Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 166 van 166 worden weergegeven.

Discussie: [REG] Uwe Boll

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Heb even de tijd genomen om het te lezen, goed interview en het is een beetje moeilijk om het te erkennen met z'n overdreven youtube scheldtirades over collega-regisseurs in gedachten, maar als je hem ergens in een rustige omgeving wat vragen kan stellen dan spreekt de man klaarblijkelijk toch veel ware taal. Ik kan me best wel vinden in zijn visie op de wereld, en wat hij zegt over Indy 4 is ook helemaal waar en dat zal bijna iedereen hier beamen: een schijtfilm die zowaar de drie voorgaande films tot schaamte dwingt, maar desalniettemin een stevig cijfer heeft op o.a. IMDB en Rottentomatoes. Dat heeft die film natuurlijk alleen maar te danken aan de naambekendheid van de franchise en de mensen die erachter zitten. En bij Boll speelt dat dan inderdaad net omgekeerd. Niet dat ik m'n cijfers voor de films die ik van hem gezien heb nu zou gaan veranderen, het blijven slechte films. Maar iets als Postal moet ik dan toch maar eens een kans geven en zo objectief mogelijk proberen te kijken.

    Het enige wat ik me dan blijf afvragen, uit interviews als deze komt hij over als iemand die echt wel serieus genomen wil worden in zijn business en die probeert zijn eigen ding te doen, maar op andere momenten, zeker wanneer de perscamera's ergens draaien, voedt hij dan weer dat anti-Boll gevoel door belachelijke uitspraken te doen. Precies een beetje een gespleten persoonlijkheid die Boll Het blijft zo wel moeilijk om uit te maken wat nu echt zijn bedoeling is.
    Indy 4 was dan misschien niet zo goed als de andere drie, maar hij was wel goed. Bovendien heeft Spielberg allang aangetoond dat hij ontzettend goede films kan maken, en dat moet ik Boll nog zien doen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Indy 4 was dan misschien niet zo goed als de andere drie, maar hij was wel goed. Bovendien heeft Spielberg allang aangetoond dat hij ontzettend goede films kan maken, en dat moet ik Boll nog zien doen.
    Maar daar ga je Indy 4 toch niet een hoger cijfer voor geven dan hij waard is, gewoon omdat je weet dat Spielberg beter kan? Het is net dat waarover Boll het heeft en ik denk dat hij daar een punt heeft. Als hij een film maakt die middelmatig is maar niet slecht dan zal die nog afgekraakt worden, doet Spielberg dat dan krijgt hij nog steeds 77% positieve reviews op Rottentomatoes (dat is zowaar meer als Gran Torino en enkele andere hoog aangeschreven films van 2008 ).

    (niet mijn bedoeling trouwens om hier een nieuwe Indy 4 discussie te starten maar het is wel een treffend voorbeeld van hoe imago van de maker kan helpen bij waardering van een film)

    Nu moet Boll wel eerst eens een middelmatige film maken om de theorie te kunnen testen

  3. #153

    Standaard

    (Als we er dan toch geen discussie over starten: Indy 4 was gewoon een prima film.
    Spielberg's imago is geen garantie voor succes op RottenTomatoes, zie The Terminal.
    Eastwood's imago op RottenTomatoes is daarnaast vrijwel gelijk aan dat van Spielberg.)

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Postal schijnt wel tof te zijn, vooral erg grof

    Trailer is beter.
    What ?

  5. #155

    Standaard

    Postal afgelopen weekend gezien en het was de 1e Uwe Boll film die ik heb gekeken zonder dat ik de dvd eruit wou rammen en ritueel verbranden, hij was vermakelijk.........geen topper maar zeker wel het kijken waard.

    Uwe Boll(in de film) "people have said zat i finance my movies wiz ze nazi gold, it's true! somebody has to spend zat money"
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #156

    Standaard

    Interview in de filmvalley vond ik verhelderend...

  7. #157

    Standaard

    Verschrikkelijke vent met een verschrikkelijjke visie.

    Hij moet onmiddelijk stoppen met films maken.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  8. #158

    Standaard


    Ik vonde deze film van hem best goed.

    Stoic. (http://www.imdb.com/title/tt1236484/)

    Over het waargebeurde verhaal niet zo heel lang geleden.
    http://www.filmjunk.com/2009/06/09/u...dward-furlong/


    Torture Death in Juvenile Jail Sparks Round of Soul Searching



    Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: And throw away the key? Juvenile detention is up for revision, critics say

    Is the German juvenile justice system doing its job? A torture scandal that ended in death has unleashed a flurry of soul-searching and recriminations among justice officials.

    The brutal killing of an inmate earlier this month in a German juvenile detention hall has prison reform advocates demanding sweeping change, and a top politician trying to sidestep growing public ire.

    Much of the uproar turns on the case of a juvenile detainee named Hermann H. On Nov. 11, the 20-year-old was found dead in his four-man cell at a correctional facility in the western German town of Siegburg. He had been tortured, beaten and sexually abused before being forced to hang himself by his cellmates.

    A lawsuit has been brought against the cellmates, three youths between the ages of 17 and 20 who have confessed to the acts. Another may be started against prison personnel; guards at the scene failed to notice anything awry despite the fact that the brutal ordeal went on for hours.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  9. #159

    Standaard

    En daar is dr. Boll weer!!!


    De Duitse regisseur Uwe Boll is razend, zo kunnen we veilig stellen. In een vlammende tirade op YouTube maakt hij Hollywood en in één beweging ook crowdfundingsite Kickstarter met de grond gelijk. "De kern van mijn boodschap is: fuck jezelf", klinkt het onheilspellend. Het was al zijn derde poging om via crowdfunding geld in te zamelen voor een nieuw project. Drie keer is geen scheepsrecht voor Uwe Boll, want hij faalde ook ditmaal en kreeg geen 50.000 euro bijeen voor zijn 'Rampage 3: No Mercy'. En dat is ónze schuld, én die van Hollywood en zijn acteurs én die van Kickstarter. Die laatste had succes verzekerd voor Boll, maar het pakte dus anders uit.

    Iedereen achterlijk
    En dat zullen we dus allemaal geweten hebben. De 'fucks' en de '(bull) shits' vliegen in het rond in Bolls twee expliciete YouTube-boodschappen. Er worden achterwerken en andere plaatsen seksueel bezocht, en zowat de hele wereld is "achterlijk" volgens de misnoegde regisseur. 'Rampage 3' zou hij enkel maken om de kunst en de mensheid te dienen. "Ik heb geld genoeg om de rest van mijn leven te gaan golfen", beweert hij. Crowdfunding is voor hem zo dood als een pier en hij zal zich er nooit meer op verlaten. "Wat voor achterlijke amateuristische idioten zijn het die geld inzamelen op die absurde website", zegt hij over Kickstarter. "Het is allemaal fucking bullshit."

    Youtubehit
    Angelina Jolie, Brad Pitt, George Clooney et tutti quanti krijgen eveneens de wind van voren. Zij lachen zich te barsten met cinemagangers die betalen om hun "Marvel Avengers bullshit vuiligheid" te bekijken, weet hij. Zijn scheldtirades werden alvast meer bekeken dan zijn films. De bovenste kreeg zelfs bijna 1 miljoen views.

    Bron: hln.be
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #160

    Standaard

    Jammer genoeg heeft hij een erg slechte reputatie gekregen door zijn vaak abominabele gameverfilmingen en de toorn van vaak kortzichtige internetschapen over zich heen gekregen, maar wanneer hij zich niet met dit soort verfilmingen bezig houdt laat hij zien dat hij wel degelijk over enig talent beschikt. Zo zijn Darfur, Tunnel Rats, Rampage en Assault on Wall Street prima, maatschappij-kritische films.

    Deze filmpjes zijn alleen maar meer voer voor de Boll haters, maar wellicht realiseert hij zich dit ook.

  11. #161

    Standaard

    Uit jouw lijstje alleen Tunnel Rats gezien maar die was niet om aan te zien.

  12. #162

    Standaard

    You are so right Mr. Boll. Nobody GIVES a shit about Rampage 3!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #163

  14. #164

    Thumbs up Uwe Boll stopt met films maken, runt nu restaurant


  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Wie had dat ooit gedacht.
    Antwoord op je vraag: de persoon boven je, die 1 jaar en 4 maanden geleden al zo'n link postte

  16. #166

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •