Pagina 46 van 73 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.126 tot 1.150 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1126
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #1127

  3. #1128

    Standaard

    Veel dezelfde titels, zal er dit weekend weer eens even induiken of er nog wat leuks voor me tussen zit.

  4. #1129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Deze lijkt me gaaf, niet van Masters of Cinema maar wel van Eureka:

    Face to Face (1967)
    Eureka 15th November, on DVD and Blu-ray.

    SPECIAL FEATURES:

    - Beautiful 1080p high-definition presentation
    - Original English dubbed audio
    - Optional subtitles (SDH),
    - Original Italian audio with newly translated English


    Dit nieuws zuigt heeeeeeeel erg hard:

    "Please note that FACCIA A FACCIA will now be released on DVD ONLY"


  5. #1130
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #1131

    Standaard

    Afkomstig van het Criterion forum:

    In order to try and buy us a bit more time - as we struggle with large projects that are nowhere near completion - we are releasing 4 titles on DVD in February 2011. These are titles that we released "on Blu-ray only" in 2010.

    PROFOUND DESIRES OF THE GODS
    THE BURMESE HARP
    MAKE WAY FOR TOMORROW
    WILL SUCCESS SPOIL ROCK HUNTER?

    As far as I'm concerned this is a retrograde step which sends out confusing signals and pits an inferior format against an already released superior format -- and I apologise to those who might have been expecting fresh Blu-rays from us -- but it fills a hole in our schedule and will presumably please those who still only have [s]VHS[/s] DVD players. It goes without saying, we worked very hard bringing these titles out in 1080p this year and we urge everyone to experience these films on Blu-ray in 1080p.
    en
    We have plans to do CITY GIRL on DVD. But not THE WORLD. We'll use CITY GIRL DVD to fill a gap somewhere along the way.

    Goed nieuws voor mensen die geen blu-ray speler hebben
    Laatst aangepast door TheGodfather : 11-12-2010 om 00:41
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1132

    Standaard

    From MoC's Twitter page:
    Quote:
    we're releasing Michelangelo Antonioni's LE AMICHE [The Girlfriends] (1955) on Blu-ray and DVD in March 2011.

  8. #1133

    Standaard

    Ik dacht gelezen te hebben dat ze 2 titels op BR aan zouden kondigen.. ben benieuwd naar de andere want deze spreekt me niet zo aan.

  9. #1134

    Standaard

    Van mij mag Blow-Up wel op BD verschijnen.

    Ik zag laatst trouwens de MoC van Il Grido....schitterende film.

  10. #1135

    Standaard

    Op twitter staat dat ze Le Amiche gaan uitbrengen op DVD en Blu-Ray.

  11. #1136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dit nieuws zuigt heeeeeeeel erg hard:

    "Please note that FACCIA A FACCIA will now be released on DVD ONLY"

    Op amazon.co.uk staat de BD gepland voor 24/01/2011
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1137

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #1138

  14. #1139

    Standaard

    Leuk, maar niet echt de Antonioni's waar ik op zit te wachten.

  15. #1140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Leuk, maar niet echt de Antonioni's waar ik op zit te wachten.
    Je hebt ze beide al gezien?

  16. #1141

    Standaard

    Het zijn niet echt aansprekende titels in de zin van bekende klassiekers. Ben benieuwd wat men in januari aan gaat bieden.

  17. #1142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het zijn niet echt aansprekende titels in de zin van bekende klassiekers. Ben benieuwd wat men in januari aan gaat bieden.
    Daarom ben ik er juist zo benieuwd naar. De grote werken van Antonioni zijn inmiddels wel uitgegeven. Maar enkele upgrades naar Blu-Rays zou wel fijn zijn.

  18. #1143

  19. #1144

    Standaard

    Valt een beetje tegen eigenlijk, had gehoopt op (nog) wat lagere prijzen voor de Blu-ray's.

  20. #1145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Je hebt ze beide al gezien?
    Nee

  21. #1146

    Standaard

    MoC wil beide markten voorzien en gaat daarom dual formats uitbrengen:




    Ik hoop niet dat daarom een stuk prijziger gaan worden....

    Ook al zijn er argumenten te verzinnen om hier voor te zijn, ik blijf het onzinnig vinden en zonde van de fabricatie. Als ik een film op Blu-Ray heb, wil ik hem gewoon niet meer in mindere kwaliteit zien. Ik zal de extra dvd dan ook niet gaan gebruiken. Ook niet in vakantiehuisje of bij vrienden. Dan wacht ik liever om hem in HD te bekijken....in optimale kwaliteit.

    Maar voor fabrikanten snap ik het wel, ze bedienen zo ook de markt die nog niet is overgestapt naar HD. Maar het geeft wel aan dat veel consumenten de overstap nog niet (willen) maken...

  22. #1147

    Standaard

    Ik had het hier toevallig gister met mijn broertje over, het uitbrengen van films zowel op dvd als blu-ray in een editie (niet per definitie MoC). Zie zelf het nut er echt niet van in... meer productiekosten en dus een hogere winkelprijs en je bent zo inderdaad ook zelf het succes van blu-ray aan het remmen, men maakt nu minder snel de overstap.

  23. #1148

    Standaard

    Wat dacht je van: Blu-Ray + dvd + digital copy.....

    Dat vindt ik helemaal van de zotte. Maar blijkbaar is er een markt voor types die een film op een i-pod willen gaan zien....terwijl ze in dezelfde verpakking een Blu-Ray hebben zitten...

    Enige nut zie ik bij kinderfilms....dat je de dvd mee kunt nemen op reis voor de kids op een portable dvd-speler ofzo. Maar ik zag het geloof ik ook bij Iron Man 2. Erg onzinnig.

  24. #1149

    Standaard

    Dikke onzin dit, wat moet ik met een dvd als ik de blu ray aanschaf? Zoek maar na, al dit soort uitgaves zijn altijd ietsje duurder...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #1150

    Standaard

    Ik zit er ook niet op te wachten, maar soms zetten ze andere extra's op de DVD.
    Vanuit de fabrikant snap ik het wel, dat kost ze vast minder geld en de markt zal er wel om vragen, vooral voor winkels kan het display ruimte schelen.

    Overigens heb ik niet het idee dat deze uitgaves veel duurder zijn, neem als voorbeeld de uitgaves van BFI.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 46 van 73 EersteEerste ... 3642434445464748495056 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •