Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 139 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kom op jongens, wie maakt Dan los ....
    Heb ik gedaan.

    Ik snap je punt wel DVDPFG. Het spreekt elkaar wat tegen. Ikzelf ging ik er gewoon vanuit dat er 24 uur bijkwamen, maar dat is door deze quote wat onduidelijk:

    Als dit bedrag gehaald is zal ik de veiling sluiten en krijgt iedereen die het hoogste bod op dat moment heeft het item voor die prijs


    Ach, dan weten we dat voor de volgende keer.

    Hopelijk wordt er niet meer geboden op de items waarop jij geboden hebt DVDPFG, dan lost het zich vanzelf op en hebben we allemaal weer wat geleerd. Je weet zelf dat Dan een eerlijke verkoper is, dus hij zal het zeker niet expres gedaan hebben.
    Die 24 uur is een max aantal uren.

    Ja..... en dan je 2e opmerking, minder leuk is het dan als er dan geroepen wordt dat IK er een drama van maak, maar hij heeft een belofte gedaan, je bent eerlijk als je je aan je beloftes houd, stupiditeit is geen excuus.

    Overigens denk ik dat dit soort veilingen alleen maar een succes kan worden als de veiling is afgelopen als het streefbedrag gehaald is en geen gelul met verlengen, die regel is enkel gunstig voor de veilinghouder en daar zijn bieders helemaal niet mee geholpen, het maakt het voor bieders juist minder aantrekkelijk om te bieden op meerdere zaken als zij enigszins een compensatie zoeken, bij het 1 wat meer geven om het ander wat goedkoper te krijgen.... het is een spel en als je snelheid in een veiling wil houden moet je niet eens wensen dat er een verlenging komt, die verlenging wil alleen de veilinghouder, je denkt toch niet dat ik had doorgeboden als er een verlenging was geweest??????

    ABSOLUUT NIET.
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102

    Standaard

    A League of Their Own - 3 euro

  3. #103

    Standaard

    Captain Philips 9,-
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #104

    Standaard

    > Safehouse Steelbook NL € 5,50
    > Point Break Steelbook. UK NL subs Zavvi Exclusive € 5,50
    > Blackfish NLSeal € 2,00
    > Sabotage Steelbook DE, NL subs € 8,00
    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 4,50
    > Cast Away NL € 4,50
    > The Terminal NL € 4,50

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    > Safehouse Steelbook NL € 5,50
    > Point Break Steelbook. UK NL subs Zavvi Exclusive € 5,50
    > Blackfish NLSeal € 2,00
    > Sabotage Steelbook DE, NL subs € 8,00
    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 4,50
    > Cast Away NL € 4,50
    > The Terminal NL € 4,50
    Items verlengt tot 22:07 uur!



  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Dat is eerlijk naar de bieders die tijdens het behalen van het streefbedrag even niet online konden zijn. Zodat ook hun een kans krijgen een item te pakken te krijgen waar ze op geboden hebben.

    Je reageert nu wel heel erg overtrokken. Je valt nu over die ene regel terwijl ze er beide al de gehele veiling stonden. Dus ook de deadline na streefbedrag regel. Je kunt het ook van de andere kant bekijken: jij bied even snel, veiling gesloten, item voor jou. Zo werkt het natuurlijk ook niet. Ik bewonder je bied enthousiasme en vind dat erg tof van je maar je moet er ook geen drama van maken. Die twee post regel gaat er zeker komen, geen punt. Ik heb de deadline al extra kort gehouden omdat ik nog een dag eraan plakken onnodig vond. Nog iets meer dan een uurtje en dan is het voorbij.
    Je wil ons blij maken met een nieuw systeem, gaan we samen/met z'n allen aan werken.

    Eerlijk naar de bieders..... ja.... daag, dat is een verdraaiing van de waarheid, immers zodra het streefbedrag gehaald is mag de veilinghouder al niet meer klagen en zou hij over moeten gaan met verkopen en zich houden aan goed fatsoen, dat hij daarna zogenaamd die arme bieders die geen kans hebben gehad om online te komen nog een kans wil geven is natuurlijk onzin. Ze hebben allemaal de kans gekregen om een goed bod te doen, ze hebben gewoon pech als ze niet hebben opgelet en net te zuinig zijn geweest om net dat bedrag te bieden waarvoor het wel was gelukt.

    Die verlengingsregel ten gunste van de hebberige veilinghouder helpt een veiling als dit eerder om zeep dan dat hij er goed aan doet, de veilinghouder dient gewoon een goed streef bedrag gesteld te hebben en niet extra hebberig te worden als het dan ook gehaald wordt en dan te kijken wat hij nog extra kan krijgen, en dat dan over de rug van de bieders die geholpen hebben om de veiling tot een succes te maken. Je kunt mij niet wijsmaken dat er zielige bieders zijn die geen kans hebben gehad om te bieden, dat is onzin, de waarheid is dat het zielige bieders zijn die net even te weinig geboden hebben.

    Dit soort veilingen kan best leuk zijn, maar het moet wel leuk voor zowel de bieders als de veilinghouders zijn en als ik een slim spel wil spelen, dan wil ik dat wel doen met regels die duidelijk zijn en ook echt aan koopjes kunnen komen door het slim te spelen en daar ook de kans voor te krijgen.

    Dat is eerlijk naar de bieders die tijdens het behalen van het streefbedrag even niet online konden zijn. Zodat ook hun een kans krijgen een item te pakken te krijgen waar ze op geboden hebben.
    Als bieders weten dat als het streefbedrag gehaald de veiling ten einde is, zullen zij wel alerter zijn, het wel of niet online kunnen zijn is de bieder zijn/haar probleem, hij/zij kan hier rekening mee houden met zijn/haar bod. Het helpt enkel om de veiling vlotter te laten verlopen.

    Het laatste woord om dit soort veilingen tot een succes te maken is nog niet gesproken en ik wil daar heel graag in meewerken om het ECHT tot een succes te maken, voor zowel de bieder als de veilinghouder!!!!!!!

    Overigens ben ik een bieder en laat me niet in de maling nemen door de aanbieder, laat dat duidelijk zijn!
    Have fun and enjoy your collection

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Items verlengt tot 22:07 uur!


    Al mijn biedingen zijn bij deze niet meer geldig.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #109

    Standaard

    Ik neem helemaal niets af!
    Have fun and enjoy your collection

  10. #110

    Standaard

    Ik had al wel zoiets verwacht. Dan moet je het laten.

  11. #111

    Standaard

    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 5,50

  12. #112

    Standaard

    Je weet nu wat ik bedoel met de lijkenpikkers.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 5,50
    Verlengt tot 22:17

    Overige items gesloten.

  14. #114

    Standaard

    Het was weer een succes
    Have fun and enjoy your collection

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je weet nu wat ik bedoel met de lijkenpikkers.
    Pardon, dat is zeer onterecht. Ik heb de hele veiling meegeboden met andere items waarvan ik er 2 van gewonnen had. Cast Away was ik ook kwijt 2 minuten voor tijd, dan denk ik: het zij zo.
    Erg jammer, zo'n opmerking.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je weet nu wat ik bedoel met de lijkenpikkers.
    Daarbij was er al 3 minuten voor tijd al op geboden, dus je was 'm sowieso kwijt. Na mijn bod wordt het toch weer verlengd?

  17. #117

    Standaard

    Met slechte regels gaat het dan ook niet lukken. excuses helpen dan ook niet.

    Gelukkig was dit een experiment en voel ik mij dan ook nergens toe verplicht en al helemaal niet met deze onterechte verlenging.

    We weten nu wel wie de aasgieren zijn
    Have fun and enjoy your collection

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Na mijn bod wordt het toch weer verlengd?
    Klopt Rogue. Tot 22:17 loopt die titel nog. Is de enige. De rest is gesloten.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Met slechte regels gaat het dan ook niet lukken. excuses helpen dan ook niet.

    Gelukkig was dit een experiment en voel ik mij dan ook nergens toe verplicht en al helemaal niet met deze onterechte verlenging.

    We weten nu wel wie de aasgieren zijn
    Ik hoop echt dat je mij niet bedoeld; dat zou erg jammer zijn. Ik heb speciaal GEEN bod meer gedaan op items waar jij het hoogste bod had. Pas toen je deze kwijt was, heb ik geboden.
    Ik heb in het verleden ook zaken met je gedaan en daar was je zeer tevreden over.

  20. #120

    Standaard

    Zijn vaak dezelfde mensen die met het Monopolie spel gaan smijten als ze op het eind alleen Arnhem en het Dorp blijken te hebben...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dan heb ik veel liever dat jij hem krijgt (koopt) dan ik.
    Koop wel een andere koektrommel, de film heb ik natuurlijk al.
    Ik heb nog geen koektrommel en óók Man Of Steel ontbrak nog, dus ik waardeer dit zeer!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Verlengt tot 22:17

    Overige items gesloten.
    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 6,50

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    > The DaVinci Code/Angels & Demons box NL € 6,50

    Verlengt tot 22:26

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Daarbij was er al 3 minuten voor tijd al op geboden, dus je was 'm sowieso kwijt. Na mijn bod wordt het toch weer verlengd?
    Je denkt toch niet dat ik nog serieus met deze veiling wil verder gaan?

    Geloof me, ik neem echt helemaal niets meer af uit deze veiling, hij werd vooral aan het einde een "beetje" te amateuristisch om nog serieus genomen te kunnen worden.

    Je moet je niet altijd aangesproken voelen, je kan de echte lijkenpikkers toch wel zien, ik hoef toch geen namen te gaan noemen toch????? Je bent toch niet blind?
    Have fun and enjoy your collection

  25. #125

    Standaard

    In principe is het streefbedrag nu toch helemaal niet gehaald nu DVDProfilersFilmgek zijn biedingen heeft terug getrokken?

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •