Pagina 100 van 172 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.476 tot 2.500 van 4293 worden weergegeven.
  1. #2476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee daarom! ze hadden seizoen 1 t/m 14 (geloof ik) en 20.
    Heb de afgelopen week seizoen 7,8,10 en 11 gekocht
    In de Media Markt in Hasselt nog steeds +/- 25 euro per seizoen!!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  2. #2477
    Laatst aangepast door Matt D : 07-04-2012 om 16:59

  3. #2478

    Standaard

    Besteld via amazon.com:

    Kyle XY seizoen 2




    Kyle XY seizoen 3




    Glee seizoen 2




    30 Rock seizoen 5




    Allemaal regio 1.

    77 euro voor alles inclusief verzending.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  4. #2479

    Standaard

    [QUOTE=skokeloor;1861471]Besteld via amazon.com:

    Kyle XY seizoen 2




    Kyle XY seizoen 3




    Leuke serie, Kyle XY, jammer dat het met een open einde eindigt.
    I Love My Sci-Fi

  5. #2480

    Standaard



    Greta Garbo Collection (Anna Christie, Mata Hari, Queen Cristina, Anna Karenina, Camille, Ninotchka)

  6. #2481

    Standaard

    [QUOTE=MarcelS1;1861480]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Besteld via amazon.com:

    Kyle XY seizoen 2




    Kyle XY seizoen 3




    Leuke serie, Kyle XY, jammer dat het met een open einde eindigt.
    Ja, hoewel het in principe niet mijn genre is was ik meteen enorm gecharmeerd door Kyle XY. Het is dan ook half een soort tienerserie. Een beetje Sci-fi/mystery meets The O.C. (met iets minder drama) .

    Wel jammer dat het geen mooi einde gehad heeft en wat te snel gecancelled werd. Kijk er wel naar uit om nog eens te kijken op dvd. Heb indertijd het Amerikaanse schema gevolgd, maar wat van seizoen 3 gemist.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  7. #2482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht

    Ja, hoewel het in principe niet mijn genre is was ik meteen enorm gecharmeerd door Kyle XY. Het is dan ook half een soort tienerserie. Een beetje Sci-fi/mystery meets The O.C. (met iets minder drama) .

    Wel jammer dat het geen mooi einde gehad heeft en wat te snel gecancelled werd. Kijk er wel naar uit om nog eens te kijken op dvd. Heb indertijd het Amerikaanse schema gevolgd, maar wat van seizoen 3 gemist.
    Wat is dan niet je genre, het drama of de sci-fi, of teveel tienergehalte?

    Deed me erg aan John Doe denken en dat vond ik ook een leuke serie.
    Laatst aangepast door MarcelS1 : 11-04-2012 om 17:54
    I Love My Sci-Fi

  8. #2483

    Standaard

    Heb me vandaag Transformers 3 aangeschaft, ben benieuwd!

  9. #2484

    Standaard

    2 docu's besteld bij Amazon:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #2485

    Standaard

    Besteld bij Bol.com :


    12,99 Euro

    9,99 Euro

    Bovenstaande 2 DVD's voor 24,93 Euro inclusief
    verzendkosten.

  11. #2486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sterrezaat Bekijk bericht
    Heb me vandaag Transformers 3 aangeschaft, ben benieuwd!
    Lekkere film voor een avondje niet nadenken. 1 tip: waarschuw de buren vast ivm geluidsoverlast
    Zo'n machtig geluid als er een gebouw naar beneden komt zetten....

  12. #2487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Wat is dan niet je genre, het drama of de sci-fi, of teveel tienergehalte?

    Deed me erg aan John Doe denken en dat vond ik ook een leuke serie.
    Sci-fi, echt niet mijn ding . Maar dit is dan ook 'light sci-fi' . Drama is zeker wel mijn ding en ook tienerseries kunnen mij over het algemeen boeien (zeker genre The O.C. of One Tree Hill).

    John Doe ken ik, maar nooit gezien. Ook maar een kort leven beschoren meen ik? Misschien ook eens proberen .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  13. #2488

    Standaard



    bol.com voor €7,00

  14. #2489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Sci-fi, echt niet mijn ding . Maar dit is dan ook 'light sci-fi' . Drama is zeker wel mijn ding en ook tienerseries kunnen mij over het algemeen boeien (zeker genre The O.C. of One Tree Hill).

    John Doe ken ik, maar nooit gezien. Ook maar een kort leven beschoren meen ik? Misschien ook eens proberen .
    Oké, dan kijken jij en ik weinig dezelfde series en films denk ik!
    John Doe heeft idd ook maar één seizoen gelopen, met cliff-hanger.
    I Love My Sci-Fi

  15. #2490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht


    bol.com voor €7,00
    topfilm die toch beter op BR tot z'n recht komt, voor iets meer b.v. bij Zavvi , cancellen !!

    besteld/binnen bij Amazon:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #2491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    topfilm die toch beter op BR tot z'n recht komt, voor iets meer b.v. bij Zavvi , cancellen !!
    Nog goedkoper bij zavvi.nl 7,45 euro of in de 2 voor 12 euro incl. verzenden!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #2492

    Standaard

    O, te laat achter gekomen .
    Maar ik wil de film snel zien, en zag dat ik nog wat restanten van cadeau & kortingsbonnen over had. Uiteindelijk zo'n €2,00 incl. verzendkosten betaald (je kunt al de codes voor mei, juni, juli etc. gebruiken ).

    De belangrijkste reden was niet eens de prijs, want als een blu-ray versie ook zo snel leverbaar was (de volgende dag in huis), had ik die wel besteld.

    Ik kreeg interesse in de film na het zien van de scene 'Victory March' op YouTube. Dat zag er erg goed uit .

    Deze scene dus:

    Japanese Imperial Army Victory March
    Laatst aangepast door roninpacino : 12-04-2012 om 22:01

  18. #2493

    Standaard

    Vandaag ontvangen van axelplanet (om douane"problemen" te voorkomen)



    The Tarzan Collection starring Gordon Scott
    Uit de serie warner archive collection (DVD-R)

    Dit was de laatste "Tarzan" box die ik moest hebben. Ik ben er erg blij mee.

  19. #2494

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    O, te laat achter gekomen .
    Maar ik wil de film snel zien, en zag dat ik nog wat restanten van cadeau & kortingsbonnen over had. Uiteindelijk zo'n €2,00 incl. verzendkosten betaald (je kunt al de codes voor mei, juni, juli etc. gebruiken ).

    De belangrijkste reden was niet eens de prijs, want als een blu-ray versie ook zo snel leverbaar was (de volgende dag in huis), had ik die wel besteld.

    Ik kreeg interesse in de film na het zien van de scene 'Victory March' op YouTube. Dat zag er erg goed uit .

    Deze scene dus:

    Japanese Imperial Army Victory March
    mmm, film gaat meer over de grootste oorlogsmisdaad begaan in de Tweede Chinees Japanse oorlog in 1937, en niet door de Chinezen... confronterende film
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #2495

    Standaard

    Gekregen van m`n moeder:


    En vanmiddag gekocht voor € 3,79 bij de Action:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    mmm, film gaat meer over de grootste oorlogsmisdaad begaan in de Tweede Chinees Japanse oorlog in 1937, en niet door de Chinezen... confronterende film
    Weet ik . Ik weet veel van de TWO en die gebeurtenis is mij zeker niet onbekend .

  22. #2497

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Amazon.co.uk:

    @12.69£

  23. #2498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Gisteren ontvangen van Amazon.co.uk:

    @12.69£
    Mooie aankoop! Geweldige serie!
    I Love My Sci-Fi

  24. #2499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Mooie aankoop! Geweldige serie!
    Seizoen 4 is ook echt wel goed!
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  25. #2500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Oké, dan kijken jij en ik weinig dezelfde series en films denk ik!
    John Doe heeft idd ook maar één seizoen gelopen, met cliff-hanger.
    Goh, FlashForward en Surface hadden we toch al allebei gezien?

    Deze heb je misschien ook ooit gezien: Invasion? Die heb ik alleszins ook gezien, maar werd het na een tijdje wel beu, wegens niet mijn genre, maar toch verdraagbaar .

    Wat ik overigens ook kijk dat volledig niet mijn genre is: Lois and Clark: The New Adventures of Superman, maar dat is gewoon pure nostalgie!! Haha .
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

Pagina 100 van 172 EersteEerste ... 509096979899100101102103104110150 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •