Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 168 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    En als je er ooit genoeg van hebt, hoe wil je ze dan slijten?
    Das simpel, Deur van appartement open, ff lopen naar Hier, en terug naar appartement en deur weer dicht bv .

    En waneer ik ze weg doe, geen idee, ze staan in die tas binnen, maar of ze dr nog lang zullen blijven staan? denk het niet.

  2. #102

    Standaard

    Heel leuk allemaal maar niemand een idee waar je driedubbele doosjes kan kopen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Heel leuk allemaal maar niemand een idee waar je driedubbele doosjes kan kopen?
    Beetje late reactie maar Iwonatec heeft ze, en nog echte Amarays ook!

  4. #104

    Standaard

    wat is de formaat van een blu-ray doosje die in de winkels ligt ? ik heb er een paar nodig maar ik zie verschillende formaten. ik heb elite doosjes nodig maar je hebt verschillende formaten ?

    je hebt elite 12mm en elite slim 6mm ?
    Laatst aangepast door lennox-06 : 02-08-2011 om 17:15

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Beetje late reactie maar Iwonatec heeft ze, en nog echte Amarays ook!
    Verzendkosten zijn wel wat hoog (12,95 euro per begonnen zending). Kent iemand soms een leverancier in België?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Verzendkosten zijn wel wat hoog (12,95 euro per begonnen zending). Kent iemand soms een leverancier in België?

    Idd, zou komen op iets meer dan 23 euro voor 10 stuks (2,30 euro/st).
    Ben er ook al tijdje op zoek naar, kga nog eens kijken op ebay.
    Wie weet is importeren uit de US nog goedkoper dan van uit duitsland.
    En ik heb er eig maar 1 stuk nodig voor The Incredibles.

  7. #107

    Standaard

    Waar zijn de 4 disc ELITE doosjes te koop?

  8. #108

    Standaard

    Voor de liefhebber heb ik gratis af te halen:

    BD doosjes, 14mm, zo'n 170 stuks
    HD-DVD doosjes, 14mm, zo'n 25 stuks
    Slimline DVD doosjes, 7mm, >100 stuks

  9. #109

    Standaard

    Wat is de maat van de Amerikaanse eco blu-rays? Ik zag bij Iwontec Elite doosjes van 12,5mm, zijn dit de zelfde als de US?
    Laatst aangepast door JT H. : 05-05-2012 om 03:09

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Wat is de maat van de Amerikaanse eco blu-rays? Ik zag bij Iwontec Elite doosjes van 12,5mm, zijn dit de zelfde als de US?
    Bedoel je die goedkope, lelijke dingen met die cirkels en gaten erin aan de voor- en achterkant? Die ik standaard meteen in de prullenbak flikker en vervang door normale en duurzame, stevige Amaray-doosjes? Ja, die zijn 12,5 mm dik. Heb er zojuist nog een even voor je uit de prullenbak opgevist.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bedoel je die goedkope, lelijke dingen met die cirkels en gaten erin aan de voor- en achterkant? Die ik standaard meteen in de prullenbak flikker en vervang door normale en duurzame, stevige Amaray-doosjes? Ja, die zijn 12,5 mm dik. Heb er zojuist nog een even voor je uit de prullenbak opgevist.
    Ja, die troep gaan ze in nederland ook al gebruiken.
    De nieuwe versie van se7en heeft ook zo'n doosje

  12. #112

    Standaard

    Ok bedankt . Ik word ook gek van die doosjes, ik wil ze daarom ook vervangen. Nieuwe Nederlandse uitgave's beginnen ze ook te krijgen idd . (Contagion o.a.)
    Laatst aangepast door JT H. : 05-05-2012 om 13:06

  13. #113

    Standaard

    Waar zijn de normale ELITE doosjes verkrijgbaar?

  14. #114

    Standaard

    Waarom (buiten dan als ze stuk of beschadigd zijn) wil je "andere" doosjes kopen?

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Waarom (buiten dan als ze stuk of beschadigd zijn) wil je "andere" doosjes kopen?
    Het ziojn gewoon slechte doosjes, de hoesjes beschadigen erg snel
    Zag je al bij ontvangst van de bestelling van de blu ray (deuk in hoesje)

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tommy1982 Bekijk bericht
    Waarom (buiten dan als ze stuk of beschadigd zijn) wil je "andere" doosjes kopen?
    Deze zogenaamde eco-doosjes zijn gewoon erg slecht: ze bieden geen enkele bescherming voor het schijfje doordat er grote gaten in de voor- en achterkant gestanst zijn. Wat dat voor nut heeft, ontgaat mij volledig.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bedoel je die goedkope, lelijke dingen met die cirkels en gaten erin aan de voor- en achterkant? Die ik standaard meteen in de prullenbak flikker en vervang door normale en duurzame, stevige Amaray-doosjes? Ja, die zijn 12,5 mm dik. Heb er zojuist nog een even voor je uit de prullenbak opgevist.
    Ik zie er geen verschil in, er zitten toch altijd cirkels voor de blu-ray in te leggen en gaten in.
    Ik heb dan 10 RC doosjes 12 mm gekocht ik zie echt geen verschil met andere.

  18. #118

    Standaard

    Ik koop de doosjes, als reserve. Als er doosje van de muur kapot op de grond afdonderen.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zie er geen verschil in, er zitten toch altijd cirkels voor de blu-ray in te leggen en gaten in.
    Ik heb dan 10 RC doosjes 12 mm gekocht ik zie echt geen verschil met andere.
    Normale Amaray of Elite cases zijn gewoon dicht, zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Deze eco-doosjes hebben grote gaten in de voor- en achterkant. Het verschil is heel duidelijk zichtbaar (en voelbaar). Je gaat me nu toch niet vertellen dat je tussen deze twee uitvoeringen geen verschillen ziet, en pietepeuterige macroblocking die wij niet zien, wel?


  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Normale Amaray of Elite cases zijn gewoon dicht, zowel aan de voorkant als aan de achterkant. Deze eco-doosjes hebben grote gaten in de voor- en achterkant. Het verschil is heel duidelijk zichtbaar (en voelbaar). Je gaat me nu toch niet vertellen dat je tussen deze twee uitvoeringen geen verschillen ziet, en pietepeuterige macroblocking die wij niet zien, wel?
    Ik zie geen verschil met de originele die ik allemaal heb. Er zitten overal gaten in.
    Waar de klipjes zitten dan. Ik zie op de afbeeldingen van Amaray toch ook gaten zitten. Ik wil alleen maar 12 mm niet groter omdat ze dan beter op mijn hoekstrips kunnen staan. http://www.iwonatec.de/product_info....oducts_id=4673 deze heb ik dan.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 05-05-2012 om 16:20

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zie geen verschil met de originele die ik allemaal heb. Er zitten overal gaten in.
    Waar de klipjes zitten dan.
    Heb nog even een foto van zo'n eco-doosje toegevoegd, om het duidelijk te maken.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Waar zijn de normale ELITE doosjes verkrijgbaar?
    Hier bijvoorbeeld.

  23. #123
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hier bijvoorbeeld.
    Niet duur en ze hebben keuze genoeg. Alleen die verzenkosten zijn waardeloos.

  24. #124

    Standaard

    Wow wat slecht die gaten, wat een rotzooi. Nu begrijp ik wat je bedoeld. Ik heb Elite doosjes, had net even gekeken.
    Ik had de doosjes met die gaten nog nooit eerder gezien. Daar krijg ik een heel klein piemeltje van.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 05-05-2012 om 16:36

  25. #125

    Standaard

    Deze had ik ook nog nooit gezien, ziet er idd niet uit, en nu begrijp ik jullie

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •