De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Nieuwe speakers

  1. #1

    Standaard Nieuwe speakers

    Hallo,

    ik heb speakers gekocht van het merk Life. het type is L5454. Alleen ik kan er niet veel over vinden op internet, of ze een goede kwaliteit hebben ofzo. Ze klinken verder goed.

    mvg, Stanley

  2. #2

    Standaard

    Stanley,
    als het goed is, is het toch goed?
    Ik snap het nut van je post niet zo goed.....

  3. #3

    Standaard

    Mijn vraag is of iemand er meer info over kan geven.

  4. #4

    Standaard

    Maar je hebt ze al gekocht... Waarom wil je er nu dan meer info over? Je vraagt in je eerste post of ze goede kwaliteit hebben. Kennelijk goed genoeg voor jou, anders koop je ze niet.

    Ik denk dat Edgar dat bedoelt en ik begrijp je eerlijk gezegd ook niet.

    Als je gewoon wilt delen met ons dat je deze speakers heb gekocht...prima! Misschien kun je je eigen Home Cinema topic starten met foto's. Ik ben wel benieuwd naar je speakers, want ik ken het merk totaal niet.

    edit: Ik heb al wat foto's gezien op internet. Ze lijken heel erg op mijn vorige Eltax 200 zuilen. Het zijn dus gewoon Eltax speakers zo te zien. Deze speakers bieden veel waar voor het geld, maar het zijn zeker geen hoogvliegers. Ik heb zelf ook Eltax speakers en ze presteren prima, maar verwacht geen hi-fi prestaties. Meer info: http://www.eltax.com/show_product/index.php?newsid=4180 Dit is wel een vernieuwde variant met een hoger wattage enzo, maar mijn Eltax 200 zuilen hebben exact dezelfde specs als deze LIFE speakers.

    Heb je ze 2e hands?
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 25-05-2009 om 19:53
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Ja, voor 15,-
    maar mijn doel was om erachter te komen of ik goede boxen heb gekocht (kwalitatief) en als ik het bedrag er meteen zou bij zetten, komen de meeste van: "voor dat geld zal 't wel niks zijn.", maar ik heb nu een antwoord. Bedankt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Maar je hebt ze al gekocht... Waarom wil je er nu dan meer info over? Je vraagt in je eerste post of ze goede kwaliteit hebben. Kennelijk goed genoeg voor jou, anders koop je ze niet.

    Ik denk dat Edgar dat bedoelt en ik begrijp je eerlijk gezegd ook niet.

    Als je gewoon wilt delen met ons dat je deze speakers heb gekocht...prima! Misschien kun je je eigen Home Cinema topic starten met foto's. Ik ben wel benieuwd naar je speakers, want ik ken het merk totaal niet.

    edit: Ik heb al wat foto's gezien op internet. Ze lijken heel erg op mijn vorige Eltax 200 zuilen. Het zijn dus gewoon Eltax speakers zo te zien. Deze speakers bieden veel waar voor het geld, maar het zijn zeker geen hoogvliegers. Ik heb zelf ook Eltax speakers en ze presteren prima, maar verwacht geen hi-fi prestaties. Meer info: http://www.eltax.com/show_product/index.php?newsid=4180 Dit is wel een vernieuwde variant met een hoger wattage enzo, maar mijn Eltax 200 zuilen hebben exact dezelfde specs als deze LIFE speakers.

    Heb je ze 2e hands?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaN_THe_MaN Bekijk bericht
    Ja, voor 15,-
    maar mijn doel was om erachter te komen of ik goede boxen heb gekocht (kwalitatief) en als ik het bedrag er meteen zou bij zetten, komen de meeste van: "voor dat geld zal 't wel niks zijn.", maar ik heb nu een antwoord. Bedankt.
    Nou leuke deal toch? Zo lang jij tevreden bent is het toch goed? En voor 15 eurootjes loop je ook niet veel risico. Veel plezier met je speakers
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •