol also included scenes designed specifically for IMAX viewing while quite a few entries this summer have been designed to be shown in IMAX theaters even without having shot on 65mm. Last week it was announced that The Hunger Games will return for a week-long IMAX run before theaters switch over to the next major release, Marvel's The Avengers.

    Starring Christian Bale, Michael Caine, Anne Hathaway, Tom Hardy, Gary Oldman, Marion Cotillard, Joseph Gordon-Levitt and Morgan Freeman, The Dark Knight Rises features a script by both Nolan and his brother, Jonathan Nolan.
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89508

    http://www.comicbookmovie.com/fansit.../news/?a=58404




    The Dark Knight Rises duurt 160 minuten

    Voorafgaand aan de Noord-Amerikaanse bioscooprelease van Marvels The Avengers is de derde trailer te zien van Warner Bros.'/DC Comics' The Dark Knight Rises. Dit ontdekte de website Nolan Fans op een website van Warner Bros., die het gerucht ondertussen heeft bevestigd. Dit doet terug denken aan 2008. Toen werd de definitieve trailer van The Dark Knight geplakt voor Iron Man. De trailer zou de start zijn van een grootschalige on- en offline reclamecampagne.

    Ook de speelduur van de laatste Batman film van Christopher Nolan zou zijn ontdekt. Op de website Australian Event Cinemas staat naast de synopsis vermeldt dat de film 2 uur en 40 minuten gaat duren. Dit is zo'n zeven minuten langer dan TDK. Hieronder een dump van het stukje:

    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=25733
    Laatst aangepast door Pieter V : 23-04-2012 om 12:28

Pagina 29 van 54 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •