Pagina 85 van 330 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 8243 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    @DVD Watcher

    True Lies staat niet gepland voor 2013 maar voor 2014.
    Tenminste dat zijn de laatste geruchten over deze titel.

    Fox heeft geen plannen om Volcano op korte termijn op blu-ray uit te brengen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #2102

    Standaard

    ... en ook The Abyss lijkt verdwenen uit de lijst

  3. #2103

    Standaard

    is er al bekend of singin in the rain of top hat ooit op blu ray uit komen?

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thierry.m Bekijk bericht
    is er al bekend of singin in the rain of top hat ooit op blu ray uit komen?
    Singin in the Rain is al o.a. in Engeland en Duitsland uit.

  5. #2105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Singin in the Rain is al o.a. in Engeland en Duitsland uit.
    ik heb ze in hmv in londen zien staan maar zonder nederlandse ondertitels.

    komt hij nog met nederlandse ondertitels?

  6. #2106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Breakfast At Tiffany's Staat twee keer in de lijst. Één keer op 17-11 door Universal en één keer 00-11 door Paramount. Welke klopt? Ik vind het sowieso apart dat er twee verschillende distributeuren aan verbonden zijn.
    paramount is wel vaker samen met ene grote distributeur

  7. #2107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thierry.m Bekijk bericht
    ik heb ze in hmv in londen zien staan maar zonder nederlandse ondertitels.

    komt hij nog met nederlandse ondertitels?
    Reken daar maar niet op. Dit is een van de steeds groter wordende groep titels die niet in Nederland worden uitgebracht, omdat de distributeur van mening is dat het geen interessante titel is om uit te brengen in ons land.

  8. #2108

    Standaard

    Ik zie dat sony nu zelf Resident Evil uit gaat brengen op blu-ray. Hadden ze dat maar ook gedaan met de andere delen wat tot een mislukking is gekomen (behalve met deel 1) mankeerde eerst ook wat aan maar is inmiddels verholpen met een heruitgave. Nu net met de laatste deel Resident Evil: Retribution (2012) Het slechtste deel uit de reeks resident Evil. Zo inspiratieloos, rommelig, zonder verhaal enz. Gaat Sony deze wel zelf releasen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 09-12-2012 om 21:38

  9. #2109

    Standaard

    Sony distributeerd deze film inderdaad zelf in Nederland.....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #2110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    @DVD Watcher

    True Lies staat niet gepland voor 2013 maar voor 2014.
    Tenminste dat zijn de laatste geruchten over deze titel.

    Fox heeft geen plannen om Volcano op korte termijn op blu-ray uit te brengen.
    Sorry voor de late reactie (helemaal vergeten deze topic), maar bedankt voor je antwoorden

  11. #2111

    Standaard

    The Odd Life of Timoty Green komt inderdaad uit op 2 januari... Alleen niet op Blu-ray! Wat is daar toch aan de hand bij Disney ?

  12. #2112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    The Odd Life of Timoty Green komt inderdaad uit op 2 januari... Alleen niet op Blu-ray! Wat is daar toch aan de hand bij Disney ?
    Is uitgesteld, krijgt toch een bioscooprelease.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #2113

    Standaard

    Niet op blu-ray ??!! raar dat werd wel gezegd door Disney.....afwachten want ik heb ook nog niks gehoord over een uitstel....
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  14. #2114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Niet op blu-ray ??!! raar dat werd wel gezegd door Disney.....afwachten want ik heb ook nog niks gehoord over een uitstel....
    Op bol.com staat toch 2 januari. Er is zelfs al cover art te zien dus volgens mij wordt deze gewoon gereleased op 2 januari. Kan iemand misschien uitleg vragn een Disney Benelux ?
    http://www.bol.com/nl/p/odd-life-of-...2004013273025/

  15. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op bol.com staat toch 2 januari. Er is zelfs al cover art te zien dus volgens mij wordt deze gewoon gereleased op 2 januari. Kan iemand misschien uitleg vragn een Disney Benelux ?
    http://www.bol.com/nl/p/odd-life-of-...2004013273025/
    Is wel de dvd he

  16. #2116

    Standaard

    Les Miserables al 3,5 maand na de bioscooprelease? Erg snel voor Universalbegrippen.

    Daarnaast hoop ik echt dat Schindler's List nu wél echt een keertje uitkomt! IK ben benieuwd en wacht een aankondiging met smart af! Dan is het pas echt definitief.
    The future is Blu

  17. #2117

    Standaard

    Het valt me op hoe weinig NL releases ik soms nog koop, vele films die ik wil hebben worden hier uitgebracht door budget uitgevers dus die importeer ik meteen.

    Taken 2 door IF, dacht dat de rechten hier bij Fox lagen?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Het valt me op hoe weinig NL releases ik soms nog koop, vele films die ik wil hebben worden hier uitgebracht door budget uitgevers dus die importeer ik meteen.

    Taken 2 door IF, dacht dat de rechten hier bij Fox lagen?
    Nee de rechten voor Taken 2 liggen bij Independent Films :

    http://www.independentfilms.nl/film/368
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  19. #2119

    Standaard

    Die geven geen blu-ray's/dvd's uit toch? Alleen bios.

    End of Watch staat daar ook op de site en die wordt volgens bol.com door Warner uitgebracht.

  20. #2120

    Standaard

    Warner brengt de dvd/blu-rays uit voor Independent Films.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #2121

    Standaard Disney

    Is het de bedoeling dat begin volgend jaar weer een Disney classic uitkomt? want dat is altijd begin en eind van het jaar toch? (afgelopen jaar ook in mei en september, dus wellicht aankomend jaar ook?

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Warner brengt de dvd/blu-rays uit voor Independent Films.
    Okay dus hier zal Taken 2 door Warner worden uitgegeven, al iets bekend of de unrated versie hier ook zal komen anders importeer ik gewoon de US versie van Fox (die ook nog eens eerder komt)?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  23. #2123

    Standaard

    @Cees23 : Peter Pan is al uitgebracht dus ik denk dat er geen grote classic uitkomt in het begin van 2013.....misschien dat Aladdin daar onder valt maar daar is nog niks over bekend.
    The Little Mermaid komt in ieder geval in het najaar

    @DJR : geen idee , hoop daar in Januari meer over te horen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  24. #2124

    Standaard

    8-5-2013: Psycho II (Universal)!!!

    Yes can't wait, kan die HDTV rip eindelijk eens weg.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  25. #2125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Warner brengt de dvd/blu-rays uit voor Independent Films.
    Nope, Belga films gaat Taken 2 uitgeven. En zo zijn er wel meer titels die niet door Warner uit zijn/worden gebracht.

Pagina 85 van 330 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •