Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Gister de eerste gezien, weer ouderwets genieten!

  2. #27

    Standaard

    Wil de nieuwe reeks ook wel zien maar heb gewoon geen tijd gehad om deze hele reeks te bekijken. Heb bijna seizoen 1 erdoor... Vraag me af of er veel spoilers zitten in de nieuwe afleveringen over de vorige seizoenen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Vraag me af of er veel spoilers zitten in de nieuwe afleveringen over de vorige seizoenen.
    Ik heb vernomen dat er aan het begin van de eerste aflevering van de nieuwe reeks de gehele vorige reeks in vogelvlucht wordt doorgenomen, dus er zitten dan wel wat spoilers in denk ik zo.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb vernomen dat er aan het begin van de eerste aflevering van de nieuwe reeks de gehele vorige reeks in vogelvlucht wordt doorgenomen, dus er zitten dan wel wat spoilers in denk ik zo.
    Klopt, in de eerste minuten laten ze een soort van re-cap zien met voice-over. Maar ik zou aanraden als je dat toch al van plan bent om gewoon eerst de oude serie te kijken en dan pas de nieuwe afleveringen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Klopt, in de eerste minuten laten ze een soort van re-cap zien met voice-over. Maar ik zou aanraden als je dat toch al van plan bent om gewoon eerst de oude serie te kijken en dan pas de nieuwe afleveringen.
    Ik dat die re-cap met die foto's die men paar weken geleden vrij had gegeven ?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lotman Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer de nieuwe X-Files reeks op TV komt in België? En waar?
    In België hangen we waarschijnlijk van 2BE af, die zijn meestal een jaar (of zelfs twee) later.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik dat die re-cap met die foto's die men paar weken geleden vrij had gegeven ?
    Correct. Dat waren de eerste twee a drie minuten van het nieuwe seizoen.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Correct. Dat waren de eerste twee a drie minuten van het nieuwe seizoen.
    Ahn dan heb ik die al gezien. Vond nu niet bepaald dat er major spoilers in zaten voor zover ik weet.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ahn dan heb ik die al gezien. Vond nu niet bepaald dat er major spoilers in zaten voor zover ik weet.
    Nou wel één in elk geval: Dat X-files zijn gesloten. Misschien geen mega spoiler, maar weet niet of ik dat vooraf al had willen weten.

  10. #35

    Standaard

    Ach, dat gebeurt met seizoen 1 ook al... Lijkt me geen enorme spoiler. De cases gaan door ongeacht de divisie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ach, dat gebeurt met seizoen 1 ook al... Lijkt me geen enorme spoiler. De cases gaan door ongeacht de divisie
    Je kan er zelfs een spelletje van maken: je zet een fles whisky op het salontafeltje, en elke keer als de afdeling X gesloten wordt drink je een glas. Gegarandeerd zal je nooit weten hoe de reeks eindigt, want tegen dan ben je ladderzat.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #37

    Standaard

    Ik heb ze via Fox gezien en het was weer als vanouds.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de eerste afleveringen gezien via Fox. Alhoewel het wel leuk was, halen ze nog niet het niveau van de eerste series. Dat de eerste aflevering afgerafeld lijkt; ok, maar dat is begrijpelijk. Ze moeten een doorstart maken en een nieuwe rode draad ontwikkelen. De tweede aflevering was ook afgerafeld en op momenten 'psychologisch' niet uitgewerkt, Een voorbeeld: we krijgen de scene waar Augustus Goldman bij Kyle bloed afneemt, Kyle zegt dan dat hij op zoek naar zijn zus Molly is. Molly is de dochter van Augustus, Dus moet Augustus op dat moment beseffen dat Kyle zijn doodgewaande of verloren zoon is. Niks daarvan. Geen schok, niets. Dat klopt niet. Mijn eerste reactie; hiervan krijgen we straks vast een extended aflevering.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Het was wel leuk thuiskomen met het nieuwe seizoen maar wat een einde in aflevering 6 echt vreselijk met zo'n open einde. In totaliteit een gemiste kans. Heel erg jammer dat de pilot voor amazon van 'the after' niks geworden is. Chris Carter maakte ooit mooie dingen Lone gunmen, Harsh realm, Millennium allemaal fantastisch. Dit was een slof maar toch leuk tv evenementje waar ik meer van had verwacht. Carter heeft meer in zijn mars. Gemiste kans als je het mij vraagt. Ik ga the x-files, millennium, lone gunmen en harsh realms nog maar eens opnieuw chronologisch kijken want het is en blijft een geniaal universum wat die man bedacht heeft.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Wasch Bekijk bericht
    Ik ga the x-files [...] nog maar eens opnieuw chronologisch kijken want het is en blijft een geniaal universum wat die man bedacht heeft.
    Dat heb ik ook gedaan, maar na seizoen 1 toch maar besloten om alleen de Mytharc-episodes te kijken haha...

  16. #41

    Standaard

    Aankondiging van de US Bluray: http://www.blu-ray.com/news/?id=18845

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Aankondiging van de US Bluray: http://www.blu-ray.com/news/?id=18845
    Ziet eruit als een aardige set extra's.

    Special Features:
    • Deleted & Extended Scenes
    • Gag Reel
    • The Makings of a Struggle
    • Season X: An In-Depth Behind-the-Scenes Look at "The Event Series"
    • Monsters of the Week: A Recap from the Wildest and Scariest from the Original Series
    • "The X-Files" – Green Production PSA
    • Short Film – Grace by Karen Nielsen
    • Commentary on "Founder's Mutation" with Chris Carter and James Wong
    • Commentary on "Mulder & Scully Meet the Were-Monster" with David Duchovny, Gillian Anderson, Kumail Nanjiani and Darin Morgan
    • Commentary on "My Struggle II" with Chris Carter and Gabe Rotter

  18. #43

    Standaard

    Wel staat de "X-Files: Reopened" featurette er niet op en duurt toch ook 25 min en schijnt best interessant te zijn. Ik moet em nog kijken.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wel staat de "X-Files: Reopened" featurette er niet op en duurt toch ook 25 min en schijnt best interessant te zijn. Ik moet em nog kijken.
    Het zou kunnen dat dat materiaal is verwerkt in de Season X featurette, deze duurt volgens BBFC ruim 80 minuten.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Het zou kunnen dat dat materiaal is verwerkt in de Season X featurette, deze duurt volgens BBFC ruim 80 minuten.
    Oh, dat zou dan zomaar ineens kunnen. Lange speelduur zeg!

  21. #46

  22. #47

    Standaard

    En nu bevestigt, 11e seizoen komt eraan met 10 afleveringen in 2017-2018: http://www.tv.com/news/the-x-files-r...7316730020112/

  23. #48

    Standaard

    Hopelijk beter dan die event series.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #49

    Standaard

    Zo slecht vond ik die event series toch niet, hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Ik heb mij er ook prima mee vermaakt! Dus laat maar komen die nieuwe afleveringen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •